Νικητής Φερστάπεν στην Αυστρία, εκτός οι Mercedes!
Αν θέλετε να μάθετε ποιος είναι ο ορισμός της κακής ημέρας, απλά ρωτήστε τη Mercedes. Ένας συνδυασμός ατυχιών και αστοχιών είδε τη γερμανική ομάδα να χάνει το 1-2 μέσα από τα χέρια της στην Αυστρία, με τη Ferrari να εκμεταλλεύεται την αδυναμία και να αρπάζει τις δύο χαμηλότερες θέσεις του βάθρου πίσω από τον Φερστάπεν...
Αν θέλετε να μάθετε ποιος είναι ο ορισμός της κακής ημέρας, απλά ρωτήστε τη Mercedes. Ένας συνδυασμός ατυχιών και αστοχιών είδε τη γερμανική ομάδα να χάνει το 1-2 μέσα από τα χέρια της στην Αυστρία, με τη Ferrari να εκμεταλλεύεται την αδυναμία και να αρπάζει τις δύο χαμηλότερες θέσεις του βάθρου πίσω από τον Φερστάπεν που επικράτησε τελικά.
Η έναρξη των ασημένιων βελών της Mercedes ήταν πολύ καλή, έστω κι αν ο Ραϊκόνεν κατάφερε να μπει σφήνα ανάμεσά τους, καθώς η προσπάθειά του δεν κράτησε πολύ – οι Χάμιλτον και Μπότας κατάφεραν να διατηρήσουν το 1-2.
Ένα μικρό συμβάν μεταξύ Βαντόρν και Γκαζλί στην αρχή του αγώνα έστειλε τη McLaren του πρώτου στα πιτ, χωρίς αυτό να είναι το μόνο κακό συμβάν για τη βρετανική ομάδα. Ο Αλόνσο παρέμεινε στην προτελευταία θέση, χάνοντας την ψυχραιμία του και ζητώντας άμεσα από την ομάδα του την υποστήριξή της. Για τον Αλόνσο αυτή η στήριξη ήρθε, καθώς κατάφερε σύντομα από 19ος να ανέβει στην δέκατη θέση και να τερματίσει τελικά στην 8η.
Στον αντίποδα ο Χούλκενμπεργκ (Renault) εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα στο 12ο τουρ (κι έγινε το πρώτο DNF του αγώνα), ενώ η φράση «πρόβλημα στον κινητήρα» έγινε το μότο της Mercedes για τη μέρα, καθώς μόλις δύο γύρους αργότερα ο Μπότας εγκατέλειψε (αν και το απέδωσε σε πρόβλημα στο κιβώτιο), ακολουθούμενος στο 64ο τουρ από τον ομόσταυλό του Χάμιλτον!
Βέβαια ο Χάμιλτον είχε ήδη αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα ελαστικά του, που τον είχαν ρίξει στην τέταρτη θέση (και μάλιστα με αρκετές στάσεις στα πιτ) έστω κι αν η προσπέραση που του έκανε ο Φέτελ στα 2/3 του αγώνα με πολύ πιο φθαρμένα ελαστικά ήταν κομβικής σημασίας (η Mercedes του είχε ήδη αρχίσει να δείχνει σημάδια κόπωσης), ενώ αν και ο Φερστάπεν τερμάτισε πρώτος (πρώτη νίκη της Red Bull στην πίστα της Ρεντ Μπουλ στην Αυστρία), η Κυριακή δεν ήταν ό,τι καλύτερο για την ομάδα, καθώς ο Ρικάρντο (και μάλιστα στη μέρα των γενεθλίων του), ενώ διεκδίκησε βάθρο για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, εν τέλει υπέκυψε σε πρόβλημα με το κιβώτιό του και βρέθηκε εκτός.
Παρότι η μέρα δεν ήταν ευχάριστη για την Mercedes, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για την Alfa Romeo Sauber, με τους δύο πιλότους της να πραγματοποιούν μια πολύ καλή εμφάνιση και (υποβοηθούμενοι και από την εγκατάλειψη του Χάμιλτον) να καταλήγουν και οι δύο εντός βαθμολογίας, περνώντας εύκολα και τον Γκαζλί (ο έτερος της Toro Rosso, Χάρτλεϋ, ήταν το πέμπτο DNF του αγώνα λόγω βλάβης). Ιδιαίτερης μνείας η εμφάνιση του Λεκλέρ, που ανάγει τη συνέπεια στο πλέον σημαντικό χαρακτηριστικό της απόδοσής του.
Μάλιστα, η προσπέραση του Στρολ για τη 14η θέση στον 29ο γύρο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αριστοτεχνική, καθώς με τη δεύτερη προσπάθεια ο Μονεγάσκος βρέθηκε μπροστά από τον Καναδό με ιδιαίτερα αποφασιστικό τρόπο.
Είμαστε βέβαιοι πως θα υπάρξει αρκετή διαβούλευση στην ομάδα της Mercedes για τις αιτίες της καταστροφικής Κυριακής (ας μην ξεχνάμε πως και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών προηγείται πλέον η Ferrari με 10 βαθμούς), ιδιαίτερα μάλιστα με δεδομένο πως ήταν επιλογή της ομάδας να κρατήσει έξω τον Χάμιλτον με φθαρμένα ελαστικά, οδηγώντας τον στην πτώση του πρώτου ντόμινο με την είσοδο στα πιτ σε λάθος στιγμή, καθώς επίσης και σχετικά με την αξιοπιστία του νέου κινητήρα (που μετράει μόλις δύο Γκραν Πρι), για τον οποίο εγείρονται ζητήματα αντοχής που καθρεπτίζουν την περσινή πορεία της Ferrari.