FORMULA 1

Επικράτηση Χάμιλτον στην Ουγγαρία, δεύτερος ο Φέτελ

Με τη συγκινητική τήρηση ενός λεπτού σιγής για το θάνατο του επικεφαλής της Ferrari, Sergio Marchionne, ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, με τον Λιούις Χάμιλτον να εξασφαλίζει μία pole position με σχετική άνεση, εκμεταλλευόμενος και την αδυναμία της Ferrari στο βρεγμένο οδόστρωμα. Η εκκίνηση του Βρετανού ήταν σωστή, όπως και του Μπότας, ωστόσο η...
Επικράτηση Χάμιλτον στην Ουγγαρία, δεύτερος ο Φέτελ

Με τη συγκινητική τήρηση ενός λεπτού σιγής για το θάνατο του επικεφαλής της Ferrari, Sergio Marchionne, ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, με τον Λιούις Χάμιλτον να εξασφαλίζει μία pole position με σχετική άνεση, εκμεταλλευόμενος και την αδυναμία της Ferrari στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Η εκκίνηση του Βρετανού ήταν σωστή, όπως και του Μπότας, ωστόσο η προσπάθεια του Ραϊκόνεν να προσπεράσει τον συμπατριώτη του της Mercedes δεν ήταν επιτυχής και επέτρεψε στον Φέτελ να προσπεράσει τον ομόσταυλό του πιλότο.

Η αρχή του αγώνα “είδε” και τον Λεκλέρ να ακινητοποιείται μόλις στον τρίτο γύρο, καθώς η Alfa Romeo Sauber του φάνηκε να αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα έπειτα από το κλείσιμο που του έκαναν οι Έρικσον και Ρικάρντο, και καθώς ο Αυστραλός χτυπήθηκε από τον Έρικσον.

Ο Λεκλέρ δεν ήταν όμως ο μόνος ατυχής του αγώνα στα ξεκινήματα, καθώς μόλις στο όγδοο τουρ η αγωνιώδης κραυγή του Φερστάπεν για απώλεια ισχύος σηματοδότησε και το τέλος του αγώνα του, και μάλιστα μόλις ένα Γκραν Πρι μετά την αντίστοιχη εγκατάλειψη του Ρικάρντο και την κίνηση της Renault να επιστρέψει τη διαμόρφωση του κινητήρα του σε προηγούμενο spec.

Σταδιακά, η δεύτερη θέση του Μπότας πέρασε στον Φέτελ, ο οποίος όμως παρέμεινε σχεδόν επτά δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Χάμιλτον. Ο Βρετανός παρέμεινε στην πρώτη θέση τουλάχιστον μέχρι τον 26ο γύρο, οπότε και η αλλαγή ελαστικών έφερε τον Φέτελ στην κορυφή. Θα πρέπει να σημειωθεί πως τα ελαστικά του Χάμιλτον σημείωσαν ιδιαίτερα άσχημη φθορά, σε αντίθεση με τα ultrasoft του Φέτελ.

Για τον Φέτελ, που δεν είχε πρόβλημα με τα ελαστικά, το πρόβλημα ήταν άλλο, και αυτό συνήθως συναντάται στο κέντρο της Αθήνας και όχι σε μία πίστα Φόρμουλα 1 – το μποτιλιάρισμα. Η κίνηση που συνάντησε μπροστά του έκανε τη Ferrari να σχεδιάσει την είσοδό του στα πιτ πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο, εξερχόμενος στην τρίτη θέση πίσω από τους Χάμιλτον και Μπότας.

Αυτή τη φορά, η απόστασή του από τον Μπότας δεν στάθηκε εξίσου εύκολο να καλυφθεί, καθώς η κίνηση που συνάντησαν οι δύο “έσωσε” ουκ ολίγες φορές τον Φινλανδό από την… DRS επίθεση του Φέτελ, έστω κι αν το εικονικό όχημα ασφαλείας βγήκε για να αποχαιρετίσει τον Βαντόρν, του οποίου η McLaren ακινητοποιήθηκε τρέχοντας στην ένατη θέση.

