ENGINE POWER

F1: Τι είπαν οι ομάδες πριν την εκκίνηση στο GP του Καναδά

F1: Τι είπαν οι ομάδες πριν τον αγώνα στον GP του Καναδά, όλες οι εντυπώσεις οι δυσκολίες και οι εξελίξεις πριν την εκκίνηση

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 25 λεπτά

F1: Τι είπαν οι ομάδες πριν τον αγώνα στον GP του Καναδά

F1:RED BULL

Ο Verstappen σημείωσε γαλήνια πρόοδο το Σάββατο, χωρίς να κάνει λάθος στην πράξη ή να προκριθεί για να κατακτήσει άλλη μια pole position F1. Η διαφορά του έναντι των υπολοίπων ήταν μεγάλη, έκανε τις σωστές κλήσεις την κατάλληλη στιγμή και είναι σε εξαιρετική θέση για αύριο. Όμως ο συμπαίκτης του δεν μπόρεσε να τον αμφισβητήσει στα προκριματικά. Ο Perez έμεινε έξω με τα ενδιάμεσα ελαστικά για πολύ καιρό στο Q2 καθώς η πίστα στέγνωσε, άλλαξε σε κηλίδα καθώς έπεφτε η βροχή, άλλαξε ξανά στα ιντερ και έχασε το παράθυρο για να ορίσει έναν ανταγωνιστικό χρόνο γύρου.

Max Verstappen, 1ος, 1:25.858 F1

«Κάναμε τις σωστές κλήσεις την κατάλληλη στιγμή σήμερα. Ήταν πολύ σημαντικό να έχουμε σωστή επικοινωνία με την ομάδα, να παρακολουθούμε πραγματικά τα πράγματα καθώς ο καιρός άλλαζε κάθε λεπτό, ήμασταν ξεκάθαροι με το τι θέλαμε να κάνουμε. Ήταν καλό που μπορούσα πραγματικά να σπρώξω το μονοθέσιο, παρά τις συνθήκες στην πίστα. Μου αρέσει αυτό το κομμάτι και στο βρεγμένο είναι ακόμα πιο δύσκολο. Είναι δύσκολο να πω τι θα συμβεί αύριο, ένιωσα αρκετά καλά στις μακριές διαδρομές σήμερα το πρωί, οπότε ελπίζω ότι θα έχουμε καλό ρυθμό. Είναι ένας μακρύς αγώνας, πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν, οπότε πρέπει απλώς να είμαστε στην κορυφή των πραγμάτων.”

Sergio Perez, 12ος, 1:20.959 F1

«Το να πάρουμε τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο ήταν το κύριο ζήτημα σήμερα. Έδειχνε καλά μέχρι που μας έπιασαν οι συνθήκες, έβρεχε και μετά, όταν άρχισε να στεγνώνει, μπήκαμε στο λείο ελαστικό, πιθανότατα μισό γύρο πολύ αργά. Δεν μπορούσαμε να βρούμε τη θέση της πίστας και μετά, όταν η θερμοκρασία ήταν στα ελαστικά, άρχισε να βρέχει πιο δυνατά και ήταν πολύ αργά. Μόλις ήμασταν στο inter, ήταν πολύ υγρό για να πάρουμε τον χρόνο του γύρου. Χθες ήταν μια θετική μέρα και σήμερα στο βρεγμένο είχαμε καταλάβει πολλά για τις κατατακτήριες, κάτι που ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό. Θα μπορούσαμε να είμαστε πολύ ψηλότερα, αλλά υπό αυτές τις συνθήκες, ήταν λίγο λοταρία με λάστιχα και ήταν δύσκολο εκεί έξω. Στόχος φυσικά αύριο θα είναι να βγούμε από το γήπεδο και να πάρουμε ένα δυνατό αποτέλεσμα. Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί στον αγώνα, θα έχουμε χαμηλά το κεφάλι,

Κρίστιαν Χόρνερ, Διευθυντής Ομάδας

«Ο Μαξ ήταν εξαιρετικός σήμερα, σε κάθε κατάσταση ήταν σταθερά πιο γρήγορος και πέρα ​​από το παιχνίδι του, ήταν μια απίστευτη δουλειά από αυτόν σήμερα. Δυστυχώς για τον Checo, απλά δεν έκανε τον πρώτο γύρο με το slick ελαστικό όταν η πίστα ήταν στο παράθυρο, μετά επέστρεψε στο inter επειδή ήταν πολύ βρεγμένο για τα slicks, οπότε ήταν απογοητευτικό για αυτόν. Ωστόσο, σε αντίθεση με το Μονακό, αυτή είναι μια πίστα στην οποία μπορείτε να προσπεράσετε, η πρόβλεψη λέει ότι θα είναι ένας στεγνός αγώνας, είναι ένας εξαιρετικός δρομέας και έχει ένα γρήγορο αυτοκίνητο, οπότε θα απογοητευόμουν αν δεν ήμασταν πολύ πιο μακριά την παραγγελία αύριο. Είναι ένα μπερδεμένο πλέγμα, οπότε θα πρέπει να είναι ένας συναρπαστικός αγώνας.”

Μετά τη δύσκολη Παρασκευή του Χούλκενμπεργκ, ξεπλήρωσε τους μηχανικούς του –οι οποίοι άργησαν να επισκευάσουν το αυτοκίνητό του μια νύχτα– με εξαιρετικό στυλ. Φτάνοντας μέχρι το Q3 με υπέροχες κλήσεις ελαστικών την κατάλληλη στιγμή, κάρφωσε τον δεύτερο ιπτάμενο γύρο του και διέσχισε τα κλάσματα της γραμμής μπροστά από τις κόκκινες σημαίες που βγήκαν για να πάρει ένα υπέροχο P2 στο grid. Ο Μάγκνουσεν δεν κατάφερε να ταιριάξει με αυτό και ξεκινάει πιο κάτω.

