Top Story F1 : Τιμωρία σε Χάμιλτον Λεκλέρκ και αποκλεισμό από το GP της Αμερικής
Top Story F1 : Σοκ προκάλεσε το γεγονός του ελέγχου των μονοθέσιων των δυο οδηγών Χάμιλτον Λεκλέρκ και τον αποκλεισμό τους αφού δεν τηρούσαν τις προδιαγραφές στο GP της ΑμερικήςTop Story F1: Η Mercedes αποδέχτηκε την τιμωρία της αφού οι αγωνοδίκες της Formula 1 απέκλεισαν τον Lewis Hamilton από τη δεύτερη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ της Κυριακής μαζί με τον οδηγό της Ferrari στην έκτη θέση Charles Leclerc.
Η κυβερνώσα FIA είχε αναφέρει και τους δύο οδηγούς στους αγωνοδίκες, αφού τα αυτοκίνητά τους απέτυχαν σε ελέγχους μετά τον αγώνα στις ξύλινες σανίδες κάτω από το δάπεδο στο Austin’s Circuit of the Americas (COTA).
Οι αγωνοδίκες επέβαλαν την τυπική ποινή αφού και οι δύο ομάδες αναγνώρισαν ότι οι μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τη FIA ήταν σωστές.
Η Mercedes είχε δηλώσει ότι η υψηλή φθορά στα τακάκια ολίσθησης οφειλόταν πιθανώς στην ανώμαλη πίστα και στον αγώνα που διεξήχθη σε μορφή σπριντ για πρώτη φορά. Αυτό σήμαινε αγώνα 100 χιλιομέτρων το Σάββατο και μόνο μία προπόνηση αντί για τις συνηθισμένες τρεις.
«Οι επιλογές ρύθμισης σε ένα σαββατοκύριακο σπριντ είναι πάντα μια πρόκληση με μόνο μία ώρα δωρεάν προπόνησης, και ακόμη περισσότερο σε μια ανώμαλη πίστα όπως η COTA και τρέχοντας ένα νέο πακέτο», δήλωσε ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff.
«Στο τέλος, όλα αυτά δεν έχουν σημασία. άλλοι το κατάλαβαν σωστά εκεί που εμείς το κάναμε λάθος και δεν υπάρχει περιθώριο κουνήματος στους κανόνες.
«Πρέπει να το πάρουμε στο πηγούνι, να μάθουμε και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί το επόμενο Σαββατοκύριακο», πρόσθεσε ο Wolff.
Τον αγώνα κέρδισε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, η 50η νίκη στην καριέρα του τριπλού Παγκόσμιου Πρωταθλητή της F1 και 15 που ισοφάρισε το ρεκόρ της σεζόν.
Top Story F1 : Η Mercedes είχε φέρει ένα αναβαθμισμένο αυτοκίνητο στο Τέξας και ο Χάμιλτον, του οποίου ο συμπαίκτης Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε στην πέμπτη θέση, φαινόταν πιο ανταγωνιστικός.
«Μπορούμε να πάρουμε πολλά θετικά από την απόδοση του αυτοκινήτου σήμερα», είπε ο Wolff.
«Αυτή είναι μια πίστα όπου μόνο λίγους αγώνες πριν δεν θα είχαμε καλή απόδοση λόγω των γρήγορων, σαρωτικών στροφών. Η αναβάθμιση φαίνεται ότι έκανε το αυτοκίνητο πιο χαρούμενο σε αυτές τις περιοχές και λειτουργεί καλά. Κατευθυντικά, είναι πολύ καλό σημάδι», εξήγησε ο Αυστριακός.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Αυστραλιανό MotoGP: Αλλαγή ημέρας λόγω κακοκαιρίας και αποτελέσματα
- F1: Lewis Hamilton o 8ος τίτλος δεν είναι το όριο
Η Mercedes αντιδρά στον αποκλεισμό του Χάμιλτον: «Οι άλλοι είχαν δίκιο εκεί που εμείς κάναμε λάθος»
Από τη χαρά στη λύπη. Σε λίγες ώρες ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes έχασαν όλα τα οφέλη της δεύτερης θέσης που κατέκτησε ο Άγγλος στο Όστιν την Κυριακή. Ο αποκλεισμός πρόσθεσε ακόμη λίγο περισσότερη πικρία σε μια μέρα όπου ο Toto Wolff και η συμμορία του ήλπιζαν να κερδίσουν στο Τέξας, εκμεταλλευόμενοι τις αναποδιές του Max Verstappen και τα απείθαρχα φρένα του.
Τελικά, η γερμανική φυλή έφυγε με άδεια χέρια, ή σχεδόν. Ο Τζορτζ Ράσελ σώζει την ημέρα με την 5η θέση του . Αλλά συνολικά, ήταν η θλίψη που κυριάρχησε στις τάξεις της Mercedes καθώς έπλευσαν νότια προς το Μεξικό με διαφορά λίγο πάνω από ένα χιλιοστό. Ο σκληρός νόμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
« Όσον αφορά το αποτέλεσμα του αγώνα και τον αποκλεισμό, οι επιλογές ρύθμισης κατά τη διάρκεια ενός σαββατοκύριακου σπριντ είναι πάντα μια πρόκληση με μόνο μια ώρα δωρεάν προπόνησης – και ακόμη περισσότερο σε μια ανώμαλη πίστα όπως το Austin και με ένα νέο πακέτο, είπε ο Toto Wolff λίγο μετά το έπεσε το τσεκούρι.
Τελικά, τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία. Άλλοι είχαν δίκιο εκεί που κάναμε λάθος και δεν υπάρχει περιθώριο κουνήματος στους κανόνες. Πρέπει να κάνουμε υπομονή, να μάθουμε και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί το επόμενο Σαββατοκύριακο . » Ο Toto Wolff και η Mercedes θα πάρουν το μάθημα του Texas και σίγουρα δεν θα επαναλάβουν το λάθος, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει αισιοδοξία στις τάξεις μετά τις επιδόσεις που έχουν δει στην πίστα.
« Μπορούμε να επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να είμαστε προσεκτικά αισιόδοξοι ότι η πρόοδος που έχουμε κάνει θα φανεί σε μελλοντικούς αγώνες », δήλωσε ο Andrew Shovlin, διευθυντής μηχανικής. Και οι δύο οδηγοί ένιωσαν βελτίωση και αυτό είναι θετικό για το αναπτυξιακό μας σχέδιο για το 2024. Αν και είμαστε απογοητευμένοι με το τελικό αποτέλεσμα, μπορούμε να ενθαρρυνθούμε από τον ρυθμό που δείχνει. »Καλός οιωνός για το μέλλον; Θα μας πουν οι επόμενες συναντήσεις.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: