Σε ένα από τα πιο συναρπαστικά Ράλλυ Αιγαίου των τελευταίων ετών εξελίχθηκε το 57ο. Την πρωτιά στη κατηγορία των Performance κατέκτησε το «Optimum 3 – Samos Steamship», ύστερα από μία ιστιοδρομία που κράτησε το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι και αρκετές ώρες μετά τον τερματισμό των πρώτων τριών σκαφών, καθώς η πρωτιά κρίθηκε από τον χρόνο που έκανε το 4ο ιστιοφόρο, το «Pega» της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, το οποίο ήταν ο περσινός νικητής του αγώνα.
Το έπαθλο Line Honours κατέκτησε το «Bullet».
Σε όλη τη διάρκεια της ιστιοδρομίας, η οποία ξεκίνησε χτες από τον Φαληρικό όρμο και έχει τερματισμό το Σούνιο (με βαθμολογική πόρτα στη Σύρο), οι αυξομειώσεις των ανέμων ήταν σαν να προκαλούσαν αλλά και να δοκίμαζαν τις δυνάμεις και την υπομονή των αγωνιζομένων. Οι αλλαγές της διεύθυνσης του ανέμου κράτησαν τα πληρώματα σε εγρήγορση, τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας. Μέχρι το Ατσιγκανόκαστρο της Σύρου, όπου με την πόρτα ολοκληρωνόταν η τρίτη ιστιοδρομία της διοργάνωσης, τα δύο μεγάλα σκάφη του στόλου, το «Bullet» και το «Optimum 3 – Samos Steamship», βρίσκονταν συνεχώς κοντά αλλά το «Optimum 3 – Samos Steamship» ήταν αυτό που τελικά κυριάρχησε.
Η συνέχεια εξελίχθηκε εντελώς διαφορετική. Στην πλεύση προς το Σούνιο, και ιδιαίτερα κάτω από τη Σέριφο, υπήρχαν κομμάτια με απόλυτη άπνοια με αποτέλεσμα τα 52άρια να μη μπορούν να κινηθούν γρήγορα. Το γαλανόλευκο «Velos» των Ολυμπιονικών Τάκη Μάντη και Παύλου Καγιαλή «ροκάνισε» σιγά σιγά τη διαφορά του χρόνου με τα προπορευόμενα και αναδείχθηκε νικητής στην ιστιοδρομία από τη Σύρο μέχρι το Σούνιο.
Στη γενική κατάταξη το «Optimum 3 – Samos Steamship» και το «Velos» ισοβάθμησαν στην πρώτη θέση έχοντας από δύο πρωτιές έκαστο. Τελικά, ο νικητής κρίθηκε από το καλύτερο αποτέλεσμα στις άλλες δύο κούρσες του αγώνα.
Αυτή τη χρονιά οι ιδιοκτήτες του «Οptimum 3» Περικλής Λιβάς και Νίκος Λάζος έδωσαν το «τιμόνι» στη νέα γενιά, σε δύο νέα παιδιά με διακρίσεις στην ιστιοπλοΐα τριγώνου, στον Χάρη Μαυρογεώργη και τον Βαγγέλη Νικολόπουλο.
«Ήταν μία πολύ απαιτητική κούρσα. Μέχρι τη Σύρο φτάσαμε σχετικά εύκολα με πολλές αλλαγές πανιών. Μετά έκοψε ο αέρας. Ως ομάδα είμαστε ευχαριστημένοι γιατί, εξαιτίας της πανδημίας, δεν είχαμε προλάβει να προπονηθούμε. Φαίνεται όμως ότι στο πλήρωμα υπάρχει εμπειρία, ενθουσιασμός και δίνουμε το 100% των δυνάμεών μας», δήλωσε ο Χάρης Μαυρογεώργης και ο Βαγγέλης Νικολόπουλος, πρόσθεσε: «Ο αγώνας πήγε όπως τον είχαμε σχεδιάσει. Το σκάφος το τρέξαμε σωστά, με τις αλλαγές και τις βάρδιες που είχαμε προγραμματίσει. Έτσι, προλαβαίναμε να ξεκουραστούμε και μπορούσαμε να δουλεύουμε πάνω στο σκάφος με αμείωτη ένταση».
Το «Velos» των πρωταθλητών των 470 πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση με πρωτιές σε δύο ιστιοδρομίες. «Ήταν ένα συναρπαστικότατο Ράλλυ Αιγαίου. Σταθήκαμε άτυχοι με το θέμα της ισοβαθμίας αλλά ξέραμε ότι ο αγώνας θα κριθεί. είτε στις ισοβαθμίες, είτε στον ένα βαθμό. Μέχρι τη Σύρο δε μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καθώς τα γρήγορα σκάφη υπερτερούσαν και έπαιρναν τον αέρα. Αυτό τους έδωσε πλεονέκτημα. Αντίστοιχα, μέσα στη νύχτα, εμείς είχαμε καλό αέρα κοντά στη Σέριφο ενώ τα μεγάλα δυσκολεύτηκαν για να περάσουν τη Σέριφο», τόνισε ο Παύλος Καγιαλής.
Το «Bullet» με κυβερνήτες τον Ολυμπιονίκη Δημήτρη Δεληγιάννης και τον Σίμο Καμπουρίδη είχε τον καλύτερο συνολικό χρόνο ( 54 ώρες, 46 λεπτά 14”) και κατέκτησε το βραβείο Line Honours. «Το Ράλλυ Αιγαίου είναι ένας αγώνας που, όσο κι αν προετοιμαστείς όσο και εάν αγωνιστείς, το Αιγαίο Πέλαγος, αποφασίζει για τον νικητή. Συγχαρητήρια στους νικητές και σε εμάς για την προσπάθειά μας.
Αγωνιστήκαμε δύο σαββατοκύριακα χωρίς αέρα. Πήγαμε γρήγορα μέχρι τη Σύρο αλλά εκεί άρχισε για τα μεγάλα σκάφη ο εφιάλτης της μπουνάτσας», υπογράμμισε ο Σίμος Καμπουρίδης.