ENGINE POWER

MotoGP Martin vs Bagnaia: “Δεν είναι στο χέρι μου να κερδίσω το πρωτάθλημα”

Martin vs Bagnaia: Ο Martin οδηγεί μια Ducati Desmosedici GP23 εργοστασιακών προδιαγραφών που είναι ίδια με τους Bagnaia και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), αλλά αγωνίζεται σε μια Ανεξάρτητη Ομάδα. Μια Ανεξάρτητη Ομάδα δεν έχει κερδίσει ποτέ έναν τίτλο αναβατών MotoGP.
MotoGP Martin vs Bagnaia: “Δεν είναι στο χέρι μου να κερδίσω το πρωτάθλημα”

MotoGP Martin vs Bagnaia: Άρχισαν τα παιχνίδια μυαλού μεταξύ των δύο κορυφαίων στην κούρσα του τίτλου μετά το καθαρό σκούπισμα του Ισπανού Misano;

Άρχισαν τα παιχνίδια μυαλού μεταξύ των δύο κορυφαίων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα; Κάποιοι μπορεί να το πουν καθώς ετοιμαζόμαστε για την εξαντλητική διαδρομή στη Βαλένθια όπου ο τίτλος του MotoGP θα κερδηθεί και θα χαθεί.

Martin vs Bagnaia:  Στην πίσω αυλή του Ducati και του βασιλιά Παγκόσμιου Πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) κέρδισε μια πολυπόθητη καθαρή σάρωση – pole position, νίκη στο Tissot Sprint και μια νίκη την Κυριακή. Ο Μάρτιν έπρεπε να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα τραυματισμών του Bagnaia και το έκανε με καλό τρόπο.

Στην άλλη όψη του νομίσματος, η απόδοση του Bagnaia στο Misano ήταν αυτή ενός Πρωταθλητή. Λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την τεράστια συντριβή του στη στροφή 2 στο GP της Καταλονίας, ο Pecco ήταν διπλός στο βάθρο στο γήπεδο. Το γεγονός ότι ο #1 μετά βίας μπορούσε να κινηθεί όταν μπήκε στο Parc Ferme το απόγευμα της Κυριακής μας είπε όλα όσα έπρεπε να γνωρίζουμε.

Martin-vs-Bagnaia-motoGP-202-championship-protathlima-moto

MotoGP : Στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα, έχοντας κλείσει τη διαφορά από την Pecco από τους 50 στους 36 πόντους στο GP του Σαν Μαρίνο, η συζήτηση για τον αγώνα του τίτλου ήταν ευνόητα έντονη. Η προσέγγιση του Martin στο θέμα ήταν ενδιαφέρουσα, με το #89 πολύ χαλαρό σχετικά με την κατάσταση, υποδεικνύοντας ότι δεν υπάρχει πίεση πάνω του να κερδίσει τον τίτλο επειδή δεν είναι σε εργοστασιακή ομάδα.

«Θέλω απλώς να απολαύσω τη στιγμή. Σίγουρα, ο στόχος μου είναι να κερδίσω αγώνες. Όπως σας είπα και πριν, δεν είμαι καν εργοστασιακός αναβάτης, επομένως δεν εναπόκειται σε εμένα να κερδίσω το Πρωτάθλημα», είπε ο Μάρτιν.

«Νιώθω ότι δεν έχω αυτή την ευθύνη. Σίγουρα αν έχω την ευκαιρία, όπως έχω τώρα, θα προσπαθήσω να την αποκτήσω, αλλά θα έρθει η μέρα μου που θα είμαι εργοστασιακός αναβάτης και προς το παρόν δεν είμαι. Σίγουρα προσπαθήσω να απολαύσω τη στιγμή, αλλά δεν είναι δικό μου».

Είναι αρκετά αλήθεια. Ναι, ο Martin οδηγεί μια Ducati Desmosedici GP23 εργοστασιακών προδιαγραφών που είναι ίδια με τους Bagnaia και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), αλλά αγωνίζεται σε μια Ανεξάρτητη Ομάδα. Μια Ανεξάρτητη Ομάδα δεν έχει κερδίσει ποτέ έναν τίτλο αναβατών MotoGP. Η τελευταία φορά που επιτεύχθηκε ήταν στις ημέρες των 500cc όταν ο Valentino Rossi κέρδισε τον παρθενικό του τίτλο στην premier class το 2001.

Ο Bagnaia απάντησε με μια ανάλαφρη προσέγγιση στον Martin, λέγοντας: «Έχει μεγάλη πίεση. Πολλά, πολλά. Αν δούμε ότι είναι πολύ κοντά, θα κλείσουμε λίγο το γκάζι». Προφανώς αστειευόμενος, ο Bagnaia συνέχισε και συμφώνησε με την άποψη του Martin.

MotoGP: «Αλλά σε κάθε περίπτωση, ο Χόρχε δεν χρειάζεται να είναι υπό πίεση. Πρέπει να χαλαρώσει, όπως κάνει. Θα είναι καλός αγώνας σίγουρα. Χάσαμε βαθμούς, είναι αλήθεια, αλλά μόλις καταφέραμε να χάσουμε 14 πόντους από τους 37. Αυτό ήταν το μέγιστο, το πράγμα για το οποίο είμαι περήφανος γιατί ήταν πιο εύκολο να τα παρατήσω λίγο και να τελειώσω τον αγώνα. Σήμερα όμως καταφέραμε να κάνουμε έναν πραγματικά υπέροχο αγώνα και είμαι χαρούμενος.

«Μπορεί να με αφήσει να φύγω αν σκέφτεται έτσι», είπε αστεία ο Bagnaia. «Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Είναι αναβάτης. Η νοοτροπία του είναι να κερδίζει. Αυτό το Σαββατοκύριακο έδειξε κάτι απίστευτο που μόνο μερικοί αναβάτες μπορούν να έχουν, γιατί το να κάνουν ένα Σαββατοκύριακο αγώνα όπως αυτό είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να κερδίσουν το πρωτάθλημα.

«Νομίζω ότι εξαρτάται από τον καθένα να κερδίσει το Πρωτάθλημα. Μόνο σε σένα, που πρέπει να πιέσεις, να δουλέψεις σκληρά. Οποιοσδήποτε σου δείχνει το δάχτυλο και σου λέει, πρέπει να κερδίσεις, οπότε εξαρτάται από εμάς, για μένα».

πως αναφέρθηκε, 36 βαθμοί είναι τώρα η διαφορά μεταξύ Pecco και Martin. Ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) θα συνεχίσει να έχει τις ευκαιρίες του, αλλά ο Ιταλός απέχει 65 πόντους από την Bagnaia. Οκτώ αγώνες μέσα σε 10 εβδομάδες αποτελούν τώρα την ελίτ του MotoGP. Πολλά μπορούν να συμβούν. Θα υπάρξουν ανατροπές. Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι αυτή είναι η εποχή του χρόνου που θα κριθεί το Πρωτάθλημα. Η κόντρα Bagnaia vs Martin, με τον Bezzecchi να περιμένει να χτυπήσει, θα είναι ένα συναρπαστική στιγμή.

Martin-vs-Bagnaia-motoGP-202-championship-protathlima-motoο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) κέρδισε μια πολυπόθητη καθαρή σάρωση έναντι του βασιλιά Παγκόσμιου Πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team),Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MotoGP Martin vs Bagnaia: “Δεν είναι στο χέρι μου να κερδίσω το πρωτάθλημα”», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!