Russell Alonso Williams και ψάχνουμε την μαυρόγατα
Russell Alonso Williams: Σπάσιμο (ξανά) και ανησυχία στη Williams - Russell και Alonso, επεισόδιο δεύτερο στη SuzukaΠροκειμένου να διατηρήσει τη θέση του στη Suzuka και να αντιμετωπίσει την άνοδο του Τζορτζ Ράσελ, ο Φερνάντο Αλόνσο επιβράδυνε για να «χαρίσει» το DRS στον Όσκαρ Πιάστρι, που μπήκε ανάμεσα στους δύο οδηγούς. Αυτή τη φορά, ο οδηγός της Mercedes υποκλίθηκε στην τακτική του Ισπανού.
Ο απατεώνας Fernando Alonso εξακολουθεί να βρίσκεται στο τιμόνι στην Ιαπωνία. Δύο εβδομάδες μετά τον «αμφιλεγόμενο» ελιγμό του στην Αυστραλία –όπου επιβράδυνε για να αποσταθεροποιήσει τον Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος τερμάτισε ανάποδα– ο Ισπανός χρησιμοποίησε για άλλη μια φορά την πονηριά του για να αναστατώσει τον Βρετανό. Αυτή τη φορά, καμία συζήτηση: ήταν με δίκαιο και έξυπνο τρόπο που ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να συγκρατήσει τον οδηγό της Mercedes … και με λίγη βοήθεια από τον Oscar Piastri .
Σε όλο το δεύτερο μέρος του αγώνα, ο Fernando Alonso μπόρεσε να αντισταθεί στην πίεση που άσκησε ο Αυστραλός. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ωστόσο, και οι δύο άνδρες απειλήθηκαν από τον George Russell, ο οποίος είχε σταματήσει αργότερα και επομένως είχε πιο φρέσκα ελαστικά από τους δύο αντιπάλους του.
Μόλις έγινε η διασταύρωση, ο Ταύρος της Αστούριας αποφάσισε να επιβραδύνει τον ρυθμό πλησιάζοντας το σικάν, όπου βρισκόταν η γραμμή ανίχνευσης για το DRS, για να το «δώσει» στον Όσκαρ Πιάστρι για να αμυνθεί ενάντια στον Τζορτζ Ράσελ! Μια τακτική που είχε ήδη δει πέρυσι, κυρίως από τον Carlos Sainz κατά τη νίκη του στη Σιγκαπούρη. Αποτέλεσμα: αν ο Oscar Piastri τελικά ενέδωσε στον τελευταίο γύρο, ο Fernando Alonso κατάφερε να κρατήσει την έκτη θέση του.
Στο τέλος του αγώνα, ο Τζορτζ Ράσελ έχασε στο κόλπο που χρησιμοποίησε ο Ισπανός. «Ήταν έξυπνο από τον Φερνάντο και δεν περίμενα τίποτα λιγότερο », είπε ο Άγγλος στο Sky Sports . Είναι μέρος του αγώνα. »
Russell Alonso Williams: Ο Πιάστρι κατάλαβε τη στρατηγική του Αλόνσο
Παρά τη βοήθεια του Φερνάντο Αλόνσο, ο Όσκαρ Πιάστρι δεν μπόρεσε να διατηρήσει τη θέση του, λόγω λάθους στην προτελευταία πάσα στο σικέιν. Ο οδηγός της McLaren είπε ότι κατάλαβε αμέσως τι έκανε ο Ισπανός όταν πλησίασε την Aston Martin . «Το είδα στον τρόπο που χρησιμοποιούσε ενέργεια. Έβλεπα ότι προσπαθούσε να με κρατήσει στη ζώνη του DRS για να μην με προσπεράσει ο Τζορτζ και να του επιτεθεί. Οπότε ήξερα ακριβώς τι έκανε. Απλώς όμως έκανα ένα μικρό λάθος στο τελευταίο chicane, κλείδωσα λίγο τις ρόδες μου. »
Μόνο ο κύριος ενδιαφερόμενος δεν ήθελε να πει εάν είχε όντως επιβραδύνει για να προσφέρει το DRS στον Oscar Piastri ή όχι. «Ο Όσκαρ ίσως δεν είχε την τελική ταχύτητα που ήταν απαραίτητη για να μου επιτεθεί », είπε απλώς ο Φερνάντο Αλόνσο που έμαθε το μάθημα της Αυστραλίας.
- Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος
- Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda
- F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη Suzuka
Σπάσιμο (ξανά) και ανησυχία (ακόμα) στη Williams μετά την Ιαπωνία
Russell Alonso Williams: Μετά το ατύχημα μεταξύ Albon και Ricciardo στον πρώτο γύρο του ιαπωνικού GP, ο Williams έπρεπε να στείλει το σασί πίσω στο εργοστάσιο Grove για περαιτέρω επισκευές. Μια επιπλέον οπισθοδρόμηση που κινδυνεύει για άλλη μια φορά να διαταράξει το πρόγραμμα της βρετανικής ομάδας για τις εξελίξεις της.
Θα πρέπει να βρούμε τη μαύρη γάτα που κρύβεται γύρω από το τροχόσπιτο της Williams και γρήγορα! Στη Suzuka, και οι δύο οδηγοί τραυματίστηκαν, ο Logan Sargeant την Παρασκευή κατά τη διάρκεια του FP1 και ο Alexander Albon την Κυριακή στον πρώτο γύρο του Ιαπωνικού Grand Prix – για να μην αναφέρουμε την έξοδο του Αμερικανού από την πίστα στο τέλος του αγώνα, χωρίς συνέπειες. Λαμβάνοντας υπόψη την τεταμένη κατάσταση εντός της βρετανικής ομάδας και την έλλειψη ανταλλακτικού πλαισίου, που κόστισε τη θέση του Logan Sargeant πριν από δύο εβδομάδες στην Αυστραλία, αυτά τα δύο ατυχήματα έγιναν τη χειρότερη στιγμή.
Το μονοθέσιο του Alexander Albon υπέστη σοβαρές ζημιές στον πρώτο γύρο σύγκρουση με τον Daniel Ricciardo : ο Ταϊλανδός τελείωσε τον αγώνα του στο τοίχωμα των ελαστικών και το FW46 φαινόταν να έχει υποστεί μεγάλη ζημιά. Τόσο πολύ που η Williams ανακοίνωσε μετά τον αγώνα ότι το σασί του Albon – το οποίο ανήκε στον Sargeant στην αρχή της σεζόν – θα σταλεί πίσω στο εργοστάσιο του Grove για επισκευή, δύο εβδομάδες πριν από το Κινεζικό Grand Prix. Αυτό σημαίνει ότι στη Σαγκάη, τα δύο σασί που θα χρησιμοποιεί η Williams θα έχουν υποστεί επισκευές μετά από ατυχήματα…
Ο Vowles θέλει να είναι καθησυχαστικός
Russell Alonso Williams: Ο επικεφαλής της ομάδας της Williams, James Vowles, ήταν μάλλον καθησυχαστικός για την κατάσταση του πλαισίου του Alexander Albon μετά τον αγώνα. «Έβγαλαν φωτογραφίες. Θα δούμε πόσο άσχημα είναι όταν πάρουμε το αυτοκίνητο πίσω στο εργοστάσιο. Μου φαίνεται ότι είναι επισκευάσιμο, αλλά έχω δει μόνο τις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν. »
Ο Βρετανός ηγέτης διαβεβαιώνει ότι η ομάδα του θα πρέπει να έχει ένα εφεδρικό σασί από το Grand Prix του Μαϊάμι (3-5 Μαΐου), αλλά θα πρέπει για άλλη μια φορά να το κάνει χωρίς αυτό στην Κίνα. «Προς το παρόν, το τρίτο πλαίσιο δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το Μαϊάμι, το οποίο είναι πολύ μακριά. Όσον αφορά το πλαίσιο, εάν αφιερώσετε όλους τους πόρους του οργανισμού σας σε αυτό, μπορεί να χρειαστούν 8 έως 10 εβδομάδες για να κατασκευαστεί, λέει ο James Vowles . Και μόνο όταν φτάσετε στο τρίτο σασί, χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τα πρώτα, γιατί πρέπει να συνηθίσετε τη διαδικασία. Σαφώς, ολόκληρος ο οργανισμός μας δεν εργάζεται μόνο για [την κατασκευή τρίτου πλαισίου], εργαζόμαστε ταυτόχρονα σε ανταλλακτικά και εξελίξεις και προσπαθούμε να έχουμε τον απαραίτητο ρυθμό παραγωγής. »
DRAPEAU ROUGE 🚩
Incident entre Albon et Ricciardo au départ 💥
Les deux pilote vont bien !#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/Uxj1eeQs45— CANAL+ F1® (@CanalplusF1) April 7, 2024
Τι αντίκτυπο στις εξελίξεις στη Williams;
Ωστόσο, πέρα από το απλό σασί, ολόκληρος ο σχεδιασμός των εξελίξεων που σχεδίαζε η Williams θα μπορούσε να επηρεαστεί εάν, όπως συνέβη μετά την Αυστραλία, όλες οι προσπάθειες στο εργοστάσιο επικεντρωθούν στην επισκευή και την αντικατάσταση του πλαισίου. «Οι αναβαθμίσεις που υπήρχαν στο αυτοκίνητο δυστυχώς έχουν χαλάσει, επομένως πρέπει να αναπληρώσουμε αυτά τα αποθέματα», υπογράμμισε ο James Vowles. Με το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού, τα επαναλαμβανόμενα ατυχήματα θα μπορούσαν να αναγκάσουν τη Williams να αναβάλει – ή ακόμα και να ακυρώσει – ορισμένες εξελίξεις.
