Παγκόσμιοι Συνεργάτες
Aramco
Τον Μάρτιο του 2020, η Formula 1 υπέγραψε μια μακροπρόθεσμη παγκόσμια συμφωνία χορηγίας με τη μεγαλύτερη ολοκληρωμένη εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου στον κόσμο, την Aramco. Η συνεργασία βλέπει τη Formula 1 να συνεργάζεται με την Aramco για να εντοπίσει διαφορετικούς τρόπους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προώθηση βιώσιμων καυσίμων, βελτιωμένης απόδοσης κινητήρα και αναδυόμενης τεχνολογίας κινητικότητας. Επιπρόσθετα, σχεδόν όλοι οι αγώνες στο ημερολόγιο έχουν την επωνυμία της Aramco στην πίστα μαζί με την Aramco να αποκτά ενοποίηση και προβολή μέσω των ψηφιακών καναλιών της Formula 1.
Crypto.com
Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κρυπτονομισμάτων στον κόσμο, η Crypto.com ανακοινώθηκε ως Παγκόσμιος Συνεργάτης της σειράς Formula One Sprint τον Ιούνιο του 2021. Το Crypto.com έγινε επίσης Επίσημος Χορηγός Κρυπτονομισμάτων και Συνεργάτης NFT της Formula 1. Η συνεργασία βλέπει το Crypto.com να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Formula One για να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους και να τους ενημερώσει για τα κρυπτονομίσματα και τα οφέλη του. Το Crypto.com απολαμβάνει επίσης το branding στην πίστα σε όλους τους αγώνες της F1.
DHL
Η DHL είναι παγκόσμιος συνεργάτης της Formula 1 από το 2004. Ως Επίσημος Συνεργάτης Logistics της Formula 1, η DHL όχι μόνο βοηθά στη μεταφορά τεχνολογίας μετάδοσης, εξοπλισμού, αυτοκινήτων και καυσίμων για τις αγωνιστικές ομάδες, αλλά απολαμβάνει επίσης εξέχουσα επωνυμία στην πίστα.
Η DHL ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Formula 1 τον Μάρτιο του 2021 και ανακοίνωσε επίσης ότι θα παρουσίαζε δύο βραβεία από τη σεζόν 2021 και μετά: το βραβείο DHL Fastest Lap Award και DHL Fastest Pit Stop Award.
Heineken
Τον Ιούνιο του 2016, ο ολλανδικός γίγαντας μπύρας Heineken ανακοίνωσε μια πολυετή συνεργασία με τη Formula 1, συμμετέχοντας ως παγκόσμιος χορηγός. Η συνεργασία βλέπει τη Heineken να λειτουργεί ως χορηγός τίτλου για αρκετούς αγώνες F1, να απολαμβάνει την επωνυμία στην πίστα και επίσης να λειτουργεί ως Επίσημος Παγκόσμιος Συνεργάτης Μπύρας. Η Heineken και η Formula 1 συνεργάζονται επίσης σε διάφορες ψηφιακές ενεργοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένων πολυάριθμων εκστρατειών για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το ποτό και την οδήγηση.
Pirelli
Η Pirelli είναι ο παγκόσμιος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 από το 2011, όταν αντικατέστησε την Bridgestone. Η συνεργασία οδήγησε την Pirelli να παρέχει στις ομάδες της F1 ελαστικά σε όλο το ημερολόγιο των αγώνων. Τον Νοέμβριο του 2018, η Pirelli ανακοίνωσε μια πενταετή επέκταση της συνεργασίας της με τη Formula 1.
Rolex
Η πολυτελής ελβετική ωρολογοποιός Rolex υπέγραψε ως Επίσημος Χρονομέτρης και Επίσημος Χρονομέτρης της Formula 1 τον Δεκέμβριο του 2012. Η Rolex παρέχει την ώρα διαφορετικών τοποθεσιών σε κάθε αγώνα μαζί με την απόλαυση της προβολής επωνυμίας σε όλη την πίστα.
MSC Cruises
Τον Μάρτιο του 2022, η Formula 1 παρουσίασε την MSC Cruises, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και μεγαλύτερες μάρκες κρουαζιέρας, ως Παγκόσμιο και Επίσημο Συνεργάτη Κρουαζιέρας μετά από πολυετή συμφωνία. Η συνεργασία προβλέπει ότι η Formula 1 χρησιμοποιεί τεχνολογικά προηγμένα πλοία της MSC Cruises στην πλευρά του λιμανιού κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων Σαββατοκύριακων Grand Prix. Και τα δύο μέρη εργάζονται επίσης για τη βιώσιμη αλλαγή και τη δημιουργία καθαρού μηδενικού άνθρακα.
Salesforce
Τον Απρίλιο του 2022, η Formula 1 ανακοίνωσε μια πενταετή συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, την Salesforce. Η συνεργασία βλέπει τη Formula 1 να χρησιμοποιεί την τεχνολογία και τα προϊόντα της Salesforce για να αναπτύξει και να αυξήσει την αφοσίωση των θαυμαστών, ενώ δημιουργεί διάφορες εμπειρίες θαυμαστών. Η Salesforce, η οποία έχει ήδη καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, εργάζεται επίσης για να βοηθήσει τη Formula 1 να επιτύχει τον στόχο καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2030.
AWS
Η Amazon Web Services (AWS) υπέγραψε πολυετή συνεργασία με τη Formula 1 τον Ιούνιο του 2018. Η AWS επί του παρόντος λειτουργεί ως Επίσημος Πάροχος Cloud και Machine Learning του πρωταθλήματος. Η AWS παρέχει στη Formula 1 δεδομένα για να βελτιώσει τις στρατηγικές αγώνων, τα συστήματα παρακολούθησης δεδομένων και τις ψηφιακές εκπομπές μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας υπηρεσιών της, συμπεριλαμβανομένων των Amazon SageMaker και AWS Lambda.
ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ καταρ
Η Qatar Airways εντάχθηκε ως Παγκόσμιος Αεροπορικός Συνεργάτης της F1 τον Φεβρουάριο του 2023. Η πολυετής συνεργασία προβλέπει επίσης την Qatar Airways ως χορηγός τίτλου του Γκραν Πρι του Κατάρ, του Γκραν Πρι της Ουγγαρίας και του Γκραν Πρι της Emilia Romagna, ενώ παράλληλα απολαμβάνει την πίστα και ψηφιακό branding τα Σαββατοκύριακα των αγώνων. Η συμφωνία προβλέπει επίσης την Qatar Airways να παρέχει στους θαυμαστές αποκλειστικά ταξιδιωτικά πακέτα για να απολαύσουν την εμπειρία της Formula 1.
Προβλέψεις αγώνα F1 Κατάρ Γκραν Πρι 2023: Επίσημοι Συνεργάτες
Ferrari Trento
Τον Μάρτιο του 2021, η Formula 1 ανακοίνωσε μια τριετή συνεργασία με την ιταλική μάρκα αφρώδους οίνου Ferrari Trento, η οποία έγινε ο Επίσημος Αφρώδης Οίνος της Formula 1 και αποτελεί την επίσημη πρόποση των εορτασμών του πρωταθλήματος στο βάθρο.
Lenovo
Η Lenovo υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Formula 1 τον Μάρτιο του 2022, προσχωρώντας ως Επίσημος Συνεργάτης. Η συμφωνία προβλέπει ότι η Formula 1 χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Lenovo για να παρέχει στους θαυμαστές το υψηλότερο επίπεδο αγώνων και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, η Formula 1 χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία της Lenovo τόσο στη βάση της όσο και στις πίστες αγώνων. Έχει επίσης ενσωματώσει στις λειτουργίες της το Υπολογιστικό Υψηλής Απόδοσης της Lenovo, τις λύσεις διακομιστή και τις συσκευές υλικού.
Liqui Moly
Ο κορυφαίος κατασκευαστής λιπαντικών Liqui Moly υπέγραψε πολυετή συμφωνία με τη Formula 1 τον Μάρτιο του 2019. Η Liqui Moly απολαμβάνει διευρυμένη επωνυμία στην πίστα κατά τη διάρκεια της σεζόν της Formula 1.
Η Liqui Moly και η F1 επέκτεινε τη συνεργασία τους τον Μάρτιο του 2023, η οποία περιλάμβανε περισσότερη φυσική σήμανση στην πίστα μαζί με εικονική επωνυμία στα Σαββατοκύριακα των αγώνων.
Paramount+
Τον Απρίλιο του 2023, η Formula 1 ανακοίνωσε μια νέα πολυετή συνεργασία με τη συνδρομητική υπηρεσία Paramount+, η οποία εντάχθηκε ως Επίσημος Συνεργάτης της σειράς.
