FORMULA 1

Φόρμουλα 1 Alpine : Szafnauer, Rossi, Harman, De Beer… Ανατομία πτώσης στο Alpine

Φόρμουλα 1 Alpine : Για τρία χρόνια και την αλλαγή του ονόματος από Renault σε Alpine, η γαλλική ομάδα υποφέρει από μεγάλη διοικητική αστάθεια, με ένα ατελείωτο κύμα αποχωρήσεων.
Φόρμουλα 1 Alpine : Szafnauer, Rossi, Harman, De Beer… Ανατομία πτώσης στο Alpine

Φόρμουλα 1 Alpine : Χρονολόγιο μιας ομάδας σε κίνδυνο.

Ο χειμώνας 2020-2021 θα πρέπει να σηματοδοτήσει μια ανανέωση εντός της γαλλικής ομάδας. Το όνομα Renault , που επέστρεψε στη F1 μετά την εξαγορά της Lotus στα τέλη του 2015, διαγράφεται υπέρ της Alpine , προκειμένου να προωθήσει την αναγέννηση της μάρκας με το βέλος Α. Αυτή η πρώτη «επανάσταση» συνοδεύεται από μια σημαντική αλλαγή στην κεφαλή της ομάδας: αναμένεται να είναι το νέο αφεντικό της Alpine, ο Cyril Abiteboul τελειώνει επιτέλους απότομα τη σχέση του με τον Όμιλο Renault. Ο Laurent Rossi παίρνει τη θέση του διοριζόμενος Γενικός Διευθυντής της μάρκας Alpine και ορίζει έναν οδικό χάρτη 100 GP για βιώσιμη επιστροφή στα βάθρα.

6 Αυγούστου 2021 – Αναχώρηση του Rémi Taffin

Θα χρειαστεί μισή σεζόν για να σχηματίσει τη γνώμη του ο Laurent Rossi για την ομάδα F1 της εταιρείας και να αποφασίσει για τα μέτρα που θα λάβει για να διασφαλίσει την πρόοδό του στην ιεραρχία. Η Κορσική αποφασίζει να αναθεωρήσει το οργανόγραμμα των δύο οντοτήτων που αποτελούν την Alpine F1 Team με πρώτη συνέπεια την αποχώρηση του Rémi Taffin, ενός από τους πυλώνες του οργανισμού. Ο Γάλλος μηχανικός που διαχειρίστηκε την ανάπτυξη του κινητήρα της Renault από το 2016 ως τεχνικός διευθυντής κινητήρα, εντάχθηκε στον όμιλο Renault το 1999, συνεργαζόμενος διαδοχικά με τη British American Racing, την Arrows, τη Benetton Formula και την Renault F1 Team.

Φόρμουλα 1 Alpine : 13 Ιανουαρίου 2022 – Αναχώρηση Marcin Budkowski

 Ένα χρόνο μετά την άφιξη του Alpine στη Formula 1 – στο τέλος μιας μέσης σεζόν που χαρακτηρίζεται από μια έκπληξη για τον Esteban Ocon στην Ουγγαρία – ο Laurent Rossi αποφάσισε μια νέα εσωτερική αναδιάρθρωση. Ο Marcin Budkowski, μέλος της ομάδας από το 2018 και ο οποίος διετέλεσε εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας της Formula 1, αποχωρεί από τη θέση του. Ο τελευταίος αντικαθίσταται λίγες μέρες αργότερα από τον Otmar Szafnauer, αποστάτη από την Aston Martin , καθήκον του οποίου είναι να πρωτοστατήσει στην Alpine για την εισαγωγή των νέων τεχνικών κανονισμών που δρομολογήθηκαν το 2022.

formoula-1-alpine-szafnauer-rossi-harman-de-beer-anatomia-ptosis-sto-alpine

17 Ιανουαρίου 2022 – Αναχώρηση Alain Prost

Μόλις λίγες μέρες μετά την αποχώρηση του Marcin Budkowski, ήταν ο Alain Prost , τότε μη εκτελεστικός διευθυντής και πρεσβευτής της μάρκας και της γαλλικής ομάδας, που έκλεισε την πόρτα. Μια ηχηρή έξοδος για τον τετραπλό παγκόσμιο πρωταθλητή: ο τελευταίος εξηγεί συγκεκριμένα ότι παραγκωνίστηκε , κυρίως από τον Λοράν Ρόσι, και εκμυστηρεύεται ότι οι σχέσεις του με τον διευθυντή της Alpine είχαν επιδεινωθεί σημαντικά. «Τώρα, υπάρχει πραγματική επιθυμία να αποκλειστούν πολλοί άνθρωποι. Ο Laurent Rossi θέλει όλο το φως », εξηγεί στους συναδέλφους μας στη L’Equipe.

