ENGINE POWER

F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη

F1 GP Μεξικό: Ο Max Verstappen ήταν στην κορυφή της πρώτης προπόνησης για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023, αλλά ο Alex Albon ήταν η μεγάλη έκπληξη σαν ο δεύτερος ταχύτερος με τη Williams.
F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη

F1 GP Μεξικό – EL1: Ο Alex Albon στα τακούνια του Verstappen

GP Μεξικό : Ο Alex Albon δημιούργησε μια έκπληξη τερματίζοντας στον απόηχο του Max Verstappen κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μεξικού, που δόθηκε στο σήμα της νεότητας με συγκεκριμένα την παρουσία στην πίστα των Γάλλων Théo Pourchaire και Isack Hadjar.

  • Δεν χρειάζεται να ενθουσιάζεστε, είναι μόνο το Free Practice 1, αλλά φαίνεται ότι η Williams ξεκίνησε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μεξικό με το δεξί πόδι. Ήδη πολύ κοντά στον Max Verstappen (4/1000ος) στη μέση σύνθετη περίοδος, ο Alexander Albon είναι ο μόνος που μπόρεσε να ταιριάξει με τον χρόνο του Ολλανδού αυτήν την Παρασκευή το μεσημέρι τοπική ώρα, τερματίζοντας λιγότερο από το 1/10 πίσω. .
  • Για το εθνικό του Grand Prix το οποίο πλησιάζει με μεγάλη πίεση, ο Sergio Pérez είναι πιο κοντά στον συμπαίκτη του από ό,τι τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά εξακολουθεί να έχει σχεδόν το 3/10 των εξόδων.
  • Πίσω, μεταξύ των συνηθισμένων κυνηγών στο βάθρο, η McLaren και η Ferrari φαίνεται να ξεκίνησαν καλύτερα το Σαββατοκύριακο. Οι παπάγια έχουν ένα ελαφρύ πλεονέκτημα χρόνου έναντι των Ferrari, ο Norris (4ος) έχοντας τερματίσει μπροστά από τον Leclerc (5ος) και ο Piastri (6ος) μπροστά από τον Sainz (7ος).
  • Ο μοναδικός οδηγός της Mercedes στην πίστα, ο Lewis Hamilton είναι 13ος με 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο, ενώ η Aston Martin του Fernando Alonso βρίσκεται μόλις στην 16η θέση.
  • Υπενθυμίζουμε ότι πέντε οδηγοί της Formula 2 συμμετείχαν σε αυτή τη συνεδρία ως μέρος της Free Practice 1 που προορίζεται για νέους οδηγούς. Ο Isack Hadjar αντικατέστησε τον Yuki Tsunoda , ο Théo Pourchaire πήρε τη θέση του Valtteri Bottas , ο Jack Doohan πήγε στο Alpine του Pierre Gasly , ο Fred Vesti στη Mercedes του George Russell και ο Ollie Bearman πήρε το τιμόνι του Haas Magnussen του .
  • Από τη γαλλική πλευρά, ο Théo Pourchaire δυστυχώς δεν κάλυψε ούτε έναν ιπτάμενο γύρο, λόγω ενός επαναλαμβανόμενου προβλήματος με το σύστημα πέδησης, το οποίο δυστυχώς οι μηχανικοί της Alfa Romeo δεν κατάφεραν να επιλύσουν. Για πρώτη φορά σε μια F1 , ο Isack Hadjar έκανε εξαιρετική εντύπωση, τερματίζοντας 17ος στη συνεδρία, μπροστά από τους περισσότερους φίλους του. Ο Χαμπς βγήκε από το αυτοκίνητό του με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. «Ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου. Ευχαριστώ πολύ», είπε μάλιστα στο ραδιόφωνο.
  • Ωραία συνεδρία και από τον Ollie Bearman. Ο 18χρονος τερμάτισε 1,5″ πίσω από τον Max Verstappen στο τιμόνι της Haas του Kevin Magnussen.
  • Συναντηθείτε τα μεσάνυχτα, αργότερα το βράδυ, για τη δεύτερη ελεύθερη προπόνηση.

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

F1 GP Μεξικό FP1: Ο VERSTAPPEN ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ, Ο ALBON ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΩ

Ο Max Verstappen ήταν στην κορυφή της πρώτης προπόνησης για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023, αλλά ο Alex Albon ήταν η έκπληξη με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με Williams.

Ήταν κανονικά για τον τριπλό Πρωταθλητή της Formula 1, ανεβαίνοντας στην κορυφή των οθονών χρονομέτρησης, ανεξάρτητα από το ελαστικό που βρισκόταν.

Αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν ο Alex Albon, ο οποίος φλέρταρε με τους τρεις πρώτους σε όλη τη διάρκεια ενός δεύτερου τερματισμού πίσω από τον Verstappen, λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργό.

Ο τοπικός ήρωας, Sergio Perez, ήταν ο τρίτος ταχύτερος στην αδελφή Red Bull.

