Φόρμουλα 1 Alpine : Χρονολόγιο μιας ομάδας σε κίνδυνο.
Ο χειμώνας 2020-2021 θα πρέπει να σηματοδοτήσει μια ανανέωση εντός της γαλλικής ομάδας. Το όνομα Renault , που επέστρεψε στη F1 μετά την εξαγορά της Lotus στα τέλη του 2015, διαγράφεται υπέρ της Alpine , προκειμένου να προωθήσει την αναγέννηση της μάρκας με το βέλος Α. Αυτή η πρώτη «επανάσταση» συνοδεύεται από μια σημαντική αλλαγή στην κεφαλή της ομάδας: αναμένεται να είναι το νέο αφεντικό της Alpine, ο Cyril Abiteboul τελειώνει επιτέλους απότομα τη σχέση του με τον Όμιλο Renault. Ο Laurent Rossi παίρνει τη θέση του διοριζόμενος Γενικός Διευθυντής της μάρκας Alpine και ορίζει έναν οδικό χάρτη 100 GP για βιώσιμη επιστροφή στα βάθρα.
6 Αυγούστου 2021 – Αναχώρηση του Rémi Taffin
Θα χρειαστεί μισή σεζόν για να σχηματίσει τη γνώμη του ο Laurent Rossi για την ομάδα F1 της εταιρείας και να αποφασίσει για τα μέτρα που θα λάβει για να διασφαλίσει την πρόοδό του στην ιεραρχία. Η Κορσική αποφασίζει να αναθεωρήσει το οργανόγραμμα των δύο οντοτήτων που αποτελούν την Alpine F1 Team με πρώτη συνέπεια την αποχώρηση του Rémi Taffin, ενός από τους πυλώνες του οργανισμού. Ο Γάλλος μηχανικός που διαχειρίστηκε την ανάπτυξη του κινητήρα της Renault από το 2016 ως τεχνικός διευθυντής κινητήρα, εντάχθηκε στον όμιλο Renault το 1999, συνεργαζόμενος διαδοχικά με τη British American Racing, την Arrows, τη Benetton Formula και την Renault F1 Team.
Φόρμουλα 1 Alpine : 13 Ιανουαρίου 2022 – Αναχώρηση Marcin Budkowski
Ένα χρόνο μετά την άφιξη του Alpine στη Formula 1 – στο τέλος μιας μέσης σεζόν που χαρακτηρίζεται από μια έκπληξη για τον Esteban Ocon στην Ουγγαρία – ο Laurent Rossi αποφάσισε μια νέα εσωτερική αναδιάρθρωση. Ο Marcin Budkowski, μέλος της ομάδας από το 2018 και ο οποίος διετέλεσε εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας της Formula 1, αποχωρεί από τη θέση του. Ο τελευταίος αντικαθίσταται λίγες μέρες αργότερα από τον Otmar Szafnauer, αποστάτη από την Aston Martin , καθήκον του οποίου είναι να πρωτοστατήσει στην Alpine για την εισαγωγή των νέων τεχνικών κανονισμών που δρομολογήθηκαν το 2022.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
17 Ιανουαρίου 2022 – Αναχώρηση Alain Prost
Μόλις λίγες μέρες μετά την αποχώρηση του Marcin Budkowski, ήταν ο Alain Prost , τότε μη εκτελεστικός διευθυντής και πρεσβευτής της μάρκας και της γαλλικής ομάδας, που έκλεισε την πόρτα. Μια ηχηρή έξοδος για τον τετραπλό παγκόσμιο πρωταθλητή: ο τελευταίος εξηγεί συγκεκριμένα ότι παραγκωνίστηκε , κυρίως από τον Λοράν Ρόσι, και εκμυστηρεύεται ότι οι σχέσεις του με τον διευθυντή της Alpine είχαν επιδεινωθεί σημαντικά. «Τώρα, υπάρχει πραγματική επιθυμία να αποκλειστούν πολλοί άνθρωποι. Ο Laurent Rossi θέλει όλο το φως », εξηγεί στους συναδέλφους μας στη L’Equipe.
20 Ιουλίου 2023 – Αναχώρηση του Laurent Rossi
Μετά από δυόμισι χρόνια στην ηγεσία της μάρκας και στη μέση μιας άθλιας σεζόν για την Alpine στη F1, ο Laurent Rossi αντικαθίσταται από τον Philippe Krief ως πρόεδρος. Ο Κορσικανός, που έφτασε τον Ιανουάριο του 2021 και ήταν πολύ παρών στα μέσα ενημέρωσης στην αρχή του έργου της Alpine F1, πληρώνει το τίμημα για την επικοινωνία που μερικές φορές είναι πολύ αδέξια, ιδιαίτερα με τον φιλόδοξο οδικό χάρτη για τα 100 Grand Prix. Λίγες μέρες πριν, ο Κορσικανός παραδέχτηκε ότι ο στόχος των 100 Grand Prix που έθεσε για την Alpine να επιστρέψει στο προσκήνιο στη Formula 1, θα μπορούσε να κατανεμηθεί σε 120 αγώνες. Μοιραίο λάθος.
