Formula 1 και η Ferrari ετοιμάζεται για το Grand Prix της Monza
Η Ferrari προετοιμάζεται για το ιταλικό Grand Prix στην πίστα της Monza. To πρωτάθλημα της Formula 1 έχει πάρει φωτιά και ο Ferstappen φαίνεται πως θα πάρει το 2ο πρωτάθλημά του.Η Ferrari ετοιμάζεται να είναι άκρως ανταγωνιστική στο εντός έδρας Grand Prix της Monza (2021 κοιμήθηκε ο θεός). Δεν μπορεί να μείνει πίσω, η νίκη είναι μονόδρομος αν θέλει ο Leclerc να έχει κάποια ελπίδα για την θέση του πρωταθλητή. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Η ομάδα της Ferrari κάνει τεράστια λάθη στην στρατηγική της. Αποτελεί πλέον ανέκδοτο στον χώρο της Formula 1.
Οι πιλότοι της Ferrari έχουν δεχθεί τόσες άσχετες, λάθως (το λάθος γράφεται λάθος!) εντολές από τον υπεύθυνο στρατηγικής που έχουν κοστίσει το πρωτάθλημα. Εκτός κάποιων αγώνων (2 απ’ ότι θυμάμαι) που ο μονοθέσιο του Leclerc έπρεπε να παρατήσει τον αγώνα, όπως και του Ferstappen σε προηγούμενους αγώνες. Οι υπόλοιποι βαθμοί που έχασε η ομάδα αφορούν τον ΑΣΧΕΤΟ που είναι υπεύθυνος στρατηγικής.
Ποιος είναι υπεύθυνος στρατηγικής της Ferrari
Ο υπεύθυνος στρατηγικής έχει όνομα και λέγεται Iñaki Rueda. Είναι μηχανολόγος μηχανικός (λένε τα χαρτιά του)! από το πανεπιστήμιο του Κολοράντο. Μάλλον δεν κάνουν καλή δουλειά στο Κολοράντο. Πήρε για ένα μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο του Cranfield, της Μεγάλης Βρετανίας και μετά εργάστηκε στην McLaren. Έχει περάσει από Renault, Lotus F1 Team και το αποκορύφωμα στην Ferrari.
Έστω και με αυτόν τον υπεύθυνο στρατηγικής η Ferrari προχωρά σε αλλαγές πριν το Grand Prix της Monza, στην έδρα της, μέσα στην Ιταλία. Θα δούμε φωτογραφίες από τον Giorgio Piola (βάλαμε και το link για τη σελίδα του, αλλά ρολόγια μας βγάζει).
Η Ferrari F1-75, η οποία έχει μια ιδιαίτερη ζωντάνια αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι έτοιμη για δράση. Ορισμένες από τις εσωτερικές λεπτομέρειες της μπροστινής ανάρτησης είναι ορατές εδώ, καθώς και το συγκρότημα του μπροστινού φρένου που είναι εκτεθειμένο λόγω της μη τοποθέτησης του τυμπάνου.
Καθώς η Ferrari F1-75 προετοιμάζεται, το κιβώτιο ταχυτήτων, η πίσω ανάρτηση, τα φρένα και η πίσω πτέρυγα αποσπώνται ώστε να μπορούν να εργαστούν ανεξάρτητα από τη μονάδα ισχύος και το πλαίσιο.
Ο φορέας του κιβωτίου ταχυτήτων της Scuderia και η δομή σύγκρουσης στο πίσω μέρος είναι ακινητοποιημένα, οπότε μας περιμένει μια θέα των φέρινγκ της πίσω ανάρτησης και του συγκροτήματος των φρένων από κάτω.
Σε επόμενο άρθρο θα μαζέψουμε όλα τα σφάλματα στρατηγικής και θα σας παρουσιάσουμε ένα ένα. Θα πέσει πολύ γέλιο για εμάς, για την Ferrari, δεν νομίζω.
Μια αναφορά ακόμα στις φωτογραφίες που πήραμε από τον Giorgio Piola, μη μας ζητά δικαιώματα.
Δείτε ακόμα, μήπως σας ενδιαφέρει….
O Λιούις Χάμιλτον λένε πως αγόρασε ομάδα στο αμερικάνικο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου
Έλενα Πιερίδου μας καθηλώνει μέσα απο 8 φωτογραφίες
Η Μπέττυ Μαγγίρα Ρίχνει «λάδι στη φωτιά» στην κόντρα με την Καινούργιου
Κι ένα για ψαγμένους:
Τούρκοι: Νέα Ουκρανία βλέπει η Ελλάδα με την Τουρκία