Formula 1: Ε ρε έρμε Lance Stroll τι ονειρο να έβλεπες χθες το βράδυ…
Formula 1 Lance Stroll: Είσαι ο καλύτερος για όλα φταίνε οι άλλοι... Ο Stroll μοιάζει λίγο με μια γκρινιάρα πριγκίπισσα του καλλιτεχνικού πατινάζ!Formula 1 Lance Stroll : Τι αποκαλύπτει το ραδιόφωνο pit μετά το Κινεζικό Γκραν Πρι για το πόσο υποφέρει η Aston Martin από την άρνηση της πραγματικότητας όταν πρόκειται για το “junior boss”.
Αγαπητοι αναγνωστες,
Χρειάζεται πολλά για να αναστατώσει τον Daniel Ricciardo, το αγόρι από τη δυτική ακτή της Αυστραλίας. Αλλά όταν ο Lance Stroll έπεσε στο πίσω μέρος του ενώ φρενάρει στη στροφή 14 στη Σαγκάη την Κυριακή, προσέξτε, κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, η ηλιόλουστη διάθεσή του είχε τελειώσει.
«Τι γαμημένο μαλάκα, φίλε», ήταν οι πρώτες λέξεις που βγήκαν από το στόμα του στο ραδιόφωνο.
Γενικά, το ραδιόφωνο pit λέει πολλά για το περιστατικό Ricciardo-Stroll στο κινεζικό Grand Prix και για το πόσο μανιωδώς οι άνθρωποι της Aston Martin προσπαθούν να κάνουν το “junior boss” να το συμβιβαστεί, όπως κάνουν στο δικό μου σπίτι στο αυστριακό Mühlviertel με απατηλό τρόπο στον γιο που είναι μάλλον γελασμένος από τον ισχυρό ιδιοκτήτη της εταιρείας λέει να προστατεύει.
Pit radio: Είσαι ο καλύτερος, Λανς, φταίνε οι άλλοι!
Formula 1 Lance Stroll : Όταν ο Stroll πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 15η θέση, με ποινή δέκα δευτερολέπτων για το περιστατικό κατά την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος του 26ου γύρου, ήταν 1:23 λεπτά πίσω από τον νικητή Max Verstappen και 11,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Guanyu Zhou, ο οποίος πέρασε η γραμμή τερματισμού μπροστά του στην 14η θέση.
Ένα μεγάλο επίτευγμα για τον μηχανικό αγώνων του Andrew Vizard: “Αυτή ήταν κακή τύχη, αγαπητέ μου. Τα πράγματα πήγαν πολύ καλά στην αρχή. Τα πράγματα πήγαν καλά για τα δύο πρώτα stins, μέχρι εκείνο το αυτοκίνητο ασφαλείας. Απλώς για την ενημέρωσή σου: Αυτό ήταν μεγάλο Το ακορντεόν έπιασα αμέσως.
Ο Stroll ήταν μόλις στον δεύτερο γύρο όταν επέκρινε ξανά την ποινή των δέκα δευτερολέπτων ως “γελοία” επειδή: “Όλο το τρένο μπροστά μου σταμάτησε. Δύο φορές! Ακόμα και στη μεγάλη ευθεία. Κάποιος φρέναρε εκεί. Και μετά ξανά μέσα η φουρκέτα».
Αυτό μου φάνηκε σαν ένα μήνυμα από κάποιον που πρέπει να δικαιολογήσει κάτι. Γνωρίζοντας ότι μπέρδεψε τον εαυτό του.
Στη συνέχεια, ο Βίζαρντ εξέφρασε την κατανόησή του για τον Καναδό, ο οποίος, στα μάτια του, είχε υποστεί σαφώς μια σοβαρή αδικία: “Ναι, το είδαμε. Σίγουρα δεν ήσουν εσύ. Ήταν απλώς χάος, έτσι δεν είναι; Δεν κάνεις πολύ καλά, σου αξίζουν περισσότερα».
Έλεγχος δεδομένων: Ο Sainz πυροδότησε πραγματικά το ακορντεόν;
Formula 1 Lance Stroll :Αλλά αυτό δεν είναι μόνο: Αν ερευνήσετε την υπόθεση που εκφράστηκε στο ραδιόφωνο pit ότι ο Sainz λέγεται ότι πυροδότησε το φαινόμενο του ακορντεόν, θα συναντήσετε κάτι εντελώς διαφορετικό: Είναι αλήθεια ότι ο Sainz πρώτα επιτάχυνε πριν από τη στροφή 14 και μετά φρέναρε. Αλλά αυτό ήταν στο πλαίσιο αυτού που μπορεί να χαρακτηριστεί ως φυσιολογικό πριν από μια επανεκκίνηση.