Φόρμουλα 1 Alpine : 27 Ιουλίου 2023 – Αναχώρηση των Otmar Szafnauer, Alan Permane και Pat Fry
Μόλις μια εβδομάδα μετά την αντικατάσταση του Laurent Rossi από τον Philippe Krief, η Alpine κάνει την επανάσταση στο παλάτι με την αποχώρηση τριών σημαντικών αρχηγών στο οργανόγραμμα: Otmar Szafnauer (Κύρια Ομάδα), Alan Permane (Αθλητικός Διευθυντής) και Pat Fry (τεχνικός διευθυντής). ). Ο Αμερικανο-Ρουμάνος μάνατζερ, ο οποίος έφτασε πριν από ενάμιση χρόνο, είχε ένα πολύ μικτό ξεκίνημα στη σεζόν, που χαρακτηρίστηκε από ανεπαρκή πρόοδο στο A523 καθώς και από πολλά επιχειρησιακά λάθη εντός της ομάδας.
Ο αθλητικός διευθυντής Alan Permane, ο οποίος ήταν μέρος των επίπλων στο Enstone μετά από 34 χρόνια εντός των τειχών, έδειξε επίσης την έξοδο. Σημειώστε ότι ο Πατ Φράι παραιτήθηκε για να ενταχθεί στη Γουίλιαμς ως αθλητικός διευθυντής. Ο Bruno Famin είναι υπεύθυνος για την ανάκτηση του ελέγχου της γαλλικής ομάδας και την αναδιάρθρωση, για άλλη μια φορά, της Alpine F1 Team.
12 Δεκεμβρίου 2023 – Αναχώρηση Davide Brivio
Δεν ήταν ο πιο εξωφρενικός χαρακτήρας, ούτε ο πιο παρών, ούτε ο πιο ομιλητικός στις τάξεις των Alpine. Ο Davide Brivio εγκαταλείπει τη γαλλική ομάδα μετά από τρία χρόνια στη γαλλική φυλή. Ένας αποστάτης από το MotoGP , αυτός που οδήγησε τη Suzuki στον παγκόσμιο τίτλο εντάχθηκε στο A Arrow το 2021, αναζητώντας μια νέα πρόκληση. Ωστόσο, ο ρόλος του δεν ήταν ο πιο σημαντικός ή ο πιο ξεκάθαρος τις τελευταίες τρεις σεζόν. Προσλήφθηκε ως αθλητικός διευθυντής τον Ιανουάριο του 2021 από τον Laurent Rossi, στη συνέχεια επανατοποθετήθηκε σε άλλη θέση, ως διευθυντής έργων αγώνων (που περιλάμβαναν κυρίως τη διαχείριση της Ακαδημίας των Άλπεων ή την άφιξη της Dacia στο Ντακάρ).
Φόρμουλα 1 Alpine : 4 Μαρτίου 2024 – Αναχώρηση των Matt Harman και Dirk De Beer
Αυτές είναι οι τελευταίες αποχωρήσεις: Ο Ματ Χάρμαν και ο Ντιρκ Ντε Μπερ αποχώρησαν επίσημα από τις τάξεις των Άλπιν αυτή τη Δευτέρα μετά από ένα καταστροφικό ξεκίνημα της σεζόν στο Μπαχρέιν. Η Enstone αναδιαρθρώνεται με τη δημιουργία τριών τεχνικών θέσεων: τεχνικού διευθυντή απόδοσης (Ciaron Pilbeam), τεχνικού διευθυντή αεροδυναμικής (David Wheater) και τεχνικού διευθυντή μηχανικής (Joe Burnell) προκειμένου να αντικαταστήσει την προηγούμενη δομή υπό έναν μόνο τεχνικό διευθυντή.
Οι Harman και De Beer παραιτούνται, η Alpine κάνει την τεχνική της επανάσταση
Ο Ματ Χάρμαν και ο Ντιρκ Ντε Μπερ αποχώρησαν επίσημα από τις τάξεις της Άλπιν, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η γαλλική ομάδα. Η Enstone αναδιαρθρώνεται με τη δημιουργία τριών τεχνικών θέσεων.
Το καταστροφικό ξεκίνημα της σεζόν δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από βαθιές εσωτερικές αλλαγές. Μόλις 19ος και 20ος στα προκριματικά στο Μπαχρέιν το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Alpine δεν καθησύχασε μετά βίας στον αγώνα τερματίζοντας 17ος και 18ος, κερδίζοντας μόνο δύο οδηγούς που αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας.
