Ο ΑΣ ΠΑΟΚ με ανακοίνωσή του έκανε γνωστή τη χορηγική συνεργασία με την Θεσσαλονικιώτικη εταιρία ρετσίνα «Μαλαματίνα» η οποία θα προβάλλεται μέσω των αγώνων των τμημάτων βόλεϊ ανδρών και μπάσκετ γυναικών για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020.
Έτσι, μετά τη συμφωνία με τον Άρη και τις αντιδράσεις από τους φίλους του Δικεφάλου, η Μαλαματίνα γίνεται και πάλι «ασπρόμαυρη».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΑΣ ΠΑΟΚ:
Ο ΠΑΟΚ ενημερώνει για τη χορηγική συνεργασία με την Θεσσαλονικιώτικη εταιρία ρετσίνα «Μαλαματίνα» η οποία θα προβάλλεται μέσω των αγώνων των τμημάτων βόλεϊ ανδρών και μπάσκετ γυναικών για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νίκος Τοσκίτσης: Πλέον δεν με αγγίζει τίποτα
Άλλωστε Μαλαματίνα και ρετσίνα είναι δύο έννοιες ταυτόσημες καθώς ελάχιστες εταιρίες μπορούν να είναι υπερήφανες ότι έχουν ταυτίσει το όνομα τους με ένα προϊόν δημιουργώντας το λεγόμενο generic brand. Η ρετσίνα Μαλαματίνα, το έχει καταφέρει.
Η μάρκα που είναι συνώνυμη με τη ρετσίνα και αποτελεί την πρώτη ύλη εμπνευσμένων ονομάτων cocktail όπως το Tuba Libre.
Καθημερινά σε όλη την Ελλάδα ανοίγονται μέχρι και 350.000 φιάλες Μαλαματίνα.
Η ρετσίνα Μαλαματίνα εξάγεται σε 37 χώρες και μας κάνει περήφανους.
Η ιστορία της ρετσίνας έχει ταυτιστεί με την ιστορία μίας εταιρίας που ξεκίνησε να παράγει «τσαούσια» (σταφύλια), στην Τένεδο, το 1860. Τότε ο Ευστράτιος Μαλαματίνας καλλιεργεί τα γνωστά για την ποιότητα τους σταφύλια και παράγει το λευκό κρασί που γίνεται διάσημο στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το PAOK TV στην κορυφή της Google!
Το πρώτο οινοποιείο της οικογένειας ιδρύεται στην Αλεξανδρούπολη, το 1895, με το όνομα «Η Τένεδος».
Το 1922, η οικογένεια χάνει τη γη της στην Τένεδο. Ο Κωνσταντίνος Μαλαματίνας αναγκάζεται να αναζητήσει πλέον σταφύλια τοπικής παραγωγής και τότε παίρνει την απόφαση να παράγει το «κρασί της Ελλάδος», δηλαδή κρασί ρετσινάτο.
Ο Κωνσταντίνος ταξιδεύει σε όλα τα αμπελοχώραφα της Ελλάδας. Στην Αυλίδα, το 1934, ιδρύει νέα οινοποιητική μονάδα και αξιοποιεί την τοπική παραγωγή σταφυλιών ποικιλίας Σαββατιανού.
Ο Ευάγγελος, εκπρόσωπος της 3ης γενιάς Μαλαματίνα, πειραματίζεται για μήνες με στόχο να μπορέσει η Μαλαματίνα να ταξιδέψει μέχρι το πιο απόμακρο καφενείο διατηρώντας αναλλοίωτη τη γεύση της.
Το 1957 η ρετσίνα εμφιαλώνεται στο μπουκάλι τύπου «φούσκα».
Η εταιρία συνεχίζει για χρόνια να εκσυγχρονίζει τον εξοπλισμό και τις μεθόδους παραγωγής και εμφιάλωσης. Από το 1980 επεκτείνονται τα οινοποιεία στον Φάρο και στη Ριτσώνα Αυλίδας και δημιουργείται αυτοματοποιημένο οινοποιείο στην Ασωπία Βοιωτίας που είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα της Ευρώπης.
Η 4η γενιά της οικογένειας εκπροσωπείται από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.
Επειδή όμως το μέλλον είναι μπροστά η ρετσίνα που το 2020 θα γιορτάσει τα 125 χρόνια από της ίδρυση της βραβεύτηκε φέτος ως ένα από τα «Αιωνόβια Brands 2019» σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Οικονομικό Περιοδικό THE BUSINESS REVIEW, υπό την αιγίδα των ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, και ΣΕΛΠ.
Ο ΠΑΟΚ και η ρετσίνα Μαλαματίνα πορεύονται πλέον μαζί επιδιώκοντας μια αμφίπλευρη , επιτυχημένη και γόνιμη συνεργασία.
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram