MotoGP Βαλένθιας: Ο Bagnaia στέφθηκε διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP
MotoGP Βαλένθιας: Ο Francesco Bagnaia στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για το 2023, αφού ο αντίπαλος του τίτλου, Jorge Martin , έπεσε έξω στην προσπάθειά του να περάσει τον Marc MarquezMotoGP Βαλένθιας: Ο Francesco Bagnaia κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP 2023 στο τέλος του τελευταίου αγώνα της σεζόν στην πίστα Ricardo στη Βαλένθια.
Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τις τελευταίες στιγμές αυτής της σεζόν MotoGP 2023 για να ανακαλύψουμε το όνομα του νέου παγκόσμιου πρωταθλητή. Εκμεταλλευόμενος την πτώση του Χόρχε Μαρτίν στον τελευταίο γύρο της σεζόν, ο Francesco Bagnaia κέρδισε το δεύτερο στέμμα του στην πρώτη κατηγορία.
Το έργο δεν ήταν εύκολο, δεδομένου ότι μόνο δεκατέσσερις πόντοι τον χώριζαν από τον πλησιέστερο διώκτη του πριν σβήσουν τα φώτα. Ο Bagnaia είχε πολλούς αντιπάλους στο δρόμο του προς τη νίκη, αλλά κατάφερε να αποκρούσει τις πολυάριθμες επιθέσεις και να εκμεταλλευτεί μερικές πτώσεις για να στεφθεί με τιμές.
Αυτό το τρόπαιο ανταμείβει μια εξαιρετική σεζόν 2023. Σε 20 Σαββατοκύριακα αγώνων, ο αναβάτης της Ducati κέρδισε 6 βασικούς αγώνες, καθώς και 4 από τα 19 Sprint (αυτό του GP της Αυστραλίας που ακυρώθηκε). Ο Ιταλός θα έχει επίσης κερδίσει 7 (8 αν μετρήσουμε αυτή την Κυριακή) pole position και 14 βάθρα πριν στεφθεί σε εχθρικό έδαφος.
MotoGP Βαλένθιας: Οι δύο αναβάτες της Ducati δεν άφησαν καμία ευκαιρία στον διαγωνισμό αυτή τη σεζόν και μαθηματικά καθιερώθηκαν ως οι μόνοι διεκδικητές του τίτλου από το Grand Prix της Μαλαισίας. Συνολικά θα έχουν μοιραστεί 10 top 3 το Σάββατο έναντι 5 βάθρων την Κυριακή.
Ένα εντυπωσιακό δίδυμο που θα μπορούσε να αποδειχτεί πολύ πιο επικίνδυνο το 2024, καθώς φημολογείται ότι οι δύο αντίπαλοι ετοιμάζονται να ενισχύσουν τους δεσμούς τους για να ενωθούν στην εργοστασιακή ομάδα, με τον Μάρτιν να ενώνεται με τη Ducati Lenovo για να μοιραστεί το γκαράζ των Reds μαζί με τον διπλό πλέον. Παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP.
Valencia MotoGP: Francesco Bagnaia: «Ήταν άσήμαντο να κερδίσω σήμερα, αλλά ήταν το όνειρό μου»
MotoGP Βαλένθιας: Ο Francesco Bagnaia λέει ότι ήταν όνειρό του να κερδίσει τον τίτλο του MotoGP κερδίζοντας τον αγώνα που έκρινε τη μάχη του πρωταθλήματος.
Ο Bagnaia, ο οποίος έπρεπε να εξασφαλίσει μια πρώτη πεντάδα εάν ο Jorge Martin κέρδιζε τον αγώνα, απέκλεισε αυτή την πιθανότητα παίρνοντας τη νίκη αφού ο Ισπανός συνετρίβη νωρίς.
Παλεύοντας για το προβάδισμα στην αρχή του γκραν πρι, ο Μάρτιν πήγε στα άκρα αφού πιάστηκε στο slipstream της Bagnaia.
Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν χειρότερα για τον Martin όταν έπεσε από την έκτη θέση καθώς προσπάθησε να κάνει μια επιστροφή από το πρώιμο λάθος του.
Αλλά για την Bagnaia, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κράτησε την ψυχραιμία του και πέτυχε άλλη μια νίκη για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati.