Η συμφωνία θέτει την επωνυμία Paramount+ σε διάφορα Σαββατοκύριακα αγώνων. Η πλατφόρμα απολαμβάνει επίσης φυσική σήμανση και ψηφιακές χορηγίες. Τα δύο μέρη παρέχουν επίσης στους θαυμαστές διάφορες νέες ευκαιρίες αφοσίωσης, συμπεριλαμβανομένων σειρών περιεχομένου.
Προβλέψεις αγώνα F1 Κατάρ Γκραν Πρι 2023: Περιφερειακοί Εταίροι
188 Στοίχημα
Η Bookmaker 188Bet ανακοινώθηκε ως Επίσημος συνεργάτης της Formula One στην Ασία μετά από μια πενταετή συμφωνία τον Ιανουάριο του 2020. Η συνεργασία επιτρέπει στην 188Bet να αποκτήσει ιδιοκτησία στην εφαρμογή πρόβλεψης F1 Play και να αποκτήσει ορατότητα επωνυμίας σε ασιατικές εκπομπές και σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ημέρα εργασίας
Μια κορυφαία εφαρμογή cloud για χρηματοδότηση και ανθρώπινους πόρους, η Workday υπέγραψε μια πολυετή συνεργασία με τη Formula 1 τον Μάιο του 2021, συμμετέχοντας ως Regional Finance & HR Enterprise Partner στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Η συνεργασία παρέχει στην Workday prime πρόσβαση στη χρήση των στοιχείων της Formula One για να προσεγγίσετε ευρύτερο κοινό στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία μέσω κοινωνικών, ψηφιακών πλατφορμών και πλατφορμών περιεχομένου.
Τον Μάιο του 2022, και τα δύο μέρη ανανέωσαν τη συνεργασία τους που είδε το Workday να γίνει Περιφερειακός Συνεργάτης της Formula 1. Η επέκταση είδε επίσης το Workday να αποκτά ορατότητα στην πίστα κατά τη διάρκεια των ευρωπαϊκών αγώνων.
Προβλέψεις αγώνα F1 Κατάρ Γκραν Πρι 2023: Επίσημοι Πάροχοι
Herjavec
Η εταιρεία κυβερνοεπιχειρήσεων Herjavec Group ανακοινώθηκε ως ο Επίσημος Συνεργάτης Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας της Formula One τον Μάρτιο του 2021. Η Formula One χρησιμοποιεί το λογισμικό της Herjavec για να ανιχνεύει και να προστατεύεται από πιθανές απειλές ασφαλείας.
AlphaTauri
Η πρεμιέρα της μάρκας μόδας της Red Bull, AlphaTauri, ανακοινώθηκε ως ο Επίσημος Προμηθευτής Ένδυσης Μόδας Premium της Formula One τον Μάρτιο του 2022. Η συμφωνία προβλέπει ότι η AlphaTauri προμηθεύει με στολές ολόκληρο το σώμα της Formula 1 στις πίστες, συμπεριλαμβανομένων των ανώτερων στελεχών και των παρουσιαστών.
BBS Motorsport
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής τροχών BBS υπέγραψε μια πολυετή συνεργασία με τη Formula 1 τον Ιανουάριο του 2022. Η συμφωνία προβλέπει ότι η BBS προμηθεύει τροχούς σε όλες τις ομάδες της Formula 1. Επιπλέον, η BBS προμηθεύει επίσης ζάντες στις ομάδες.
Tata Communications
Τον Μάρτιο του 2022, η Tata Communication ανακοινώθηκε ως ο Επίσημος πάροχος συνδεσιμότητας εκπομπής της σειράς μετά από πολυετή συμφωνία. Στόχος της συνεργασίας είναι να προσφέρει και να βελτιώσει την παγκόσμιας κλάσης, τεχνολογικά προηγμένη εμπειρία για τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο.
PUMA
Η PUMA υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Formula 1 τον Μάιο του 2023, ξεκινώντας ως Επίσημος Πάροχος της F1. Η συνεργασία βλέπει την PUMA να παράγει ένδυση, υποδήματα και αξεσουάρ με άδεια F1, καθώς και να πουλά αποκλειστικά εμπορεύματα της F1 και της ομάδας σε διάφορα Grand Prix. Η PUMA δημιουργεί επίσης συλλογές ενδυμάτων θαυμαστών και στολές για το προσωπικό της Formula 1.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: