Συνέντευξη του Πρωταθλητή του 2023 στο MotoGP Pecco Bagnaia : Ο Χόρχε Μάρτιν μπορεί να ήταν ο ταχύτερος άνθρωπος του MotoGP το 2023. Αλλά ο τελικός πρωταθλητής Francesco Bagnaia το έκανε πάντα να μετράει όταν μοιράζονταν οι μεγάλοι πόντοι. Εδώ, ο δύο φορές πρωταθλητής της πρώτης κατηγορίας λέει στο Cycle News πώς τα κατάφερε.
Όλες οι επιτυχίες του πρωταθλήματος αξίζουν αναγνώρισης. Κάποιοι όμως αξίζουν περισσότερα από άλλους. Το 2023 ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα καθώς ο Francesco Bagnaia έφτασε σε νέα επίπεδα απόδοσης, αντέχοντας σχεδόν αδιάκοπη πίεση από τον κύριο αντίπαλο Jorge Martin τους τελευταίους μήνες της χρονιάς να γίνει ένας από τους μόλις 13 άνδρες που θα διατηρήσουν το στέμμα της κορυφαίας κατηγορίας.
Εκ πρώτης όψεως, το γεγονός ότι ηγήθηκε του εργοστασίου, το οποίο συγκέντρωσε κολοσσιαίους 700 πόντους Constructors από πιθανούς 728 σε 20 αγώνες χαρακτηριστικών και 20 Sprint, δεν ακούγεται ως το πιο εκπληκτικό επιτεύγμα. Αλλά το πώς ο Bagnaia επανειλημμένα αναπήδησε από θέσεις κινδύνου στην Ινδονησία, την Αυστραλία, το Κατάρ και τη Βαλένθια στάθηκε στο νούμερο ένα πιάτο που κουβαλούσε όλο το χρόνο.
«Έκανε το πιο δύσκολο πράγμα για έναν αναβάτη – την υπεράσπιση ενός πρωταθλήματος», είπε ο Marc Marquez, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του στον νέο πρωταθλητή στη Βαλένθια. «Το να κερδίσεις ένα πρωτάθλημα είναι πολύ δύσκολο. Αλλά το να υπερασπίζεσαι έναν, να διατηρείς την πίεση, είναι ακόμα περισσότερο».
MotoGP Pecco Bagnaia : Και να κρατήσει την πίεση που έκανε. Η επική επιστροφή του επικεφαλής αμφισβητία Martin από τον Σεπτέμβριο και μετά ήταν καταπληκτική. Αλλά ο Bagnaia αντέδρασε όταν χρειαζόταν και έδειξε ότι ήταν η πιο ήρεμη, πιο ώριμη φιγούρα, ακόμα κι αν δεν ήταν απαραίτητα πιο γρήγορος.
«Ξεκινώντας από τη Βαρκελώνη, ο Χόρχε ήταν σίγουρα πιο γρήγορος από αυτόν σε πολλές πίστες», εξήγησε ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna. Μπορεί να αντέξει την πίεση αρκετά καλά και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπιζε τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες του Μάρτιν —και του Μάρκεζ— να του ξεφύγει ήταν αξιέπαινο.
