Τα νέα της Formula 1: Συνεργάζονται η Formula 1 και το MotoGP. Κοινή εκδήλωση μεταξύ Formula 1 και MotoGP;
Θα συνεργαστούν σύντομα η Formula 1 και το MotoGP; Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε ότι η ιδιοκτήτρια της Formula 1, Liberty Media, εξαγοράζει το 86% των μετοχών της ιδιοκτήτριας MotoGP Dorna. Αυτό ανοίγει την πόρτα για μια συνεργασία μεταξύ των δύο premium σειρών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Dorna, Carlos Ezpeleta, «δεν θέλει να αποκλείσει» μια κοινή εκδήλωση, αλλά παραδέχεται ότι θα ήταν ένα «σύνθετο έργο».
«Αυτό είναι κάτι που δεν είναι στα άμεσα σχέδια αυτή τη στιγμή για ευνόητους λόγους και στο οποίο δεν εργαζόμαστε, αλλά δεν είναι και κάτι που αποκλείουμε για το μεσοπρόθεσμο μέλλον», λέει ο Εζπελέτα.
«Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι έχει περιορισμένο νόημα γιατί, τελικά, έχουμε κάποια γεγονότα με τη δική μας βάση θαυμαστών, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις διαφέρει από τη βάση θαυμαστών της Formula 1».
Το πρόβλημα: Και οι δύο σειρές τρέχουν μπροστά σε γεμάτα περίπτερα και συνήθως είναι sold out. Με ένα κοινό γεγονός, και οι δύο σειρές θα έπρεπε να μοιραστούν τους θαυμαστές τους. Φυσικά, υπάρχουν και διαφορετικοί χορηγοί των οποίων τα συμφέροντα αλληλεπικαλύπτονται.
«Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλές πίστες στις οποίες μπορούν να τρέξουν και οι δύο [σειρές], αλλά δεν είναι τόσες πολλές, επομένως είναι ένα έργο που δεν θα καταργηθεί, αλλά ούτε το δουλεύουμε».
Χρόνος διακοπής
Αυτό πρέπει να είναι για τη σημερινή Τετάρτη. Αύριο θα επανέλθουμε νωρίς από τη συνέντευξη Τύπου στη Suzuka. Ο συνάδελφός μου Ruben Zimmermann ξυπνά πολύ νωρίς για να σας δώσει όλες τις πληροφορίες από την Ιαπωνία. Κάντε κλικ εδώ, είτε ζωντανά είτε ξανά!
Σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι ένα ευχάριστο υπόλοιπο της ημέρας. Ciao!
Ferrari: Πρώτη Ιαπωνική νίκη μετά από 20 χρόνια;
Τα νέα της Formula 1: Ίσως διαβάσατε χθες στο ticker του συναδέλφου μου Ruben Zimmermann ότι η Ferrari δεν έχει κερδίσει στη Suzuka για 20 χρόνια – από τον Michael Schumacher το 2004. Πολύ καιρό, σωστά;
Θα τελειώσει η σειρά το 2024; Η διπλή νίκη στη Μελβούρνη έδωσε κουράγιο στη Scuderia, έστω κι αν γνωρίζουν φυσικά ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η αποτυχία του Max Verstappen.
Ωστόσο, το αφεντικό της ομάδας Frederic Vasseur λέει: «Αυτό το συναίσθημα της νίκης μας κάνει να δουλέψουμε σκληρότερα για να το ζήσουμε ξανά όσο το δυνατόν γρηγορότερα».
“Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα ανταγωνιστικό πακέτο, αλλά ξέρουμε ότι πρέπει να κάνουμε τέλεια δουλειά για να νικήσουμε τους αντιπάλους μας. Όπως πάντα στην Ιαπωνία, και ειδικά φέτος καθώς αγωνιζόμαστε στη Suzuka για πρώτη φορά την άνοιξη, ο καιρός μπορεί να παίξει έναν ρόλο, αλλά έχουμε προετοιμαστεί για αυτό το ενδεχόμενο στο εργοστάσιο και είμαστε αποφασισμένοι να είμαστε στο μέτωπο».
