FORMULA 1

“Vive Hamilton”, στο πανηγυρικό comeback του Γαλλικού Γκραν Πρι!

Υπό τους ήχους της Μασσαλιώτιδας σε ένα εκστασιασμένο κοινό, έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας από το ημερολόγιο της Formula 1, με τα γαλλικά… Red Arrows της Patrouille Acrobatique de France να δημιουργούν ένα μαγευτικό υπερθέαμα, το γαλλικό Γκραν Πρι φιλοξένησε τον αγώνα του το απόγευμα της Κυριακής, με τον Χάμιλτον να πετυχαίνει μια σημαντική νίκη...
“Vive Hamilton”, στο πανηγυρικό comeback του Γαλλικού Γκραν Πρι!

Υπό τους ήχους της Μασσαλιώτιδας σε ένα εκστασιασμένο κοινό, έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας από το ημερολόγιο της Formula 1, με τα γαλλικά… Red Arrows της Patrouille Acrobatique de France να δημιουργούν ένα μαγευτικό υπερθέαμα, το γαλλικό Γκραν Πρι φιλοξένησε τον αγώνα του το απόγευμα της Κυριακής, με τον Χάμιλτον να πετυχαίνει μια σημαντική νίκη εκ μέρους της Mercedes.

Η εκκίνηση ήταν καθαρή και σωστή για τον Βρετανό, ωστόσο στη δεύτερη θέση ο Βάλτερι Μπότας συγκρούστηκε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, στέλνοντας συντρίμμια στην πίστα και, αρχικά τουλάχιστον, κρύβοντας το γεγονός πως ταυτόχρονα δύο συμπατριώτες, οι Γκαζλί και Όκον, συγκρούστηκαν επίσης – εξουδετερώνοντας ο ένας τον άλλο στο Γκραν Πρι της πατρίδας τους.

Παρά το όχημα ασφάλειας ο Χάμιλτον παρέμεινε στην πρώτη θέση και μάλιστα με σχετικά άνετη – αλλά όχι χαώδη – διαφορά από τον δεύτερο Φερστάπεν, ήρεμος στην ιδέα πως, πολύ πιο πίσω, ο Φέτελ κατέβαλλε τεράστιες προσπάθειες να ξεκολλήσει από την… οπισθοφυλακή.

Τελικά ο Γερμανός τερμάτισε στην πέμπτη θέση, έχοντας καταβάλλει εργώδεις προσπάθειες να αναρριχηθεί, έστω κι αν τελικά ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να τον βάλει εντός τριάδας.

Ο Λεκλέρ, που θεωρείται φαβορί να πάρει τη θέση του Ραϊκόνεν στη Ferrari με τη νέα σεζόν, έκανε μια καλή εκκίνηση, πιέζοντας τον Μάγκνουσεν για την πέμπτη θέση, αλλά τελικά μένοντας πίσω εξαιτίας και θεμάτων στα ελαστικά. Βγαίνοντας από τα πιτ στη 16η θέση, τελικά κατάφερε – και είναι αξιέπαινο – να τερματίσει στη 10η θέση, εντός βαθμολογικής κλίμακας σε ένα εντυπωσιακό comeback.

Πιο ψηλά, ο Μαξ Φερστάπεν ξέφυγε από την στασιμότητα των τελευταίων αγώνων και κατάφερε να κρατήσει τη δεύτερη θέση σταθερά μπροστά από τον Ραϊκόνεν που ολοκλήρωσε το πόντιουμ, σχεδόν 26 δευτερόλεπτα πίσω από τον Χάμιλτον.

Πολύ καλή εμφάνιση και για την Renault, που είδε και τους δύο της οδηγούς να τερματίζουν εντός δεκάδας στο Γκραν Πρι του «σπιτιού» της (παρότι ο Σάινθ βοηθήθηκε τα μέγιστα από τα εικονικά οχήματα ασφαλείας, καθώς υπέστη απώλεια ισχύος δύο γύρους πριν την καρώ σημαία), ενώ στα σίγουρα οι Γάλλοι θα τρίβουν τα χέρια τους, κάνοντας τη Ρεντ Μπουλ να «μετανιώσει» για την επιλογή της να αλλάξει σε μοτέρ Honda την επόμενη σεζόν!

Στον αντίποδα, ο Αλόνσο πιάστηκε… στον ύπνο από τον Φέτελ, σπινάροντας στον 20ό γύρο και αντιμετωπίζοντας προβλήματα μέχρι που αποσύρθηκε από τον αγώνα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.

Ο Μπότας έπειτα από την αρχική σύγκρουση δεν κατάφερε να ξεφύγει βαθμολογικά, τερματίζοντας στην έβδομη θέση πίσω από τον Μάγκνουσεν τον οποίο, αν και κυνήγησε, δεν κατάφερε να πιάσει.

Έφτασε -σχεδόν- στην πηγή και νερό δεν ήπιε και ο Στρολ, του οποίου το ένα ελαστικό αποσυνετέθη στο 51ο τουρ, στέλνοντας τον Καναδό της Williams στις μπάρες. DNF και για τον Πέρες, που η μονομαχία του με τον Χούλκενμπεργκ της Renault δεν τον είδε να βγαίνει από πάνω, καθώς εγκατέλειψε με μηχανικά προβλήματα λίγο μετά το μέσον του αγώνα.

Η Formula 1 επέστρεψε στη Γαλλία έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια απουσίας, ενώ σειρά πλέον την επόμενη εβδομάδα έχει το Αυστριακό Γκραν Πρι στο Σπίλμπεργκ (καμία σχέση με τον σκηνοθέτη), πριν φτάσουμε στο εμβληματικό Βρετανικό Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν που ολοκληρώνει τα Big Three του καλοκαιριού!

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power