Έκανε το σερί ο Χάμιλτον, 1-2 για τη Μερσέντες στην Ισπανία
Πόσο πιο σίγουρος θα μπορούσε να είναι; Ο λόγος για τον Λιούις Χάμιλτον, που επανήλθε στην περσινή του φόρμα στο ισπανικό Γκραν Πρι με μία σχετικά εύκολη νίκη που “είδε” τη Μερσέντες να κάνει το 1-2 και τον Μαξ Φερστάπεν να αποκλείει εκτός τριάδας τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Φέτελ ξεκίνησε με σχετικά καλούς οιωνούς αν...Πόσο πιο σίγουρος θα μπορούσε να είναι; Ο λόγος για τον Λιούις Χάμιλτον, που επανήλθε στην περσινή του φόρμα στο ισπανικό Γκραν Πρι με μία σχετικά εύκολη νίκη που “είδε” τη Μερσέντες να κάνει το 1-2 και τον Μαξ Φερστάπεν να αποκλείει εκτός τριάδας τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Φέτελ ξεκίνησε με σχετικά καλούς οιωνούς αν και, έχοντας χάσει την pole στον Χάμιλτον, κατάφερε με ένα πολύ καλό ξεκίνημα να περάσει τον Μπότας για τη δεύτερη θέση. Πιο πίσω, οι Ρεντ Μπουλ πραγματοποίησαν μία παρομοίως καλή εκκίνηση, ενώ το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τις δύο Χαας.
Το μονοθέσιο του Μάγκνουσεν πάλεψε με μειωμένη πρόσφυση στην εκκίνηση, ωθώντας τον ομόσταυλό του Γκροζάν να χάσει την ψυχραιμία του και, μαζί, τον έλεγχο του οχήματος, στέλνοντάς τον σε ένα ανεξέλγκτο τετακέ που έβγαλε εκτός μάχης τόσο τον Χούλκενμπεργκ και τη Ρενώ του, όσο και την Τόρο Ρόσο του Γκαζλί από την τρίτη στροφή του αγώνα.
The most dramatic moment of the race 😬
Three cars eliminated after just three corners at the #SpanishGP 🇪🇸 pic.twitter.com/x9WlKHJLlY
— Formula 1 (@F1) May 13, 2018
Στο μεταξύ, στην πρώτη τριάδα ο αγώνας συνεχιζόταν με σταθερό ρυθμό, με τον Χάμιλτον να διευρύνει τη διαφορά του από τον Φέτελ και τον Μπότας να δείχνει αδυναμία προσπέρασης του Γερμανού. Ωστόσο, μία ατυχής στάση στα πιτ για τον Φέτελ, που συνέπεσε με αυτή του Πέρεζ, τον είδε να επανέρχεται στον αγώνα στην τέταρτη θέση, έπειτα από τους Μπότας και Φερστάπεν.
Ο Ολλανδός, παρά μια επιπόλαιη ζημιά που προέκυψε όταν ακούμπησε ελαφρά τη Γουίλιαμς του Στρολ (φαίνεται ότι καλό θα ήταν να μπορέσει να “μαζέψει” λίγο τα οδηγικά του ένστινκτα, που θυμίζουν συγκρουόμενα σε λούνα παρκ), κατάφερε να παραμείνει στον αγώνα και επίσης να κρατήσει και τον Φέτελ εκτός βάθρου.
Και ο Ραϊκόνεν; Ο Φινλανδός δυστυχώς δεν κατάφερε να τερματίσει εξαιτίας βλάβης στον κινητήρα, φέρνοντας πίσω λίγη από την περσινή ανατριχίλα των απανωτών DNF της Φεράρι. Αυτό δεν ήταν όμως το μοναδικό DNF του αγώνα, καθώς ο Όκον είδε επίσης τη δική του Φορς Ίντια να εγκαταλείπει.
Στον αντίποδα, πολύ καλός αγώνας για τους Σάινθ και Αλόνσο (7η και 8η θέση αντίστοιχα), ενώ και η ιδανική εμφάνιση του Χάμιλτον τον έθεσε 17 βαθμούς μπροστά από τον Φέτελ, που προηγείται του Μπότας με 20.
Για τον Χάμιλτον, η νίκη στη Βαρκελώνη είχε ένα επιπρόσθετο μπόνους, με τον ίδιο να δηλώνει εκ των υστέρων πως “επιτέλους ένιωσα τη συνέργεια μεταξύ μου και του μονοθεσίου, που δεν την έχω νιώσει φέτος. Ήμουν πολύ πιο ευτυχής με το αυτοκίνητο και νομίζω πως φάνηκε και στο πρόσωπό μου [σ.σ. αναφερόμενους στους μετέπειτα πανηγυρισμούς του]”.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η διαφορά του στα 20.5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Μπότας αποτελεί φετινή επίδοση-ρεκόρ, που μάλιστα έχει και οκτώ ολόκληρα χρόνια να εμφανιστεί στο ισπανικό GP. Σειρά όμως στο καλεντάρι της φετινής σεζόν έχει το θρυλικό Γκραν Πρι του Μονακό σε δύο εβδομάδες από τώρα, οπότε και ο Χάμιλτον θα κληθεί να αποδείξει πως η απόδοσή του δεν είναι… πυροτέχνημα!