Pedro Acosta MotoGP: Ο Πέδρο Ακόστα δεν θα αφήσει τον εαυτό του να αποθαρρυνθεί από την πορεία του. Παρά το θρυλικό του ντεμπούτο στην κατηγορία MotoGP , όπου ολοκλήρωσε ήδη το πρώτο του Grand Prix με τον ταχύτερο γύρο στον αγωνιστικό χώρο και τερμάτισε το δεύτερο Grand Prix του στο βάθρο, ο 19χρονος Ισπανός τονίζει επανειλημμένα ότι έχει ακόμα πολλά να έχει μάθει.
Ένα παράδειγμα της μαθησιακής διαδικασίας του Acosta ήταν η έναρξη στο Portimao το Σαββατοκύριακο της Πορτογαλίας. Ξεκίνησε καλά στο Grand Prix την Κυριακή, το οποίο τελικά τερμάτισε τρίτος. Ο οδηγός της Tech3 GasGas έχασε μόνο την έβδομη θέση που είχε κατακτήσει στην πρόκριση για λίγα δευτερόλεπτα στη φασαρία των πρώτων στροφών. Μετά από μισό γύρο επέστρεψε στην έβδομη θέση. Η δυναμική του προς τα εμπρός ξεκίνησε λίγο αργότερα καθώς ξεπέρασε τους Jack Miller, Brad Binder, Marc Marquez και Francesco Bagnaia.
Την προηγούμενη μέρα στο σπριντ, ο Ακόστα δεν ξεκίνησε καλά. Σε αυτή την περίπτωση, ο πρωτάρης που ξεκίνησε από το P7 «μόνο» επέστρεψε από τον πρώτο γύρο στην ενδέκατη θέση, αφού ήταν μόλις δωδέκατος στην πρώτη στροφή. Ακριβώς στην αρχή, ο Acosta είχε ένα ελαφρύ τροχό και δεν μπόρεσε να επιταχύνει όπως ήθελε.
- Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος
- Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda
- Το χαμένο σενάριο του Νίκου Φώσκολου Drive to Survive αποκλειστικά στο Netflix με πολύ δράμα και λίγη F1
Pedro Acosta MotoGP: “Η αρχή ήταν το πρόβλημα. Έχασα 2,5 δευτερόλεπτα με μία κίνηση. Στο τέλος ήταν πέντε δευτερόλεπτα που τερμάτισα πίσω από τον Maverick [Vinales]”, είπε ο Acosta μετά το σπριντ και μίλησε για το γεγονός ότι “τον χειρισμό του συμπλέκτη περιέργως» κατά την εκκίνηση.
Σε αντίθεση με το Kalex, το οποίο ο Acosta οδήγησε στον παγκόσμιο τίτλο στην κατηγορία Moto2 πέρυσι, το KTM RC16 στην κατηγορία MotoGP έχει υδραυλικό συμπλέκτη. Το να αποκτήσετε την τέλεια αίσθηση για αυτό, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής των ρυθμίσεων εάν είναι απαραίτητο, είναι κάτι στο οποίο ο Acosta και η ομάδα Tech3 «πρέπει να συνεχίσουν να εργάζονται», όπως λέει.
Αμέσως μετά την έναρξη της σεζόν στο Κατάρ, ο πρωτάρης του MotoGP είχε ήδη παραγγείλει άλλη μια αλλαγή στο RC16 του, δηλαδή μια διαφορετική θέση του μοχλού για την ενεργοποίηση της διάταξης ύψους πίσω οδήγησης.
Και η διαδικασία εκμάθησης θα συνεχιστεί και στα άλλα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα της σεζόν – τα περισσότερα από αυτά σε πίστες που ο Acosta δεν έχει οδηγήσει ποτέ σε μοτοσυκλέτα MotoGP. «Χρειάζομαι ακόμα περισσότερο χρόνο σε αυτό το ποδήλατο, αλλά είμαστε στο σωστό δρόμο», λέει.
Το πραγματικό κλειδί για το εκπληκτικό ξεκίνημα της ζωής του Acosta στο MotoGP
Pedro Acosta MotoGP: Ο πρωτάρης της Tech3 GasGas, Pedro Acosta, έκανε ένα εκπληκτικό ξεκίνημα ως αναβάτης MotoGP έχοντας ήδη κατακτήσει το βάθρο στα δύο πρώτα του Grand Prix.
Η εντυπωσιακή πορεία του Acosta μέσα από το γήπεδο στο GP του Κατάρ για να φτάσει στην τέταρτη θέση, επειδή η ολίσθηση στην ένατη θέση έχει ήδη τραβήξει την προσοχή.