Nico Hulkenberg, 5ος, 1:27.102 F1

«Προφανώς το τέλος της ημέρας δεν είναι τόσο καλό όσο ήταν νωρίτερα, είναι προφανώς κρίμα και είναι κρίμα να μην κοιτάς την πρώτη σειρά. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες με αυτό. Νομίζω ότι όσον αφορά τον αυριανό μας αγώνα δεν αλλάζει τίποτα – η προσέγγιση είναι η ίδια και δεν θα επηρεάσει ή θα βλάψει το αποτέλεσμα. Θα προετοιμαστούμε ως συνήθως και θα αγωνιστούμε δυνατά αύριο».

Kevin Magnussen, 13ος, 1:21.678 F1

«Ήμασταν στα pits ακόμα όταν η πίστα ήταν στεγνή – κάτι που θέλετε να μεγιστοποιήσετε, αλλά μετά ήμασταν εκτός Q2. Φαινόμασταν καλοί υπό τις συνθήκες, αλλά πρέπει να δούμε πού θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα. Φαινόταν πραγματικά ότι είχαμε μια καλή ευκαιρία σε αυτούς τους προκριματικούς – ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι μετά το FP3».

Guenther Steiner, Διευθυντής Ομάδας

«Το πέναλτι απόψε δεν πρέπει να αφαιρέσει τίποτα από την ομάδα και αυτό που κάναμε – είμαστε δεύτεροι στο μυαλό μας. Ναι, έγινε ένα λάθος, υπήρχε υπερβολική ταχύτητα, αλλά πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι ποτέ, μα ποτέ, κανένας δεν τέθηκε σε κίνδυνο επειδή ο Νίκο ήταν πάντα μόνος του. Προφανώς είναι ενάντια στους κανόνες, αλλά ήταν λάθος, δεν δημιούργησε κανέναν κίνδυνο, πήραμε το πέναλτι – πρέπει να το πάρουμε. Θα επιστρέψουμε και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε αύριο. Μια μέρα μπορεί να μας έρθει η κυρία τύχη. Κατά τα άλλα, ο Kevin ήταν λίγο άτυχος που δεν βγήκε από το Q2, είχε κίνηση στους γρήγορους γύρους του. Ο Νίκο, πριν δεχθεί το πέναλτι, είχε βρεθεί στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή στο Q3 και έφερε το σπίτι δεύτερος στις οθόνες. Προφανώς πρέπει να δούμε πώς θα είναι ο ρυθμός του αγώνα μας αύριο, αλλά ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να φέρουμε μερικούς βαθμούς».

Ήταν μια μικτή τσάντα για την Aston Martin στα προκριματικά. Ο Alonso ήταν σε σταθερή φόρμα από το word go, και ήταν σε έναν καυτό γύρο όταν βγήκαν οι κόκκινες σημαίες στο Q3 που αναμφισβήτητα τον άφησαν δεύτερο στο grid. Αλλά ο Stroll δεν κατάφερε να βγάλει το καλύτερο από το AMR23 του στις δύσκολες συνθήκες. Μια μεγάλη περιστροφή στο Q2 του κόστισε χρόνο και δεν είχε την αυτοπεποίθηση να τρέξει τα slick ελαστικά όταν η πίστα στέγνωνε. Όταν έκανε την αλλαγή, ήταν πολύ αργά.

Fernando Alonso, 2ος, 1:27.286 F1

«Θα πάρουμε την τρίτη θέση στο grid μετά από μια πολύ περίπλοκη περίοδο Προκριματικών. Ήμασταν λίγο άτυχοι με τις κόκκινες σημαίες κατά τη διάρκεια των Q1 και Q3 λίγο πριν μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε έναν ταχύτερο γύρο που θα μπορούσε να μας είχε βάλει στην πρώτη σειρά. Υπάρχει μια ευκαιρία αύριο και ελπίζουμε ότι μπορούμε να ανακτήσουμε τη δεύτερη θέση νωρίς στον αγώνα και να ασκήσουμε πίεση στον Max [Verstappen] μπροστά. Είναι πάντα μια προκλητική πίστα με πολύ χαμηλή πρόσφυση σε ξηρές και υγρές συνθήκες και ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος. Οι νέες αναβαθμίσεις AMR23 φαίνεται να λειτουργούν καλά και να προσφέρουν αυτό που περιμέναμε, αλλά θα συνεχίσουμε να τις αξιολογούμε και θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε τη ρύθμιση μας γύρω από αυτό το νέο πακέτο.»

Lance Stroll, 16ος, 1:21.484 F1

«Ήταν μια δύσκολη προκριματική περίοδος για εμάς σήμερα. Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες σήμαιναν ότι το να είμαστε στο σωστό ελαστικό τη σωστή στιγμή ήταν πολύ σημαντικό και δεν το καταφέραμε σωστά. Ωστόσο, ο ρυθμός της Aston Martin φαινόταν καλός όλο το Σαββατοκύριακο – είμαι ευχαριστημένος με την αίσθηση του και την απόδοση των αναβαθμίσεων. Θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες για πρόοδο αύριο με αρκετά μονοθέσια να ξεκινούν εκτός θέσης, οπότε ανυπομονώ για τον εντός έδρας αγώνα μου και για ένα καλό σόου για τους οπαδούς».

