ENGINE POWER

MotoGP: 2 Ιταλοί. 2 Ducati. 1 στόχος! Είστε έτοιμοι για το Grand Prix Mugello;

MotoGP: Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ για το Grand Prix Mugello' Το προβάδισμα θα είναι στη γραμμή στο Tissot Sprint στο Mugello Η νίκη σε αυτόν τον χώρο είναι κάτι ξεχωριστό για οποιονδήποτε, και ακόμη περισσότερο για τους Bagnaia και Bezzecchi.
MotoGP: 2 Ιταλοί. 2 Ducati. 1 στόχος! Είστε έτοιμοι για το Grand Prix Mugello;

MotoGP Grand Prix Mugello: Ο Bagnaia ( Ducati Lenovo Team ) και ο Bezzecchi ( Mooney VR46 Racing Team ) στοχεύουν σε περισσότερη δόξα στο MotoGP, με ένα καστ γρήγορων αντιπάλων, γρήγορων προσώπων που έχουν το ίδιο στόχο και θέλουν να μπουν στο δρόμο τους…

Λοιπόν, πού ήμασταν; Μετά από μια εκπληκτική σειρά δράσης στο Le Mans, θα είναι πυκνή και γρήγορη τα επόμενα τρία Σαββατοκύριακα, καθώς το Gran Premio d’Italia Oakley ξεκινά την τριπλή κεφαλιά. Υπάρχει μόνο ένας βαθμός στην κορυφή μεταξύ του βασιλέως Πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) και του υποψηφίου του θρόνου Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team), και οι δύο έχουν φόρμα στο Mugello… και είναι το γήπεδο τους. Εδώ είναι οι τίτλοι και τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων καθώς προχωράμε προς το Grand Prix Mugello

MotoGP: Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
Ένας μόνος πόντος δεν είναι πολύς, ειδικά με δύο ευκαιρίες για γκολ σε κάθε Σαββατοκύριακο Grand Prix. Το προβάδισμα θα είναι στη γραμμή στο Tissot Sprint στο Mugello, και πολλά άλλα επιπλέον. Η νίκη σε αυτόν τον χώρο είναι κάτι ξεχωριστό για οποιονδήποτε, και ακόμη περισσότερο για τους Bagnaia και Bezzecchi. Πέρυσι, ήταν και οι δύο πολύ γρήγοροι… οπότε μπορούσαμε να δούμε την πρώτη πραγματική μονομαχία μεταξύ των δύο στην διάρκεια των 12 μηνών;

ducati-Lenovo-Team-Bagnaia-Bezzecchi-motogp-mugelo-grandprix-motogp

ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΩΝΙΑ
Η Ducati είναι μια πανίσχυρη μηχανή στο Grand Prix Mugello. Και υπάρχουν αρκετά λίγα από αυτά. Ο Bagnaia και ο Bezzecchi ηγούνται, αλλά ο συνάδελφος ήρωας των γηπεδούχων  Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) θα είναι απελπισμένος να επιστρέψει στον αγώνα του βάθρου τώρα που γνωρίζει αυτό το συναίσθημα του τερματισμού και την μάχη για το το βάθρο. Και ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing), φτάνοντας από μια νίκη στο Sprint και ένα βάθρο, θα θέλει να καταστρέψει το πάρτι των γηπεδούχων ηρώων. Όπως και ο συμπαίκτης του Johann Zarco , ο οποίος ήταν πίσω στο box στη Γαλλία, αλλά εξακολουθεί να επιδιώκει αυτή την παρθενική νίκη στο MotoGP… Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP), εν τω μεταξύ, ψάχνει για λίγη τύχη έχοντας βρει αρκετή ταχύτητα το 2023 και ο συμπαίκτης  Fabio Di Giannantonio γνωρίζει καλά συναισθήματα στο Mugello, έχοντας πάρει μια εκπληκτική pole position πέρυσι σε μια καταλληλότητα για την αρπαγή επικεφαλίδων.

ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ… ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ;
Περιμένουμε επίσης τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) να επιστρέψει στη δράση. Τώρα έχει λίγο περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει και στο μεταξύ έχει επιστρέψει στις προπονήσεις, οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα δούμε το Beast να ολοκληρώνει το Σαββατοκύριακο. Πόση απειλή θα αποτελέσει; Παίζει catch up για τη φυσική κατάσταση και, πολύ σημαντικό, έχει χρόνο στο GP23 για να καλέσει πραγματικά, αλλά θα είναι ένας από αυτούς που θα τον παρακολουθήσουν. Υπάρχει επίσης ένα σκοτεινό άλογο στο παιχνίδι καθώς ο Michele Pirro επιστρέφει ως μπαλαντέρ της Ducati. Είχε κάποια καλά αποτελέσματα ειδικά στο Grand Prix Mugello  , και θα μπορούσε κάλλιστα να περιπλέξει, τουλάχιστον, τη μάχη για να μπει στο Q2 την Παρασκευή. Ξέρει κανείς το Mugello καλύτερα από τον Pirro;