Το άτομο που κοιμόταν πίσω από τον Sainz, τράβηξε προς τα αριστερά το τελευταίο δευτερόλεπτο και γλίστρησε δίπλα από τη Ferrari με καπνογόνα ελαστικά μόλις εκατοστά μακριά από τη Ferrari και είχε περισσότερη τύχη παρά λογική ήταν ο άλλος οδηγός της Aston Martin: ο Fernando Alonso. Το εφέ ακορντεόν εμφανίστηκε τότε πίσω από τον Alonso, για το οποίο ο Stroll δεν ήταν αρκετά προσεκτικός.
Αυτό είναι το μέρος της ιστορίας για το οποίο η Aston Martin δεν θέλει να μιλήσει.
Formula 1 Lance Stroll : Aston Martin: Οι αγωνοδίκες του αγώνα μας κρίνουν ιδιαίτερα αυστηρά
Το αφεντικό της ομάδας, Mike Krack, εμφανίστηκε μπροστά στον Τύπο μετά τον αγώνα και έκανε ό,τι μπορούσε για να αποκαταστήσει το «junior boss»: «Θα ήθελα», επέκρινε τους αγωνοδίκες του αγώνα, «να το έβλεπαν λίγο περισσότερο. λεπτομέρεια, προσπαθήσαμε να το συζητήσουμε.
Κατά την προσωπική μου άποψη, δεν υπήρχαν πολλά να συζητηθούν. Στην πραγματικότητα, η προοπτική της Aston Martin φαίνεται να είναι αρκετά αποκλειστική. Στο ζωντανό σχόλιο, ο ειδικός επίσηςτου Sky
Τουλάχιστον όχι προς τα εμπρός, κάτι που αποδεικνύεται και από τις εγγραφές στο σκάφος, αλλά προς τα δεξιά, προς την καμπύλη. Για οποιονδήποτε λόγο.
Όταν ο Ricciardo αναγκάστηκε να τα παρατήσει, είχε ανακτήσει κάποια ψυχραιμία στο ραδιόφωνο πιτ: “Θα μπορούσα πραγματικά να ξεκινήσω τώρα, αλλά θα γλιτώσω από αυτό. Ναι, πήρε ένα πέναλτι. Αλλά αυτό δεν μας βοηθάει”. Μετά πάρκαρε το αυτοκίνητό του με θυμό.
Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power – ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ
- Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος
- Ο αγώνας σπριντ έρχεται στο Κινέζικο Grand Prix F1 … οι οδηγοί δεν καταλαβαίνουν!
- F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη Suzuka
- Ο Hamilton Goat συνομιλά με άλλους θρύλους για την απόσυρση του
Ich finde: Diese Aktion lässt keine zwei Meinungen zu. #ChinaGP #F12024 #F1 #Formel1 pic.twitter.com/mSZxHYqbrV
— Christian Nimmervoll (@MST_ChristianN) April 21, 2024
Formula 1 Lance Stroll : Όχι μόνο καταπονημένος, αλλά και πολύ αργός…
Τώρα βρίσκω σχεδόν ντροπιαστικό το πώς η Aston Martin προσπαθεί να αποκτήσει τον Stroll Jr. προστατεύω. Όταν ήταν δύο δέκατα πίσω από τον Alonso στο Q2 (ο οποίος κατέληξε τρίτος στο Q3, σε σύγκριση με τον P11 του Stroll), ο Krack ήταν χαρούμενος για τη στενή χρονική διαφορά μεταξύ των δύο. Και τώρα, μετά τη δράση που σηκώνει τα μαλλιά, οι αγωνοδίκες του αγώνα υποτίθεται ότι είναι οι κακοί;
υγγνώμη, αλλά αυτό είναι μια άρνηση της πραγματικότητας.
Ο Stroll δεν είναι πλέον εντελώς αρχάριος, αλλά βετεράνος στην όγδοη σεζόν του στη Formula 1. Στην Ίμολα θα αγωνιστεί για το 150ο Grand Prix του. Ακόμη και χωρίς σπριντ, έχει ολοκληρώσει περισσότερους αγώνες από αθλητές όπως ο Emerson Fittipaldi, ο Mario Andretti, ο Jacky Ickx ή ο Keke Rosberg σε ολόκληρη την καριέρα τους. Η μαθητεία του έχει λήξει εδώ και καιρό.
Ό,τι μπορούσε να πει η Aston Martin
Formula 1 Lance Stroll :Μην παρεξηγείτε: Κανείς δεν περιμένει από τη διοίκηση της ομάδας να μαχαιρώσει πισώπλατα τον οδηγό της. Αλλά το να μεταδίδεις συνεχώς χρήματα σε άλλους, και ο καημένος Λανς δεν φταίει ποτέ, δεν είναι ούτε ειλικρινής ούτε ιδιαίτερα καλή μορφή.