Mike Krack, Διευθυντής Ομάδας

«Δεν ήταν η πιο εύκολη προκριματική περίοδος για να πλοηγηθείς με τον βρεγμένο καιρό που δίνει συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες πίστας. Και οι δύο κόκκινες σημαίες επηρέασαν μερικούς από τους καλύτερους γύρους του Fernando στο Q1 και στη συνέχεια στο Q3, ακριβώς τη στιγμή που επρόκειτο να σημειώσει έναν χρόνο που θα μπορούσε να τον είχε τοποθετήσει δεύτερο στο grid. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, η τρίτη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα από μια τόσο απρόβλεπτη συνεδρία. Ο Lance προχώρησε στο Q2, αλλά, καθώς συνήλθε από μια περιστροφή, δεν ήταν συγχρονισμένος με το υπόλοιπο γήπεδο. Αυτό σήμαινε ότι έχασε τις καλύτερες συνθήκες της πίστας και δεν είχε ποτέ τα σωστά ελαστικά και τη σωστή στιγμή. Υπάρχει αρκετά μπερδεμένο πλέγμα για τον αγώνα, αλλά έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, οπότε υπάρχουν τα πάντα για να παίξουμε καθώς στοχεύουμε να κερδίσουμε σταθερούς βαθμούς και με τα δύο μονοθέσια αύριο».

Η Mercedes πάλευε να ανεβάσει τα ελαστικά της σε θερμοκρασία σε βρεγμένες συνθήκες. Έφτασαν και τα δύο μονοθέσια στο Q3 μόνο με τα καλύτερα περιθώρια αφού παρέμειναν πολύ μακριά στα ίντερν, αλλά μόλις μπήκαν στο top 10 shootout, τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Ράσελ έκαναν σταθερές προσπάθειες ανοίγματος πριν οι κόκκινες σημαίες τους αρνηθούν τον δεύτερο γύρο. Ωστόσο, η τέταρτη και η πέμπτη είναι οι κουλοχέρηδες που πιθανότατα θα είχαν πάρει στην αρχή της ημέρας.

Λιούις Χάμιλτον, 3ος, 1:27.627

“Αυτό ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς σήμερα. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες εκεί έξω καθώς προσπαθήσαμε να βάλουμε τη θερμοκρασία στα ελαστικά. Ήταν πολύ δύσκολο να το κρατήσουμε σε τροχιά και να το παραδώσουμε όταν μετρούσε. Νομίζω ότι το P4 ήταν ίσως το καλύτερο που μπορούσαμε Ωστόσο, γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό. Θα το πάρουμε και ελπίζουμε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε αύριο.

“Ελπίζω ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τον Fernando (Alonso) και αν ναι, νομίζω ότι ένα βάθρο είναι στα χαρτιά. Θα ήταν καλό να δώσουμε μάχη μαζί του. Ο ρυθμός του αγώνα μας είναι συχνά καλύτερος από τον ρυθμό μας στον έναν γύρο και ελπίζω ότι αυτός είναι ο υπόθεση αύριο».

George Russell, 4ος, 1:27.893 F1

“Κάναμε εξαιρετική δουλειά για να φέρουμε και τα δύο μονοθέσια στο Q3 σήμερα. Απόλαυσα τη συνεδρία καθώς η πίστα άλλαζε κάθε γύρο και οδηγούσατε με ένστικτο. Δεν τα καταφέραμε στο Q3, αλλά το P5 ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Ως ομάδα, αποδίδαμε καλύτερα καθώς η πίστα στέγνωνε και όταν ήρθε η βροχή στο Q3, δυσκολευτήκαμε ξανά. Αυτή είναι η πρόκληση αυτών των συνθηκών, ωστόσο, το κάνει συναρπαστικό και είμαι χαρούμενος που το κρατήσαμε στο κύκλωμα.

“Πιστεύω ότι μπορούμε να παλέψουμε για ένα βάθρο από την P5 αύριο. Είδαμε τι κάναμε από την P12 στη Βαρκελώνη, οπότε είμαστε ικανοποιημένοι με το σήμερα. Είναι το καλύτερο μας αποτέλεσμα κατάταξης από την Αυστραλία. Ο Fernando θα είναι ο κύριος στόχος μας και είμαστε ανυπομονώ για τον αγώνα».

Toto Wolff, επικεφαλής της Mercedes-Benz Motorsport

“Σήμερα ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα. Τα περιθώρια ήταν πολύ μικρά ανάμεσα στο μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου, και μπορούσες να δεις ότι στο Q2 με τον Perez και τον Leclerc να αποκλείονται. Νομίζω ότι μπορούμε επομένως να είμαστε ικανοποιημένοι με το να περάσουμε δύο μονοθέσια στο Q3 Θα μπορούσατε να δείτε τις βελτιώσεις στον δεύτερο γύρο του Q3 από τους Verstappen και Hulkenberg, οι οποίες έκαναν τη διαφορά.Συνολικά, ωστόσο, νομίζω ότι είχαμε καλή ταχύτητα, δεδομένου ότι αυτή είναι μια πίστα που δεν είναι μια δυνατή πίστα για εμάς και ότι ήταν βρέχει. Ρεαλιστικά, αύριο θα στοχεύσουμε στο βάθρο και με τα δύο μονοθέσια. Θα τα δώσουμε όλα για να προκαλέσουμε για περισσότερα, αλλά θα δούμε την Κυριακή.”

Andrew Shovlin, Trackside Engineering Director

«Ήταν μια πραγματικά δύσκολη συνεδρία, αλλά τόσο η ομάδα όσο και οι οδηγοί έκαναν εξαιρετική δουλειά για να φύγουν με το P4 και το P5. Οι συνθήκες άλλαζαν συνεχώς, οπότε δεν ήταν εύκολο να βεβαιωθείς ότι είσαι στο σωστό ελαστικό τη σωστή στιγμή. έβλεπαν επίσης υποβάθμιση στα ενδιάμεσα, έτσι ώστε να περάσει η πρώτη συνεδρία σε ένα μόνο σετ δεν ήταν απλή.

“Στη δεύτερη συνεδρία υπήρχε ένα στενό παράθυρο στο οποίο μερικά αυτοκίνητα κατάφερναν να βάλουν τα slicks να δουλέψουν. Αυτό σήμαινε ότι είχαμε νευρικά λίγα λεπτά με τον Lewis να αιωρείται γύρω από το κόψιμο. Ευτυχώς, η πρόβλεψή μας ήταν σωστή και ο καιρός χειροτέρεψε, οπότε Κανείς δεν μπορούσε να βελτιωθεί. Οι γύροι στο Q3 ήταν καλοί, με εκ των υστέρων να πηγαίνουν νωρίτερα και να κάνουμε μια δεύτερη ώθηση θα ήταν βέλτιστο δεδομένου του χρόνου της κόκκινης σημαίας και του καιρού. Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε πολύ δυσαρεστημένοι και με τα δύο μονοθέσια στην κορυφή -πέντε στο τέλος μιας πολύ δύσκολης συνεδρίας.

“Ανυπομονούμε για τον αυριανό αγώνα και στοχεύουμε να ανεβούμε και τα δύο μονοθέσια στο βάθρο. Είναι συνήθως καλή διασκέδαση εδώ και πολύ πιθανό να δούμε μια σειρά από στρατηγικές, οπότε θα πρέπει να είναι ένα ενδιαφέρον Grand Prix.”

Ο Γκάζλι έκοψε μια πολύ θυμωμένη φιγούρα στο τέλος των κατατακτήριων. Έπρεπε να αναλάβει δράση αποφυγής στην τελευταία του πτητική διαδρομή στο Q1, τρέχοντας φαρδιά για να αποφύγει έναν αργό κινούμενο Sainz. Αυτό κατέστρεψε την αγκαλιά του και σήμαινε ότι έφυγε την πρώτη φορά που τον ρώτησε. Ο Ocon τα κατάφερε τουλάχιστον, αν και έμεινε επίσης αρκετά ενοχλημένος αφού τον έριξε ο Stroll.

Esteban Ocon, 6ος, 1:27.945

«Το να ξεκινήσουμε στην έκτη θέση στο grid αύριο είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες και το δύσκολο Σαββατοκύριακο που είχαμε μέχρι τώρα. Εύσημα στην ομάδα, η διαχείριση όλων των συνεδριών στα Προκριματικά καθώς δεν ήταν εύκολο σήμερα. Η εστίασή μας τώρα στρέφεται στο αύριο, γνωρίζοντας πλήρως ότι δεν έχουμε κάνει πολλούς γύρους αυτό το Σαββατοκύριακο για να προετοιμαστούμε, στο βρεγμένο ή στο στεγνό. Τούτου λεχθέντος, είμαι σίγουρος για το μονοθέσιο και την ομάδα και ελπίζουμε να βγούμε με μερικούς καλούς βαθμούς στο τέλος του αγώνα. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μια κραυγή προς το πλήθος που παρέμεινε γύρω σε μεγάλους αριθμούς παρά τη δυνατή βροχόπτωση σήμερα. Σας είδαμε και νιώσαμε την υποστήριξή σας γύρω από την πίστα και ελπίζουμε να κάνουμε ένα καλό σόου για εσάς αύριο».

Pierre Gasly, 15ος, 1:22.886

«Είμαι πολύ απογοητευμένος με το αποτέλεσμα των σημερινών Προκριματικών και μπορούμε να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας ατυχείς που ξεκινήσαμε τόσο πιο κάτω στο grid. Ήμουν για έναν καλό χρόνο γύρου στο Q1, ασφαλής για να προχωρήσω εύκολα στο Q2, και στη συνέχεια μπλοκάστηκα με επικίνδυνο τρόπο στη ζώνη πέδησης για την τελευταία στροφή. Το περιστατικό έβαλε σε κίνδυνο τόσο αυτόν όσο και τον επόμενο γύρο και μας άφησε εκτός στο Q1. Είναι πολύ απογοητευτικό καθώς υπήρχε μια μεγάλη ευκαιρία σήμερα με τις μικτές συνθήκες και δεν μπορέσαμε να δείξουμε τις δυνατότητές μας. Έχουμε μια ανηφορική αποστολή στον αγώνα κοντά στο πίσω μέρος του grid, αλλά, όπως πάντα, θα τα δώσω όλα για να προχωρήσω προς τους βαθμούς με στόχο να φύγω με κάτι.”

Alan Permane, αθλητικός διευθυντής

«Ήταν άλλο ένα μικτό αποτέλεσμα Προκριματικών για εμάς σήμερα, με τον Esteban να φτάνει στο Q3, τερματίζοντας στην έκτη θέση, ενώ ο Pierre ήταν πολύ άτυχος που δεν πήγε περισσότερο από το Q1 στη δέκατη έβδομη θέση. Για τον Pierre, ήταν σε γρήγορο γύρο, για περίπου την έκτη θέση στο session, πριν συναντήσει την κίνηση στην τελευταία γωνία. Αυτό σήμαινε ότι ο ταχύτερος γύρος του διακυβεύτηκε και τον άφησε εκτός στο Q1. Ο Esteban έκανε άλλη μια καλή δουλειά για να φτάσει στο Q3 για τέταρτο συνεχόμενο αγώνα, ειδικά υπό τις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Δεν είναι ποτέ εύκολο να το διαχειριστείς όταν έχεις πίστα στεγνώματος και μετά απειλείς βροχής, αλλά η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά για να έχει τον Esteban στην πίστα με τα σωστά ελαστικά τη σωστή στιγμή. Είναι σε καλή θέση για να κερδίσει δυνατούς πόντους αύριο. Φυσικά, είναι απογοητευτικό για τον Pierre, αλλά δεν έχουν χαθεί όλα και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον αγώνα για να έχουμε και τα δύο μονοθέσια μέσα στους βαθμούς».

