Τα φώτα άναψαν – τρόπος του λέγειν. Η αυλαία έπεσε – επίσης τρόπος του λέγειν. Το GP Ισπανίας σημαδεύτηκε από τη συνεχιζόμενη προέλαση της Mercedes.
Επανάληψη του 2018. Και όταν λέμε «επανάληψη», δεν μιλάμε για τηλεόραση, δεν μιλάμε για τηλεοπτική σειρά, ούτε και για κάποιο έργο. Αυτή τη φορά, η επανάληψη έρχεται από την ομάδα της Στουτγάρδης στη Formula 1, τα λεγόμενα «Ασημένια Βέλη» που ίσως να έπρεπε να μετονομαστούν πλέον σε «Χρυσά Βέλη», καθώς το επιλεγμένο μέταλλο φαίνεται να τους αδικεί.
Η Ισπανία λοιπόν στάθηκε τυχερή για την Mercedes, με τους Χάμιλτον και Μπότας να κάνουν για μία ακόμα φορά το 1-2 και τον Φερστάπεν με τη RedBull να συμπληρώνει ξανά φέτος την τριπλέτα.
Η εκκίνηση του Φέτελ ήταν αρκετά ανταγωνιστική. O Γερμανός ήρθε δίπλα-δίπλα στους Χάμιλτον και Μπότας, λόκαρε όμως στην πρώτη στροφή. Σε αυτό το σημείο έχασε τη δυνατότητα να τους παίξει στα ίσια.
Η μεγάλη είδηση της Ισπανίας πάντως, αφού μιλάμε για την Ferrari, ήταν πως οι Ιταλοί έδειξαν επιτέλους μία διάθεση να χρησιμοποιήσουν τη στρατηγική για να καταφέρουν ένα αποτέλεσμα. Δυστυχώς όμως, για μία ακόμα φορά δεν φάνηκαν αποφασισμένοι ως προς το ποια στρατηγική να χρησιμοποιήσουν. Έτσι, είδαμε εκ νέου τη Ferrari να αλλάζει τα μονοθέσιά της και τη στρατηγική ελαστικών της, χωρίς να καταφέρνει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση για τον Φέτελ και την πέμπτη για τον Λεκλέρ.
Το από μηχανής… safety car
Στο 46ο τουρ, η προσπάθεια του Νόρρις να πιέσει τον Στρολ για την 14η θέση δεν είχε ευτυχή κατάληξη. Ο Καναδός κράτησε την πορεία του, ο Νόρρις όμως δεν τα κατάφερε. Έπεσε επάνω του και έβγαλε τελικά και τους δύο εκτός αγώνα.
An early end to the #SpanishGP for Lando Norris and Lance Stroll as they come together dramatically on Lap 46 👀 💥#F1 🇪🇸 pic.twitter.com/UdADzXYpqg
— Formula 1 (@F1) May 12, 2019
Το όχημα ασφαλείας βγήκε και ο Χάμιλτον βρήκε το παράθυρο για να ξεφορτωθεί τα πίσω δεξιά ελαστικά του. Ο Σάινθ διατήρησε τη θέση του εντός δεκάδας για να σκοράρει στο Γκραν Πρι της πατρίδας του τερματίζοντας όγδοος.
Η… ενδοομαδική μονομαχία των Μάγκνουσεν και Γκροζάν έστειλε τον Γάλλο εκτός πίστας του GP Ισπανίας. Επέτρεψε πάντως στον Μάγκνουσεν να τερματίσει έβδομος, πίσω από τον Γκαζλί. Ο Γάλλος πέτυχε ωστόσο ένα από τα καλύτερα αποτελέσματά του φέτος, στην έκτη θέση.
Αντίθετα, το καλό σερί του Ραϊκόνεν για την Alfa Romeo διακόπηκε στη Βαρκελώνη, με τον Φινλανδό να καταλήγει στην 14ηθέση, πίσω από το ντουέτο των Renault των Ρικάρντο και Χούλκενμπεργκ στην 12η και 13η θέση αντίστοιχα.
Σειρά πλέον παίρνει το θρυλικό ράλι του Μόντε Κάρλο. Οι απότομες στροφές και οι στενοί δρόμοι του Μονακό θα φιλοξενήσουν τις άγριες κραυγές των μονοθεσίων. Οι προσπεράσεις θα είναι ελάχιστες -αν όχι καθόλου- αλλά το θέαμα θα είναι εντυπωσιακό!
GP Ισπανίας Αποτελέσματα