Από τους νεαρούς οδηγούς που συμμετείχαν στη συνεδρία, ο Oliver Bearman ήταν ο ταχύτερος στο Haas, 15ος ταχύτερος και πάνω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό.

Συγκέντρωση προς το GP Μεξικό ΠΠ1

Το τσίρκο της F1 ανέβηκε πάνω από 2 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού αυτού του Σαββατοκύριακου στο Autódromo Hermanos Rodríguez.

Αυτή η διοργάνωση, όντας τόσο ψηλά πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, δηλαδή ο αέρας, θέτει μοναδικές προκλήσεις για τις ομάδες όσον αφορά την ψύξη του αυτοκινήτου τους και των κινητήριων μονάδων, καθώς τα turbo θα εργαστούν πολύ σκληρά για να διασφαλίσουν ότι οι κινητήρες παίρνουν τον αέρα που χρειάζονται για την καύση. 

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

Ο προηγούμενος αγώνας στο Ώστιν είδε τη Mercedes να φέρνει αυτό που ονόμασαν την τελευταία σημαντική αναβάθμισή τους στο W14, ένα νέο πάτωμα που φαινόταν να αναζωογονεί τον Lewis Hamilton, έτσι οι Black Arrows θα συνεχίσουν την ισχυρή τους φόρμα αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η Haas και η Aston Martin έφεραν επίσης μεγάλα πακέτα αναβάθμισης για το Austin, αλλά με περιορισμένη εξάσκηση –καθώς το Σαββατοκύριακο της Sprint– δεν μπορούσαν πραγματικά να λειτουργήσουν τα αυτοκίνητά τους. Ο Haas ήταν ακαταμάχητος, ενώ η Aston Martin επανέφερε ακόμη και τον Fernando Alonso στην προηγούμενη προδιαγραφή αυτοκινήτου για τον αγώνα.

Ίσως λοιπόν, καθώς το Μεξικό είναι ένα τυπικό Σαββατοκύριακο, μπορούν τώρα να αξιολογήσουν σωστά τα νέα τους πακέτα.

Ο Verstappen πιέστηκε σκληρά στο Austin από τη Mercedes, τη Ferrari και τη McLaren, έτσι θα συμβεί αυτό στο Μεξικό; Πώς θα αντέξουν τα φρένα του;

Ο άλλος οδηγός της Red Bull, ο Perez, θα οδηγεί με επιπλέον κίνητρο τον αγώνα εντός έδρας. Θα μπορέσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων;

F1 GP Μεξικό: Ως μέρος του κανόνα που ορίζει ότι κάθε ομάδα δίνει χρόνο οδήγησης στους νεαρούς οδηγούς σε δύο προπονήσεις, πέντε νεαρά ταλέντα θα οδηγούν μονοθέσια της F1 στον FP1. Αυτοί είναι οι: Jack Doohan (Alpine), Oliver Bearman (Haas), Isack Hadjar (AlphaTauri), Theo Pourchaire (Alfa Romeo) και Frederik Vesti (Mercedes).

Αντικαθιστούν τους Pierre Gasly, Kevin Magnussen, Yuki Tsunoda, Valtteri Bottas και George Russell αντίστοιχα.

Όσο για την Pirelli, έφεραν την πιο μαλακή σειρά των ενώσεων τους αυτό το Σαββατοκύριακο, το C3 (Σκληρό), το C4 (Μεσαίο) και το C5 (Μαλακό).

Η Pirelli φέρνει επίσης πρωτότυπο ελαστικών C4 για την επόμενη σεζόν για δοκιμή, προσφέροντας σε κάθε οδηγό δύο σετ. Αυτά τα ελαστικά μπορούν να αναγνωριστούν από τα μαύρα τοιχώματα ελαστικών τους.

Τα κυριότερα σημεία της συνεδρίας FP1 στο GP Μεξικό.

Η συνεδρία ξεκίνησε σε μερικώς συννεφιασμένες συνθήκες, με τη θερμοκρασία του αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου, ενώ η θερμοκρασία της πίστας ήταν 42 βαθμούς Κελσίου.

Με τις προκλήσεις ψύξης που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες με τα αυτοκίνητά τους, όλες οι αλλαγές που έγιναν στο Μεξικό στόχευαν βελτιστοποιημένες λύσεις ψύξης για τους αμφισβητίες της F1.

Ο Alonso ξεκίνησε τις προπονήσεις με μια τεράστια τσουγκράνα αεροπλάνου συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του AMR23 του, καθώς η Aston Martin κοιτάζει για να κατανοήσει καλύτερα το πακέτο αναβάθμισής της.

Ο Pourchaire ανέφερε σύντομα προβλήματα με την Alfa Romeo. Ενημερώνει την ομάδα: «Το πεντάλ [φρένου] φαίνεται περίεργο».

Ο Hadjar σύντομα αναφέρει ότι «έχει anti-stall» και επιστρέφει στα pits. Μια απότομη καμπύλη μάθησης για αυτά τα παιδιά.