Vettel: Μίλα με τον Toto Wolff, αλλά…
Στην ίδια συνέντευξη, ο Vettel παραδέχεται επίσης ότι υπάρχουν ακόμα ορισμένα πράγματα που θα τον ελκύουν για μια επιστροφή στη Formula 1: «Υπάρχουν πράγματα που με κάνουν να ενθουσιάζομαι», λέει, «αλλά υπάρχουν και πράγματα που δεν κάνουν».
Μιλάει «σε πολλούς ανθρώπους», στη Formula 1 αλλά και στον Toto Wolff. «Δεν ξέρω αν αυτό μετράει ως [συζήτηση] με τη Mercedes», είπε ο Γερμανός, ο οποίος μιλά στον Wolff για πολλά πράγματα εκτός της Formula 1. “Αλλά μιλάω και με άλλα αφεντικά της ομάδας. Αλλά όχι μόνο για αγώνες”.
“Έχω τρία παιδιά στο σπίτι, οπότε επικρατεί φασαρία κάθε μέρα. Έτσι, υπάρχουν πολλές άλλες σκέψεις που έχω.”
McLaren: ειδική βαφή στην Ιαπωνία
Τα νέα της Formula 1: Η McLaren θα αγωνιστεί στην Ιαπωνία αυτό το Σαββατοκύριακο με μια ξεχωριστή εμφάνιση. Ωστόσο, οι αλλαγές είναι πιο ανεπαίσθητες από έναν πλήρη επανασχεδιασμό, όπως η ζωντάνια του Κόλπου πριν από μερικά χρόνια. Οι καινοτομίες αποτελούν μέρος της καμπάνιας «Driven by Change» με τον συνεργάτη Vuse.
Το σχέδιο δημιουργήθηκε από τον Ιάπωνα καλλιτέχνη MILTZ. Σύμφωνα με τη McLaren, το έργο τέχνης του είναι «εμπνευσμένο από τον Edomoji, μια παραδοσιακή ιαπωνική καλλιγραφία που συνδυάζει με τη σύγχρονη τέχνη και τον πολιτισμό και σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί για να αναπαραστήσει την ταχύτητα ενός μονοθέσιου της Formula 1 σε σχήμα δράκου που τρέχει μέσα από τα σύννεφα».
Ο ίδιος λέει: “Όταν ξεκίνησα να εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, ποτέ δεν πίστευα ότι θα ερχόταν μια τέτοια ευκαιρία – αυτό είναι το μεγαλύτερο διεθνές έργο που έχω κάνει ποτέ! Καθώς συνεχίζω να επεκτείνω το προφίλ μου ως καλλιτέχνης, θα ήθελα να χρησιμοποιήσω το έργο τέχνης μου για να υποστηρίξω τις πλούσιες παραδόσεις του ιαπωνικού γραπτού πολιτισμού, όπως το Edomoji, με μια σύγχρονη ανατροπή».
«Από τη δουλειά μου με τοπικές επιχειρήσεις στην Ιαπωνία μέχρι την ομάδα της McLaren Formula 1, υπάρχουν τόσες πολλές όμορφες ιστορίες που μπορούν να ειπωθούν μέσω της τέχνης».
Ο Φέτελ για την αλλαγή της Ferrari του Χάμιλτον
Ο Sebastian Vettel λέει ότι έμεινε «έκπληκτος» όταν άκουσε για τη μετακίνηση του Lewis Hamilton στη Ferrari. Ωστόσο, πιστεύει επίσης ότι αυτή η αλλαγή είναι «συναρπαστική», όπως λέει στο Sky News . «Προφανώς ψάχνει για μια νέα πρόκληση και θα είναι διαφορετικό να τον δούμε κόκκινο και με διαφορετικό χρώμα».