Ο δραματικός τελικός γύρος της χρονιάς, όπου αποφασίστηκε ο τίτλος, ήταν ένα στιγμιότυπο από τις αντίστοιχες προκλήσεις των δύο διεκδικητών. Παρά την κορυφαία ταχύτητα του Ισπανού, ο Bagnaia ήταν ο πιο ψύχραιμος πελάτης, με την ικανότητα του σε καταστάσεις υψηλής πίεσης να φανερώνουν. Οι τρεις μέρες ακολούθησαν αυτό που έγινε αναγνωρίσιμο μοτίβο για τον φετινό νούμερο ένα: αδύναμος την Παρασκευή, κατώτερος από τον Martin στο Sprint, αλλά ξεπέρασε τον μεγάλο του αντίπαλο μια μέρα όταν ήταν πραγματικά σημαντικό.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
Συνέντευξη του Πρωταθλητή MotoGP 2023 Pecco Bagnaia : “Ο Pecco είναι ένας από τους ταχύτερους αναβάτες, αλλά είναι επίσης ικανός να σκέφτεται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να κάνει τη σωστή στρατηγική”, δήλωσε ο αθλητικός διευθυντής Paolo Ciabatti. «Μερικές φορές, δεν φτάσαμε στην τέλεια κατάσταση για τον αγώνα Sprint. Αλλά έχει πολύ στενή σχέση με τον [Cristian] Gabarrini [Crew Chief], [Tomasso] Pagano [Ηλεκτρονικός Μηχανικός] και την υπόλοιπη ομάδα. Αναλύουν τα δεδομένα και σχεδόν πάντα βρίσκουν μια λύση για την Κυριακή».
Μια ματιά στα αποτελέσματα του έτους υπογράμμισε πώς ακριβώς εξελίχθηκε αυτή η προσέγγιση. O Bagnaia κέρδισε επτά φορές την Κυριακή και ανέβηκε 15 βάθρα. Στις πέντε περιπτώσεις, δεν ήταν εκεί, δύο φορές έπεσε από το προβάδισμα [Όστιν, Μπαρτσελόνα] δύο φορές έπεσε από τη δεύτερη [Αργεντινή, Ινδία] και μία φορά από τον αγώνα νίκης [Γαλλία]. Με άλλα λόγια, ο άνθρωπος που έφερε το νούμερο ένα στην πρεμιέρα για πρώτη φορά από το 2011 ήταν πάντα εκεί.
Αυτό δεν είναι τυχαίο. Τα τέσσερα χρόνια της προηγούμενης εμπειρίας του στην κορυφαία κατηγορία του έχουν διδάξει πώς να βελτιώσει την τεχνική και τη μέθοδο εργασίας του.
«Ένα πράγμα στο οποίο είμαι πάντα επικεντρωμένος είναι να βελτιώσω την αίσθηση μου όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα στα μεταχειρισμένα ελαστικά», εξήγησε ο Ιταλός. «Αν κοιτάξετε την ανάλυση γύρο προς γύρο μετά από μια συνεδρία [την Παρασκευή], θα δείτε ότι μόνο εγώ και ο Fabio [Quartararo] χρησιμοποιούμε πολύ παλιά ελαστικά όλη την περίοδο. Προτιμώ αυτό. Μπορεί να είναι δύσκολο καθώς αν δεν βλέπετε το όνομά σας μπροστά, χάνετε λίγο από τη γραμμή. Αλλά έχω δουλέψει πολύ σε αυτό και με βοήθησε να είμαι πιο δυνατός για την Κυριακή.
MotoGP Pecco Bagnaia :«Στους τελευταίους αγώνες, πάντα δυσκολευόμουν λίγο τις πρώτες μέρες του Σαββατοκύριακου. Αλλά μετά, την Κυριακή, ήμουν πάντα ανταγωνιστικός ξανά. Είναι μια στρατηγική που χρειάζεται περισσότερο χρόνο. Το ποδήλατο πέρυσι ταίριαζε παντού που πήγαμε. Φέτος, η μοτοσυκλέτα είναι εντελώς διαφορετική ως προς τη ρύθμιση και την αίσθηση, οπότε πρέπει να την αλλάξουμε (να την προσαρμόσουμε) και να αλλάξουμε γνώμη σε αυτό. Χρειαζόμουν περισσότερο χρόνο για να το καταλάβω, αλλά μετά, στους αγώνες, είναι τόσο ανταγωνιστικό. Πάντα δουλεύω με τον εαυτό μου και αυτό βοηθάει πάντα την Κυριακή».
“Ένα πράγμα στο οποίο είμαι πάντα επικεντρωμένος είναι να βελτιώσω την αίσθηση μου όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα στα μεταχειρισμένα ελαστικά.”