«Για οποιαδήποτε ομάδα, το να έχεις τρία μεγάλα ατυχήματα όπου πρέπει να αφαιρέσεις σχεδόν όλο τον εξοπλισμό από το αυτοκίνητο είναι τεράστιο», θυμάται ο Team Principal της αγγλικής ομάδας . Είναι δυνατό να το καταφέρεις σε μια σεζόν, αλλά είναι δύσκολο να το κάνεις σε λίγους αγώνες. Το αντίκτυπο θα είναι αυτό που περιμένετε. Κατασκευάζουμε ανταλλακτικά όσο το δυνατόν γρηγορότερα στα παρασκήνια, αλλά τελικά η απόδοση θα έχει αντίκτυπο, δεν μπορούμε να κάνουμε τόσες πολλές εξελίξεις [αργότερα μέσα στο έτος]. »
Russell Alonso Williams: Ο Άλμπον ανησυχούσε για την κατάσταση του σασί του
Από την πλευρά των οδηγών, προφανώς, εκφράζουμε τη λύπη μας για αυτό το γεμάτο γεγονότα Σαββατοκύριακο στην Ιαπωνία, γνωρίζοντας ότι αυτό δεν βοηθά εν όψει της τρέχουσας κατάστασης της Williams. Η σύγκρουση μεταξύ Daniel Ricciardo και Alexander Albon κρίθηκε ως αγωνιστικό περιστατικό από τους αγωνοδίκες, καθώς ο Αυστραλός δεν είχε δει τον Ταϊλανδό να προσπαθεί να τον προσπεράσει από έξω στην τρίτη στροφή.
«Δεν έκανα καλή αρχή, αλλά προφανώς ήμουν λίγο καλύτερος από τους οδηγούς με μεσαία ελαστικά και είχα καλή πρόσφυση από τη δεύτερη στροφή », εξήγησε ο οδηγός της Williams . Νομίζω ότι ο Ντάνιελ δεν με είδε και τότε ήταν που συνδεθήκαμε. Προσπάθησα να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας, αλλά δεν μπορούσα να ξεφύγω αρκετά γρήγορα. (…) Είναι προφανές ότι δεν είμαστε σε ιδανική θέση όσον αφορά τα ανταλλακτικά και τη γενική ζημιά στο αυτοκίνητο. Άρα είναι πολύ απογοητευτικό και απογοητευτικό. »
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Hülkenberg εξηγεί τον αποκλεισμό του στη Βραζιλία: «Ένα μικρό λάθος με τεράστιες συνέπειες»
Ο Nico Hülkenberg έγινε ο πρώτος οδηγός που έλαβε μαύρη σημαία σε αγώνα από το 2007 την Κυριακή στο Σάο Πάολο. Ο Γερμανός πιστεύει ότι ο αποκλεισμός του ήταν αναπόφευκτος μετά το γύρισμα του.
Συζητήσεις μεταξύ Mārtiņš Sesks και M-Sport για το 2025
Μια αληθινή αποκάλυψη αυτής της σεζόν του 2024, ο Mārtiņš Sesks ονειρεύεται ένα τιμόνι πλήρους απασχόλησης. Η M-Sport, η οποία το εκτόξευσε στα βαθιά, θα έβλεπε τον εαυτό της να το προωθεί το επόμενο έτος... με την προϋπόθεση ότι θα σημειωθούν ορισμένα κουτάκια.
Πώς μπορεί ο Max Verstappen να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στο Λας Βέγκας;
Με 62 πόντους μπροστά από τον Λάντο Νόρις, ο Μαξ Φερστάπεν θα έχει έναν πρώτο αγώνα πόντους για να κερδίσει ένα τέταρτο παγκόσμιο στέμμα στη F1 κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι του Λας Βέγκας (21-23 Νοεμβρίου). Να πώς.