Ο Vettel δεν ανησυχεί ότι θα τα πάει καλά με τον νέο συμπαίκτη του Charles Leclerc – άλλωστε, γνωρίζει τον Leclerc από την εποχή του στη Ferrari: «Ο Charles είναι εύκολος [να τα βάζεις καλά]», λέει ο Γερμανός. «Αλλά είναι επίσης ανταγωνιστικός τύπος – αλλά και ο Λιούις».
Φυσικά, ο Χάμιλτον στοχεύει στον όγδοο παγκόσμιο τίτλο του και έναν τίτλο με τη Ferrari – κάτι που δεν κατάφερε ο Vettel. Αλλά: Η Ferrari περιμένει έναν τίτλο στη Formula 1 από το 2008. Είναι ίσως ακόμη πιο δύσκολο να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari;
«Λοιπόν, δεν τα κατάφερα», γελάει ο Vettel. «Οπότε θα μπορούσες να πεις «ναι». Αλλά σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό».
Ο Τσουνόντα υποψήφιος για τη Red Bull;
Τα νέα της Formula 1: Όταν πρόκειται για ένα πιλοτήριο στο Red Bull, το όνομα Yuki Tsunoda αναφέρεται σπάνια, παρόλο που τώρα μπαίνει στον τέταρτο χρόνο του με την ομάδα των junior AlphaTauri/Racing Bulls. Για τον αθλητικό διευθυντή Peter Bayer, ο Ιάπωνας «σίγουρα» έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει για τη Red Bull.
«Ο Yuki είναι τώρα στο τέταρτο έτος του και έχει αποβάλει πολλά από τα νεανικά του χαρακτηριστικά Sturm und Drang, ή μάλλον έχει φτάσει σε ένα απίστευτο επίπεδο σωματικά», επαινεί η Bayer.
“Τον είδα πρόσφατα στο δωμάτιο φιλοξενίας μας όταν άλλαζε. Ο τύπος είναι καλά εκπαιδευμένος, είναι απίστευτο. Δεν υπάρχει ούτε μια ουγγιά λίπος εκεί. Είναι σε εξαιρετική φυσική κατάσταση και ταυτόχρονα έχει κάνει τεράστια βήματα διανοητικά.”
Είναι πεπεισμένος: «Αν ο Yuki μπορεί να προσφέρει με συνέπεια αυτή την παράσταση, τότε κάποια στιγμή ο Milton Keynes θα σηκώσει τα φρύδια του και θα ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά».
Ποιες διαδρομές θα ήταν δυνατές;
Για πλάκα, ας δούμε σε ποια διαδρομή θα είχε νόημα μια τέτοια κοινή εκδήλωση. Από την οπτική γωνία του MotoGP, το Μονακό ή το Μπακού θα ήταν λιγότερο πιθανό και η Formula 1 δεν μπορεί καν να οδηγήσει σε ορισμένα μαθήματα MotoGP επειδή δεν έχουν άδεια Βαθμού 1 από τη FIA.
Ή μπορείτε να φανταστείτε τη Formula 1 στο Sachsenring; Παρεμπιπτόντως, είναι μόνο βαθμός 2.
Υπάρχουν όμως κάποιες διαδρομές που μοιράζονται ήδη και οι δύο σειρές. Το MotoGP 2024 θα τρέξει στη Βαρκελώνη, το Όστιν, το Σίλβερστοουν, το Σπίλμπεργκ και τη Ντόχα, μεταξύ άλλων – όλες οι διαδρομές από το τρέχον ημερολόγιο της Formula 1.
Αλλά μερικές πρώην πίστες της Formula 1 εκπροσωπούνται επίσης, συμπεριλαμβανομένων των Portimao, Jerez, Mugello, Sepang ή του Buddh International Circuit στην Ινδία (ποιος το θυμάται;)
Πολύ βροχή στην Ιαπωνία
Οι ομάδες δεν διασκεδάζουν πολύ με τις οικοδομικές εργασίες σήμερα, επειδή βρέχει πολύ στη Suzuka. Ωστόσο, ισχυρές βροχές προβλέπονται μόνο για αυτήν την Τετάρτη. Η υπόλοιπη εβδομάδα θα πρέπει να είναι πολύ πιο ευχάριστη.
