Ο Τάσος Μπακασέτας δεν είναι όποιος κι όποιος. Ο χαρακτήρας του μεσοεπιθετικού του Παναθηναϊκού αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για παιδιά και αθλητές που θέλουν να του μοιάσουν. Η αγωνιστική ποιότητα, αδιαμφισβήτητη. Ο σεβασμός που τρέφουν άπαντες προς το πρόσωπό του, κερδισμένος με το σπαθί του. Μα να κάνει θέατρο στο ματς Κυπέλλου;
Έγινε χαμός ανάμεσα σε Τάισον και Μπακασέτα. Χωρίς λόγο, σε μια φάση από ο πουθενά, ήρθαν οι αποβολές του Βραζιλιάνου και τον μεσοεπιθετικού του Παναθηναϊκού. Μόνο που αυτός που έχει κάνει λάθος, μεγαλύτερο λάθος –και είναι κι αυτό που μας απασχολεί, είναι ο αρχηγός της Εθνικής Ελλάδας. Μέσα σε όλα και γι αυτό το λόγο.
Όλα λάθος.. Αρχικά, είναι αυτός που προκαλεί με το μαρκάρισμά του, το οποίο συνεχίζεται και αφότου έχει σφυρίξει φάουλ ο διαιτητής. Στη συνέχεια «τσιμπάει» στις προκλήσεις του Τάισον. Παρένθεση εδώ. Ο Βραζιλιάνος δεν ήταν ποτέ καλόπαιδο στην καριέρα του και ασφαλώς αντιδρά λανθασμένα. Αλλά από την πατρίδα μας είναι περαστικός. Κλείνει η παρένθεση. Ο Τάσος Μπακασέτας κλείνει την όλη φάση πέφτοντας θεατρικά στο έδαφος, ενώ έχει κάνει ο ίδιος ότι και ο αντίπαλός του
Σε μια βραδιά που ο Παναθηναϊκός πέρασε από την Τούμπα κερδίζοντας τον ΠΑΟΚ αυτό κρατάς; Αυτό είναι που κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση; Ναι… Είναι ο παίκτης για τον οποίο ο ΠΑΟΚ έβγαινε φάουλ στο προηγούμενο παιχνίδι των δύο ομάδων. Διότι, ο Δικέφαλος του Βορρά έκανε λόγο για θέατρο του Τάσου Μπακασέτα στη φάση που κερδίζει το πέναλτι από τον Τάισον. Θέατρο ο Μπακασέτας; Αυτό αναρωτιόμασταν. Πως είναι δυνατόν να το αναφέρουν αυτό για τον «Μπάκα».
Μετά από 17 μέρες από το παιχνίδι ανάμεσα στις δύο ομάδες έδωσε δικαιώματα. Διότι, ο ΠΑΟΚ δεν έχασε την ευκαιρία να τον ψέξει. Άνω τελεία. Δεν μπορεί μια ατυχή στιγμή να χαρακτηρίσει έναν παίκτη. Ειδικά όταν αυτός έχει –αποδεδειγμένα- υψηλής ποιότητας χαρακτήρα και προσωπικότητα. Βαδίζοντας προς την έξοδο του αγωνιστικού χώρου της Τούμπας ήταν φανερό πως είχε προλάβει να μετανιώσει., Εξάλλου, τον εαυτό του αδίκησε περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Κρίμα…