FORMULA 1

F1: Όλα όσα έγιναν στο Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι

Ο Χάμιλτον τερμάτισε στην κορυφή, ο Φέτελ έμεινε στη δεύτερη θέση, δεν έλειψαν οι ανατροπές στη F1, με μία σειρά οδηγών να εγκαταλείπουν οριστικά.

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

H συνολική εξέλιξη του αγώνα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μπορούμε να πούμε πως σχεδόν καθρεφτίζει ακριβώς τι συνέβη φέτος γενικά στη Φόρμουλα 1.

Ο Χάμιλτον τερμάτισε στην κορυφή, ο Φέτελ έμεινε στη δεύτερη θέση, δεν έλειψαν οι ανατροπές και τελικά μία σειρά οδηγών εγκατέλειψαν οριστικά.

Πάμε όμως να δούμε τι συνέβη από την αρχή του αγώνα στο Αμπού Ντάμπι. Η εξαιρετική απόδοση του Χάμιλτον στα δοκιμαστικά τον έφερε στην pole position, όπου η εκκίνησή του μαζί με τον Μπότας σήμανε πως οι δύο πιλότοι της Mercedes βρέθηκαν με το καλημέρα στην κορυφή της αγέλης.

Η εκκίνηση πάντως ήταν κακή για τον Φερστάπεν, που βρέθηκε στην δέκατη θέση, ενώ ήταν αρκετά καλή για τον Λεκλέρ, που πέρασε τον Ρικάρντο και βρέθηκε πέμπτος!

Ο αγώνας για τον πιλότο της Alfa Romeo Sauber ήταν μέχρι τέλους αρκετά ενδιαφέρων, καθώς ο Μονεγάσκος έδωσε μία παράσταση που γεννά αρκετές προσδοκίες για την εμφάνισή του με τη Ferrari την επόμενη σεζόν δίπλα στον Φέτελ.

Πάντως τα… παρατράγουδα ξεκίνησαν νωρίς, με τους Γκροζάν και Χούλκενμπεργκ να συγκρούονται, στέλνοντας τη Renault του τελευταίου να κάνει… πιρουέτες στον αέρα, προτού προσγειωθεί με ντεμί πλιέ επάνω στον φράχτη των ελαστικών, ευτυχώς χωρίς ο Γερμανός να τραυματιστεί!

Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε και η μονομαχία του Φερστάπεν με τον Όκον για την όγδοη θέση, με τον Γάλλο να μην παραδίδει τόσο εύκολα τα όπλα στον τελευταίο του αγώνα στη Φόρμουλα 1.

Μιλώντας πάντως για τον Όκον, να πούμε πως ο τελευταίος του αγώνας δεν έμελλε να ολοκληρωθεί, αφού τελικά εγκατέλειψε με βλάβη (και μάλιστα ακριβώς στο σημείο που δεν έπρεπε, στη λωρίδα εισόδου στα πιτ).

Ακριβώς στη θέση του Όκον, να εγκαταλείψουν στον τελευταίο αγώνα με τις ομάδες τους βρέθηκαν και οι Γκαζλί και Έρικσον (για τις Toro Rosso και Alfa Romeo Sauber αντίστοιχα), ενώ η πλέον στενάχωρη εγκατάλειψη ήταν αυτή του Ραϊκόνεν, στον τελευταίο του αγώνα για τη Ferrari (το 2019 αναλαμβάνει την αναγέννηση της Alfa Romeo Sauber).

Για τον Μπότας, η πέμπτη θέση σήμανε επίσης πως δεν κατάφερε να ξεπεράσει τους Φερστάπεν και Ραϊκόνεν για την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη της σεζόν, κάτι που συνέβη και στον Αλόνσο (που αποσύρεται από τη Φορμουλα 1), καθώς η έκτη θέση του Σάινθ τον έφερε οριστικά στη δέκατη θέση της τελικής κατάταξης, αφήνοντας πίσω τον παγκόσμιο πρωταθλητή στην ενδέκατη.

Και αυτό ήταν για τον 21ο και τελευταίο αγώνα της σεζόν, καθώς η Φόρμουλα 1 πραγματοποιεί ένα ολιγόμηνο διάλειμμα μέχρι την επάνοδό της τον ερχόμενο Μάρτιο!

Exit mobile version