Τα νέα της Formula 1: Πρόγραμμα συνέντευξης Τύπου
Οι πρώτες συνεντεύξεις τύπου θα γίνουν ξανά αύριο Πέμπτη. Η σύνθεση των οδηγών στις 5:30 π.μ. CEST έχει ως εξής:
Pierre Gasly (Alpine)
Carlos Sainz (Ferrari)
George Russell (Mercedes)
Yuki Tsunoda (Racing Bulls)
Max Verstappen (Red Bull)
Alexander Albon (Williams)
Στο Το αφεντικό της ομάδας PK την Παρασκευή στις 6:30 π.μ. CEST θα είναι παρόντες οι ακόλουθοι τέσσερις εκπρόσωποι:
Bruno Famin (Alpine)
Ayao Komatsu (Haas)
Toto Wolff (Mercedes)
James Vowles (Williams)
Το Σάββατο και την Κυριακή, ως συνήθως, οι τρεις οδηγοί θα καθίσει στις θέσεις ένα έως ένα τρία στον καναπέ.
Τι σημαίνει η προηγούμενη ημερομηνία της Suzuka για τις ομάδες
Τα νέα της Formula 1: Η Suzuka τον Απρίλιο είναι πολύ ασυνήθιστη, γιατί μέχρι τώρα ο αγώνας γινόταν πάντα το φθινόπωρο, αλλά ουσιαστικά είχε αντικατασταθεί με το Μπακού. Αλλά αυτό είναι καλό για τις ομάδες γιατί σημαίνει ότι μπορούν να συγκρίνουν την πρόοδό τους από το τελευταίο Ιαπωνικό Γκραν Πρι και δεν χρειάζεται να περιμένουν ένα χρόνο για αυτό.
Υπάρχει επίσης η πρώτη σύγκριση με το τελευταίο σχέδιο ελαστικών της Pirelli, το οποίο παρουσιάστηκε στο Silverstone το 2023. Μέχρι στιγμής έχουν πάει μόνο σε διαδρομές στις οποίες χρησιμοποιήθηκε το παλιό σχέδιο πέρυσι. Αυτό προσφέρει επίσης μια καλύτερη σύγκριση.
Μιλώντας για την Pirelli: Φέρνουν τις τρεις πιο σκληρές ενώσεις C1, C2 και C3 στη Suzuka, όπως έκαναν στην έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν.
Αίθριος μετά τον σεισμό στην Ταϊβάν
Ισχυρός σεισμός έπληξε την Ταϊβάν πριν από λίγες ώρες. Ένας σεισμός μεγέθους 7,4 Ρίχτερ – ο ισχυρότερος των τελευταίων 25 ετών – καταγράφηκε και κατέστρεψε περιοχές του νησιού της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αυτό είχε επίσης βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο στον αγώνα της Formula 1.
Μικρότερα παλιρροϊκά κύματα έφτασαν στον παράδεισο διακοπών της νότιας Ιαπωνίας της Οκινάουα, που βρίσκεται ανάμεσα στην Ταϊβάν και τα κύρια ιαπωνικά νησιά. Ως αποτέλεσμα, εκδόθηκαν προειδοποιήσεις για τσουνάμι μέχρι τη νότια ακτή της Ιαπωνίας, όπου βρίσκεται και η Suzuka.
Ωστόσο, αυτά έχουν πλέον αποσυρθεί. Η προειδοποίηση μειώθηκε για την Οκινάουα και ακυρώθηκε πλήρως για όλα τα άλλα μέρη της Ιαπωνίας. Επομένως, δεν αναμένεται καμία επίπτωση στο Σαββατοκύριακο της Suzuka.
🇹🇼 | URGENTE: Imágenes impactantes del terremoto de Taiwán. Se mantiene la alerta de Tsunami en Japón y Filipinas. pic.twitter.com/ZGJgMKggMn
— Actualidad Internacional (@ActualidadINTL) April 3, 2024
Τα νέα της Formula 1: Η Ιαπωνία ως πραγματικό τεστ αντοχής
Ασυνήθιστο αλλά αληθινό: Είμαστε ήδη στη Suzuka αυτό το Σαββατοκύριακο, κάτι που συνήθως συνέβαινε μόνο το φθινόπωρο. Τώρα, στο τέταρτο Σαββατοκύριακο Grand Prix, ερχόμαστε σε μια πίστα που βάζει το μονοθέσιο στους ρυθμούς του. Κατά κάποιο τρόπο, αυτό είναι καλό για τις ομάδες γιατί μετά ξέρουν ακριβώς πού βρίσκονται.
«Όπως φαίνεται το ημερολόγιο φέτος, νομίζω ότι μετά από τέσσερις αγώνες θα έχουμε μια πολύ καλή ιδέα για το πού βρισκόμαστε», λέει ο μηχανικός της Ferrari, Jock Clear.
“Η Ιαπωνία είναι μια πολύ καλή πίστα για να δοκιμάσεις ένα αυτοκίνητο. Θα ανακαλύψεις πολλά σε αυτόν τον τύπο πίστας.”
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Τζέιμς Άλισον, συμφωνεί: «Είναι μια πίστα με πολλές γρήγορες στροφές και επίσης μερικές αργές φουρκέτες, επομένως είναι μια πραγματική δοκιμασία για το αυτοκίνητο».
To πρόγραμμα και η τηλεοπτική κάλυψη του Grand Prix της Suzuka
Γύροι: 53
Μήκος Πίστας: 5.807 km
Απόσταση Αγώνα: 307.47 km
Ρεκόρ Γύρου: 1:30:983 Lewis Hamilton (2019)
Πρόγραμμα
Παρά τις αλλαγές στην ημερομηνία του Grand Prix, το ωρολόγιο πρόγραμμα του τριημέρου έμεινε εντελώς ίδιο σε σχέση με πέρσι. Οι ώρες φυσικά θα είναι πρωινές, ένεκα της διαφοράς ώρας με τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα ξεκινήσει μία ώρα νωρίτερα απ’ότι οι κατατακτήριες δοκιμές. Πιο αναλυτικά:
Παρασκευή 5 Απριλίου
FP1: 05:30-06:30
FP2: 09:00-10:00
Σάββατο 6 Απριλίου
FP3: 05:30-06:30
Κατατακτήριες: 09:00-10:00
Κυριακή 7 Απριλίου
Αγώνας: 08:00
Όπως και πέρσι, έτσι και για το 2024, ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1. Η αλλαγή για τη φετινή χρονιά είναι ότι όλες οι διαδικασίες του τριημέρου θα προβάλλονται αποκλειστικά από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+. Όπως και στα προηγούμενα Grands Prix θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση από το ελεύθερο κανάλι, στις 16:30 το απόγευμα της Κυριακής. Επιπλέον στην 01:00 το πρωί της Κυριακής θα προβληθούν highlights των κατατακτήριων δοκιμών. Φυσικά, υπάρχει κι η επιλογή της ΟΤΤ πλατφόρμας της Formula 1, το F1TV, το οποίο θα έχει, μέσω συνδρομής, κάθε session του τριημέρου, με αποκλειστικά onboard πλάνα και ξεχωριστές επιλογές μετάδοσης. Για πρώτη φορά φέτος, δεν υπάρχει αγώνας των υποστηρικτικών πρωταθλημάτων, τα οποία θα επιστρέψουν στον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια στην Ίμολα.
Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος η επιστροφή του Grand Prix Κίνας στο καλεντάρι μετά από πέντε σεζόν απουσίας, το τριήμερο 19-21 Απριλίου
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Το νέο επίσημο Βιντεοπαιχνίδι MotoGP™24 θα είναι διαθέσιμο στις 2 Μαΐου
- Ποιοι οδηγοί της Formula 1 έχουν τα περισσότερα DNF σε αγώνες F1;
- 41ο Ράλλυ Κένταυρος 2024 Αποτελέσματα