Ότι η πίστα του Μπακού είναι τόσο δύσκολη για τους πιλότους, όσο εντυπωσιακή είναι για το κοινό, το ξέραμε ήδη. Αυτό που δεν ξέραμε βέβαια είναι πως, στο φετινό Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, το δράμα θα ξεκινούσε ήδη από τη δεύτερη στροφή…
Έπειτα από μια πολύ καλή αρχή για τον Φέτελ, που κατάφερε να αποκρούσει την ολομέτωπη επίθεση Χάμιλτον, ο Ραϊκόνεν προσπάθησε να περάσει από μέσα τον Όκον, με τη σύγκρουση να ακολουθεί, στέλνοντας τον Γάλλο πιλότο στις μπάρες και φυσικά εκτός αγώνα.
Στα ενδιαφέροντα του αγώνα η στενή κόντρα μεταξύ Σάινθ και Φερστάπεν, με τον Τζούνιορ της Ρενώ να τον προσπερνά αρκετές φορές, εκμεταλλευόμενος και τα προβλήματα της Ρεντ Μπουλ με τη μπαταρία, ενώ ο αγώνας εξελισσόταν σε πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση της Ρενώ, καθώς και ο Χούλκενμπεργκ βρισκόταν καθ’οδόν για την πρώτη πεντάδα.
Ένας λάθος υπολογισμός σε μια στροφή αποδείχθηκε αρκετός για να εξαφανίσει κάθε του ελπίδα, στέλνοντάς τον στις μπάρες και εκτός αγώνα, στην τρίτη κατά σειρά εγκατάλειψη του Μπακού.
Στην κορυφή της αγέλης, η κόντρα Χάμιλτον-Φέτελ εξελίχθηκε σε απάντηση-ανταπάντηση μέσω ταχύτερων γύρων. Μία επίσκεψη στα πιτ για τον Φέτελ έφερε τον Μπότας στην πρώτη θέση, χωρίς ωστόσο ο Φινλανδός να έχει κάνει τη δική του επίσκεψη, χτίζοντας όμως ένα άνετο προβάδισμα.
Πολύ καλή εμφάνιση για τον Λεκλέρ, που με τη Σάουμπερ του τερμάτισε στην έκτη θέση, φέρνοντας ένα ισχυρό αποτέλεσμα για τους Ελβετούς και κερδίζοντας επάξια το σκήπτρο του Οδηγού της Ημέρας!
Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος βέβαια, και είχε να κάνει με τη Ρεντ Μπουλ. Ο 40ός γύρος αποτέλεσε το τέλος και για τους δύο πιλότους της Ρεντ Μπουλ, με τον Φερστάπεν να παλεύει να προσπεράσει τον Ρικάρντο και να εμβολίζεται κυριολεκτικά από τον Ολλανδό!
Η σύγκρουση και το συνακόλουθο όχημα ασφάλειας έδωσε το σήμα στην Μερσέντες αλλά και τη Φεράρι να βάλουν φρέσκια κόκκινη γόμα, προμηνύοντας ένα φινάλε για γερά νεύρα.
Και τα γερά νεύρα χρειάστηκαν, αλλά για αρχή όχι για την πρώτη τετράδα Μερσέντες-Φεράρι, αλλά για τον Γκροζάν, του οποίου η προσπάθεια να κρατήσει τα ελαστικά ζεστά έφερε απώλεια ελέγχου του μονοθεσίου του και την έκτη κατά σειρά εγκατάλειψη!
Θα λέγαμε πως ο Γκροζάν αντέδρασε ψύχραιμα μπροστά στο λάθος του και όντως το έκανε, μέχρι που έφτασε στα πιτ και ξέσπασε πετώντας τα γάντια του στον τοίχο!..
Το όχημα ασφαλείας δούλεψε διπλοβάρδια στο Μπακού, συνεχίζοντας και μέχρι το 47ο τουρ, οπότε και η πίστα του Μπακού έγινε κόλαση επί γης.
Ο Μπότας ξεκίνησε δυναμικά, ακολουθούμενος από τον Φέτελ και τον Χάμιλτον να πιέζει. Ένας λάθος υπολογισμός προσπέρασης και καθυστερημένου φρεναρίσματος ήταν αυτός που τελείωσε τις ελπίδες του Φέτελ, με τους τροχούς να λοκάρουν και να καταστρέφουν πρακτικά το μπροστά δεξί ελαστικό.