Μετά τη Σαγκάη θα μπορούσες να πεις: “Ναι, ο Λανς έκανε ένα λάθος. Αυτό δεν έπρεπε να συμβεί, αλλά συνέβη. Έχει συμβεί και σε άλλους. Ζήτησε συγγνώμη και εννοούσε τη συγγνώμη. Αλλά τώρα θα το αφήσουμε ήσυχο ότι πίσω μας και κοιτάζοντας προς το Μαϊάμι».
Μόνο: Αυτό δεν λειτούργησε. Ο Στρολ δεν ζήτησε συγγνώμη. Πάντα φταίει κάποιος άλλος.
Παρεμπιπτόντως, τα εσωτερικά στατιστικά απόδοσης της ομάδας στην Aston Martin είναι ξεκάθαρα: 4:1 για τον Alonso στους αγώνες, 4:1 επίσης στα προκριματικά . Και εκεί που πραγματικά μετράει, δηλαδή στους βαθμούς του Μουντιάλ , ο Αλόνσο προηγείται αυτή τη στιγμή με 31:9.
Ή, ακόμα πιο ξεκάθαρα: Αν η Aston Martin είχε δύο Alonsos το 2023, θα ήταν δευτεραθλήτρια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με 412 βαθμούς – ομολογουμένως, υπολογισμοί milkmaid. Ο απολογισμός πόντων του Stroll δύο φορές θα είχε ως αποτέλεσμα μόλις 148 πόντους. Και 5η θέση.
Formula 1 Lance Stroll: Σαν απρόθυμη πριγκίπισσα του καλλιτεχνικού πατινάζ
Πονάει η καρδιά σου όταν βλέπεις πώς ο συνεχώς γκρινιάρης Καναδός μπλοκάρει ένα από τα 20 πιλοτήρια της Formula 1 από άλλους οδηγούς εδώ και χρόνια. Για μένα, ο Stroll μοιάζει λίγο με μια γκρινιάρα πριγκίπισσα του καλλιτεχνικού πατινάζ που αναγκάζεται να προπονηθεί από τη φιλόδοξη μαμά της για να γίνει μια μέρα Ολυμπιονίκης.
Ίσως θα ήταν πιο έξυπνο αν ο Λανς είχε γίνει απλώς εκπαιδευτής σκι ή τένις. Σε κάθε περίπτωση, δεν απολαμβάνει τη Formula 1. Και αν το κάνει, κάνει πολύ καλή δουλειά για να το κρατήσει μυστικό όσο το δυνατόν περισσότερο.
Στις συνεντεύξεις Τύπου συνήθως κοιτάζει περισσότερο το κινητό του παρά τους δημοσιογράφους, και στη συντακτική μας ομάδα συνήθως δεν πληκτρολογούνται πλέον οι κύκλοι των μέσων ενημέρωσης επειδή απαντά τόσο γκρινιάρα και σπάνια λέει κάτι ενδιαφέρον. Τα email από συναδέλφους που άκουσαν τις ηχογραφήσεις του περιέχουν σχόλια όπως: “Τυπική Λανς. Δεν λέει τίποτα. Δεν αξίζει τον κόπο”.
Κανείς δεν τολμά να πει τίποτα εναντίον του γιου του αφεντικού;
Formula 1 Lance Stroll : Ο Μάικ Κρακ και η υπόλοιπη διοίκηση της Aston Martin βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Πρέπει να υπερασπιστείς αυτό που δεν μπορεί να υπερασπιστεί. Εάν δεν το κάνετε, μπορεί να προκαλέσετε την οργή του αφεντικού σας. Το «ανώτερο αφεντικό», σε αυτή την περίπτωση. Και θα προτιμούσα να μην προκαλέσω ούτε την οργή του! Αυτό μάλλον είναι που εμποδίζει την ειλικρίνεια και τον αυτοστοχασμό στην ομάδα.
Μην με παρεξηγείτε: ο Λόρενς Στρολ θέλει το καλύτερο για τον γιο του. Του αγόρασε μια ομάδα της Formula 3, τώρα του αγόρασε και μια ομάδα της Formula 1. Πολλοί άνθρωποι πιθανότατα θα το έκαναν αν είχαν τα χρήματα. Αυτό από μόνο του δεν είναι παράνομο. Το μόνο ερώτημα είναι: δεν είναι αρκετά οκτώ χρόνια για να συνειδητοποιήσεις ότι ο Λανς δεν έχει ό,τι χρειάζεται για να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής;
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- MotoGP Austin Testing: Ο Martinator επιστρέφει σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου
- Ποιοι οδηγοί της Formula 1 έχουν τα περισσότερα DNF σε αγώνες F1;
- Γκολ και ξύλο μεταξύ του Bagnaia Marquez στο MotoGP