Πολύ συχνά, τον έγραφαν μετά το Σπριντ. Στην Ινδονησία, όταν πέτυχε κουτσαίνοντας στην όγδοη θέση, ο Marquez σημείωσε μια φασαρία, δηλώνοντας: «Ο Pecco ανακαλύπτει πόσο δύσκολο είναι να υπερασπιστείς έναν τίτλο». Αφού έγινε ο πρώτος αναβάτης που κέρδισε από τη 12η θέση στο grid από τον Απρίλιο του 2006, την επόμενη μέρα, ο Bagnaia πέρασε τον γύρο χαλάρωσης ακούγοντας το αυτί του στις κερκίδες. «Μερικοί άνθρωποι μιλούν πολύ νωρίς», χαμογέλασε εκείνη τη στιγμή.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Αυτή η εμπειρία ήταν κρίσιμη στη Βαλένθια, όπου έφτασε με πλεονέκτημα 21 πόντων και στη συνέχεια έπρεπε να υπερασπιστεί το προβάδισμα 14 πόντων στον τελευταίο αγώνα. «Πέρυσι [στη Βαλένθια] ήμουν υπό πολύ μεγαλύτερη πίεση», είπε. «Φέτος, τα κατάφερα πολύ καλά γιατί πάντα σκεφτόμουν μόνο τον αγώνα. Νομίζω ότι έχω κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά, όσον αφορά το να είμαι ήρεμος σε κάποιες καταστάσεις για να τις διαχειριστώ καλύτερα.
«Η ομάδα μου με βοήθησε πάρα πολύ. Νομίζω ότι θα συνεχίσω να προσπαθώ να καταλάβω και να προσπαθήσω να μάθω από τα λάθη μου. Πέρυσι νομίζω ότι ήμουν έτοιμος. Φέτος όμως ξεκίνησα και στον δεύτερο και τον τρίτο αγώνα έκανα το ίδιο λάθος με πέρυσι. Νομίζω ότι κάθε χρόνο είναι μια διαδικασία να βελτιώνουμε τον εαυτό μας και τον εαυτό μου. Οπότε, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».
Ο εχθρός μέσα | Συνέντευξη του Πρωταθλητή MotoGP 2023 Pecco Bagnaia
Το 2022, ο κύριος αντίπαλος του Bagnaia βρισκόταν σε μια εμφανώς κατώτερη μηχανή. Ενώ η ανατροπή του στους 95 πόντους έγραψε ιστορία ως η μεγαλύτερη επιστροφή του MotoGP, ο Fabio Quartararo και η γερασμένη, υποδύναμη Yamaha M1 του δεν μπορούσαν πραγματικά να προβάλουν μεγάλη αντίσταση όταν ο άνθρωπος της Ducati βρήκε το groove του.
Ωστόσο, αυτή τη φορά, ο εχθρός του ήταν πιο κοντά στο σπίτι. Και καθώς ο Μάρτιν βρισκόταν στον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό όλο το χρόνο, με τις αναβαθμίσεις της αεροδυναμικής και της συσκευής εκκίνησης να φτάνουν ταυτόχρονα, η Bagnaia δεν είχε καμία δικαιολογία. Η απειλή να χτυπηθεί από έναν αναβάτη με δορυφορική στολή αύξησε το διακύβευμα. Και με την Ducati να συγκεντρώνει τα δεδομένα και των οκτώ αναβατών στο τέλος κάθε μέρας, δεν υπήρχε κρυψώνα.
MotoGP Pecco Bagnaia : «Πέρυσι ο Fabio ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά μόλις άρχισα να κερδίζω, ήταν σε μπελάδες», θυμάται ο Bagnaia. «Ήταν τόσο γρήγορος, αλλά το ποδήλατό του δεν του έδινε τη δυνατότητα να πολεμήσει εναντίον μου. Ήμασταν σε διαφορετική κατάσταση. Φέτος μετά την Μπαρτσελόνα, ο Χόρχε άρχισε να έχει πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Άρχισε να κερδίζει πόντους κάθε Σαββατοκύριακο και ήταν δύσκολο να σταματήσει. Μετά τράκαρα στην Ινδία όταν ήμουν μπροστά του, κάτι που σίγουρα ήταν ένα συν στην επιστροφή του.
