Σαν σήμερα: Taki Inoue ο χειρότερος οδηγός στην ιστορία της F1
Ο Taki Inoue μπήκε στους θρύλους της Formula 1 για το ατύχημα του ενάντια στο ιατρικό αυτοκίνητο του GP της Ουγγαρίας το 1995.
Πριν από 28 χρόνια, η λάμψη του Taki Inoue, αντιστράφηκε στην Ουγγαρία σαν μια ιστορία ” Ο Καραγκιόζης πιλότος της F1” μια παράσταση που δεν θα σας μείνει άντερο!!!
Ο Taki Inoue μπήκε στους θρύλους της Formula 1 για το ατύχημα του ενάντια στο ιατρικό αυτοκίνητο του GP της Ουγγαρίας το 1995. Ο Ιάπωνας υπερηφανεύεται σήμερα ότι ήταν ένας από τους χειρότερους οδηγούς στον κλάδο.
Τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμη για την αυτοεκτίμηση του ιθαγενούς του Κόμπε. Στους δρόμους του Μονακό, κατά τη διάρκεια των δοκιμών, βρίσκεται ανάποδα με τη βοήθεια του… Jean Ragnotti. Πράγματι, ο Γάλλος ράλιμαν, στο τιμόνι του αυτοκινήτου ασφαλείας, έπεσε στο μονοθέσιό του στο τέλος των κατατακτήριων ενώ ο Taki Inoue μεταφέρθηκε πίσω στα pits του με ένα ρυμουλκούμενο. Το Arrows κυλάει αλλά ο πιλότος του δεν έχει τραυματιστεί.
Ο Taki Inoue, με το πλήρες όνομά του Takachiho, έχει κακή σχέση με τα αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι βοηθούν τους αθλητές. Τον Αύγουστο του 1995, αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω μηχανικής βλάβης κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Ουγγαρίας. Στην περιστροφική πύλη Hungaroring, ξέσπασε φωτιά στο Arrows-Footwork. Αφού ζήτησε από έναν στρατάρχη στην άκρη της πίστας έναν πυροσβεστήρα, το Nippon ετοιμάζεται να τον ενεργοποιήσει στη βάση του, αλλά δεν βλέπει ένα Tatra 623 από την οργάνωση να πέφτει στα αριστερά του.
Το σεντάν φρενάρει πολύ αργά, δεν καταφέρνει να ανατρέψει έναν επίτροπο, αλλά όχι τον Ιάπωνα, που χτυπήθηκε στο αριστερό πόδι. Προσγειώθηκα στα πόδια μου, τέλεια προσγείωση, νομίζω ότι άξιζε 9,9 (στη γυμναστική)», δήλωσε με ειρωνεία στο περιοδικό Top Gear το 2015. Μετά από λίγα βήματα, ο τραυματίας σωριάστηκε στο γρασίδι, σε μια τραγικοκωμική σεκάνς .
Τα βασανιστήρια δεν σταματούν εκεί για τον άνθρωπο μας. Ο αγώνας είναι σε πλήρη εξέλιξη και οι ιατρικοί πόροι δεν επαρκούν για να τον βοηθήσουν επί τόπου. «Νόμιζα ότι το ελικόπτερο από το σιρκουί θα με πήγαινε στο νοσοκομείο, αλλά ο Τσάρλι (Γουάιτινγκ, ο Διευθυντής Αγώνων. Σημείωση του συντάκτη), έρχεται κοντά μου και μου λέει «Συγγνώμη Τάκη, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ελικόπτερο, αλλιώς θα σήμαινε διακοπή του Grand Prix (το ελικόπτερο πρέπει να είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σημείωση του συντάκτη). Θα πρέπει να περιμένετε μια ώρα. »
Ο άτυχος πιλότος Taki Inoue λοιπόν παίρνει τον κόπο του υπομονετικά. Το θέαμα του νοσοκομείου της Βουδαπέστης ανακουφίζει από τον πόνο στο πόδι, αλλά θα προκύψει άλλη ανησυχία. «Οι γιατροί μου πέταξαν αμέσως: «Θέλουμε την πιστωτική σας κάρτα. Είπα, “Τι πιστωτική κάρτα;” Δεν έχω καθόλου ! Είμαι ακόμα με το αγωνιστικό μου κοστούμι! Αλλά δεν ήθελαν να μάθουν τίποτα, ήθελαν να τους πληρώσω πρώτα, αλλιώς δεν θα με βοηθούσαν. Άλλη μισή ώρα αφιερώνεται στη διαπραγμάτευση. Για δύο χρόνια, μου έστελναν την έκθεση εξόδων στο σπίτι μου στο Μονακό! » Ούτε στους Ελληνικούς αγώνες να σημειώσουμε δεν γίνονται αυτά που όλο φωνάζουμε και γκρινιάζουμε, είδατε υπάρχουν και χειρότερα να για παράδειγμα στην F1 …
- Δημήτρης Καρακώστας 2ος στο Βαλκανικό
- F1: Η Mercedes εξέφρασε εμπιστοσύνη για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου του 2024
- Η Ε.Ε. φέρνει σκληρά μέτρα κατά της ηχορύπανσης
- F1 Τα πάντα είναι επιλογές… Μια ανάσα προς την δόξα πριν πεθάνω!
Αποκαταστάθηκε για το Grand Prix του Βελγίου λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Taki Inoue θα αποσυρθεί από τη σκηνή της F1 σε μια ακόμη περιστροφή στους δρόμους της Αδελαΐδας (Αυστραλία). Σε μόλις 18 συμμετοχές στα Grand Prix, ο Taki Inoue έχει αποκτήσει θρυλική υπόσταση… για την ανικανότητά του. Αυτό που αναγνωρίζει ο ενδιαφερόμενος με μεγάλη αίσθηση αυτοσαρκασμού.
«Ήμουν πάντα απίστευτα μακριά από τον ρυθμό του συμπαίκτη μου (Gianni Morbidelli), μεταξύ δύο και πέντε δευτερολέπτων ανά γύρο , υπενθύμισε στο Red Bull.com το 2013. Δεν έχω ξεπεράσει ποτέ καμία F1 στην καριέρα μου. Είμαι σίγουρα ένας από τους χειρότερους οδηγούς στην ιστορία της F1. »
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Η Aprlia τα σήκωσε όλα στο Silverstone
- Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
- Ο Χρυσόστομος Καρέλλης επίσημα στο Rally Acropolis
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου


Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια
Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .
Engine Power
Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Engine Power
Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.
Engine Power
Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac
Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.
Engine Power
Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari
Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.
Engine Power
Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1
Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.
Engine Power
Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του
Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.
Engine Power
Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”
Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.
Engine Power
Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;
Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.
Engine Power