HOME HEROES Pt 2
Η Ducati μπορεί να σκοπεύει να κλέψει λίγο τα φώτα της δημοσιότητας του Mugello, αλλά το ιταλικό GP είναι επίσης ένας αγώνας εντός έδρας για την Aprilia. Ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) ήταν ήδη στο βάθρο αυτή τη σεζόν και ήταν κατηγορούμενος στη Γαλλία πριν από τη δραματική συνάντηση με τον Bagnaia, και τόσο αυτός όσο και ο συμπαίκτης του Aleix Espargaro θα περιμένουν πολλά – πιθανότατα να παλέψουν για το βάθρο τουλάχιστον. Εν τω μεταξύ, οι συνάδελφοί τους Noale μηχανήματα της ομάδας CryptoData RNF MotoGP Miguel Oliveira και Raul Fernandez βρίσκονται σε τεστ φυσικής κατάστασης. Ο Oliveira έχει μείνει στο περιθώριο για μερικούς γύρους τώρα και εξακολουθεί να ανέφερε κάποια προβλήματα στη μοτοσυκλέτα στο Aprilia All Stars Day, ενώ ο Fernandez θα ελπίζει περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει από την επέμβαση στο χέρι του, ώστε να μπορέσει να επιστρέψει σε τροχιά. Η Aprilia, όπως και η Ducati, τοποθετεί επίσης έναν μπαλαντέρ για τον δοκιμαστικό αναβάτη της, στην περίπτωση του Noale, Lorenzo Savadori . Μετά από ένα πιο σκληρό πρώτο μέρος της σεζόν από αυτό που φαινόταν να υπόσχεται η pre-season, οι επιπλέον πληροφορίες θα είναι ευπρόσδεκτες.

ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΩΝΙΑ
Μια μικρή κακή τύχη επέστρεψε για την KTM στη Γαλλία, αλλά το αυστριακό εργοστάσιο θα επαναφορτωθεί καθώς η μάντρα επιστρέφει στο Grand Prix Mugello. Παρά την κακή τύχη επίσης, ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) είναι τώρα τρίτος στο Πρωτάθλημα… και μόλις 13 βαθμούς από την κορυφή. Ο Νοτιοαφρικανός ήταν γνωστός ως κυριακάτικος αναβάτης με τον καλύτερο τρόπο πριν από το 2023, και τώρα κέρδισε επίσης δύο από τα πέντε Sprint. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να φανταστεί κανείς τον Binder να ηγείται του Mugello και να χαλάει το πάρτι των εγχώριων ηρώων. Η KTM έχει και εδώ μορφή εξέδρας. Για τον συμπαίκτη  Jack Miller , εν τω μεταξύ, η ταχύτητα ήταν πολύ εκεί στη Γαλλία, αλλά ο Αυστραλός δεν κατάφερε να τη μετατρέψει σε πόντους. Ξέρουμε ότι μπορεί όμως, οπότε μπορούμε να τον περιμένουμε σε αυτόν τον αγώνα κοντά στο μπροστινό μέρος για άλλη μια φορά – με αγκώνες έξω, όπως ακριβώς ο Binder, καθώς οι δυο τους είναι πραγματικά πάντα έτοιμοι να αγωνιστούν.

Στο GASGAS Factory Racing Tech 3, οπότε μια άλλη κόκκινη γωνία, πραγματικά, υπήρχαν πολλά για να γιορτάσουν στη Γαλλία, καθώς ο πρωτάρης Augusto Fernandez έκανε μια εκπληκτική φόρτιση μέχρι την τέταρτη θέση. Όλα έκαναν κλικ και θα θέλει να κρατήσει αυτή τη μπάλα στο Mugello – με τα πρόσθετα καλά νέα ότι έχει σκοράρει σε κάθε αγώνα Grand Prix μέχρι στιγμής, κάτι που δεν είναι από μόνο του άθλιο. Από την άλλη πλευρά του γκαράζ γνωρίζουμε επίσης ότι θα επιστρέψει ο  Jonas Folger καθώς ο Pol Espargaro συνεχίζει την ανάρρωσή του, αλλά ο Ισπανός είναι κοντά στην επιστροφή του, σύμφωνα με την ομάδα.

mugelo-circuit-ducati-Lenovo-Team-Bagnaia-Bezzecchi-motogp-mugelo-grandprix-motogp