Ο Leclerc ανέφερε επίσης κάποιο περίεργο θόρυβο με τον κινητήρα του SF-23 του. Είπε: «Ο κινητήρας κάνει έναν ελαφρύ περίεργο θόρυβο όταν είμαι τέρμα στο γκάζι, σαν μεταλλικός θόρυβος, μόνο για πληροφορίες».

Το Replay έδειξε ένα κομμάτι να πετάει μακριά από το AlphaTauri του Ricciardo, με τον Piastri να αναφέρει ένα «μεταλλικό κομμάτι» στην πίστα.

Η κίτρινη σημαία βγήκε 12 λεπτά μετά τη συνεδρία και η επανάληψη έδειξε ότι ο Sainz βγήκε εκτός τροχιάς με ένα πρόβλημα στη Ferrari του.

Ο Ισπανός ανέφερε προβλήματα με τα υδραυλικά και αργά οδηγεί πίσω στα πιτ: «Έχασα το μονοθέσιο, υδραυλικά, θα προσπαθήσω να το επιστρέψω, χωρίς υδραυλικό τιμόνι».

F1 GP Μεξικό: Το #55 SF-23 σύντομα διαλύθηκε από τους μηχανικούς της Ferrari.

Ο Νόρις ανέφερε επίσης ότι οι στροφές του κινητήρα του ανέβηκαν στο όριο, η ομάδα αναγνώρισε την κατάσταση. Είπε: «Έγινε υπερβολική στροφή σαν κόλαση».

Ο Πιάστρι, από την άλλη πλευρά, ρωτούσε επίσης την ομάδα του για απώλεια ισχύος στο αυτοκίνητό του.

Ο Doohan είχε μια μικρή στιγμή, το Alpine του έβγαινε εκτός φόρμας στη στροφή 4, αλλά συνέχισε να πηγαίνει σε καλό δρόμο, αλλά ο Pourchaire είχε μια άθλια περίοδο.

Ο Γάλλος ανέφερε σύντομα το ίδιο πρόβλημα με το πεντάλ στην Alfa Romeo, με την ομάδα να του δίνει οδηγίες να πυγμαχήσει.

gp-mexico-grand-prix-mexiko-f1-formula-one-verstappen-albon-red-bull-williams-mexican-2023-race

Ο Άλμπον στους Ουίλιαμς ανέφερε ότι ένιωθε σαν να είχε πέσει στην εξουσία στις ευθείες. Ήταν στα μέσα της συνεδρίας, όταν ήταν στην πραγματικότητα δεύτερος ταχύτερος, μόλις 0,004 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen που ήταν στην κορυφή.

Στο δεύτερο μισό της συνεδρίας, τα ελαστικά Soft άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς τα Medium και το πρωτότυπο C4 ήταν σε χρήση στο πρώτο μισό.

Ο Hamilton είχε μια στιγμή στη στροφή 3, αφού χτύπησε δυνατά τα κράσπεδα, έχασε το πίσω μέρος του W14 του, αλλά τίποτα που ο επτά φορές πρωταθλητής F1 δεν μπορεί να διαχειριστεί.

Εν τω μεταξύ, τα τηλεοπτικά πλάνα δείχνουν το αυτοκίνητο του Alonso να δουλεύεται από τους μηχανικούς της Aston Martin, το οποίο είχε περάσει τα μέσα της συνεδρίας και ο Ισπανός δεν είχε καν ορίσει ώρα ακόμα.

Και πάλι, με 25 λεπτά να απομένουν, ο Pourchaire ακόμα δεν μπορούσε να κάνει διάλειμμα, το πεντάλ του φρένου του δεν συμπεριφέρεται ακόμα σωστά.

F1 GP Μεξικό: Ο Verstappen, μόλις σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη του διαδρομή με Soft ελαστικά, έστειλε ασύρματο στην ομάδα του λέγοντας ότι έπρεπε να πυγμαχήσει καθώς υπήρχε κάτι χαλαρό ανάμεσα στα πόδια του.

Με 21 λεπτά να απομένουν, ο Bearman στο Haas είχε μια σύντομη στιγμή εκτός πίστας στη στροφή 12, αλλά δεν έγινε ζημιά, συνεχίζει.

Με λιγότερο από είκοσι λεπτά να απομένουν, ο Αλόνσο επιστρέφει επιτέλους στην πίστα. Δεν είναι καλή αρχή για τον διπλό πρωταθλητή της F1 στο Μεξικό. Είχε μια στιγμή υπερστροφής στη στροφή 12 στον πρώτο του γύρο.

Οι οδηγοί άρχισαν να κάνουν μερικές μεγάλες διαδρομές με υψηλό καύσιμο στα τελευταία 15 λεπτά της συνεδρίας, ενώ η Alfa Romeo του Pourchaire ήταν στις εξέδρες, ένα πρόωρο τέλος της συνεδρίας του. Ατυχια.

Στο μεταξύ, ο Norris και ο Perez δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι την Κυριακή και έκαναν έναν δικό τους μίνι αγώνα.

Είναι ένα brake-by-wire που αμαύρωσε τη συνεδρία του Pourchaire και το τελείωσε τόσο νωρίς.

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power