Εξαιρετικός αγώνας για τον Γκαζλί, που βρέθηκε σε ορισμένες φάσεις και εντός τριάδας, ενώ έτρεξε για το υπόλοιπο και τερμάτισε έκτος, στη θέση των “best of the rest”, φέρνοντας μία πολυπόθητη καλή θέση στην Toro Rosso.

Το “παράθυρο” του Φέτελ ήταν η επικοινωνία του Μπότας για την επιδεινούμενη κατάσταση των πίσω ελαστικών του, ενώ στο μεταξύ ο Χάμιλτον  ανέπτυξε ένα ικανό προβάδισμα μόλις δέκα τουρ πριν την καρώ σημαία.

Στους τελευταίους δέκα γύρους ο αληθινός αγώνας δεν ήταν ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φέτελ, αλλά στους Μπότας και Φέτελ για τη δεύτερη θέση, καθώς ήδη η πρωτιά του Χάμιλτον είχε “κλειδώσει” λόγω και της διαφοράς άνω των 22 δευτερολέπτων που διέθετε, με τη Ferrari να καλεί τον Φέτελ να τρέξει όσο περισσότερο μπορεί για να αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση. Κι αυτό ενώ ο Μπότας θα πρέπει να σημειώσουμε πως έτρεξε εξαιρετικά, διαχειριζόμενος τα ελαστικά του υποδειγματικά και κρατώντας τον Γερμανό πίσω.

Τελικά, η υπομονή του Φέτελ δεν κράτησε πολύ, όμως η προσπέρασή του θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον… συγκρουσιακή, διαλύοντας ένα σεβαστό μέρος του εμπρός πτερυγίου του Μπότας, που στο μεταξύ ξεκίνησε μία κατρακύλα θέσεων που δεν του άξιζε οδηγικά, ξεκάθαρα ως αποτέλεσμα του “τραυματισμένου” του Ασημί Βέλους.

Ένας τραυματισμός που συνεχίστηκε και με περαιτέρω σύγκρουση Μπότας-Ρικάρντο, και με τη συνακόλουθη εντολή να παραδώσει ο Μπότας την τέταρτη θέση στο Ρικάρντο (για να μην υποστεί τις συνέπειες).

Μία ακόμα διεύρυνση στο προβάδισμα του Χάμιλτον που μπαίνει στο καλοκαιρινό break της Φόρμουλα χαλαρός, καθώς σειρά παίρνει το Γκραν Πρι του Βελγίου στις 24 Αυγούστου!

#Tags

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power
Engine Power: Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Σε ηλικία μόλις 18 ετών, ο Andrea Kimi Antonelli θα έχει το δύσκολο έργο να αναλάβει τον Lewis Hamilton στη Mercedes. Ωστόσο, ο Ιταλός θέλει να απελευθερωθεί από αυτό το καθεστώς «αντικαταστάτη» και να κάνει τη θέση του στη Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Για τον Flavio Briatore, τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, η Γαλλία πρέπει να ανακτήσει τη θέση της στο ημερολόγιο της Formula 1, ωστόσο, ο Ιταλός πιστεύει ότι ούτε το Magny-Cours ούτε το Le Castellet είναι κατάλληλα.

Engine Power
Engine Power: Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Καθώς μπαίνει στην πέμπτη σεζόν του με την ομάδα της Faenza, ο Yuki Tsunoda λέει ότι δεν απογοητεύτηκε από την προώθηση του Liam Lawson στη Red Bull για το 2025.

Engine Power
Sportime BET: H Allwyn στην παγκόσμια πρεμιέρα της Formula 1 στην O2 Arena – Η μητρική του ΟΠΑΠ παρουσιάστηκε ως Official Partner της F1 και της ομάδας της McLaren

H Allwyn στην παγκόσμια πρεμιέρα της Formula 1 στην O2 Arena – Η μητρική του ΟΠΑΠ παρουσιάστηκε ως Official Partner της F1 και της ομάδας της McLaren

Η Allwyn, μητρική του ΟΠΑΠ, official partner της Formula 1 και της Mclaren.

Sportime BET
Engine Power: Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Με μία μεγαλοπρεπής εκδήλωση στην O2 Arena στο Λονδίνο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια όλων των ομάδων της F1.

Engine Power