ΓΡΗΓΟΡΑ. ΡΕΥΣΗ.
Δεν ήταν το πιο εύκολο ξεκίνημα της σεζόν για τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP), αλλά ο Πρωταθλητής του 2021 έχει ήδη ανέβει στο βάθρο και έχει σκοράρει σταθερά σε αγώνες Grand Prix, ένας από τους τρεις μόνο αναβάτες που το έχουν κάνει. Ο Γάλλος πιθανότατα έχει λίγο λιγότερο δράμα και λίγη περισσότερη τύχη στο Sprint κατά παραγγελία, και κάποιες πιο σκληρές κατατακτήριες δεν έχουν κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Μπορεί αυτό να αλλάξει στο Mugello; Η πίστα ταιριάζει παραδοσιακά περισσότερο στη Yamaha, οπότε θα παραμείνει αληθινό το 2023; Ο συμπαίκτης Franco Morbidelli , εν τω μεταξύ, αναζητά αυτή τη μαγεία της Αργεντινής μετά από μερικούς πιο σκληρούς αγώνες και πάλι στη συνέχεια. Μπορεί ο χλοοτάπητας να φέρει άλλη ώθηση; Επίσης, μαζί με τον Quartararo και τον Augusto Fernandez, έχει σκοράρει σε κάθε αγώνα GP μέχρι στιγμής.

Grand Prix Mugello 595 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ;
Οι δύο pole positions που έχει διεκδικήσει ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) μέχρι στιγμής τον έχουν δει να παίρνει την πρώτη και να χάνει τη δεύτερη με μόλις 0,058. Στα Sprints έχει ένα βάθρο και ένα πέμπτο… και ήταν μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από ένα πρώτο βάθρο Grand Prix της σεζόν στο Le Mans. Όλα αυτά λένε ότι ο αριθμός 93 δεν μπορεί να μετρηθεί, σαν να το τολμούσε πραγματικά κανείς. Τι γίνεται λοιπόν με τον Mugello;

Δεν είναι ένας χώρος όπου ο Marquez έχει μια τεράστια ονομαστική κλήση με νίκες – στο Mugello είναι οι παλιοί αντίπαλοι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo που βρίσκονται στην κορυφή. Αλλά, φυσικά, το έχει βασιλέψει. Δεδομένης της δουλειάς που συνεχίζει να φέρνει τη Honda πίσω στην κορυφή, ωστόσο, είναι πιθανό ότι ο στόχος αυτού του Σαββατοκύριακου είναι περισσότερη μάχη στο μπροστινό μέρος… περισσότερος χρόνος πίστας, περισσότερες πληροφορίες, περισσότερες μάχες. Ακριβώς στην ώρα για το Sachsenring; Είτε αυτό αναγνωρίζεται μέσα στο κουτί είτε όχι, είναι σίγουρα ένα Σαββατοκύριακο που όλοι οι άλλοι θα κοιτάξουν ως ένα ιδιαίτερο Marquez. Ωστόσο, η καταμέτρηση συνεχίζεται. Την ημέρα του αγώνα στο Mugello, θα έχουν περάσει 595 ημέρες από τότε που κέρδισε στην Emilia Romagna 2021. Η Γερμανία θα είναι 602. Αλλά το να μετράμε τις ημέρες μιλάει επίσης για το γεγονός ότι οι περισσότεροι αναμένουν ότι αυτή η καταμέτρηση θα τελειώσει… οπότε φαίνεται ότι υπάρχει μια συναίνεση ότι είναι πότε, όχι εάν.

Circuit-mugello-gp2023-italia-ducati-Lenovo-Team-Bagnaia-Bezzecchi-motogp-mugelo-grandprix-motogp

Στην άλλη πλευρά του κουτιού της Repsol Honda, ο Joan Mir θα θέλει πολλά περισσότερα στο Grand Prix Mugello. Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη διαδρομή μέχρι στιγμής και ο αριθμός 36 θέλει μερικούς βαθμούς και πρόοδο. Ο Alex Rins (LCR Honda Castrol) βρίσκεται επίσης σε δύσκολη, αν και πιο σύντομη πορεία, αφού απέτυχε να σκοράρει στη Χερέθ ή στο Λε Μαν μετά την κορυφή του πίνακα στο COTA με 34 βαθμούς all in. Και μετά, για τον Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu ) . είναι ένα απαλό αντίθετο καθώς ο Ιάπωνας αναβάτης έχει πλέον τερματίσει στην πρώτη δεκάδα στους δύο τελευταίους αγώνες GP. Μπορεί να διατηρήσει αυτή την τροχιά;

Δύο Ιταλοί, δύο Ducati, ένας μόνο πόντος… είναι σφιχτό στην κορυφή καθώς ο Mugello φτάνει στον ορίζοντα. Και είναι πολύ απίθανο να είναι ένας αγώνας με δύο άλογα, καθώς ακόμη περισσότεροι από τους 22-δυνατούς μας καστ μόνιμων συμμετοχών βρίσκονται στην Τοσκάνη. Ελάτε μαζί μας για το Gran Premio d’Italia Oakley!

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP: 2 Ιταλοί. 2 Ducati. 1 στόχος! Είστε έτοιμοι για το Grand Prix Mugello;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!