20 Ιουλίου 2023 – Αναχώρηση του Laurent Rossi

Μετά από δυόμισι χρόνια στην ηγεσία της μάρκας και στη μέση μιας άθλιας σεζόν για την Alpine στη F1, ο Laurent Rossi αντικαθίσταται από τον Philippe Krief ως πρόεδρος. Ο Κορσικανός, που έφτασε τον Ιανουάριο του 2021 και ήταν πολύ παρών στα μέσα ενημέρωσης στην αρχή του έργου της Alpine F1, πληρώνει το τίμημα για την επικοινωνία που μερικές φορές είναι πολύ αδέξια, ιδιαίτερα με τον φιλόδοξο οδικό χάρτη για τα 100 Grand Prix. Λίγες μέρες πριν, ο Κορσικανός παραδέχτηκε ότι ο στόχος των 100 Grand Prix που έθεσε για την Alpine να επιστρέψει στο προσκήνιο στη Formula 1, θα μπορούσε να κατανεμηθεί σε 120 αγώνες. Μοιραίο λάθος.

Φόρμουλα 1 Alpine :  27 Ιουλίου 2023 – Αναχώρηση των Otmar Szafnauer, Alan Permane και Pat Fry

Μόλις μια εβδομάδα μετά την αντικατάσταση του Laurent Rossi από τον Philippe Krief, η Alpine κάνει την επανάσταση στο παλάτι με την αποχώρηση τριών σημαντικών αρχηγών στο οργανόγραμμα: Otmar Szafnauer (Κύρια Ομάδα), Alan Permane (Αθλητικός Διευθυντής) και Pat Fry (τεχνικός διευθυντής). ). Ο Αμερικανο-Ρουμάνος μάνατζερ, ο οποίος έφτασε πριν από ενάμιση χρόνο, είχε ένα πολύ μικτό ξεκίνημα στη σεζόν, που χαρακτηρίστηκε από ανεπαρκή πρόοδο στο A523 καθώς και από πολλά επιχειρησιακά λάθη εντός της ομάδας.

Ο αθλητικός διευθυντής Alan Permane, ο οποίος ήταν μέρος των επίπλων στο Enstone μετά από 34 χρόνια εντός των τειχών, έδειξε επίσης την έξοδο. Σημειώστε ότι ο Πατ Φράι παραιτήθηκε για να ενταχθεί στη Γουίλιαμς ως αθλητικός διευθυντής. Ο Bruno Famin είναι υπεύθυνος για την ανάκτηση του ελέγχου της γαλλικής ομάδας και την αναδιάρθρωση, για άλλη μια φορά, της Alpine F1 Team.

12 Δεκεμβρίου 2023 – Αναχώρηση Davide Brivio

Δεν ήταν ο πιο εξωφρενικός χαρακτήρας, ούτε ο πιο παρών, ούτε ο πιο ομιλητικός στις τάξεις των Alpine. Ο Davide Brivio εγκαταλείπει τη γαλλική ομάδα μετά από τρία χρόνια στη γαλλική φυλή. Ένας αποστάτης από το MotoGP , αυτός που οδήγησε τη Suzuki στον παγκόσμιο τίτλο εντάχθηκε στο A Arrow το 2021, αναζητώντας μια νέα πρόκληση. Ωστόσο, ο ρόλος του δεν ήταν ο πιο σημαντικός ή ο πιο ξεκάθαρος τις τελευταίες τρεις σεζόν. Προσλήφθηκε ως αθλητικός διευθυντής τον Ιανουάριο του 2021 από τον Laurent Rossi, στη συνέχεια επανατοποθετήθηκε σε άλλη θέση, ως διευθυντής έργων αγώνων (που περιλάμβαναν κυρίως τη διαχείριση της Ακαδημίας των Άλπεων ή την άφιξη της Dacia στο Ντακάρ).

Φόρμουλα 1 Alpine :  4 Μαρτίου 2024 – Αναχώρηση των Matt Harman και Dirk De Beer

Αυτές είναι οι τελευταίες αποχωρήσεις: Ο Ματ Χάρμαν και ο Ντιρκ Ντε Μπερ αποχώρησαν επίσημα από τις τάξεις των Άλπιν αυτή τη Δευτέρα μετά από ένα καταστροφικό ξεκίνημα της σεζόν στο Μπαχρέιν. Η Enstone αναδιαρθρώνεται με τη δημιουργία τριών τεχνικών θέσεων: τεχνικού διευθυντή απόδοσης (Ciaron Pilbeam), τεχνικού διευθυντή αεροδυναμικής (David Wheater) και τεχνικού διευθυντή μηχανικής (Joe Burnell) προκειμένου να αντικαταστήσει την προηγούμενη δομή υπό έναν μόνο τεχνικό διευθυντή.

Οι Harman και De Beer παραιτούνται, η Alpine κάνει την τεχνική της επανάσταση

Ο Ματ Χάρμαν και ο Ντιρκ Ντε Μπερ αποχώρησαν επίσημα από τις τάξεις της Άλπιν, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η γαλλική ομάδα. Η Enstone αναδιαρθρώνεται με τη δημιουργία τριών τεχνικών θέσεων.