«Αισθάνομαι απίστευτα», άρχισε η Bagnaia. «Αισθάνομαι στο κορυφαίο επίπεδο ευτυχίας που δεν ήταν ποτέ έτσι. Το θέμα είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος επίσης γιατί κέρδισα τον αγώνα.
«Με τις συνθήκες σήμερα ήταν άχρηστο να κερδίσω τον αγώνα, αλλά ήταν όνειρό μου να το κάνω αυτό. Είμαι τόσο χαρούμενος αλλά τρόμαξα.
«Με πέντε γύρους άρχισα να κρυώνω στη μοτοσυκλέτα και φοβόμουν πολύ στη μοτοσυκλέτα λόγω του μπροστινού ελαστικού που ήταν το σκληρό. Δεν ήταν μια εύκολη μέρα γιατί ήμουν υπό πίεση».
MotoGP Βαλένθιας: Αφού κέρδισε τον πρώτο του τίτλο στον τελικό της σεζόν, όπως και αυτή τη σεζόν, ο Bagnaia μίλησε για τις δύο μάχες και ποια ήταν η πιο δύσκολη.
Ο Fabio Quartararo προσέφερε μια πολύ αυστηρή πρόκληση το 2022, ωστόσο, ο Bagnaia είπε ότι ο αγώνας με τον Martin ήταν πιο δύσκολος δεδομένου ότι βρίσκονταν σε παρόμοια μηχανήματα.
Ο Bagnaia είπε: «Είναι δύσκολο να συγκριθεί. Πέρυσι ο Fabio ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά μόλις άρχισα να κερδίζω ήταν περισσότερο σε μπελάδες.
«Ήταν γρήγορος, είναι πολύ γρήγορος, αλλά το ποδήλατό του δεν του έδινε τη δυνατότητα να πολεμήσει εναντίον μου. Ήμασταν σε διαφορετική κατάσταση.
«Με τον Χόρχε, μετά την Μπαρτσελόνα ήταν με πολύ περισσότερη αυτοπεποίθηση κάθε Σαββατοκύριακο και ήταν δύσκολο να σταματήσει.
«Στη συνέχεια τράκαρα στην Ινδία όταν ήμουν μπροστά του, οπότε σίγουρα ήταν ένα συν. Ήταν πιο δύσκολο φέτος. Η κοινή χρήση περισσότερων δεδομένων είναι χρήσιμη, αλλά μερικές φορές πιο αγχωτική».
- Δεν θες ταξί, θες Taxi.gr
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Άμπου Ντάμπι F1: Ο Θρυλικός Max Verstappen τελειώνει τη σεζόν με στυλ
- WRC: Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας
Ο Bagnaia, ο οποίος ήταν μαζί με τον μέντορα Valentino Rossi αυτό το Σαββατοκύριακο, βοήθησε επίσης ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που είπε στον Bagnaia να παραμείνει ήρεμος παρά τα υψηλά διακυβεύματα.
Συζητώντας τις συνομιλίες του με τον Rossi το Σαββατοκύριακο, ο Bagnaia είπε: «Vale… χθες με ρώτησε γιατί επέλεξα το μεσαίο πίσω μέρος και ρωτούσα τον εαυτό μου το ίδιο.
«Δεν κατάλαβα γιατί επέλεξα το μέσο για τον αγώνα σπριντ, αλλά για σήμερα ήταν χρήσιμο. Μου έλεγε απλώς να είμαι ήρεμος, να καταλάβω την κατάσταση και ο Χόρχε ήταν στη χειρότερη κατάσταση γιατί έπρεπε να κερδίσει.
«Μια νίκη γι’ αυτόν και έπρεπε να τερματίσω πέμπτος και ήμουν πιο γρήγορος από το να είμαι στην πρώτη πεντάδα».
MotoGP Βαλένθιας: 2023 Valencia MotoGP, Ricardo Tormo – Αποτελέσματα αγώνα
Αποτελέσματα αγώνα από το MotoGP Βαλένθιας στο Circuit Ricardo Tormo, τον 20ο και τελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος 2023.
