ΙΣΤΙΟΠΛΟΪ́Α

Ράλλυ Αιγαίου: Για πρώτη φορά κατηγορία Double Handed σε αγώνα πολλών ναυτικών μιλίων

Μία πρωτιά σε πανελλήνιο επίπεδο έχει αυτή τη χρονιά το Ράλλυ Αιγαίου. Στον ιστορικό θεσμό του Πανελληνίου Ομίλου Ανοικτής Θαλάσσης υπάρχει κατηγορία Double Handed, και είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα, σε έναν αγώνα με τόσα πολλά μίλια, υπάρχει τέτοια κατηγορία. Σε κάθε σκάφος επιβαίνουν μόνο δύο ιστιοπλόοι, κάτι που αποδεικνύει ότι στο Ράλλυ...
Ράλλυ Αιγαίου: Για πρώτη φορά κατηγορία Double Handed σε αγώνα πολλών ναυτικών μιλίων

Μία πρωτιά σε πανελλήνιο επίπεδο έχει αυτή τη χρονιά το Ράλλυ Αιγαίου. Στον ιστορικό θεσμό του Πανελληνίου Ομίλου Ανοικτής Θαλάσσης υπάρχει κατηγορία Double Handed, και είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα, σε έναν αγώνα με τόσα πολλά μίλια, υπάρχει τέτοια κατηγορία. Σε κάθε σκάφος επιβαίνουν μόνο δύο ιστιοπλόοι, κάτι που αποδεικνύει ότι στο Ράλλυ Αιγαίου μπορεί κάποιος να πάρει μέρος και να αγωνιστεί σε όποιο επίπεδο δυσκολίας επιθυμεί. 

Στο «57ο Ράλλυ Αιγαίου» σε αυτή την τόσο απαιτητική κατηγορία αγωνίζονται τρία πληρώματα. Πρόκειται για τα σκάφη «Kymatoligi» (Θάνος Ανδρόνικος – Γαρύφαλλος Αλλαγιάννης), «Kallisti» (Θανάσης Γκίκας – Κωνσταντίνος Λιάγγης) και «Kokoro» (Κυριάκος Σπηλιόπουλος – Αθανάσιος Ταλιαδούρος). Έξι ιστιοπλόοι οι οποίοι αψήφησαν τις δυσκολίες του αγώνα και άνοιξαν πανιά σε ιστιοδρομίες που για κάποιους από αυτούς διήρκεσαν ακόμα και 30 ώρες.

«Σε επίπεδο αγώνα είναι δύσκολο και σκληρό. Δύο άτομα κάναμε 14 αλλαγές πανιών γιατί δεν είχε σταθερούς καιρούς. Σίγουρα είναι διαφορετικό να αγωνίζεσαι με ένα σκάφος 50 πόδια και με ένα σκάφος 30 πόδια. Όχι ό,τι και στο μεγάλο δεν υπάρχουν δυσκολίες. Στο μικρό ο χρόνος παραμονής στη θάλασσα είναι σίγουρα μεγαλύτερος. Στο εξωτερικό αυτή η κατηγορία κερδίζει συνεχώς κοινό. Πρέπει να εμπνεύσουμε τα νέα παιδιά», τόνισε ο Θάνος Ανδρόνικος.

Όνειρο πολλών ετών αποτελούσε για τον Θανάση Γκίκα η συμμετοχή σε Ράλλυ Αιγαίου σε αυτή την κατηγορία. «Με τη βοήθεια του προέδρου του ΠΟΙΑΘ κ. Μαραγκουδάκη και την επιμονή μας καταφέραμε να γίνει η κατηγορία.

Ο ΠΟΙΑΘ πρωτοπόρησε και σε αυτό και ελπίζω να συνεχιστεί. Μείναμε 20 ώρες στη θάλασσα χωρίς να κοιμηθούμε καθόλου. Στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί αγώνες σε αυτή την κατηγορία», δήλωσε ο Θανάσης Γκίκας.

Δυναμικό «παρών» όμως έδωσε από την πρώτη διοργάνωση και η νέα γενιά. Ο 31χρονος Κυριάκος Σπηλιόπουλος με τον 31χρονο Θανάση Ταλιαδούρο έτρεξαν μαζί την πρώτη ιστιοδρομία ενώ το προσεχές σαββατοκύριακο τον Ταλιαδούρο θα αντικαταστήσει ο, επίσης 31 ετών, Σεραφείμ Μαγουλάς.

«Για εμάς αποτέλεσε πρόκληση. Στην αρχή πήγαμε πολύ καλά αλλά μετά πέσαμε σε άπνοιες. Το σκάφος είναι βαρύ και αργό. Οι μεγάλες αποστάσεις είναι δύσκολες αλλά εκεί υπάρχει η ομορφιά. Δεν έχεις χρόνο να ξεκουραστείς. Εμείς μείναμε στη θάλασσα 30 ώρες και κοιμηθήκαμε δύο ώρες ο καθένας», τόνισε ο Κυριάκος Σπηλιόπουλος.

Χθες, εκπρόσωποι των πληρωμάτων του «57ου Ράλλυ Αιγαίου» είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα το Ράλλυ Αιγαίου. Το έργο που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες θετικές κριτικές θα τυπωθεί στη μπλούζα της διοργάνωσης του 2021.

Το «57ο Ράλλυ Αιγαίου» θα συνεχιστεί το επόμενο Σαββατοκύριακο. Η εκκίνηση της 3ης και 4ης ιστιοδρομίας θα πραγματοποιηθεί στις 18 Ιουλίου (10.00), στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού. Η διοργάνωση είναι αφιερωμένη στο Επετειακό Έτος «Θερμοπύλες – Σαλαμίνα 2020» και διεξάγεται με τη συνεργασία του Πολεμικού Ναυτικού, του δήμου Πειραιά, του δήμου Σαλαμίνας και της Τιμητικής Κοσμητείας.

Χορηγός του αγώνα για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά είναι η πολυεθνική εταιρεία χρωμάτων JOTUN, ενώ υποστηρικτές οι εταιρείες, D. KORONAKIS S.A. ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές σχοινιών και αλυσίδων για την ναυτιλία, η εταιρεία τεχνικής υποστήριξης σε ποντοπόρα πλοία TECHNAVA S.A. και η εταιρεία φυσικών καλλυντικών KORRES S.A. Υποστηρικτής τεχνολογίας είναι για μία ακόμα χρονιά η εταιρεία G4S. Χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ καθώς και η αθλητική εφημερίδα SPORTIME, ενώ ο επίσημος τηλεοπτικός μεταδότης με καθημερινές εκπομπές είναι για μία ακόμα χρονιά η NOVA. Όλες οι ενέργειες για την προστασία του περιβάλλοντος θα γίνουν σε συνεργασία με την ¨Ελληνική Ένωση Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (HELMEPA).

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ράλλυ Αιγαίου: Για πρώτη φορά κατηγορία Double Handed σε αγώνα πολλών ναυτικών μιλίων», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime Team

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.