«Λοιπόν, αυτή ήταν μια πιο δύσκολη χρονιά, ειλικρινά. Η κοινή χρήση δεδομένων είναι χρήσιμη αλλά και πιο αγχωτική μερικές φορές. Θυμάμαι πολλούς αγώνες που ήμουν πιο ανταγωνιστικός ή και οι δύο πλευρές [ήταν παρόμοιες], ή εκείνος ήταν πιο ανταγωνιστικός. Είδα τα στοιχεία του. Έβλεπε τα στοιχεία μου. Με τον ίδιο τρόπο βελτιωνόμασταν. Σίγουρα, ήταν πολύ δύσκολο».
Τα μέσα νίκης του Bagnaia το 2022 προηγούνταν από μπροστά, αμύνονταν από εκεί και κέρδιζαν με τη μικρότερη διαφορά (ποτέ πάνω από 0,635 δευτερόλεπτα). Φέτος, είδαμε ένα μαχητικό σερί να προστίθεται στο μανδύα του, όπως μαρτυρεί το επικό του κομμάτι με τα εργοστασιακά KTM στη Jerez, και αυτή τη λαμπρή επιστροφή στην Ινδονησία.
«Πέρυσι ο Φάμπιο ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά μόλις άρχισα να κερδίζω, είχε πρόβλημα».
MotoGP Pecco Bagnaia : Και μνημονιακά αντιμετώπισε τον Μάρτιν σε διάφορες περιστάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τη σύγκρουσή τους στο Sachsenring να είναι το πρώτο σημάδι του τι θα επακολουθούσε. «Στο τέλος, ήταν βασικά στο ίδιο επίπεδο», είπε ο Ciabatti. «Αυτός ο αγώνας θα ήταν εξαιρετικά βαρετός χωρίς οι δυο τους να είχαν αυτή τη φανταστική μάχη».
Ενώ ο Μάρτιν ξεπέρασε το ένα στο GP της Ταϊλάνδης, καθώς και στα σπριντ του Κατάρ και της Βαλένθια, ο Bagnaia έβρισκε ακόμα τρόπους να ξεπεράσει τον αντίπαλό του σε κάθε έναν από τους τρεις τελευταίους γύρους.
Αναπήδηση πίσω | Συνέντευξη του Πρωταθλητή MotoGP 2023 Pecco Bagnaia
Ενώ η ταχύτητα του Martin στα τέλη της σεζόν ήταν αδιαμφισβήτητη, αξίζει να σημειωθεί ότι ο νούμερο ένα ανέκαμψε από αυτό που θα μπορούσε να ήταν ένα ατύχημα στο τέλος της καριέρας του τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Η γρήγορη επιστροφή του στη δράση πέντε ημέρες μετά από ένα φρικιαστικό χτύπημα στη Βαρκελώνη, όπου ο Μπραντ Μπίντερ έτρεξε πάνω από το δεξί του πόδι, έδειξε ότι είχε τη δύναμη να ανταποκρίνεται στην ταχύτητα.
Αντί για μια συγκεκριμένη νίκη φέτος, ήταν αυτή η αξιοσημείωτη επιστροφή που τράβηξε το μάτι του Ciabatti. «Τους επόμενους αγώνες, έπρεπε να αντιμετωπίσει μια πολύ δύσκολη κατάσταση σωματικά. Δεν είδαμε όλες τις δυνατότητες του Bagnaia. Όταν έρχεστε στο Misano μια εβδομάδα αργότερα μετά από εκείνο το ατύχημα, εντελώς χτυπημένος και μελανιασμένος και είχατε ένα KTM στο πόδι σας, νομίζω ότι είναι ήδη θαύμα που μπορούσε να κάνει και τους δύο αγώνες και να τερματίσει τρίτος.»