Ενημερώθηκαν τα αποτελέσματα αφού ο δευτεραθλητής Fabio di Giannantonio έλαβε ποινή 3 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα επειδή ήταν κάτω από την ελάχιστη πίεση ελαστικών στον αγώνα της Κυριακής, με αποτέλεσμα να πέσει στην τέταρτη θέση.
Ο Ιταλός, αγωνιζόμενος στο τελευταίο του Σαββατοκύριακο για την Gresini Ducati, είχε «εξαντλήσει» την Επίσημη Προειδοποίησή του αφού ήταν επίσης under στον αγώνα Sprint του Σαββάτου.
Η ποινή φέρνει τον Johann Zarco στη δεύτερη θέση και τον Brad Binder στην τρίτη.
Ο Binder απέτυχε επίσης να ανταποκριθεί στις καθορισμένες ελάχιστες πιέσεις (για το 50% των γύρων Grand Prix), αλλά ως πρώτη παράβαση, έλαβε μόνο μια Επίσημη Προειδοποίηση.
2023 VALENCIA MOTOGP, RICARDO TORMO – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ MotoGP Βαλένθιας
POS ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ NAT ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ/ΔΙΑΦΟΡ
1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 40μ 58.535 δ
2 Γιόχαν Ζάρκο FRA Pramac Ducati (GP23) +0,360s
3 Μπραντ Μπάντερ RSA Red Bull KTM (RC16) +2.347 δευτ
4 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +3.176 δευτ
5 Ραούλ Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ RNF Aprilia (RS-GP22) +4.636 δευτ
6 Άλεξ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Gresini Ducati (GP22) +4.708 δευτ
7 Φράνκο Μορμπιντέλι ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +4.736 δευτ
8 Aleix Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) +8.014 δευτ
9 Λούκα Μαρίνη ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +9.486 δευτ
10 Μάβερικ Βινιάλες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) +10.556 δευτ
11 Φάμπιο Κουαρτάραρο FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +12.001 δευτ
12 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +21.695 δευτ
13 Λορέντζο Σαβαντόρι ITA RNF Aprilia (RS-GP22) +43.297 δευτ
14 Pol Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Tech3 GASGAS (RC16) +2 γύρους
Άλεξ Ρινς ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ LCR Honda (RC213V) DNF
Τζακ Μίλερ AUS Red Bull KTM (RC16) DNF
Ενέα Μπαστιανίνι ITA Ducati Lenovo (GP23) DNF
Αουγκούστο Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Tech3 GASGAS (RC16)* DNF
Μαρκ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Repsol Honda (RC213V) DNF
Χόρχε Μάρτιν ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pramac Ducati (GP23) DNF
Μάρκο Μπεζέκι ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) DNF
*Νεοσύλλεκτος.
MotoGP Βαλένθιας: Ο Francesco Bagnaia στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για το 2023, αφού ο αντίπαλος του τίτλου, Jorge Martin , έπεσε έξω στην προσπάθειά του να περάσει τον Marc Marquez , οδηγώντας στο Repsol Honda του αποχαιρετισμού.
Ο Bagnaia είναι ο πρώτος επαναλαμβανόμενος πρωταθλητής του MotoGP μετά τον Marquez το 2019 και ο πρώτος που το έκανε κρατώντας το #1 πιάτο από τον Mick Doohan το 1998.
Ο Martin είχε ήδη ρίξει την πλάτη του εργοστασίου Ducati του αρχηγού του αγώνα Bagnaia από νωρίς, ρίχνοντας τον αναβάτη Pramac στην όγδοη θέση.
Ήταν ενώ προσπαθούσε μανιωδώς να συνέλθει που η βόλτα του μέσα στον Marquez κατέληξε σε καταστροφή και για τους δύο.
Η Bagnaia, έχοντας ενημερωθεί για την έξοδο του Martin, πέρασε στη συνέχεια από τα KTM του Brad Binder και του Jack Miller.
Αλλά ο Μπάιντερ έτρεξε πολύ στη μέση της απόστασης, ξαναβρέθηκε στην έκτη θέση, και στη συνέχεια έπρεπε να δώσει μια θέση πίσω αφού έβαλε τον Alex Marquez από τη μέση.
