ΣΠΟΡ

H VR46 MotoGP συνεχίζει με την Ducati: «Το οφείλουμε στους συνεργάτες μας»

VR46 MotoGP: Η Yamaha M1 δεν είναι ακόμη ανταγωνιστική, η ομάδα του Valentino Rossi πρόκειται να επεκτείνει το συμβόλαιό της με την Ducati
H VR46 MotoGP συνεχίζει με την Ducati: «Το οφείλουμε στους συνεργάτες μας»

VR46 MotoGP: Ο Alessio “Uccio” Salucci, επικεφαλής της ομάδας VR46, παραδέχεται στο Motorsport.com ότι προτεραιότητά του είναι να ανανεώσει τη δέσμευση με την Ducati για το 2025 και το 2026, επικαλούμενος την εξαιρετικά υψηλή ανταγωνιστικότητα των Desmosedici.

Ο “Uccio” είναι ο υψηλότερος μάνατζερ στη δομή του Valentino Rossi. Συνόδευσε τον πολλαπλό παγκόσμιο πρωταθλητή σε όλη την καριέρα του στο MotoGP πριν γίνει το alter ego του στη διοίκηση, που φέρει το όνομα “Il Dottore”.

Η ομάδα VR46 έκανε το ντεμπούτο της στην κορυφαία κατηγορία το 2022. Η ομάδα κατέληξε σε συμφωνία με την Ducati για μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα για τον Luca Marini και μια μοτοσυκλέτα του προηγούμενου έτους για τον Marco Bezzecchi.

Ακόμη και τότε, ήταν δύσκολο να εξηγηθεί η σχέση με τη μάρκα Borgo Panigale, καθώς ο Rossi διατηρεί στενή σχέση με τη Yamaha, για την οποία παραμένει ένας από τους βασικούς πρεσβευτές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του motorsport.com Ισπανίας, η VR46 έχει τη δυνατότητα επέκτασης του συμβολαίου με την Ducati για δύο ακόμη χρόνια (2025 και 2026). Εάν αυτή η επιλογή, η οποία λήγει στα τέλη Μαΐου 2024, ασκηθεί, η ομάδα από την Tavullia θα έπρεπε να αρκεστεί στα περσινά μηχανήματα.

VR46-motogp-rossi-ducati-2025

VR46 MotoGP: Η απόδοση της Yamaha δεν είναι ακόμη πειστική για την VR46

Παρά τις επαφές με την KTM, η Yamaha ήταν η μεγαλύτερη εναλλακτική της Ducati για ευνόητους λόγους. Η μετάβαση στη Yamaha, η οποία δεν αποκλείστηκε ποτέ εντελώς, έχασε τη δυναμική με τις εβδομάδες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η VR46 και η Ducati επιβεβαιώνουν τη συμμαχία τους με μια επέκταση που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί ήδη αυτό το Σαββατοκύριακο στο Austin.

“Η Yamaha είναι το δεύτερο σπίτι μου. Αλλά πρώτα από όλα θα πρέπει να μας προσφέρουν μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Η Ducati είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα με δυνατές επιδόσεις. Το οφείλουμε στους συνεργάτες μας. Η αλλαγή δεν είναι εύκολη”, λέει ο Salucci σε μια τηλεφωνική συνομιλία με το Motorsport .com .

VR46-motogp-rossi-ducati-2025

Εάν η VR46 MotoGP υπογράψει επέκταση συμβολαίου με τον κατασκευαστή από τη Μπολόνια, η πίεση θα ασκηθεί στη Yamaha, η οποία προσπαθεί να βρει μια νέα ομάδα πελατών εδώ και αρκετό καιρό. Τότε η Yamaha θα είχε τέσσερα M1 στο αρχικό grid αντί για τα σημερινά δύο. Δεδομένου ότι τα πρωτότυπα του κατασκευαστή Iwata στερούνται επιρροής, το ισχυρότερο επιχείρημα για να πείσει έναν υποθετικό σύμμαχο είναι το οικονομικό.

Ωστόσο, το πορτοφόλι δεν φαίνεται να είναι αρκετά ελκυστικό δέλεαρ για μια ομάδα που της αρέσει να αγωνίζεται τακτικά για το βάθρο και έχει ήδη τρεις νίκες υπό τη ζώνη της. Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι εταίροι, οι χορηγοί που, όπως η Pertamina, έχουν επενδύσει στο VR46 και που ξεπερνούν πολύ τον αθλητικό τομέα.

VR46-motogp-rossi-ducati-2025

Σχεδόν καμία προοπτική για τρέχον εργοστασιακό υλικό από την Ducati

VR46 MotoGP: Το ιδανικό σενάριο για τον «Uccio» θα ήταν να μείνει στη Ducati αλλά με εργοστάσιο Desmosedici το 2025. Ωστόσο, αυτό το σενάριο δεν είναι ρεαλιστικό, κυρίως λόγω δύο εμποδίων. Πρώτον, επειδή η Ducati δεν θέλει να δεσμευτεί να βάζει περισσότερες από τέσσερις εργοστασιακές μηχανές στην πίστα ετησίως: τις δύο από την επίσημη εργοστασιακή ομάδα και τις δύο που τρέχουν αυτή τη στιγμή η Pramac.

Ως αποτέλεσμα, η ομάδα Pramac του Paolo Campinoti υποστηρίζεται συμβατικά αποκλειστικά από την Ducati και είναι η «factory supported team». Ο Campinoti είναι απρόθυμος να παραιτηθεί από αυτό το δικαίωμα. Αυτό δεν είναι λογικό σενάριο αν σκεφτεί κανείς την ορατότητα του Pramac, του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ομάδας του 2023 και με τον Jorge Martin ως δευτεραθλητή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2023 και νυν ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

VR46-motogp-rossi-ducati-2025

Ωστόσο, ο Salucci δεν θέλει να τα παρατήσει. “Η Pramac είναι η δορυφορική ομάδα αναφοράς για την Ducati. Η VR46 δεν αναζητά αυτό το καθεστώς. Αυτό που θέλουμε είναι να αναπτυχθούμε και να έχουμε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα το επόμενο έτος”, δήλωσε ο “Uccio”.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «H VR46 MotoGP συνεχίζει με την Ducati: «Το οφείλουμε στους συνεργάτες μας»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!