FORMULA 1

Επικράτηση Χάμιλτον στην Ουγγαρία, δεύτερος ο Φέτελ

Με τη συγκινητική τήρηση ενός λεπτού σιγής για το θάνατο του επικεφαλής της Ferrari, Sergio Marchionne, ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, με τον Λιούις Χάμιλτον να εξασφαλίζει μία pole position με σχετική άνεση, εκμεταλλευόμενος και την αδυναμία της Ferrari στο βρεγμένο οδόστρωμα. Η εκκίνηση του Βρετανού ήταν σωστή, όπως και του Μπότας, ωστόσο η...

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Με τη συγκινητική τήρηση ενός λεπτού σιγής για το θάνατο του επικεφαλής της Ferrari, Sergio Marchionne, ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, με τον Λιούις Χάμιλτον να εξασφαλίζει μία pole position με σχετική άνεση, εκμεταλλευόμενος και την αδυναμία της Ferrari στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Η εκκίνηση του Βρετανού ήταν σωστή, όπως και του Μπότας, ωστόσο η προσπάθεια του Ραϊκόνεν να προσπεράσει τον συμπατριώτη του της Mercedes δεν ήταν επιτυχής και επέτρεψε στον Φέτελ να προσπεράσει τον ομόσταυλό του πιλότο.

Η αρχή του αγώνα “είδε” και τον Λεκλέρ να ακινητοποιείται μόλις στον τρίτο γύρο, καθώς η Alfa Romeo Sauber του φάνηκε να αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα έπειτα από το κλείσιμο που του έκαναν οι Έρικσον και Ρικάρντο, και καθώς ο Αυστραλός χτυπήθηκε από τον Έρικσον.

Ο Λεκλέρ δεν ήταν όμως ο μόνος ατυχής του αγώνα στα ξεκινήματα, καθώς μόλις στο όγδοο τουρ η αγωνιώδης κραυγή του Φερστάπεν για απώλεια ισχύος σηματοδότησε και το τέλος του αγώνα του, και μάλιστα μόλις ένα Γκραν Πρι μετά την αντίστοιχη εγκατάλειψη του Ρικάρντο και την κίνηση της Renault να επιστρέψει τη διαμόρφωση του κινητήρα του σε προηγούμενο spec.

Σταδιακά, η δεύτερη θέση του Μπότας πέρασε στον Φέτελ, ο οποίος όμως παρέμεινε σχεδόν επτά δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Χάμιλτον. Ο Βρετανός παρέμεινε στην πρώτη θέση τουλάχιστον μέχρι τον 26ο γύρο, οπότε και η αλλαγή ελαστικών έφερε τον Φέτελ στην κορυφή. Θα πρέπει να σημειωθεί πως τα ελαστικά του Χάμιλτον σημείωσαν ιδιαίτερα άσχημη φθορά, σε αντίθεση με τα ultrasoft του Φέτελ.

Για τον Φέτελ, που δεν είχε πρόβλημα με τα ελαστικά, το πρόβλημα ήταν άλλο, και αυτό συνήθως συναντάται στο κέντρο της Αθήνας και όχι σε μία πίστα Φόρμουλα 1 – το μποτιλιάρισμα. Η κίνηση που συνάντησε μπροστά του έκανε τη Ferrari να σχεδιάσει την είσοδό του στα πιτ πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο, εξερχόμενος στην τρίτη θέση πίσω από τους Χάμιλτον και Μπότας.

Αυτή τη φορά, η απόστασή του από τον Μπότας δεν στάθηκε εξίσου εύκολο να καλυφθεί, καθώς η κίνηση που συνάντησαν οι δύο “έσωσε” ουκ ολίγες φορές τον Φινλανδό από την… DRS επίθεση του Φέτελ, έστω κι αν το εικονικό όχημα ασφαλείας βγήκε για να αποχαιρετίσει τον Βαντόρν, του οποίου η McLaren ακινητοποιήθηκε τρέχοντας στην ένατη θέση.

Εξαιρετικός αγώνας για τον Γκαζλί, που βρέθηκε σε ορισμένες φάσεις και εντός τριάδας, ενώ έτρεξε για το υπόλοιπο και τερμάτισε έκτος, στη θέση των “best of the rest”, φέρνοντας μία πολυπόθητη καλή θέση στην Toro Rosso.

Το “παράθυρο” του Φέτελ ήταν η επικοινωνία του Μπότας για την επιδεινούμενη κατάσταση των πίσω ελαστικών του, ενώ στο μεταξύ ο Χάμιλτον  ανέπτυξε ένα ικανό προβάδισμα μόλις δέκα τουρ πριν την καρώ σημαία.

Στους τελευταίους δέκα γύρους ο αληθινός αγώνας δεν ήταν ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φέτελ, αλλά στους Μπότας και Φέτελ για τη δεύτερη θέση, καθώς ήδη η πρωτιά του Χάμιλτον είχε “κλειδώσει” λόγω και της διαφοράς άνω των 22 δευτερολέπτων που διέθετε, με τη Ferrari να καλεί τον Φέτελ να τρέξει όσο περισσότερο μπορεί για να αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση. Κι αυτό ενώ ο Μπότας θα πρέπει να σημειώσουμε πως έτρεξε εξαιρετικά, διαχειριζόμενος τα ελαστικά του υποδειγματικά και κρατώντας τον Γερμανό πίσω.

Τελικά, η υπομονή του Φέτελ δεν κράτησε πολύ, όμως η προσπέρασή του θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον… συγκρουσιακή, διαλύοντας ένα σεβαστό μέρος του εμπρός πτερυγίου του Μπότας, που στο μεταξύ ξεκίνησε μία κατρακύλα θέσεων που δεν του άξιζε οδηγικά, ξεκάθαρα ως αποτέλεσμα του “τραυματισμένου” του Ασημί Βέλους.

Ένας τραυματισμός που συνεχίστηκε και με περαιτέρω σύγκρουση Μπότας-Ρικάρντο, και με τη συνακόλουθη εντολή να παραδώσει ο Μπότας την τέταρτη θέση στο Ρικάρντο (για να μην υποστεί τις συνέπειες).

Μία ακόμα διεύρυνση στο προβάδισμα του Χάμιλτον που μπαίνει στο καλοκαιρινό break της Φόρμουλα χαλαρός, καθώς σειρά παίρνει το Γκραν Πρι του Βελγίου στις 24 Αυγούστου!

Exit mobile version