Έτσι, ο Miller ήταν στην πορεία για να γίνει ο πρώτος αναβάτης που κέρδισε αγώνες MotoGP με τρεις διαφορετικές μάρκες μοτοσυκλετών… Μόνο που έπεσε έξω, με 9 γύρους για να τελειώσουν, στην ίδια στροφή 10 με το λάθος του Binder!
MotoGP Βαλένθιας: Η διπλή δυστυχία της KTM έφερε ξανά τον Bagnaia στο προβάδισμα μπροστά από τον Johann Zarco.
Όμως το δράμα δεν είχε τελειώσει. Το ζευγάρι κυνηγήθηκε από τον Fabio di Giannantonio με την τριάδα μύτη-ουρά μέχρι την έναρξη του προτελευταίου γύρου
Ο αναβάτης Gresini που αναχωρούσε, του οποίου το GP22 έβγαζε περιστασιακά καπνό, κόπηκε κάτω από το Zarco αμέσως μετά, αλλά ο Bagnaia έμεινε τέλειος στον τροχό και ο di Giannantonio κούνησε το κεφάλι του καθώς δεν έμεινε χωρίς περιθώριο να περάσει.
Ο Marquez, που έπεσε σε πλήρη τούμπα από την επαφή του Martin, στάλθηκε στο ιατρικό κέντρο για ελέγχους, αλλά αργότερα τον είδαν πίσω στο γκαράζ της Repsol Honda.
Ένα επεισόδιο στον εναρκτήριο γύρο μεταξύ του Marquez και του Marco Bezzecchi είχε τελειώσει με τον Ιταλό να σκάει άουτ. Οι αγωνοδίκες της FIM αποφάνθηκαν ότι ήταν ένα περιστατικό αγώνων.
Τώρα περιμένουμε τα δεδομένα πίεσης των ελαστικών για να επιβεβαιώσουμε τα αποτελέσματα του αγώνα, αλλά το DNF του Martin σημαίνει ότι τυχόν παραβιάσεις χαμηλής πίεσης δεν θα αλλάξουν το αποτέλεσμα του τίτλου.
MotoGP Βαλένθιας: Ο Bagnaia έλαβε μια ώθηση πριν τον αγώνα όταν προήχθη στην pole με ποινή τριών θέσεων για τον Maverick Vinales, ο οποίος δεν κατάφερε να βγει αμέσως από την πίστα αφού του έδειξαν μαύρες και πορτοκαλί σημαίες στην προθέρμανση.
Άλλοι αναβάτες που ακολούθησαν τον Marc Marquez και τον di Giannantonio αποχαιρετώντας τις σημερινές τους ομάδες σήμερα ήταν οι Franco Morbidelli (Monster Yamaha), Johann Zarco (Pramac Ducati), Pol Espargaro (GASGAS Tech3) και Luca Marini (VR46 Ducati).
Οι περισσότεροι αναβάτες επέλεξαν τα σκληρά μπροστινά και μεσαία πίσω ελαστικά για τους 27 γύρους, με εξαίρεση το Zarco (μεσαίο εμπρός) και το Vinales (μαλακό πίσω).
Ο Κουαρτάραρο επέστρεψε στο grid παρά το ότι έχασε την προθέρμανση λόγω υψηλού πυρετού και ασθένειας.
Η Joan Mir, η οποία υποβλήθηκε σε ελέγχους στο νοσοκομείο μετά από πτώση το πρωί της Παρασκευής, αποσύρθηκε από το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου, αλλά ελπίζει να οδηγήσει στο τεστ της Τρίτης.
Ο ισχύων πρωταθλητής Moto2, Pedro Acosta, θα κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP, με την GASGAS Tech3, στη δοκιμή της Βαλένθια.
Η πίστα της Βαλένθια επανεμφανίστηκε πριν από τη διοργάνωση του 2023.
MotoGP Βαλένθιας: Τελική βαθμολογία Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023
Η βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετά τον τελικό MotoGP της Βαλένθια της Κυριακής στο Circuit Ricardo Tormo, γύρος 20/20.
Ενημερώθηκε μετά την πτώση του Fabio di Giannantonio από τη δεύτερη στην τέταρτη θέση στο MotoGP της Βαλένθια λόγω ποινής 3 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα για χαμηλή πίεση ελαστικών .
Η ποινή ανέβασε τον Johann Zarco στη δεύτερη θέση και τον Brad Binder στην τρίτη στον αγώνα της Κυριακής, αλλά οι αναθεωρημένοι βαθμοί δεν αλλάζουν την αντίστοιχη τελική κατάταξη του πρωταθλήματος.
ΒΑΛΕΝΘΙΑ MOTOGP: ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2023
POS ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ NAT ΟΜΑΔΑ ΠΟΝΤΟΙ ΔΙΑΦ.
1 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 467
2 = Χόρχε Μάρτιν ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pramac Ducati (GP23) 428 (-39)
3 = Μάρκο Μπεζέκι ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 329 (-138)
4 = Μπραντ Μπάντερ RSA Red Bull KTM (RC16) 293 (-174)
5 = Γιόχαν Ζάρκο FRA Pramac Ducati (GP23) 225 (-242)
6 = Aleix Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) 206 (-261)
7 = Μάβερικ Βινιάλες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Aprilia Racing (RS-GP23) 204 (-263)
8 = Λούκα Μαρίνη ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 201 (-266)
9 = Άλεξ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Gresini Ducati (GP22) 177 (-290)
10 = Φάμπιο Κουαρτάραρο FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 172 (-295)
11 = Τζακ Μίλερ AUS Red Bull KTM (RC16) 163 (-304)
12 = Fabio di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) 151 (-316)
13 ^ 1 Φράνκο Μορμπιντέλι ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 102 (-365)
14 ˅1 Μαρκ Μάρκες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Repsol Honda (RC213V) 96 (-371)
15 = Ενέα Μπαστιανίνι ITA Ducati Lenovo (GP23) 84 (-383)
16 = Μιγκέλ Ολιβέιρα POR RNF Aprilia (RS-GP22) 76 (-391)
17 = Αουγκούστο Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Tech3 GASGAS (RC16)* 71 (-396)
18 ^ 1 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 56 (-411)
19 ˅1 Άλεξ Ρινς ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ LCR Honda (RC213V) 54 (-413)
20 = Ραούλ Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ RNF Aprilia (RS-GP22) 51 (-416)
21 = Dani Pedrosa ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Red Bull KTM (RC16) 32 (-435)
22 = Τζόαν Μιρ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Repsol Honda (RC213V) 26 (-441)
23 = Pol Espargaro ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Tech3 GASGAS (RC16) 15 (-452)
24 = Λορέντζο Σαβαντόρι ITA RNF Aprilia (RS-GP22) 12 (-455)
25 = Jonas Folger ΓΕΡ KTM Test Rider (RC16) 9 (-458)
26 = Στέφαν Μπραντλ ΓΕΡ LCR Honda (RC213V) 8 (-459)
27 = Μικέλε Πίρο ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-462)
28 = Ντανίλο Πετρούτσι ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-462)
29 = Καλ Κράτσλοου GBR Yamalube RS4GP (YZR-M1) 3 (-464)
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1: Ένα GP Las Vegas, ευτράπελα πολλά!!!
- Η F1 AI και η καταραμένη πίστα αλλάζει το δράμα
- MotoGP GP Valencia και ο Marquez ξανά στο βάθρο
- Μακελειό στο 21ο Motor Festival!!! (Απολογισμός)
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Antonelli δοκιμάζει τις δυνάμεις του στο τιμόνι της νέας Mercedes… CLA
Ο νέος οδηγός της ομάδας Mercedes-AMG F1, Andrea Kimi Antonelli, πήρε το τιμόνι της νέας ηλεκτρικής Mercedes CLA.
Η McLaren έχει «πολλά να μάθει όσον αφορά τη συνέπεια», κρίνει ο Verstappen
Ο Max Verstappen επέκρινε τη διοίκηση οδηγών της McLaren το 2024, λέγοντας ότι η βρετανική ομάδα "100%" έχασε ευκαιρίες για να αγωνιστεί για τον τίτλο των οδηγών με τον Lando Norris.
Πώς μοιάζει το πλέγμα Hypercar WEC 2025;
Λίγους μήνες πριν από την έναρξη της σεζόν του 2025 στο Κατάρ, έτσι είναι αυτή τη στιγμή το δίκτυο WEC Hypercar.