FORMULA 1

Έκανε το “νταμπλ” η Mercedes στη Βραζιλία!

Ο Χάμιλτον επικράτησε για μία ακόμα φορά, έχοντας βέβαια ήδη διασφαλίσει το πρωτάθλημα η Mercedes από το Μεξικό, σε έναν αγώνα με αρκετές μονομαχίες.

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο Χάμιλτον επικράτησε για μία ακόμα φορά, έχοντας βέβαια ήδη διασφαλίσει το πρωτάθλημα από το Μεξικό, σε έναν αγώνα με αρκετές μονομαχίες.

Ο Βρετανός, ξεκινώντας από την pole διατήρησε το προβάδισμά του με ευκολία, με τον ομόσταυλο Μπότας να κερδίζει τη δεύτερη θέση του Φέτελ στην πρώτη στροφή, χάρη στο λοκάρισμα του Γερμανού.

Ο Φερστάπεν ενεπλάκη σε μία μονομαχία με τον Ραϊκόνεν, ενώ σύντομα προσπέρασε και τον Φέτελ με αριστοτεχνικό τρόπο. Ο Ρικάρντο, ξεκινώντας από την 11η θέση, μέσα σε μόλις πέντε γύρους κατάφερε να βρεθεί στην έκτη θέση, περνώντας και τον Λεκλέρ που πάλεψε ιδιαίτερα στη Βραζιλία.

Από την άλλη και παραμένοντας στην Alfa Romeo Sauber, ο Έρικσον άρχισε να χάνει… ανταλλακτικά στη διαδρομή, εν τέλει έχοντας την μη τιμητική πρωτιά της εγκατάλειψης για τον Γκραν Πρι της Βραζιλίας.

Γυρίζοντας στο Ρικάρντο, η έκτη του θέση έγινε εν τέλει πέμπτη και, σε μία υπέροχη κίνηση, έκανε και το swap στην τέταρτη θέση με τον Μπότας.

Η τελευταία Βραζιλία του Αλόνσο ήταν μάλλον κακή, με τον Ισπανό να απαντά κοφτά στον ασύρματο να σταματήσουν οι μεταδόσεις μέχρι το τέλος του αγώνα και να δέχεται και ποινή πέντε δευτερολέπτων επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες, ενώ περίπου στα μέσα του αγώνα η Renault έχασε από τον αγώνα τον Χούλκεμπεργκ, καθώς ο Γερμανός επέστρεψε στα πιτ για να αποσυρθεί.

Στο μεταξύ, ο Φερστάπεν από την πρώτη θέση μπήκε στα πιτ και, επιδιώκοντας να διατηρήσει τη θέση του επιχείρησε το προσπέρασμα του Όκον. Ωστόσο ο Γάλλος αντεπιτέθηκε, πιάνοντας τον πιλότο της Red Bull εξαπίνης, με τους δύο να συγκρούονται και τον Ολλανδό να σπινάρει, χαρίζοντας την πρωτιά στον Χάμιλτον. Το συμβάν είχε ως αποτέλεσμα μια ποινή stop and go για τον Γάλλο της Force India.

Εν τέλει όμως η Βραζιλία είχε και ένα ακόμα, πιο άμεσο αποτέλεσμα. Αυτό ήταν ότι φυσικά η Mercedes κατάφερε να “καπαρώσει” το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αφού η Ferrari θα έπρεπε να ηγηθεί κατά τουλάχιστον 13 βαθμούς ώστε ο τίτλος να κριθεί στο Αμπού Ντάμπι.

Το “νταμπλ” των Γερμανών είναι σίγουρα ένα άψογο αποτέλεσμα, καθώς η σεζόν πλησιάζει στο τελετουργικό κλείσιμό της στα Εμιράτα, ενώ μένει να δούμε και ποια ομάδα θα επικρατήσει τελικά στο “best of the rest”…

 

Exit mobile version