MOTOGP

Απίστευτη μονομαχία Λορένθο-Μάρκεθ στην Αυστρία

Mια πολύ ενδιαφέρουσα εκκίνηση για το Αυστριακό GP, καθώς η pole του Μάρκεθ σύντομα έδωσε τη θέση της στον Λορένθο, με τον Μάρκεθ να επιδίδεται σε ένα κυνηγητό του μελλοντικού συμπαίκτη του στη Honda – η αντεπίθεση του Μάρκεθ όμως τον έφερε τελικά στην κορυφή. Όχι ιδιαίτερα καλή εκκίνηση για τον Ντοβιτσιόζο, που βρέθηκε τέταρτος,...

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Mια πολύ ενδιαφέρουσα εκκίνηση για το Αυστριακό GP, καθώς η pole του Μάρκεθ σύντομα έδωσε τη θέση της στον Λορένθο, με τον Μάρκεθ να επιδίδεται σε ένα κυνηγητό του μελλοντικού συμπαίκτη του στη Honda – η αντεπίθεση του Μάρκεθ όμως τον έφερε τελικά στην κορυφή.

Όχι ιδιαίτερα καλή εκκίνηση για τον Ντοβιτσιόζο, που βρέθηκε τέταρτος, πίσω από τον Βρετανό Κράτσλοου τον οποίο όμως σύντομα εκτόπισε από την τριάδα. Και μιλώντας για εκκινήσεις, δεν μπορούμε παρά να εξάρουμε την εκκίνηση του Ρινς, που απο τη δέκατη θέση βρέθηκε στην τέταρτη (!).

Αντίστροφα, δεν μπορούμε παρά να στενοχωρηθούμε με αυτή του Βινιάλες, που ξεκίνησε στη 15η θέση και σύντομα βρέθηκε 16ος – αντίστοιχα και αυτή του Ρόσι, με τη μοναδική διαφορά πως ο «Γιατρός» μπορεί να ξεκίνησε 11ος, σύντομα όμως επιδόθηκε σε κυνήγι των υπολοίπων, περνώντας διαδοχικά τους Πεδρόσα (σε μία ακόμα εμφάνιση βυθισμένη στη μετριότητα), Ζαρκό και Α. Εσπαργαρό.

Για τον Πεδρόσα ειδικά, θα περίμενε κανείς πως οι τελευταίες εμφανίσεις του (με δεδομένο πως, όπως έχει ανακοινώσει, αποσύρεται στο τέλος της σεζόν) θα έπρεπε να είναι σαφώς καλύτερες και να διέπονται από θέληση και πείσμα.

Θέληση και πείσμα το οποίο επέδειξε σε τεράστιο βαθμό ο πρωταθλητής Μάρκεθ που ηγήθηκε με άνεση και με αρκετά σημαντική διαφορά του αγώνα, αλλά και ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, που μαζί με τον Λορένθο έκαναν αρκετά δύσκολη τη ζωή του, σε συνδυασμό με την ζέστη-ρεκόρ που επικρατεί στην Ευρώπη και επηρεάζει, φυσικά, και τους αγώνες (κυρίως λόγω ελαστικών).

Με μόλις 10 γύρους για το τέλος, ο Λορένθο πραγματοποίησε τελικά την προσπέρασή του, μόνο για να προκαλέσει την αντίδραση του Μάρκεθ σε μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή στιγμή του αγώνα. Η μονομαχία συνεχίστηκε, καθώς ο Λορένθο συνέχισε την προσπάθειά του πυροδοτώντας μία συγκλονιστική συνέχεια για τον αγώνα.

Στο μεταξύ, ο Ρόσι ανέβηκε στην έβδομη θέση περνώντας και τον Ράμπατ και βάζοντας στο στόχαστρό του τον Ρινς.

Η μαλακή γόμα της Michelin στη Ducati του Λορένθο αποτέλεσε ένα διαφοροποιητικό παράγοντα σε σχέση με τη μεσαία και σκληρή του Μάρκεθ, καθώς ο πρώτος άρχισε σταδιακά να αυξάνει τη διαφορά του σε σχέση με τον Μάρκεθ.

Λίγο πιο πίσω και πιο σιωπηρά, ο Κράτσλοου συνέχισε να διατηρεί την τέταρτη θέση με αρκετή άνεση σε μία ακόμα πολύ καλή εμφάνισή του χωρίς να επηρεάζεται από όσα συνέβαιναν μπροστά ή πίσω του.

Κι αυτό γιατί ένας λάθος υπολογισμός στροφής του Λορένθο έδωσε στον Μάρκεθ το παράθυρο να προσπεράσει – και πάλι μία πρόωρη κίνηση, καθώς αμέσως μετά ο Λορένθο ανέκτησε την πρωτιά στον τελευταίο γύρο σε μια απίστευτη μονομαχία!

Στον Χόρχε Λορένθο, αν και είναι νωρίς ακόμα να το πούμε, φαίνεται πως ο Μάρκ Μάρκεθ έχει βρει τον… Μαρκ Μάρκεθ του!

 

Exit mobile version