 F1: McLaren

Η McLaren κατάφερε να βάλει και τα δύο αυτοκίνητα στο Q3 για τον δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Ο Νόρις απολάμβανε τις συνθήκες και έδειχνε ανταγωνιστικός, αλλά έβαλε τον χρόνο του γύρου του νωρίτερα από άλλους και ως αποτέλεσμα κατέρριψε τη σειρά. Ο δεύτερος ιπτάμενος γύρος του χάθηκε από τον συμπαίκτη του, ο Πιάστρι έχασε το πίσω μέρος του MCL60 του και έπεσε στα εμπόδια για να τερματίσει τη συμμετοχή του στις κατατακτήριες.

Λάντο Νόρις, 7ος, 1:28.046 F1

“Μια δύσκολη μέρα με δύσκολες συνθήκες, ήταν κρίμα που δεν τερματίσαμε ελαφρώς ψηλότερα. Δεν είχαμε την ευκαιρία να ολοκληρώσουμε τον δεύτερο γύρο μου, κάτι που θα μας είχε ωθήσει προς τα πάνω. Q1, Q2, όλα ήταν πολύ καλά, ήμουν πολύ χαρούμενος. Κάναμε καλή δουλειά για να αντιδράσουμε στις συνθήκες και να χωρέσουμε το Soft ελαστικό. Το Q3 κατέληξε να είναι μόνο ένας γύρος και αυτό ήταν όλο. Νομίζω ότι μετά από δύο ή τρεις γύρους, θα μπορούσα να ήμουν P2 ή P3 αλλά με έναν γύρο, δεν μπορέσαμε να κάνουμε το ίδιο με τους άλλους».

Oscar Piastri, 8ος, 1:31.349 F1

«P9 και όχι με τον τρόπο που ήθελα να τελειώσω τις κατατακτήριες. Δεν ξέρω πόσα περισσότερα θα ήταν εκεί, όσον αφορά την απόδοση, αλλά ποτέ δεν θέλετε να τελειώσετε την πρόκριση με αυτόν τον τρόπο και να δώσετε στην ομάδα περισσότερη δουλειά, σίγουρα εκτιμώ τη δουλειά που θα καταβάλουν σε μια νύχτα για να μας ετοιμάσουν για αύριο. Κατά τα άλλα, νομίζω ότι είχαμε μια δυνατή πρόκριση συνολικά, παίρνοντας καλές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή. Είναι κρίμα που τελείωσε έτσι. Είμαι σίγουρος για το αύριο και ελπίζω να παραμείνουμε στους βαθμούς».

Ανδρέα Στέλλα, Διευθυντής Ομάδας

«Μια σταθερή προκριματική περίοδος σε συνθήκες που άλλαζαν γρήγορα και επομένως πολύ δύσκολες. Προχωρήσαμε με ασφάλεια στο Q1 και Q2 με καλές κλήσεις από την ομάδα και τους οδηγούς μας. Στο τρίτο τρίμηνο δυστυχώς, ο Όσκαρ συνελήφθη από υπερστροφή στο σημείο που αλλάζει η άσφαλτος και έχασε το αυτοκίνητο. Αυτό οδήγησε σε μια κόκκινη σημαία και, καθώς η βροχή εντάθηκε, ουσιαστικά πάγωσε την κατάταξη μετά από έναν γύρο στο Q3. Αν και πιστεύουμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε τοποθετήσει τα αυτοκίνητά μας ψηλά στο grid υπό αυτές τις συνθήκες, συνολικά χαιρετίζουμε ένα αποτέλεσμα με δύο μονοθέσια στο Q3, είναι μια ισχυρή θέση για να ξεκινήσουμε αύριο και μας δίνει μια καλή ευκαιρία να κερδίσουμε πόντους.”

Ήταν μια δύσκολη μέρα στο Μόντρεαλ για τη Scuderia. Ο Sainz τράκαρε στο βροχερό FP3 , σκουπίζοντας το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του σε μια ακατάλληλη συνεδρία που τον έκανε επίσης γνωστό για εμπόδια. Η ομάδα κατάφερε να ξαναφτιάξει το μονοθέσιό του εγκαίρως για τις κατατακτήριες, και παρόλο που έκανε το Q3, το έκανε μέσω μιας άλλης στιγμής παρεμπόδισης, αυτή τη φορά του Gasly στο Q1. Οι αεροσυνοδοί είδαν αμυδρά και του έδωσαν μια σταγόνα πλέγματος ως αποτέλεσμα. Ο Leclerc δεν έκανε Q3, αφού ζήτησε από την ομάδα να τον αλλάξουν με τα μαλακά στο Q2 προτού του ζητήσουν να μείνει εκτός στα inters. Όπως και ο Perez, μέχρι να αλλάξει, είχε χάσει το παράθυρο. Ανεβαίνει τουλάχιστον μία θέση χάρη στο πέναλτι του συμπαίκτη του.

Charles Leclerc, 10ος, 1:20.615 F1

“Ήμουν απογοητευμένος μετά την πρόκριση γιατί αγαπώ την ομάδα μου και ένιωσα ότι όλοι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερη δουλειά σήμερα. Δουλέψαμε τόσο σκληρά και κάναμε ένα καλό βήμα με το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε ήταν απογοητευτικό να μην περάσουμε στο Ε3. Θα ενωθούμε και θα εργαστούμε ως ομάδα για να βελτιωθούμε.

«Θα δώσω τα πάντα στον αγώνα για να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις και να φέρω ένα σταθερό αποτέλεσμα για εμάς».

Carlos Sainz, 11ος, 1:29.294 F1

“Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Μετά το περιστατικό στο FP3, τα παιδιά έκαναν καταπληκτική δουλειά για να ξαναφτιάξουν το μονοθέσιο και κατάφερα να ανακτήσω την αυτοπεποίθησή μου λίγο-λίγο στα Q1 και Q2, κάνοντας μερικούς αξιοπρεπείς γύρους μαζί.

