Μια Κυριακή στο Σίλβερστοουν είναι από μόνη της εξαιρετικά σπέσιαλ, και η φετινή στα πλαίσια του Βρετανικού Γκραν Πρι, ακόμα περισσότερο!
Εξαιρετική η εκκίνηση του Φέτελ που, σε συνδυασμό με την πολύ κακή του Χάμιλτον, συνωμότησαν ώστε ο Βρετανός να βρεθεί αρκετά πιο πίσω παρά την pole του, και κατευθείαν στα νύχια του Ραϊκόνεν.
Πιο πίσω, οι Μπότας (Mercedes), Φερστάπεν (Red Bull) και Ρικάρντο (Red Bull) έκαναν δυνατό ξεκίνημα, όπως επίσης και ο Χούλκενμπεργκ (Renault), σε αντίθεση με τον Χάρτλεϋ (Toro Rosso) που εγκαταλείπει (για διαφορετικό λόγο βέβαια) για δεύτερη φορά σε δύο αγώνες.
Εγκατάλειψη και για τον Λεκλέρ (Alfa Romeo Sauber) και μάλιστα για αιτία που δεν μπόρεσαν άμεσα να διαγνώσουν οι τεχνικοί της ελβετικής ομάδας και η ατυχία δεν τελείωσε εκεί, καθώς ο Έρικσον έφυγε με τεράστια ταχύτητα εκτός πίστας στον πρώτο τομέα, πέφτοντας με εντυπωσιακό τρόπο στα ελαστικά, ευτυχώς χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.
Η λήξη του οχήματος ασφαλείας έφερε μια απίστευτη μάχη μεταξύ Φερστάπεν και Ραϊκόνεν, με υποδειγματική οδήγηση από τον Ολλανδό που απέκρουσε δραματικά τον Iceman, ενώ η λήξη του safety car αποδείχθηκε βραχύβια, καθώς μία σύγκρουση μεταξύ Γκροζάν (Haas) και Σάινθ (Renault), με τον δεύτερο να εμβολίζεται από τον πρώτο την ώρα που προσπάθησε – παράτολμα – να τον προσπεράσει, έφερε ξανά έξω την Mercedes-AMG GT με τις κίτρινες σειρήνες προτού προλάβει να… ξεκουραστεί!
Η επανεκκίνηση του αγώνα είδε τον Φέτελ να παλεύει να προσπεράσει τον πρώτο Μπότας (ο οποίος αντιστάθηκε με μια τολμηρή μανούβρα) και τον Χάμιλτον να προσπαθεί να διατηρήσει αφενός την υγεία των ελαστικών του, αφετέρου να προσπεράσει τον Φέτελ για τη δεύτερη θέση.
Η μάχη Μπότας-Φέτελ ήταν πραγματικά δραματική, με τον Γερμανό να πιέζει έντονα και τον Φινλανδό, ενώ ο άλλος Φινλανδός της Ferrari αυτή τη φορά, πάλεψε να προσπεράσει τον Χάμιλτον.
Η τετράδα Μπότας-Φέτελ-Χάμιλτον-Ραϊκόνεν κράτησε μόλις 7 γύρους πριν το τέλος μέχρι που ο Φέτελ κατάφερε εν τέλει να περάσει τον Μπότας στην κόψη, ενώ λίγο πιο πίσω ο Φερστάπεν βγήκε εκτός πίστας, παραδίδοντας τη θέση του στο Ρικάρντο και εγκαταλείποντας με πέντε γύρους για την καρώ σημαία.