Porsche 24 Hours of Le Mans: Το πλήρωμα του Shvartsman θα ξεκινήσει 12ο, το Kvyat – 13ο Το Νο. 6 πλήρωμα της Porsche ( Kevin Estre, Andre Lotterer και Laurens Vanthoor ) κέρδισε την pole position στο διάσημο 24 Hours of Le Mans. Δεύτερο ήταν το πλήρωμα της Cadillac No. 2 ( Alex Lynn, Alex Palou , Earl Bamber ) και τρίτο ήταν το Cadillac No. 3 ( Sébastien Bourdais, Scott Dixon , Renger van der Zande ).
Η ομάδα AF Corse, για την οποία αγωνίζονται οι Robert Schwartzman, Robert Kubica και Ye Yefei , δεν κατάφερε να φτάσει στην υπερπόλα και θα ξεκινήσει τον αγώνα από τη 12η θέση, η Lamborghini LMDh νούμερο 63 ( Daniil Kvyat , Mirko Bortolotti, Edoardo Mortara ) θα ξεκινήσει τον αγώνα. 13η .
Το πλήρωμα της Inception Racing ( Brendan Iribe, Ollie Millroy και Frederic Skandorff ) πήρε την pole στην κατηγορία GT. Στην κατηγορία LMP2, το “Hey-O” ( Louis Deletraz, Alex Quinn, PJ Hiett ) θα ξεκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση.
Η PORSCHE PENSKE MOTORSPORT ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ 2024 LE MANS HYPERPOLE
Οκτώ υπεραυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν πέντε κατασκευαστές, οκτώ Oreca 07-Gibson LMP2 και οκτώ LMGT3 που κατασκευάστηκαν από μια εντυπωσιακή επτά διαφορετικές αυτοκινητοβιομηχανίες προκρίθηκαν χθες για την αποψινή 30λεπτη εκδρομή για να εξασφαλίσουν την pole position στις τρεις κατηγορίες. Δυστυχώς για την Hertz Team Jota, η συντριβή του Callum Ilott στον τελευταίο αγώνα της δεύτερης ελεύθερας προπόνησης χθες το βράδυ άφησε την #12 Porsche 963 εκτός κυκλοφορίας.
ESTRE ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
Porsche 24 Hours of Le Mans: Με λιγότερα από επτά δέκατα να χωρίζουν τα οκτώ κορυφαία Hypercars στα προκριματικά, ο καθένας μπορούσε να υποθέσει ποιος θα έβγαινε από το Hyperpole στην κορυφή του πακέτου. Ο ταχύτερος προκριματικός, η #15 BMW M Hybrid V8, οδήγησε το πακέτο στην πίστα στις 20:35 τοπική ώρα. Στον πρώτο ιπτάμενο γύρο, η Ferrari AF Corse έβαλε και τα δύο μονοθέσια στην κορυφή του χρονοδιαγράμματος μπροστά από τον Dries Vanthoor στην BMW. Ο Sébastien Bourdais στο #3 Cadillac, ωστόσο, πήδηξε στην κορυφή στον 3ο γύρο, αλλά ο γεννημένος στο Le Mans δρομέας μόλις έκανε ζέσταμα για τον επόμενο γύρο τον οποίο ολοκλήρωσε σε 3:24.816, σχεδόν οκτώ δέκατα πιο γρήγορα από τον Fuoco. Με μόλις 07:41 να απομένουν για την αντίστροφη μέτρηση των 30 λεπτών, ο Dries Vanthoor συνετρίβη στην Indianapolis, βγάζοντας μια κόκκινη σημαία . Οι χρόνοι του διαγράφηκαν, υποβιβάζοντας την BMW W Team WRT στην τελευταία θέση στο πεδίο Hyperpole. Ο Φουόκο έμεινε εξίσου απογοητευμένος από την κόκκινη σημαία καθώς ήταν πολύ καλά τοποθετημένος για να καταλάβει την πρώτη θέση. Υπήρχε μόλις ο χρόνος για να ολοκληρωθούν δύο γύροι καθώς η συνεδρία συνεχίστηκε, αλλά η δράση δεν είχε τελειώσει. Ο Alessandro Pier Guidi με τη Ferrari #51 πήδηξε τον Fuoco με το αδελφό μονοθέσιο στην P2, πριν ο Alex Lynn στο #2 Cadillac και στη συνέχεια ο Kévin Estre έβγαλε τους ταχύτερους γύρους της συνεδρίας στον τελευταίο γύρο. Η #6 δουλειά Porsche 963 θα ξεκινήσει το 92ο 24ωρο του Le Mans στην pole position.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
#6 Porsche 963 – Porsche Penske Motorsport – Estre*/Lotterer/Vanthoor – 3:24.634