Το καταστροφικό ξεκίνημα της σεζόν δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από βαθιές εσωτερικές αλλαγές. Μόλις 19ος και 20ος στα προκριματικά στο Μπαχρέιν το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Alpine δεν καθησύχασε μετά βίας στον αγώνα τερματίζοντας 17ος και 18ος, κερδίζοντας μόνο δύο οδηγούς που αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας.

Αυτό που φοβόταν κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών επιβεβαιώθηκε από τον πρώτο αγώνα, δηλαδή ότι η Alpine είναι η τελευταία δύναμη στο γήπεδο και η χειρότερη ομάδα στην αρχή της σεζόν. Χρειάστηκε λοιπόν να αντιδράσουμε, και φαίνεται ότι η αντίδραση ήρθε από τους ίδιους τους μηχανικούς!

formoula-1-alpine-szafnauer-rossi-harman-de-beer-anatomia-ptosis-sto-alpine (1)

Ο Χάρμαν και η Ντε Μπιρ φεύγουν από το Άλπιν

Φόρμουλα 1 Alpine : Ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman, ο οποίος έφτασε από τη Mercedes το 2019, στην πραγματικότητα αποφάσισε να παραιτηθεί, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής αεροδυναμικό Dirk de Beer. Οι λόγοι για αυτές τις αποχωρήσεις δεν έχουν κοινοποιηθεί, αλλά προφανώς έρχονται σε ένα πλαίσιο βαθιών αλλαγών στην Alpine, με τις αποχωρήσεις την περασμένη σεζόν του αφεντικού της μάρκας Laurent Rossi , του αρχηγού της ομάδας Otmar Szafnauer και του ιστορικού αθλητικού διευθυντή Alan Permanente.

Ως απάντηση σε αυτές τις δύο αποχωρήσεις, η Alpine αποφάσισε να αναθεωρήσει την οργανωτική δομή των τεχνικών της ομάδων, υιοθετώντας μια νέα προσέγγιση τριών πυλώνων. Στην πραγματικότητα, η ομάδα έχει δημιουργήσει τρεις διακριτές τεχνικές θέσεις: έναν τεχνικό διευθυντή επιδόσεων, έναν τεχνικό διευθυντή υπεύθυνο αεροδυναμικής και έναν τεχνικό διευθυντή μηχανικής προκειμένου να αντικαταστήσει την προηγούμενη δομή υπό έναν μόνο τεχνικό διευθυντή.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Η ομάδα ανακοίνωσε τους διορισμούς του Joe Burnell ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου μηχανικής, του David Wheater ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου αεροδυναμικής και του Ciaron Pilbeam ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου επιδόσεων. Και οι τρεις συνεργάζονται στενά με άμεση ισχύ και αναφέρονται απευθείας στον Bruno Famin, τον επικεφαλής της ομάδας. Τρεις άντρες που γνωρίζουν το σπίτι αφού ήταν ήδη μέρος του στάβλου.

Στο χώρο της μονάδας ισχύος, η τεχνική ομάδα Viry-Châtillon διευθύνεται από τον Éric Meignan, τεχνικό διευθυντή (μονάδα ισχύος), ο οποίος συνεχίζει να εργάζεται στο έργο PU 2026. Η ομάδα επιβεβαιώνει επίσης την έναρξη των εντολών των διευθυντών των λειτουργιών του Ο John Woods στο Enstone και η Audrey Vastroux στο Viry-Châtillon για να συνεχίσουν την ανάπτυξη των εργοστασίων του έργου Formula 1.

Μια νέα τριμερής οργάνωση

Φόρμουλα 1 Alpine :  «Αποφασίσαμε να κάνουμε οργανωτικές αλλαγές γιατί βλέπουμε ξεκάθαρα ότι δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε ή εκεί που πρέπει να είμαστε όσον αφορά την απόδοση», εξήγησε ο Bruno Famin. Είναι καιρός να κάνουμε το επόμενο βήμα σε επίπεδο οργάνωσης και ανθρώπων. Αυτή η νέα δομή τριών πυλώνων με τρεις τεχνικούς διευθυντές, ο καθένας εξειδικευμένος σε διαφορετικούς τομείς, θα φέρει καλύτερη δουλειά και συνεργασία στους τεχνικούς μας τομείς για να συμβάλει στην απόδοση των εργοστασίων μας στην πίστα.

«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες των Joe, David και Ciaron να συνεργαστούν στενά για να φέρουν στην ομάδα την απόδοση και τη βελτίωση που χρειάζεται. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον Matt και τον Dirk για τις προσπάθειές τους τα τελευταία χρόνια με την ομάδα και τους εύχομαι τα καλύτερα στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας τους. » Ως υπενθύμιση, η Alpine θα προσπαθήσει να επανορθώσει την κατάσταση αυτό το Σαββατοκύριακο στη Τζέντα (8-10 Μαρτίου).

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power