«Ανυπομονούσα να πιέσω σκληρά στο 3ο τρίμηνο, αλλά δυστυχώς η κόκκινη σημαία και αργότερα η δυνατή βροχή σήμαιναν ότι δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε τον χρόνο μας και χάσαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Η αρχική μου θέση δεν είναι ιδανική, αλλά αύριο θα προσπαθήσουμε καλύτερα να φτιάξεις κάποιες θέσεις».

Fred Vasseur, Διευθυντής Ομάδας

“Ακόμη κι αν οι συνθήκες ήταν ίδιες για όλους, για διάφορους λόγους, οι κατατακτήριες δεν πήγαν πραγματικά καλά σήμερα. Στο Q2, δεν υπήρχε πολύς χρόνος για να αποφασίσουμε για την επιλογή ελαστικών και επιλέξαμε να καθορίσουμε χρόνο στα ενδιάμεσα προτού αλλάξουμε Στα slicks, υπήρχε χρόνος για ένα μόνο τρέξιμο πριν επιστρέψει η βροχή και μόνο ο Carlos κατάφερε να βελτιωθεί.

“Στο Q3, για άλλη μια φορά, ο Carlos μπορούσε να κάνει μόνο έναν γύρο πριν από την κόκκινη σημαία και μετά η δυνατή βροχή σήμαινε ότι ήταν αδύνατο να βελτιωθεί. Από ό,τι είδαμε την Παρασκευή στις ελεύθερες προπονήσεις και δεδομένου του πόσο ισόπαλοι είναι όλοι, είμαι σίγουρος ότι, στον αγώνα, μπορούμε να ανεβούμε τη σειρά και να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

 F1: Ουίλιαμς

Η Γουίλιαμς είχε μια εξαιρετική πρόκριση, ολοκληρώνοντας τις στρατηγικές της σε όλη τη διαδρομή. Έστειλαν και τους δύο οδηγούς νωρίς στο Q1 για να ορίσουν γύρους τραπεζίτη, και παρόλο που η πίστα βελτιώθηκε που οδήγησε τον Sargeant εκτός, ο Albon έκανε το Q2. Μόλις έφτασε εκεί ήταν ο πρώτος που έπαιξε στοίχημα στα μαλακά ελαστικά και ολοκλήρωσε τη συνεδρία καθώς οι άλλοι προσπαθούσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. Το θάρρος του δεν ανταμείφθηκε στο Q3 – έχασε τον πρώτο του χρόνο για να παρακολουθήσει τα όρια μετά την άνοδο, προτού εμφανιστούν οι κόκκινες σημαίες και τερματίσουν κάθε πιθανότητα ο Ταϊλανδός οδηγός να προκριθεί στην παραγγελία.

Logan Sargeant, 18ος, 1:23.337 F1

“Το FP3 ένιωσα πολύ καλά με το μονοθέσιο σε ένα αξιοπρεπές μέρος σε συνθήκες πλήρους υγρασίας. Καθώς η πίστα στέγνωνε στα Προκριματικά, ένιωσα ότι τα πίσω δεν μου ήρθαν ποτέ ειδικά σε εκείνο το δεύτερο σετ. Τον τελευταίο γύρο που έκανα ένιωσα ημιαξιοπρεπής αλλά δεν ήταν αρκετά γρήγορος. Ένιωσα ότι δεν πήρα ποτέ το ελαστικό στο σωστό παράθυρο με πολλή υπερθέρμανση και το κράτημα δεν ήρθε ποτέ. Θα δούμε τι θα συμβεί αύριο. Δεν ξέρουμε πώς θα είναι ο καιρός, αλλά θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προχωρήσουμε».

Alex Albon, 9ος, No time set στο Q3 F1

“Είμαι χαρούμενος. Πρώτον, είχαμε καλό ρυθμό. Στο Q1 ήμασταν P6 και νιώθαμε καλά. Στο Q2, δεν χρειαζόταν να πάρουμε το ρίσκο με τα slick ελαστικά, αλλά κάναμε την κλήση. Στην πραγματικότητα έμεινα πολύ έκπληκτος όταν είδα όλους να βγαίνουν στην Inters! Αλλά ήταν υπέροχο να περάσω και να ξεπεράσω τους χρόνους. Το Q3 ήταν δύσκολο γιατί ξαφνικά βρέχτηκε πολύ και έγινε πολύ πιο δύσκολο να βγάλω τα ελαστικά στο παράθυρο. Δυσκολεύτηκα λίγο με αυτό καθώς ένιωθα ότι τα λάστιχα κρυώνονταν πολύ στις ευθείες όταν επικράτησε η βροχή Έκανα λάθος όταν έχασα τη θερμοκρασία του ελαστικού πηγαίνοντας στην τελευταία στροφή, για το οποίο είμαι απογοητευμένος και αυτό ήταν πραγματικά. Ανάμικτα συναισθήματα, αλλά κοιτάζοντας το Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής, είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα κατατακτήριων και δείχνει ως ομάδα ότι φτάνουμε εκεί».

Dave Robson, Head of Vehicle Performance

“Σήμερα ήταν μια πρόκληση λόγω των μεταβλητών καιρικών συνθηκών. Ωστόσο, στο FP3 μπορέσαμε να ρίξουμε μια πρώτη ματιά στο νέο ελαστικό πλήρους υγρού, το οποίο λειτουργεί χωρίς κουβέρτες. Αυτό λειτούργησε αρκετά καλά και συλλέξαμε κάποια χρήσιμα δεδομένα. κυριαρχούσε το ποικίλο επίπεδο βροχής, αλλά κυρίως το αντιμετωπίσαμε καλά.Το μονοθέσιο είχε αρκετά καλή απόδοση σε όλες τις συνθήκες, αλλά είναι ακόμα δύσκολο να κάνεις έναν γύρο μαζί και να διαχειριστείς με επιτυχία την κίνηση και τις θερμοκρασίες των ελαστικών.

«Ο Λόγκαν είχε καλό ρυθμό και μόλις τη δεύτερη μέρα του σε ένα μονοθέσιο της F1 στο βρεγμένο, φαινόταν δυνατός, αλλά τελικά δυσκολεύτηκε να κάνει έναν πλήρη γύρο με τα ελαστικά σε καλό παράθυρο.

“Ο Alex – βοηθούμενος από το αναβαθμισμένο μονοθέσιο – ήταν άνετος σε όλη τη διάρκεια και έκανε εξαιρετικά καλά που έκανε έναν γύρο στο Q2 στα slicks πριν επιστρέψει η βροχή. Δυστυχώς, έχασε χρόνο στο τελευταίο chicane στον μοναδικό του γύρο πριν πέσει η δυνατή βροχή. Χωρίς Αυτό, μπορεί να ήταν κοντά και στις δύο McLaren, αλλά για να σημειώσουμε πραγματική πρόοδο στο Q3 χρειαζόμασταν να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε έναν 2ο γύρο ώθησης, κάτι που δεν μπορέσαμε να κάνουμε.

“Είναι απογοητευτικό που ολοκλήρωσε το Q2 τόσο επιτυχώς και μετά έπεσε λίγο πίσω στο Q3. Ωστόσο, με ένα νέο μονοθέσιο και σε δύσκολες συνθήκες, έχουμε βάλει τους εαυτούς μας σε καλή θέση να αγωνιστούμε αύριο.”

 F1: Άλφα ρομέο

Ο Zhou είχε ένα πολύ δύσκολο Q1, βγαίνοντας από τα pits και έχασε αμέσως τη δύναμη. Τραβήχτηκε και βγήκαν οι κόκκινες σημαίες, αλλά μετά κατάφερε να βγει και πήγε κουτσαίνοντας στα λάκκα. Η ομάδα διόρθωσε το πρόβλημα και τον έστειλε πίσω, αλλά δεν μπόρεσε να ξεφύγει από το Q1. Ο Bottas ήταν σε εξαιρετική φόρμα καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης, αλλά δεν μπορούσε να κλείσει έναν γύρο μαζί με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στο τέλος του Q2.

Valtteri Bottas, 14η, 1:21.821

«Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η πρώτη δεκάδα θα μπορούσε να ήταν εφικτή σήμερα, ειδικά κοιτάζοντας τους χρόνους των γύρων μας στον 3ο FP. Δυστυχώς, ήμασταν λίγο άτυχοι με αυτές τις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Φυσικά, θα προτιμούσα να είμαι εκεί έξω και να αγωνίζομαι στο Q3, αλλά αύριο είναι μια νέα μέρα, και έχουμε την ευκαιρία να ανακάμψουμε από σήμερα. Όλο το Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής, το αυτοκίνητό μας ένιωθε ότι θα μπορούσε να μπει στην πρώτη δεκάδα, ο ρυθμός μας είναι εκεί, ειδικά στο στεγνό. Θα εξετάσουμε την απόδοσή μας στη διάρκεια της νύχτας και θα ετοιμαστούμε να ανέβουμε στο grid αύριο».

Zhou Guanyu, 20η, 1:23.342

«Η πρόκριση ήταν αρκετά απογοητευτική για μένα. με κάποιο τρόπο, έχασα την κίνηση και βρέθηκα χωρίς ρεύμα. Είχα πολλά anti-stall, και στην αρχή δεν μπορούσα καν να επικοινωνήσω με την ομάδα. Κατάφερα με κάποιο τρόπο να φέρω το αυτοκίνητο πίσω στο γκαράζ, και μετά από λίγο, βγήκα ξανά έξω. Συνολικά, δεν ήταν μια καθαρή συνεδρία από την πλευρά μου: μου έλειπε το κράτημα, γλιστρούσα αρκετά. Δεν μπορούμε ακόμη να καταλάβουμε τι έχει συμβεί στην πραγματικότητα, αλλά θα φροντίσουμε να το διερευνήσουμε για να επιλυθεί σωστά. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει χαθεί: ελπίζουμε ότι θα το καταλάβουμε πριν από αύριο και θα προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε στο υψηλότερο τμήμα του grid.”

Alessandro Alunni Bravi, εκπρόσωπος ομάδας

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η σημερινή ήταν μια απογοητευτική προκριματική συνεδρία για εμάς: είδαμε ξεκάθαρα κατά τη διάρκεια του FP3 ότι είχαμε την ευκαιρία όχι απλώς να φτάσουμε στο Q2, αλλά και να ανέβουμε ακόμη περισσότερο, αλλά σήμερα δεν ήταν η μέρα μας : Ο Zhou είχε ένα πρόβλημα ακριβώς στην αρχή του Q1, το οποίο στη συνέχεια λύθηκε, επιτρέποντάς του να συνεχίσει να συμμετέχει στη συνεδρία. Ο Valtteri, από την άλλη πλευρά, έφτασε στο Q2, αλλά δυσκολεύτηκε να αξιοποιήσει στο έπακρο τα slick ελαστικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Όλες οι προσπάθειές μας θα γίνουν τώρα στη διερεύνηση του τι συνέβη σήμερα και στο να καταλάβουμε γιατί δεν μπορέσαμε να βγάλουμε το καλύτερο από το αυτοκίνητο. Ωστόσο, αύριο είναι μια νέα μέρα: παρόλο που οι θέσεις εκκίνησης δεν είναι ιδανικές για κανέναν από τους οδηγούς μας, έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν πώς μπορεί να συμβεί οτιδήποτε σε αυτόν τον αγώνα.

 F1: AlphaTauri

Για να μην είμαι για το AlphaTauri, με τον Tsunoda να έχει μια πολύ γεμάτη γεγονότα. Στριφογύρισε δύο φορές στο FP3, πριν δύο φορές μπει σε ζεστό νερό με τους αεροπόρους επειδή εμπόδισαν άλλα αυτοκίνητα στο Q1. Στο τέλος έφυγε νωρίς, όπως και ο συμπαίκτης του σε μια πίστα που δεν γνωρίζει. Μπορεί να έχουν μια δύσκολη μέρα αύριο για να ανέβουν πίσω από το γήπεδο.

Nyck de Vries, 17η, 1:23.137 F1

«Η μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα ήταν οι μεταβαλλόμενες συνθήκες. Η πίστα στέγνωνε προς το τέλος του Q1, οπότε δεν ήμασταν σίγουροι αν θέλαμε να πυγμαχήσουμε για ένα δεύτερο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Στο τέλος τα καταφέραμε, και έφτασε σε δύο γύρους. Έπρεπε να κάνω πίσω στον προτελευταίο μου γύρο λόγω της διαχείρισης της κυκλοφορίας στον τελευταίο τομέα. Αυτή ήταν η ίδια μάχη για όλους, οπότε δεν αποτελεί δικαιολογία. Θέλετε να πιέσετε στα άκρα, αλλά νομίζω ότι σήμερα το υπονόμευσα. Δεν είχαμε τόσο ξηρό τρέξιμο για να προετοιμαστούμε για το αύριο, οπότε είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε, αλλά θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και ελπίζω να προχωρήσουμε από εκεί που ξεκινάμε».

Yuki Tsunoda, 19η, 1:22.746 F1

«Βλέποντας τον ρυθμό που δείξαμε στο FP3, είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να βγούμε από το Q1 σήμερα. Ταυτόχρονα, παλεύουμε με ρυθμό από την αρχή του Σαββατοκύριακου, οπότε θα πρέπει να το εξετάσουμε αυτό. Νόμιζα ότι ο τελευταίος μου γύρος στο Q1 ήταν καλός, και είμαι ευχαριστημένος με αυτό, αλλά μας λείπει ο συνολικός ρυθμός. Αύριο είναι μια νέα μέρα σε ξηρές συνθήκες, οπότε είμαι αισιόδοξος. Θα προσπαθήσω να προσπεράσω όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα και να στοχεύσω πόντους».

Jody Egginton, Τεχνικός Διευθυντής

«Οι κατατακτήριες δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας σήμερα, ειδικά δεδομένου ότι το μονοθέσιο φαινόταν να είναι αρκετά ισορροπημένο κατά τη διάρκεια του FP3, επομένως πρέπει να αναθεωρήσουμε τα δεδομένα για να καταλάβουμε γιατί δυσκολευτήκαμε τόσο πολύ. Ο Yuki έφτασε πολύ κοντά στο να κάνει το κόψιμο για το Q2, αλλά η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν ήταν ακριβώς εκεί που έπρεπε. Αυτό μας κόστισε τον γύρο σε μια στενή μάχη με τους Hulkenberg και Stroll. Ο Nyck αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα, οπότε δεν έχουμε κανένα αυτοκίνητο να βγει από το Q1 σήμερα. Το αύριο δεν θα είναι εύκολο, αλλά τώρα επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική του αγώνα, φροντίζοντας να είμαστε έτοιμοι να εκμεταλλευτούμε όποιες ευκαιρίες παρουσιαστούν για να πάμε τα αυτοκίνητά μας όσο το δυνατόν πιο μπροστά».

Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού

“Η χθεσινή πρόγνωση καιρού προέβλεπε βροχή για σήμερα και αποδείχθηκε ακριβής. Αυτό σήμαινε ότι μπορούσαμε να δούμε τόσο τα Intermediate όσο και τα νέα Full Wet ελαστικά σε δράση, αφού είχαμε πάρει μια γεύση από το τελευταίο προς το τέλος του Grand Prix του Μονακό. Όσον αφορά τα ενδιάμεσα, είδαμε ότι το παράθυρο λειτουργίας τους είναι ακόμα πολύ φαρδύ, δεδομένων των αγωνιστικών χρόνων που είχαν οριστεί στο Q1 όταν η πίστα ήταν σχεδόν στεγνή.Το Full Wet, το οποίο σε αυτή τη νέα προδιαγραφή δεν απαιτεί προθέρμανση, λειτούργησε όπως αναμενόταν χωρίς οποιαδήποτε ένδειξη προβλημάτων διαχείρισης θερμοκρασίας από την αρχή της χρήσης τους.

“Αύριο αναμένονται ξηρές συνθήκες πίστας, αλλά σαφώς όλη η βροχή που έχει πέσει μέχρι στιγμής έχει ουσιαστικά οδηγήσει σε έναν βαθμό επαναφοράς όσον αφορά τις συνθήκες της επιφάνειας της πίστας. Όσον αφορά τη στρατηγική, αυτό θα μπορούσε να κάνει έναν αγώνα δύο στάσεων να φαίνεται ακόμα πιο ανταγωνιστικός. ξεκινώντας με τα μέσα και μετά μεταβαίνοντας στα μαλακά για τα επόμενα δύο stints. Μια στάση, ξεκινώντας από το Hard και μετάβαση στο Medium, θα μπορούσε να είναι η επιλογή για όσους ξεκινούν από το δεύτερο μισό του grid, καθώς θα τους επέτρεπε να έχουν μεγαλύτερες ευελιξία για την αντιμετώπιση τυχόν ενδεχόμενων, ειδικά σε αυτήν την πίστα όπου το Αυτοκίνητο Ασφαλείας καλείται συχνά να κάνει πολλούς γύρους».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)
Οι συμμετοχές του FIM WSX World Supercross Championship
Τα πάντα που πρέπει να ξέρεις για το Isle of Man TT 2023
Exit mobile version