Αυτό που φοβόταν κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών επιβεβαιώθηκε από τον πρώτο αγώνα, δηλαδή ότι η Alpine είναι η τελευταία δύναμη στο γήπεδο και η χειρότερη ομάδα στην αρχή της σεζόν. Χρειάστηκε λοιπόν να αντιδράσουμε, και φαίνεται ότι η αντίδραση ήρθε από τους ίδιους τους μηχανικούς!
Ο Χάρμαν και η Ντε Μπιρ φεύγουν από το Άλπιν
Φόρμουλα 1 Alpine : Ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman, ο οποίος έφτασε από τη Mercedes το 2019, στην πραγματικότητα αποφάσισε να παραιτηθεί, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής αεροδυναμικό Dirk de Beer. Οι λόγοι για αυτές τις αποχωρήσεις δεν έχουν κοινοποιηθεί, αλλά προφανώς έρχονται σε ένα πλαίσιο βαθιών αλλαγών στην Alpine, με τις αποχωρήσεις την περασμένη σεζόν του αφεντικού της μάρκας Laurent Rossi , του αρχηγού της ομάδας Otmar Szafnauer και του ιστορικού αθλητικού διευθυντή Alan Permanente.
Ως απάντηση σε αυτές τις δύο αποχωρήσεις, η Alpine αποφάσισε να αναθεωρήσει την οργανωτική δομή των τεχνικών της ομάδων, υιοθετώντας μια νέα προσέγγιση τριών πυλώνων. Στην πραγματικότητα, η ομάδα έχει δημιουργήσει τρεις διακριτές τεχνικές θέσεις: έναν τεχνικό διευθυντή επιδόσεων, έναν τεχνικό διευθυντή υπεύθυνο αεροδυναμικής και έναν τεχνικό διευθυντή μηχανικής προκειμένου να αντικαταστήσει την προηγούμενη δομή υπό έναν μόνο τεχνικό διευθυντή.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Η ομάδα ανακοίνωσε τους διορισμούς του Joe Burnell ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου μηχανικής, του David Wheater ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου αεροδυναμικής και του Ciaron Pilbeam ως τεχνικού διευθυντή υπεύθυνου επιδόσεων. Και οι τρεις συνεργάζονται στενά με άμεση ισχύ και αναφέρονται απευθείας στον Bruno Famin, τον επικεφαλής της ομάδας. Τρεις άντρες που γνωρίζουν το σπίτι αφού ήταν ήδη μέρος του στάβλου.
Στο χώρο της μονάδας ισχύος, η τεχνική ομάδα Viry-Châtillon διευθύνεται από τον Éric Meignan, τεχνικό διευθυντή (μονάδα ισχύος), ο οποίος συνεχίζει να εργάζεται στο έργο PU 2026. Η ομάδα επιβεβαιώνει επίσης την έναρξη των εντολών των διευθυντών των λειτουργιών του Ο John Woods στο Enstone και η Audrey Vastroux στο Viry-Châtillon για να συνεχίσουν την ανάπτυξη των εργοστασίων του έργου Formula 1.
Μια νέα τριμερής οργάνωση
Φόρμουλα 1 Alpine : «Αποφασίσαμε να κάνουμε οργανωτικές αλλαγές γιατί βλέπουμε ξεκάθαρα ότι δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε ή εκεί που πρέπει να είμαστε όσον αφορά την απόδοση», εξήγησε ο Bruno Famin. Είναι καιρός να κάνουμε το επόμενο βήμα σε επίπεδο οργάνωσης και ανθρώπων. Αυτή η νέα δομή τριών πυλώνων με τρεις τεχνικούς διευθυντές, ο καθένας εξειδικευμένος σε διαφορετικούς τομείς, θα φέρει καλύτερη δουλειά και συνεργασία στους τεχνικούς μας τομείς για να συμβάλει στην απόδοση των εργοστασίων μας στην πίστα.
«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες των Joe, David και Ciaron να συνεργαστούν στενά για να φέρουν στην ομάδα την απόδοση και τη βελτίωση που χρειάζεται. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον Matt και τον Dirk για τις προσπάθειές τους τα τελευταία χρόνια με την ομάδα και τους εύχομαι τα καλύτερα στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας τους. » Ως υπενθύμιση, η Alpine θα προσπαθήσει να επανορθώσει την κατάσταση αυτό το Σαββατοκύριακο στη Τζέντα (8-10 Μαρτίου).
- Οι μοτοσυκλέτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024: Ducati, KTM, Aprilia, Yamaha και Honda
- Μονοθέσια Formula 1: Γιατί όλοι οι αμφισβητίες της F1 του 2024 είναι κυρίως θαμποί και μαύροι;
- F1 η μεταγραφή του Hamilton έφερε απίστευτα κέρδη στη Scuderia Ferrari
- F1 Υπόθεση Christian Horner: Όλη η ζωή του καταρρέει