ENGINE POWER

Ο Adrian Newey οδηγεί την εμβληματική Ferrari που κέρδισε τον τίτλο στο Goodwood με το μέλλον της F1 να είναι ακόμα αβέβαιο

Ο Adrian Newey ήταν πίσω από ένα εμβληματικό μονοθέσιο της Ferrari F1 στο Goodwood το Σαββατοκύριακο.

o-adrian-newey-odigi-tin-emvlimatiki-ferrari-pou-kerdise-ton-titlo-sto-goodwood-me-to-mellon-tis-f1-na-ine-akoma-aveveo
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο Adrian Newey ήταν σε δράση στο Goodwood το Σαββατοκύριακο καθώς βρισκόταν στη θέση του εμβληματικού μονοθέσιου Ferrari 312T F1 του Niki Lauda .

Ο Νιούι ήταν πίσω από το τιμόνι της Ferrari του Lauda που κέρδισε το πρωτάθλημα, με τον γκουρού του σχεδιασμού της Red Bull να περιγράφει την εμπειρία ως «πραγματικά ξεχωριστή».

Το επίκεντρο ήταν ο Adrian Newey το Σαββατοκύριακο καθώς το υπεραυτοκίνητό του Red Bull κυκλοφόρησε για πρώτη φορά.

Ο 65χρονος οδήγησε επίσης το Aston Martin Valkyrie, ένα αυτοκίνητο που κατασκεύασαν ο ίδιος και η Red Bull σε συνεργασία με τη βρετανική μάρκα.

Αλλά αναλογιζόμενος την εμπειρία του με τη θρυλική Ferrari του Lauda, ​​ο Newey θεώρησε ότι ήταν ένας «ταιριαστός φόρος τιμής».

«Τρίτη φορά μάλιστα! Για να οδηγείς το παλιό αυτοκίνητο της Νίκης, το μονοθέσιό του που κέρδισε το πρωτάθλημα είναι τόσο ξεχωριστό, είναι πραγματικά», είπε.

 

«Γνώριζα τη Νίκη πολύ καλά για να είμαι εδώ μέσα, να κάθεται στο ίδιο κάθισμα και να προσπαθώ να σκεφτώ τι πρέπει να βίωσε και πώς προετοιμάστηκε για τις εκκινήσεις και τα πάντα – πραγματικά ξεχωριστό».

«Είναι απολύτως εκπληκτικό. Ένας πολύ κατάλληλος φόρος τιμής σε αυτόν.»
Η F1 έχει κάνει πολύ δρόμο από τη δεκαετία του 1970, την εποχή από την οποία προέρχεται η Ferrari του Lauda.

Ο Νιούι παραδέχτηκε ότι το να είσαι σχεδιαστής κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα ήταν «συναρπαστικό» λόγω του μικρού βιβλίου κανόνων.

«Τα αυτοκίνητα είναι τόσο διαφορετικά», πρόσθεσε. «Λατρεύω αυτά τα αυτοκίνητα. Μεγάλωσα με το Lotus 49 από το ’67, το ’68, το πρώτο αυτοκίνητο που άρχισα να κοιτάζω και μετά, όταν έφτασα στο ’74, αυτό το αυτοκίνητο, όταν ήμουν 15 ετών, το ζωγράφισα πραγματικά για έργο τέχνης.

«Κοιτάξτε τη μηχανική τότε. Πρέπει να ήταν μια συναρπαστική εποχή για να δουλέψεις, γιατί στα θετικά είχες ένα βιβλίο κανόνων που ήταν περίπου δύο σελίδες, αλλά οι προϋπολογισμοί είναι σχετικά μικροί.

«Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν διέθετε τα εργαλεία αναζήτησης, επομένως τα πάντα ήταν βασικά στο ένστικτο του εντέρου, οι σήραγγες αέρα μόλις άρχιζαν. Πρέπει να ήταν συναρπαστικό.”

Το μέλλον του Newey στη F1 είναι ακόμα ασαφές καθώς αποχωρεί από τη Red Bull το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Έχει συνδεθεί έντονα με μετακομίσεις στην Aston Martin και τη McLaren, με τις συνδέσεις με τη Ferrari φαινομενικά δροσερές πρόσφατα.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version