FORMULA 1

Ο Λιούις Χάμιλτον χτίζει το μύθο του!

Ο Βρετανός έφτασε τους πέντε παγκόσμιους τίτλους στη Formula 1, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο δεν είναι ακόμη στα… καλύτερά του
Ο Λιούις Χάμιλτον χτίζει το μύθο του!

Ο Λιούις Χάμιλτον είναι σταρ. Σούπερ σταρ για την ακρίβεια! Δεν είναι εύκολο να τον βάλεις σε καλούπι και να τον χαρακτηρίσεις, αλλά είναι σίγουρα ένας σταρ παγκοσμίου βεληνεκούς.

Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 έχει καταφέρει να γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού με τα επιτεύγματά του όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Το 2018, όμως, ήταν πολύ ιδιαίτερο. Ο κορυφαίος πιλότος της γενιάς του έφτασε στον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο. Τον τίτλο που τον έβαλε δίπλα στον θρύλο Χουάν Μανουέλ Φάτζιο, με πέντε πρωταθλήματα, δύο λιγότερα από τον Μίχαελ Σουμάχερ και αν συνεχίσει σε αυτό το ρυθμό δεν θα αργήσει να πιάσει και τον Γερμανό!

Επιπλέον ο φετινός τίτλος ήταν πολύ σημαντικός, αφού κονταροχτυπήθηκε μέχρις… εσχάτων με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Φέτελ έχει επίσης τέσσερις τίτλους, οπότε αντιλαμβάνεστε την κόντρα που υπήρχε για το ποιος θα φτάσει πρώτος στο μαγικό αριθμό πέντε…

Τα προηγούμενα χρόνια, είτε λιγότερο είτε περισσότερο, ο Χάμιλτον δεν είχε σοβαρό ανταγωνισμό. Με εξαίρεση φυσικά το 2016, που η Mercedes σχεδόν τον… σαμποτάρισε –κάποιοι μπορεί να διαφωνείτε με τη συγκεκριμένη η φράση, αλλά είναι αλήθεια- για να πάρει τον τίτλο ο Ρόσμπεργκ και να στεφθεί ένα Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής σε μονοθέσιο της Mercedes.

Ο ανταγωνισμός της Ferrari

Ας αφήσουμε όμως το 2016 κι ας επιστρέψουμε στο 2018. Η Mercedes είχε συνηθίσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια από το 2014 μέχρι το 2017 να κυριαρχεί, οπότε η εκκίνηση της σεζόν του 2018 βρήκε τους πρωταθλητές να ψάχνονται, αφού οι Φέτελ και Ferrari μπήκαν φουριόζοι με δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες.

Ο Χάμιλτον δεν έχει συνηθίσει να κριτικάρει δημόσια την ομάδα αν κάτι δεν πάει καλά και δεν το έκανε ούτε τώρα, παρότι το μονοθέσιο δεν ήταν στο επίπεδο που έπρεπε. Αυτό το παραδέχθηκαν και οι αρμόδιοι της ομάδας στο τέλος του πρωταθλήματος. Έπειτα από πέντε αγώνες, ο Χάμιλτον είχε δύο νίκες, αλλά φαινόταν ότι τα πράγματα δεν ήταν όπως τα ήθελε ο πρωταθλητής.

Το πρώτο μισό της σεζόν, δηλαδή μέχρι και τον δέκατο αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία, ο Χάμιλτον είχε μόλις τρεις καρό σημαίες. Μάλιστα ο Φέτελ τον κέρδισε μέσα στο σπίτι, αλλά από τον επόμενο αγώνα στη Γερμανία, τα πάντα άλλαξαν.

Ο Βρετανός βρέθηκε να εκκινεί από την 14η θέση και ο Γερμανός από την pole position. Ο Φέτελ έδειξε ότι θα πάρει μία εύκολη νίκη, αλλά έκανε λάθος, κατέληξε στις μπαριέρες και ο Χάμιλτον με μία εξαιρετική οδήγηση και έξυπνη στρατηγική από πλευράς Mercedes έφτασε στη νίκη.

Το σημείο που γύρισε ο… διακόπτης

Από εκεί κι έπειτα δεν κοίταξε πίσω! Στους δέκα αγώνες που ακολούθησαν, ο Λιούις Χάμιλτον πήρε επτά νίκες, ο Φέτελ μόλις μία και φτάνοντας στο Μεξικάνικο Γκραν Πρι (τρεις αγώνες πριν από το φινάλε) γράφτηκε ιστορία!

Ο Χάμιλτον ήθελε μόλις μία 4η θέση για να πάρει τον τίτλο και μπορεί να αντιμετώπισε πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα ελαστικά του, αλλά την πήρε και μαζί και τον τίτλο.

Η αναγνώριση ήταν καθολική! Ο Χάμιλτον είναι άλλωστε από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα παγκοσμίως σε αθλητικό επίπεδο και η Mercedes τον πληρώνει πολύ αδρά για να οδηγεί τα μονοθέσιά της. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το τριετές συμβόλαιο που ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου του απέφερε συνολικά 113 εκατ. ευρώ, ενώ αυτό που έχει υπογράψει για τα επόμενα δύο χρόνια (2019, 2020), θα του αυξήσει τους λογαριασμούς, κατά 45 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ με τα μπόνους τα οποία πάντως δεν έχουν διευκρινιστεί θα ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ, γεγονός που τον κάνει τον πιο ακριβοπληρωμένο πιλότο στην ιστορία της Formula 1!

«Ο κορυφαίος όλων των εποχών»

Κι αν νομίζετε ότι πρόκειται για ένα άνθρωπο που έχει… χορτάσει τίτλους και πως επειδή κλείνει το 33ο έτος της ηλικίας του δεν έχει την ίδια όρεξη για νίκες και διακρίσεις, διαβάστε μία δήλωση του λίγες εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση του τελευταίου πρωταθλήματος:

«Ζήτησα από την ομάδα να μου στείλει ένα e-mail που να περιλαμβάνει σχόλια από διάφορα τμήματα της ομάδας, ζητώντας από όλους να είναι ‘ωμοί’. Χωρίς να μου πουν καν ποια άποψη έρχεται από που, μόνο να μου πουν τους τομείς στους οποίους θεωρούν ότι μπορώ να βελτιωθώ. Αν ένιωθαν πως θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο φέτος ή αν είπα κάτι που ίσως να στέρησε ενέργεια από την ομάδα. Γιατί θέλω να γίνω ο καλύτερος όλων των εποχών κι αυτό προϋποθέτει να είσαι κορυφαίος σε όλους τους τομείς».

Και το… κορυφαίο το άφησε για το τέλος: «Νιώθω πως ακόμα δεν είμαι στα καλύτερά μου. Είμαι… καθοδόν αλλά έχω ακόμα δουλειά να κάνω. Υπέγραψα νέο συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια, άρα οι σεζόν του ’19 και του ’20 θα έχουν ενδιαφέρον. Στόχος μου είναι να εξασφαλίσω πως αυτή τη διετία η Ferrari δεν θα κερδίσει τίτλο – ούτε η Red Bull».

Οι επτά παγκόσμιοι τίτλοι του Μίχαελ Σουμάχερ έδειχναν πριν από χρόνια να είναι άπιαστο όνειρο για οποιονδήποτε πιλότο. Ο Χάμιλτον μετράει πέντε με τον φετινό και δείχνει να έχει αντίθετη άποψη. Υπάρχει κάποιος θα πόνταρε εναντίον; Εγώ πάντως όχι…

Σουμάχερ: Σηκώθηκε ξανά από το κρεβάτι και δεν είναι διασωληνωμένος

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Λιούις Χάμιλτον χτίζει το μύθο του!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Τάσος Τσόλκας

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.