FORMULA 1

F1 Μελβούρνη: Όλα όσα έγιναν στο παρθενικό Γκραν Πρι

F1 Μελβούρνη: Στις 7.10 ώρα Ελλάδας δόθηκε η εκκίνηση του πρώτου για φέτος Γκραν Πρι, το οποίο έλαβε χώρα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Νικητής αναδείχθηκε ο Βάλτερι Μπότας.
F1 Μελβούρνη: Όλα όσα έγιναν στο παρθενικό Γκραν Πρι

F1 Μελβούρνη: Στις 7.10 ώρα Ελλάδας δόθηκε η εκκίνηση του πρώτου για φέτος Γκραν Πρι, το οποίο έλαβε χώρα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Νικητής αναδείχθηκε ο Βάλτερι Μπότας.

Το πρώτο Γκραν Πρι, που ξεκίνησε με την επικράτηση του πρωταθλητή Χάμιλτον στο Q3 και την κατάληψη της pole, επεφύλασσε αρκετές εκπλήξεις αλλά και προβληματισμούς, ιδιαίτερα για την ομάδα της Ferrari.

Ο Βάλτερι Μπότας τερμάτισε στην κορυφή και μάλιστα σχεδόν 21 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Χάμιλτον, με την Mercedes να κάνει το 1-2 αφήνοντας πίσω τον τρίτο Φερστάπεν.

Στην τέταρτη και πέμπτη θέση οι δύο κατακόκκινες Ferrari των Φέτελ και Λεκλέρ (στον πρώτο του αγώνα με τη Scuderia), ο οποίος βέβαια πάλεψε αρκετά για την τέταρτη θέση του ομόσταυλού του, δείχνοντας άγριες διαθέσεις.

Επιστρέφοντας στον Μπότας, ο Φινλανδός πραγματοποίησε μία υποδειγματική εκκίνηση, αρπάζοντας την πρωτιά από τον Χάμιλτον ήδη σχεδόν από την πρώτη στροφή.

Φαίνεται πως το τελεσίγραφο του Τότο Βολφ, του επικεφαλής της γερμανικής ομάδας πως η φετινή σεζόν θα είναι make or break για τον Βάλτερι έπιασε τόπο. Τόσο στα δοκιμαστικά, όσο και στο πρώτο Γκραν Πρι κάτι έβαλε φωτιά στα παντελόνια του, ειδικά καθόσον ο Εστεμπάν Όκον (τον θυμάστε πέρυσι από την Force India;) καραδοκεί να του πάρει την θέση.

Μπότας με φόρα

Έχοντας αναπτύξει απόσταση από τον δεύτερο, ο Μπότας δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα ούτε με τη στάση του στα πιτ, ενώ λίγους γύρους πριν το τέλος ζήτησε μάλιστα να προχωρήσει σε νέα αλλαγή ελαστικών για να κάνει τον ταχύτερο χρόνο (και να πάρει τον επιπλέον βαθμό), κάτι που η Mercedes αρνήθηκε μέσω ασυρμάτου.

Η ελάχιστη φθορά των ελαστικών του πάντως του επέτρεψε να κάνει έτσι κι αλλιώς τον γρήγορο γύρο του και ο εκστασιασμένος Μπότας τερμάτισε νικητής για πρώτη φορά από το 2017, αποκαλώντας τον αγώνα “τον καλύτερο της καριέρας του”.

Στο Γκραν Πρι της πατρίδας του και για πρώτη φορά με τα χρώματα της Renault, ο Ρικάρντο δεν έκανε και το καλύτερο ξεκίνημα, αφού μία εκτός πίστας πορεία στην αρχή του αγώνα “τραυμάτισε” το μονοθέσιό του στην μπροστινή πτέρυγα και οδήγησε στην απόσυρσή του στο 30ό τουρ.

Η ισχύς εν τη… Honda

Και περνώντας στον τέως “συμπαίκτη” και ομόσταυλό του Φερστάπεν, ο οποίος έκανε ένα πολύ καλό ντεμπούτο στη Μελβούρνη με τη νέα Red Bull του powered by Honda, κάνοντας μία εξαιρετική προσπέραση στον ανυποψίαστο Φέτελ ο οποίος κατέληξε να “παραπονεθεί” στην ομάδα του καθώς ένιωθε κενά ισχύος στη νέα του SF90.

Και μιλώντας για προβλήματα, προβληματικά ξεκίνησε η σεζόν για τον άρτι αφιχθέντα στη McLaren Σάινθ, ο οποίος ναι μεν έκανε μία καλή εκκίνηση, εντούτοις έχασε τον αγώνα του μέσα σε ένα χάος καπνού, φωτιάς και μηχανικής βλάβης που έβγαλε το μονοθέσιό του εκτός.

Μόλις στον επόμενο γύρο εκτός βρέθηκε και ο Γκροζάν, καθώς το εμπρός αριστερό ελαστικό του τοποθετήθηκε λανθασμένα στα πιτ, κάτι που του συνέβη και πέρυσι ξανά στην Αυστραλία!

Αντίθετα ο έτερος της Haas Μάγκνουσεν τερμάτισε δυνατά στην έκτη θέση, ακολουθούμενος από τον Χούλκενμπεργκ (Renault), τον Ραϊκόνεν (Alfa Romeo), τον Στρόλ (Racing Point) και, ολοκληρώνοντας την δεκάδα, τον Κβιάτ που επανήλθε φέτος με την ομάδα της Toro Rosso.

Σταθερά στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης τα δύο μονοθέσια της Williams, η οποία θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα και σύντομα εάν δεν αρχίσει να επανακάμπτει.

F1 Μελβούρνη

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 Μελβούρνη: Όλα όσα έγιναν στο παρθενικό Γκραν Πρι», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Φίλιππος Ντάσκας

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.