#2 Cadillac V-Series.R – Cadillac Racing – Bamber/Lynn*/Palou – 3:24.782
#3 Cadillac V-Series.R – Cadillac Racing – Bourdais*/van der Zande/Dixon – 3:24.816
#51 Ferrari 499P – Ferrari AF Corse – Pier Guidi*/Calado/Giovinazzi – 3:25.156
#50 Ferrari 499P – Ferrari AF Corse – Fuoco*/Molina/Nielsen – 3:25.598
#35 Alpine A424 – Alpine Endurance Team – Chatin*/Habsburg-Lothringen/Milesi – 3:25.713
#12 Porsche 963 – Hertz Team Jota – Stevens/Nato/Ilott – DNS
#15 BMW M Hybrid V8 – BMW M Team WRT – Vanthoor*/Marciello/Wittmann – Οι Times ακυρώθηκαν
Porsche 24 Hours of Le Mans: ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΚΑΡΦΙΑ ΜΕ ΑΚΙΔΑ
Τέσσερα πληρώματα Pro/Am παρατάχθηκαν μεταξύ των οκτώ προκριματικών LMP2. Ο Louis Delétraz σημείωσε την ταχύτερη πρόωρη βαθμολογία για AO από την TF στον 3ο γύρο σε χρόνο 3:33.994, μπροστά από την Malthe Jakobsen της COOL Racing. Μετά την καθυστερημένη επανεκκίνηση, ο Job Van Uitert έκλεψε την πρώτη θέση για το IDEC Sport, αλλά ο “Spike” είχε τον τελικό λόγο, καθώς ο Delétraz ανέκτησε το προβάδισμα .
ΚΑΤΑΤΑΞΗ LMP2
#14 Oreca 07-Gibson – AO by TF (PRO/AM) – Hyett/Delétraz*/Quinn – 3:33.217
#28 Oreca 07-Gibson – IDEC Sport – Lafargue/van Uitert*/de Gerus – 3:33.827
#65 Oreca 07-Gibson – Panis Racing (PRO/AM) – Sales/Beche*/Huffaker – 3:34.053
#23 Oreca 07-Gibson – United Autosports USA (PRO/AM) – Keating/Albuquerque/Hanley* – 3:34.221
#22 Oreca 07-Gibson – United Autosports – Jarvis*/Garg/Siegel – 3:34.270
#37 Oreca 07-Gibson – COOL Racing – Fluxá/Jakobsen*/Miyata – 3:34.773
#33 Oreca 07-Gibson – DKR Engineering (PRO/AM) – Mattaschull/Binder/Hörr* – 3:35.699
#10 Oreca 07-Gibson – Vector Sport – Cullen/Pilet*/Richelmi – 3:35.855
Porsche 24 Hours of Le Mans: Η IRIBE ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΤΗΝ INCEPTION RACING MCLAREN
Προορισμένο για τους οδηγούς της κατηγορίας Bronze για να ρίξουν τα φώτα της δημοσιότητας στους ερασιτέχνες, το πρώτο LMGT3 Hyperpole στο Le Mans είδε τη McLaren #70 του Inception Racing να κυριαρχεί στις πρώτες διαδικασίες με τον ταχύτερο χρόνο για την Iribe πριν ο Αμερικανός χτυπήσει δυνατά στο κράσπεδο στο Raccordement στο γύρος 4, καθώς ήταν έτοιμος να βελτιώσει το σημείο αναφοράς του. Κατάφερε να διατηρήσει ένα οκτώ δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά έναντι του Aliaksandr Malykhin με την Manthey PureRxcing Porsche μέχρι την καρό σημαία.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ LMGT3
#70 McLaren 720S LMGT3 Evo – Inception Racing – Iribe*/Millroy/Schandorff – 3:58.120
#92 Porsche 911 GT3 R LMGT3 – Manthey PureRxcing – Malykhin*/Sturm/Bachler – 3:58,928
#66 Ferrari 296 LMGT3 – JMW Motorsport – Petrobelli*/ten Voorde/Yoluc – 3:58.938
#77 Ford Mustang LMGT3 – Proton Competition – Hardwick*/Robichon/Barker – 3:59.443
#27 Aston Martin Vantage AMR LMGT3 – Heart of Racing Team – James*/Mancinelli/Riberas – 3:59.655
#777 Aston Martin Vantage AMR LMGT3 – D’Station Racing – Hoshino*/Bastard/Sørensen – 4:02.787
#82 Corvette Z06 LMGT3.R – TF Sport – Koizumi*/Baud/Juncadella – 4:03.681
#60 Lamborghini Huracán LMGT3 Evo2 – Iron Lynx – Schiavoni*/Cressoni/Perera – 4.06.495
* υποδηλώνει τον οδηγό που συμμετέχει στο Hyperpole
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power