Αλλά ήταν μια παρόμοια επιβάρυνση από την έβδομη θέση στο grid την τελευταία φορά στην Πορτογαλία που κορυφώθηκε με ένα παρθενικό βάθρο στην τρίτη, μετά την πτώση του Maverick Vinales της Aprilia στον τελευταίο γύρο, που φαίνεται να έδωσε τον τόνο για το υπόλοιπο της χρονιάς του Acosta.
Ενώ έχουν γίνει πολλά για την οδηγική του ικανότητα – κάτι καλά τεκμηριωμένο από τις μέρες του στο Moto3 το 2021 – αναφέρθηκε σε κάτι μετά το βάθρο του στην Πορτογαλία που δείχνει το πραγματικό κλειδί της επιτυχίας του μέχρι στιγμής.
«Έχω μόνο καλά λόγια για όλη την ομάδα γιατί δεν είναι τόσο εύκολο να έρθεις σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP, με μια νέα πίστα, με μια νέα εμπειρία για εμάς, δεν είναι εύκολο να διαχειριστώ το κεφάλι μου γιατί ξέρω ότι δεν είμαι ο ο πιο εύκολος άνθρωπος σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο», παραδέχτηκε με ειλικρίνεια.
«Δουλεύουν σαν την κόλαση. Κάθε πρωί που ξυπνάω έχω περίπου 20 μηνύματα από τα δεδομένα μου [μηχανικό] και τον επικεφαλής του πληρώματος μου, έχοντας πολλά πράγματα και πολλές φωτογραφίες να ελέγξω, για να καταλάβω πού να βελτιώσω».
Και πρόσθεσε: «Η ομάδα κάνει τον δρόμο πολύ πιο εύκολο. Διαχειρίζονται πολύ καλά το κεφάλι μου, ξέρω ότι δεν είμαι ο πιο εύκολος άνθρωπος σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο μερικές φορές».
Pedro Acosta MotoGP: Ο Ακόστα έχει μιλήσει εκτενώς για την πίεση που δέχτηκε από το ντεμπούτο του στο γκραν πρι το 2021 και για το πώς τώρα είναι ένα φυσιολογικό μέρος της ζωής του.
Αλλά με τις συνεχείς συγκρίσεις με άλλους μεγάλους του MotoGP και τις προβλέψεις για νίκες και ακόμη και τίτλους στην πρωταρή χρονιά του, υπάρχουν ακόμα πολλά ψυχικά εμπόδια για να ξεπεράσει.
Η ομάδα KTM και Tech3 που έχουν συγκεντρωθεί γύρω του, με τιμόνι τον βετεράνο αρχηγό του πληρώματος Paul Trevathan, κρατά σαφώς τον 19χρονο υπό έλεγχο καθώς μαθαίνει τα σχοινιά στο MotoGP.
Αυτό το περιβάλλον είναι ένα περιβάλλον που επιτρέπει επίσης στον Acosta να μεγιστοποιήσει την μαθησιακή του εμπειρία και να το κάνει ενώ αγκαλιάζει τα λάθη.
Αυτό είναι που οδήγησε το αφεντικό της ομάδας Tech3, Herve Poncharal, να δημιουργήσει ένα μοναδικό ψευδώνυμο για τον Acosta.
“Έχουμε έναν νέο αναβάτη, έναν πρωτάρη, αλλά το απίστευτο είναι ότι δεν έχει πίεση”, είπε ο Poncharal στο Canal+.
“Λέει: “Μην είστε νευρικοί, παιδιά, νιώθω καλά, δεν είμαι καθόλου αγχωμένος και το μόνο που χρειάζομαι είναι να ιππεύω και να μάθω καβαλάρη”.
«Έκανε ένα μέσο ξεκίνημα στο σπριντ [στο Κατάρ] και μετά επέστρεψε καλά. Μου είπε, «είναι καλό να κάνεις λάθη στην αρχή, μαθαίνω», γι’ αυτό χρησιμοποιούσα πάντα αυτόν τον όρο από την αρχή της χρονιάς: τον λέμε Μπομπ Σφουγγαράκη, γιατί μαθαίνει και καταγράφει τα πάντα.
«Δεν του είπα τίποτα συγκεκριμένο, παρά μόνο: «Συνέχισε να κάνεις τη δουλειά σου, αυτό που κάνεις από τους πρώτους σου γύρους στο MotoGP. Είναι αυτό που χρειαζόμαστε».
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: