MOTOGP

Νικητής ο Λορένθο και η Ducati στο επεισοδιακό Καταλανικό GP

Θριαμβευτική αποδείχθηκε η Καταλονία για τον Χόρχε Λορένθο, που αναδείχθηκε πρωταθλητής του Γκραν Πρι στη Βαρκελώνη, εκτοπίζοντας τον Μαρκ Μάρκεθ στη δεύτερη θέση. Η εκκίνηση του Μάρκεθ ήταν αρκετά καλή, περνώντας στην πρώτη θέση με το που πρασίνισαν τα φανάρια ήδη από την πρώτη στροφή. Ωστόσο ακόμα και ο “πολύ σκληρός για να πεθάνει” Μάρκεθ...

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Θριαμβευτική αποδείχθηκε η Καταλονία για τον Χόρχε Λορένθο, που αναδείχθηκε πρωταθλητής του Γκραν Πρι στη Βαρκελώνη, εκτοπίζοντας τον Μαρκ Μάρκεθ στη δεύτερη θέση.

Η εκκίνηση του Μάρκεθ ήταν αρκετά καλή, περνώντας στην πρώτη θέση με το που πρασίνισαν τα φανάρια ήδη από την πρώτη στροφή. Ωστόσο ακόμα και ο “πολύ σκληρός για να πεθάνει” Μάρκεθ δεν κατάφερε να αποκρούσει τη στενή πολιορκία του Λορένθο ο οποίος κατάφερε πολύ σύντομα (λιγότερο από τρία λεπτά μετά την εκκίνηση) να περάσει στην πρώτη θέση.

Πιο πίσω, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο πέρασε στην τρίτη θέση αφήνοντας πίσω τον Ιαννόνε, ωστόσο στα μέσα του αγώνα υπέστη μια καταστροφική πτώση – όχι ευτυχώς για την υγεία του, αλλά για την προσπάθεια κατάκτησης του πρωταθλήματος, καθώς μιλάμε για την τρίτη του εγκατάλειψη για φέτος.

Ο Ντόβι δεν ήταν βέβαια το μόνο το DNF του αγώνα, καθώς είχαν προηγηθεί κατά σειρά οι Κάλλιο, Γκιντολί, Λούτι, Α. Εσπαργαρό και Σίμεον. Τον Ντοβιτσιόζο ακολούθησαν στην ίδια κατεύθυνση και οι Νακαγκάμι και Σμιθ (ο πρώτος έπεσε πάνω στο δεύτερο).

Οι Άλεξ Ρινς και Τίτο Ράμπατ βγήκαν εκτός αγώνα εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων (στην περίπτωση του Ράμπατ, η Ducati του – της μη εργοστασιακής ομάδας της Reale Avintia – έπιασε φωτιά).

Την πτώση του Ντοβιτσιόζο όμως εκμεταλλεύτηκε ο Ρόσι, που ευθύς αμέσως ανέλαβε την τρίτη θέση του, την οποία κράτησε μέχρι τέλους, εξαπολύοντας μάλιστα δριμύτατη επίθεση στον Μάρκεθ κατά τον τελευταίο γύρο, έστω κι αν τελικά ο Ισπανός κατάφερε (μόλις) να κρατήσει χαρακτήρα – και τη θέση του.

Η πλέον εντυπωσιακή πτώση θα πρέπει να πούμε πάντως πως ανήκε δικαιωματικά στον Σιάριν, μόλις τέσσερις γύρους από τον τερματισμό, καθώς ένας λάθος υπολογισμός στο πόσο ανοικτά πήρε τη στροφή έφερε μια απότομη διόρθωση από τη μεριά του, με τη μηχανή του να κάνει ένα απότομο “S” και να τον εκτοξεύει στον αέρα, ευτυχώς χωρίς να του προκαλέσει τραυματισμό.

Για τον Λορένθο, η back-to-back νίκες του στα δύο τελευταία Γκραν Πρι πρέπει να του δίνουν σαφέστατα μία πολύ καλή ώθηση στην αυτοπεποίθησή του, ειδικά με δεδομένη και την μεταγραφή του από την επόμενη χρονιά στην ομάδα της Honda, παίρνοντας τη θέση του Πεδρόσα δίπλα στον Μάρκεθ!

Exit mobile version