Ο Crutchlow σκαρφαλώνει στη νίκη της Αργεντινής, ο Marquez ξεφεύγει
Και όταν λέμε “ξεφεύγει”, δεν εννοούμε στη βαθμολογία, αλλά στη συμπεριφορά, καθώς κάποιος θα πρέπει να τον κατεβάσει μερικά επίπεδα… Πρώτο στράικ, ενώ στο grid σταμάτησε η μηχανή του, εκείνος επανήλθε στη θέση του, ενώ κανονικά έπρεπε να ξεκινήσει από τα pits. Αποτέλεσμα; Ποινή ride through, που την εξετέλεσε σχεδόν άμεσα με 19 γύρους να...Και όταν λέμε “ξεφεύγει”, δεν εννοούμε στη βαθμολογία, αλλά στη συμπεριφορά, καθώς κάποιος θα πρέπει να τον κατεβάσει μερικά επίπεδα…
Πρώτο στράικ, ενώ στο grid σταμάτησε η μηχανή του, εκείνος επανήλθε στη θέση του, ενώ κανονικά έπρεπε να ξεκινήσει από τα pits. Αποτέλεσμα; Ποινή ride through, που την εξετέλεσε σχεδόν άμεσα με 19 γύρους να απομένουν, πέφτοντας τελικά στη 19η θέση.
Δεύτερο στράικ, ο απαράδεκτος εμβολισμός του Aleix Espargaro με την Aprilia, και ζητώντας μετά συγγνώμη με χειρονομία του. Αποτέλεσμα; Μία αλλαγή θέσης με τον Luthi, τον οποίον στιγμιαία πέρασε ξανά.
Τρίτο στράικ, ο ακόμα πιο απαράδεκτος εμβολισμός του Rossi, τον οποίον όμως έσπρωξε εκτός πίστας και πέταξε εκτός μηχανής. Αποτέλεσμα; Κανένα (τουλάχιστον όχι στην αρχή, λεπτομέρειες παρακάτω)! Η απόγνωση φάνηκε στις εκφράσεις του Rossi, ο οποίος από την έκτη θέση βρέθηκε τελικά στη 19η και χωρίς καμία δυνατότητα να επανέλθει…
Η συμπεριφορά του Marquez είναι τουλάχιστον αντιαθλητική και, ειδικά μετά τη σύγκρουση με τον Rossi θα έπρεπε να έχει πέσει μαύρη σημαία. Από την άλλη, ολόκληρος ο αγώνας δεν ήταν χωρίς αμφιλεγόμενες στιγμές, με πιο σοκαριστική την εκτόξευση του Pedrosa που έπεσε πάνω σε υγρό σημείο της πίστας.
Αλλά και η αρχή φάνηκε πως ήταν προβληματική, με την καθυστέρηση έναρξης του αγώνα να δίνει άδικο αβαντάζ σε όλους πλην του Miller. Η επιλογή του εξαρχής για slicks δικαιώθηκε αλλά η καθυστέρηση έναρξης του αγώνα επειδή και όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες αποχώρησαν από το grid για να τον ακολουθήσουν θα έπρεπε να συνοδευτεί από ξεκίνημά τους από τα pits.
Επιστρέφοντας όμως στις πρώτες θέσεις, η τετραπλή μονομαχία των Miller (που ηγείτο της αγέλης εξαρχής), Zarco, Rins και Crutchlow είδε άπειρες εναλλαγές στην πρώτη θέση, με τον Miller να ψαρώνει από το Rins και το Rins με τη σειρά του να χάνει την πρωτιά από τον Crutchlow 6 γύρους πριν το τέλος. Για τον Βρετανό, η πρωτιά ήταν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη, ειδικά από τη στιγμή που αυτή τη στιγμή ηγείται του πρωταθλήματος και, παρά ορισμένες στιγμές που φάνηκε να “το χάνει” από την πίεση του Zarco, εν τέλει η κορυφή κατακτήθηκε!
Όσο για τον Marquez; Αφού σάρωσε (κυριολεκτικά) τα πάντα στο πέρασμά του, στον τελευταίο γύρο πέρασε και τον Viñales για την πέμπτη θέση, όπου και τερμάτισε. Όμως, οι θεοί των motorsports έβαλαν μία ποινή 30 δευτερολέπτων που έστειλε τον “άγριο” Ισπανό, στην 18η θέση. Κι έτσι αποκαταστάθηκε, τελικά, η ισορροπία του σύμπαντος!