Άνετη νίκη Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη
Με μόλις μία εγκατάλειψη ολοκληρώθηκε το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης και, δεδομένων των αρκετών «παραλίγο» θα λέγαμε πως πρόκειται για ρεκόρ!Με μόλις μία εγκατάλειψη ολοκληρώθηκε το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης και, δεδομένων των αρκετών «παραλίγο» θα λέγαμε πως πρόκειται για ρεκόρ!
Στην κορυφή αναδείχθηκε ο Λιούις Χάμιλτον, που αύξησε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα στους 40 βαθμούς έναντι του Φέτελ, που τερμάτισε στην τρίτη θέση. Στη δεύτερη θέση αναδείχθηκε ο Φερστάπεν, με αποτέλεσμα η τριάδα του τερματισμού να είναι ολόιδια με αυτή της εκκίνησης.
Μιλώντας για την εκκίνηση, οι τρεις πρώτοι πραγματοποίησαν μια αλάνθαστη έναρξη, ενώ ο εναρκτήριος γύρος σημαδεύτηκε από τη σύγκρουση του Όκον με τον -επίσης Force India- Πέρεθ, σε ένα συμβάν το οποίο θα μπορούσε να ερμηνευθεί και αλληγορικά με δεδομένο πως ο Όκον δεν πρόκειται να ανήκει στη ροζ ομάδα του χρόνου.
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη Σιγκαπούρη το safety car έκανε την έξοδό του στον πρώτο κιόλας γύρο, και μπορεί να μην υπήρξε άλλη εγκατάλειψη, υπήρξαν όμως αρκετές κόντρες, με αυτή των Σιρότκιν και Πέρεθ (που κατέληξε και σε σύγκρουση των δύο με ευθύνη του δεύτερου, χωρίς ωστόσο να υπάρξει πρόβλημα στα μονοθέσια), που κατέληξε σε ποινή drive-through για τον Μεξικανό.
Συνεχίζοντας εκτός τριάδας, στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Μπότας, ελάχιστα δέκατα μπροστά από το συμπατριώτη του Ραϊκόνεν, ενώ ο Λεκλέρ, φρέσκος μετά την επιβεβαίωση πως θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ferrari μέχρι τουλάχιστον το 2022, τερμάτισε για μία ακόμα φορά εντός δεκάδας – και βαθμών.
Όπως είπαμε, για τον Φερστάπεν η Σιγκαπούρη αποδείχθηκε αρκετά καλή, έστω κι αν η Red Bull ήλπιζε σε νίκη, και o Ρικάρντο δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την έκτη θέση.
Η προσπάθεια διατήρησης των ελαστικών ήταν αυτή που χαρακτήρισε τις στρατηγικές όλων των ομάδων, καθώς ο Χάμιλτον άλλαξε σε μαλακή γόμα με στόχο να κρατήσει τα ελαστικά μέχρι τέλους, ενώ η έλλειψη λαθών και καθυστερήσεων στις αλλαγές είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρξει κάποια ανατροπή στο τελικό αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικό του αγώνα το γεγονός πως, ενώ υπήρξε νέο ρεκόρ πίστας, στα 1:41.905, αυτό επετεύχθη από τον Μάγκνουσεν στη 18η θέση!