FORMULA 1

F1 Ο Alain Prost επισημαίνει το λάθος της Ferrari που δεν όρισε Νο 1 οδηγό

F1 Alain Prost: Ο Prost πιστεύει ότι η στρατηγική της Ferrari είναι λάθος, Ο ορισμός ενός Νο.1 οδηγού είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά στη Ferrari,

f1-o-alain-prost-episimeni-to-lathos-tis-ferrari-pou-den-orise-no-1-odigo
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

F1 Alain Prost: Η Scuderia Ferrari θα υποδεχθεί τον Lewis Hamilton στις τάξεις της το 2025 και ο Alain Prost δεν είναι πεπεισμένος για τη στρατηγική του Maranello να μην ορίσει έναν Νο. 1 οδηγό μεταξύ του Βρετανού και του Μονεγάσκου, Charles Leclerc .

Είναι από την εμπειρία του από αγώνες μεταξύ συμπαικτών που ο Alain Prost κάνει αυτή την παρατήρηση για ομάδες που αρνούνται να ορίσουν έναν νούμερο 1 οδηγό. Μίλησε στο Servus TV για ομάδες που αγωνίζονται για το πρωτάθλημα και γενικά πρέπει να βασίζονται σε μια ιεραρχία ορίζοντας έναν Νο. 1 οδηγό.

F1 Alain Prost:Ο Prost πιστεύει ότι η στρατηγική της Ferrari είναι λάθος

«Δεν ήμουν ποτέ επίσημα ο πρώτος οδηγός μιας ομάδας», αποκάλυψε ειλικρινά ο Prost. «Ποτέ δεν το ζήτησα, αλλά ίσως ήταν λάθος. Αν ήμουν ο πρώτος οδηγός, ίσως ένα από τα χρόνια στη McLaren ή το 1990 στη Ferrari, θα μπορούσα να είχα κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο, γιατί τα πράγματα θα είχαν πάει διαφορετικά.”

Ο Alain Prost βρέθηκε αντιμέτωπος με τον Ayrton Senna στη McLaren, μια από τις πιο έντονες αμφισβητούμενες μονομαχίες, αλλά που υποδηλώνει ότι η ομάδα ή/και ο κατασκευαστής του κινητήρα είχαν ήδη ορίσει το πουλάρι του (ο Βραζιλιάνος σε αυτήν την περίπτωση). «Αν κοιτάξετε την ιστορία, ο Ayrton Senna ήταν πάντα ο Νο. 1 οδηγός, και το ίδιο ισχύει για τους Michael Schumacher, Lewis Hamilton και Max Verstappen » , συνεχίζει ο Alain Prost. «Και αυτό ισχύει στην πραγματικότητα για κάθε πρωτάθλημα τα τελευταία 20 χρόνια».

F1 Alain Prost: Το να εξελίσσεσαι, να καθιερώνεσαι και να θριαμβεύεις στη Ferrari δεν είναι τόσο εύκολο, όσο ταλαντούχος κι αν είναι ο οδηγός. Ο Fernando Alonso, ο Sebastian Vettel και ο Kimi Räikkönen στη δεύτερη καριέρα του με τα κόκκινα μαρτυρούν ότι το να αφήσεις το στίγμα σου στο Maranello δεν είναι προσβάσιμο σε όλους. Αυτό εξαρτάται μόνο από την τέλεια ενσωμάτωση στην ομάδα, τη σύσφιξη του εργατικού δυναμικού γύρω από τον πρωταγωνιστή και τη μη αυταπάτη. Σε αυτό αναφέρεται ο Alain Prost.
«Ο ορισμός ενός Νο.1 οδηγού είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά στη Ferrari, χρειάζεσαι πραγματικά αυτή την ιεραρχία, γιατί πρέπει να αντιμετωπίσεις περισσότερη πίεση », εξήγησε. «Υπάρχουν πολλές πολιτικές που μερικές φορές δεν γνωρίζετε και μερικές φορές δεν καταλαβαίνετε».

“Όταν αγωνίζεσαι ενάντια σε άλλη ομάδα, είναι πολύ πιο εύκολο για μια ομάδα αν έχεις ξεκάθαρο Νο. 1 θέση”, πρόσθεσε ο Prost, αναφέροντας τη δική του νίκη το 1986 ως παράδειγμα. “Κέρδισα τον τίτλο το 1986”, θυμάται, “μετά από μια μάχη με τον Nigel Mansell και τον Nelson Piquet. Ήταν συμπαίκτες στη Williams και δεν έλαβαν ποτέ ομαδικές εντολές. Το χρησιμοποίησα πραγματικά αυτό είναι προς όφελός μου.”

«Όταν δεν έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις τον τίτλο, ίσως δεν χρειάζεσαι έναν Νο. 1 οδηγό », προτείνει. “Αλλά αν έχετε αυτή την ευκαιρία και θέλετε να κερδίσετε αυτόν τον τίτλο… ίσως το μάθουμε τον επόμενο χρόνο με τον Lewis και τον Charles. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον “, προβλέπει ο Prost. «Θα είναι πολύ δύσκολο για τη διοίκηση, αλλά στα χαρτιά δεν θα υπάρχει πρώτος οδηγός, κάτι που είναι καλό για το άθλημα ούτως ή άλλως».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version