MotoGP Pecco Bagnaia : «Στη Βαρκελώνη, ήταν σκληρά, πολύ δύσκολα», θυμάται ο Bagnaia. «Ήταν ήδη ένα μεγάλο, μεγάλο τρακάρισμα, αλλά μετά ο Μπραντ (Μπάντερ), οδήγησε πάνω από τα πόδια μου και ήταν ακόμα πιο τρομακτικό. Ήμουν τυχερός που ο Enea [Bastianini] τράκαρε στην πρώτη στροφή και έβγαλε άλλους πέντε αναβάτες, οπότε ήμουν πολύ τυχερός.
«Ετοίμασα τα πάντα για να είμαι έτοιμος στο Μισάνο, αλλά ακόμα και πάλι, δεν ήμουν προετοιμασμένος. Δεν μπορούσα να κουνήσω το γόνατό μου, αλλά, ευτυχώς, κατάφερα να αγωνιστώ και τα δύο βάθρα με βοήθησαν να προσπαθήσω και να επικεντρωθώ μόνο στο πρωτάθλημα. Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή, αλλά ήταν ένα καλό μάθημα για να βελτιώσω τον εαυτό μου», σκέφτηκε.
Και δεν ήταν μόνο αυτό. Τον Οκτώβριο, ο Bagnaia αποκάλυψε ότι έφερε βαριά τραύματα για μήνες πριν από την πτώση της Βαρκελώνης. «Στο ατύχημα του Le Mans, έσπασα το [οστό του αστραγάλου στο δεξί] πόδι και τον καρπό. Όταν παίρνετε παυσίπονα, δεν αισθάνεστε τίποτα, αλλά τις επόμενες μέρες, αρχίζετε να μην αισθάνεστε τόσο καλά. Έτρεξα στο Mugello και όλα πήγαν εντάξει, αλλά φτάσαμε στο Sachsenring, σε όλες τις αριστερές γωνίες—άρχισα να έχω προβλήματα με τους συνδέσμους στο χέρι μου. Ήταν επίσης ένα πρόβλημα».
Μόνο στην Ινδονησία ένιωσε πλήρως αναρρωμένος. Ένας άλλος λόγος για να υποστηρίξει γιατί το είχε κερδίσει πλήρως.
Περιθώριο για βελτίωση | Συνέντευξη του Πρωταθλητή MotoGP 2023 Pecco Bagnaia
Μετά την επιτυχία του το 2022, ο επικεφαλής του πληρώματος Gabarrini είπε ότι είχε ξεκλειδώσει μόνο το ήμισυ των δυνατοτήτων της Bagnaia. Και θα ακολουθήσουν κι άλλα, ειδικά καθώς η δεύτερη χρονιά του πρωταθλήματος στο MotoGP ήταν κάθε άλλο παρά τέλεια. Ο τίτλος θα μπορούσε να ήταν μακριά από τον Μάρτιν πολύ πριν από την Μπαρτσελόνα, αν δεν υπήρχαν απρόσεκτα ατυχήματα στην Αργεντινή, το Όστιν και τη Γαλλία, δείχνοντας ότι ο 25χρονος μπορεί ακόμα να ξεκαθαρίσει μερικές αδυναμίες, κυρίως αδικαιολόγητα λάθη, που είχαν επίσης επηρεάσει την έναρξη της προηγούμενης εκστρατείας του.
Ο Bagnaia πιστεύει ότι αυτά τα πρώτα ατυχήματα ήταν ίσως ο λόγος για τον οποίο πήρε χρόνο για να πάει σε ορισμένες πίστες αργότερα μέσα στη χρονιά. «Αν θυμάστε τον Μάρτιν στην Ινδονησία τι του συνέβη, ήταν τόσο σίγουρος. Έσπρωχνε, κέρδιζε διαφορά και τρία δευτερόλεπτα μπροστά. Στη συνέχεια, χωρίς να ξέρει γιατί, συνετρίβη», είπε.
MotoGP Pecco Bagnaia : «Αυτό μου συνέβη στο Ώστιν. Οδηγούσα, ένιωθα ασυναγώνιστος. Μετά έφτασα να γυρίσω δύο, ήμουν λίγο πιο φαρδύς και έχασα το μπροστινό μέρος χωρίς να καταλάβω γιατί. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί, ειλικρινά. Τώρα ξέρω ότι είναι καλύτερα να είμαι πιο ήρεμος, να κατανοώ καλύτερα την κατάσταση με τα ελαστικά και μετά να πιέζω. Γιατί το πρώτο μέρος της περσινής χρονιάς ήταν ένα μεγάλο μάθημα.
«Για την επόμενη χρονιά, θα πρέπει να βελτιωθώ. Αλλά στους τελευταίους αγώνες, έκανα ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Είχαμε μόνο μια ατυχία. Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μου. Πολύ ευχαριστημένος με όλα. Νομίζω ότι έκαναν καταπληκτική δουλειά. Είμαι πολύ περήφανος και για το πλήρωμά μου στο σπίτι: την οικογένειά μου, τη φίλη μου, που πάντα με βοηθάνε σε κάθε περίσταση και με αφήνουν να καταλάβω πόσο χαρούμενη μπορώ να είμαι».
«Τώρα ξέρω ότι είναι καλύτερα να είμαι πιο ήρεμος, να κατανοώ καλύτερα την κατάσταση με τα ελαστικά και μετά να πιέζεις».
Αυτό το τελευταίο επίτευγμα φέρνει την Bagnaia σε μια εξέχουσα εταιρεία. Μόνο 12 αναβάτες είχαν υπερασπιστεί με επιτυχία έναν τίτλο πρώτης κατηγορίας πριν από αυτόν. Μαζί με τον Valentino Rossi και τον Marc Marquez ως οι μόνοι άνδρες που κέρδισαν τίτλους back-to-back στην εποχή των τετράχρονων του MotoGP.
«Είναι φανταστικό», είπε για το επίτευγμα. «Σκέφτηκα πολλές φορές αυτή τη σεζόν σε όλους τους αγώνες που παλεύαμε ότι οι μόνοι δύο αναβάτες που μπορούσαν να κερδίσουν δύο συνεχόμενα χρόνια ήταν ο Marc και ο Valentino. Ακόμη περισσότερο γιατί [έτρεχα] το νούμερο ένα. Το να τερματίσει δεύτερος θα ήταν ένα πολύ κακό αποτέλεσμα. Η πινακίδα νούμερο ένα σημαίνει ότι πρέπει να αποδείξετε ότι είστε νούμερο ένα.
«Νομίζω ότι κάναμε τα πάντα τέλεια για να θεωρηθούμε αυτό. Ακόμη περισσότερο στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος γιατί ήμασταν πιο γρήγοροι πολλές φορές, αλλά καταφέραμε να είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί, πιο γρήγοροι και πιο δυνατοί στον κύριο αγώνα. Η περασμένη σεζόν ήταν μια χρονιά για να είμαστε πολύ περήφανοι, αλλά αυτή τη σεζόν, ακόμη περισσότερο γιατί με το νούμερο ένα, με πολλά λάθη, κακή τύχη σε ορισμένες περιπτώσεις, κατακτήσαμε ακόμα τον τίτλο».
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1: Ο Μαξ Φερστάπεν δεν έχει κάτσει ούτε λεπτό στις χειμερινές διακοπές
- Michael Schumacher F1: Η κατάσταση του είναι τόσο τραγική που δεν θα το ευχόσουν ούτε στον χειρότερο εχθρό σου
- MotoGP Marquez: «Δεν σκέφτομαι να ταιριάξω με τον Rossi»
- Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival