FORMULA 1

Θρίαμβος Ρικάρντο στην Κίνα! (pics+vids)

Υπάρχουν κάποιοι αγώνες που, στο τέλος της ημέρας, δεν μπορείς ποτέ να γνωρίζεις πού θα καταλήξουν. Ένας από αυτούς ήταν και το Γκραν Πρι της Κίνας, στο οποίο ο Ντανιέλ Ρικάρντο πέρασε κυριολεκτικά από την τρύπα της βελόνας, σε ένα συνδυασμό ευτυχών συγκυριών και σωστών επιλογών, ώστε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης. Ο αγώνας...
Θρίαμβος Ρικάρντο στην Κίνα! (pics+vids)

Υπάρχουν κάποιοι αγώνες που, στο τέλος της ημέρας, δεν μπορείς ποτέ να γνωρίζεις πού θα καταλήξουν. Ένας από αυτούς ήταν και το Γκραν Πρι της Κίνας, στο οποίο ο Ντανιέλ Ρικάρντο πέρασε κυριολεκτικά από την τρύπα της βελόνας, σε ένα συνδυασμό ευτυχών συγκυριών και σωστών επιλογών, ώστε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης.

Ο αγώνας ξεκίνησε με εξαιρετική εκκίνηση για τις δύο Φεράρι των Φέτελ και Ραϊκόνεν στο 1-2 και για σχεδόν τη μισή διάρκεια του Γκραν Πρι φαινόταν πως δεν θα υπήρχαν ιδιαίτερες ανακατατάξεις στον πίνακα και πως, ίσως, δε θα είχαμε κι εμείς πολλά να γράψουμε. Η Μερσέντες, με τον Μπότας στη δεύτερη θέση να απειλεί τον Φέτελ θύμισε επανάληψη του Μπαχρέιν, με τον Χάμιλτον να απέχει και πάλι αρκετά από το να απειλήσει τον Κίμι στην τρίτη θέση.  Μία πολύ καλή στρατηγική ελαστικών έφερε τον Μπότας πρώτο και τον Κίμι πίσω από τον Χάμιλτον, ωστόσο όλα άρχισαν να αλλάζουν με μία… εμφύλια σύγκρουση μεταξύ Γκαζλί και Χάρτλεϊ. Οι δύο Τόρο Ρόσο συγκρούστηκαν με ευθύνη του Γκαζλί, στέλνοντας συντρίμμια στην πίστα και το όχημα ασφαλείας μπροστά από τον Μπότας για τέσσερις γύρους, όσο φροντιστές προσπαθούσαν με… φασίνες να καθαρίσουν την πίστα! Το όχημα ασφάλειας αποσύρθηκε στο 35ο τουρ, ο Γκαζλί έφαγε «καμπάνα» 10 δευτερολέπτων και είδαμε την πρώτη τριάδα, Μπότας – Φέτελ – Χάμιλτον να προσπαθούν να κρατήσουν τις θέσεις τους (και το Χάμιλτον να προσπαθεί να κάνει το 1-2 για τη Μερσέντες). Ωστόσο, η προσπέραση του Ρικάρντο στον Κίμι θύμισε μια λεπτομέρεια που ελάχιστοι πρόσεξαν λίγα λεπτά πριν: ότι κατά τη διάρκεια του οχήματος ασφάλειας η Ρεντ Μπουλ εκτέλεσε ένα ακόμα double stack στα πιτ, «προικίζοντας» και τους δύο πιλότους της με ολόφρεσκα ελαστικά! Από εκεί και έπειτα, η εξέλιξη ήταν προδιαγεγραμμένη. Οι δύο Ρεντ Μπουλ πίεσαν εξαιρετικά το Χάμιλτον ο οποίος, χωρίς πρόσφυση από τα φθαρμένα ελαστικά του ήταν ανήμπορος να αμυνθεί. Ο Φερστάπεν ήταν ο πρώτος που το πάλεψε, πέφτοντας σχεδόν πάνω του και βγαίνοντας εκτός πίστας προτού επανέλθει στην πέμπτη θέση, αφήνοντας τον Χάμιλτον στα νύχια του Ρικάρντο. Κι επειδή όλοι ξέρουμε τι σημαίνει Ρικάρντο όταν δεν αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα, ο Χάμιλτον έγινε το πρωινό του Αυστραλού με μία απίθανη μανούβρα προσπέρασης, ακολουθούμενος σύντομα και από τον Φερστάπεν. Ο Αυστραλός συνέχισε την πολιορκητική πορεία του «εξαϋλώνοντας» τον Φέτελ, ο οποίος έμεινε να αμυνθεί εναντίον του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός όμως είχε άλλα σχέδια, πέφτοντας πάνω στον σημερινό ηγέτη της βαθμολογίας και σπινάροντας μαζί του εκτός πίστας. Από εκεί και έπειτα, ο αγώνας του Φέτελ ήταν ήδη κατεστραμμένος, με τον ίδιο να σχολιάζει στον ασύρματο «δε νομίζω πως χρειάζεται να πω κάτι εδώ», εμφανώς απογοητευμένος. Ωστόσο η κατρακύλα για το Γερμανό δεν είχε τελειώσει, καθώς σύντομα έπεσε θύμα και των Χούλκενμπεργκ και Αλόνσο (λίγο πριν τον τερματισμό), ενώ για τον Φερστάπεν ο «ενθουσιώδης» (έως και μανιακός) τρόπος οδήγησής του, του εξασφάλισε ποινή 10 δευτερολέπτων, ρίχνοντάς τον τελικά πίσω από τον Χάμιλτον στην κατάταξη. Στο μεταξύ, ο Ρικάρντο πραγματοποίησε έναν αιφνιδιαστικό ελιγμό (που βέβαια δεν θα έπρεπε να μας αιφνιδιάζει) στον Μπότας, βρίσκοντας το ρυθμό του πλέον στην πρώτη θέση και διατηρώντας την μέχρι την καρώ σημαία, την οποία βέβαια διέσχισε με στυλ – μία στιγμιαία στάση πριν τη γραμμή και αμέσως μετά, το Γκραν Πρι ήταν πλέον δικό του! Για τον Ρικάρντο, του οποίου το συμβόλαιο λήγει φέτος, το Γκραν Πρι της Κίνας ίσως να ήταν από τους κρισιμότερους αγώνες της καριέρας του. 

Όπως είναι απόλυτα φυσιολογικό, οι πανηγυρισμοί της Ρεντ Μπουλ ήταν αποθεωτικοί και απόλυτα δικαιολογημένοι, δεδομένων των ατυχιών που τη βρήκαν στους πρώτους αγώνες. Για τη Φεράρι, το σπάσιμο του σερί του Φέτελ και μάλιστα όχι από τον Χάμιλτον μάλλον δεν ήταν αναμενόμενο, ενώ για τους Γερμανούς της Μερσέντες η απόδοση του Μπότας ήταν πολύ καλή (και σταθερή στους τελευταίους αγώνες) και ο Χάμιλτον στην τέταρτη θέση καταφέρνει να μειώσει τη διαφορά του από τον Φέτελ στην κατάταξη του πρωταθλήματος.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power