WRC: Το μνημείο του Craig Breen αποκαλύφθηκε στο Ράλι Κροατίας
WRC Craig Breen :Ένα χρόνο μετά τον θάνατο του Κρεγκ Μπριν, οι διοργανωτές του Ράλι Κροατίας αποκάλυψαν ένα μνημείο στον τόπο του ατυχήματός του.WRC Craig Breen: Ο Ιρλανδός οδηγός έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής για να προετοιμαστεί για την έκδοση του Ράλι Κροατίας του 2023. Ο Breen ήταν στο τιμόνι του Hyundai i20 WRC του , το οποίο αναμενόταν να οδηγήσει στο ράλι. Λίγες μέρες αργότερα, ο συμπαίκτης του Esapekka Lappi τερμάτισε στο βάθρο του ράλι, στο οποίο η Hyundai είχε αποφασίσει να συμμετάσχει σε φόρο τιμής στον αποθανόντα οδηγό της.
Στις 13 Απριλίου, ένα χρόνο μετά το θανατηφόρο δυστύχημα του Craig Breen, οι διοργανωτές του Ράλι Κροατίας παρουσίασαν ένα μνημόσυνο αφιερωμένο στον Ιρλανδό, στον τόπο του ατυχήματος του. Βρίσκεται στο Lobor, μια στήλη τιμά τον πιλότο, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 33 ετών.
Διοργανώθηκε τελετή για την παρουσίαση αυτού του μνημείου, παρουσία του επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής του ράλι, Daniel Šaškin, και του Robert Markt, προέδρου της Κροατικής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και Karting . Η δήμαρχος του Lobor, Ljubica Jembrih, τοποθέτησε κεριά στο σημείο του δυστυχήματος, συνοδευόμενη από μέλη της οργάνωσης του ράλι και πυροσβέστες από το Lobor.
Στο μνημείο έχουν τοποθετηθεί επίσης αρκετές ιρλανδικές σημαίες. Η έκδοση του Ράλι Κροατίας 2024 θα διεξαχθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο, 19-21 Απριλίου. Θα αποτελέσει τον τέταρτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024.
WRC Craig Breen: Craig Breen, ένας θρυλικός λάτρης των αυτοκινήτων (Group B, Group A, WRC)
Πέθανε στις 13 Απριλίου 2023 σε δοκιμαστικό ατύχημα στην Κροατία, ο Craig Breen αφήνει πίσω του μια πλούσια συλλογή από αυτοκίνητα που οδηγήθηκαν σε ιστορικούς αγώνες. Απόδειξη του πάθους του για το ράλι.
Ο Craig Breen είναι περισσότερο γνωστός για την καριέρα του πίσω από το τιμόνι των μηχανών αιχμής WRC τις δεκαετίες του 2010 και του 2020, αλλά ο Ιρλανδός έχει επίσης καλλιεργήσει ένα βαθύ πάθος για την ιστορία του αθλήματος. Με το να γίνει επαγγελματίας, ο Craig Breen είχε την ευκαιρία να οδηγεί θρυλικά αυτοκίνητα, τα οποία τις περισσότερες φορές δανειζόταν από ομάδες ή ιδιοκτήτες ευαίσθητους στην αγάπη που ένιωθε για το Group B και το Group A.
MG Metro 6R4 Groupe B
Το μικρό αγγλικό αυτοκίνητο, παρόλο που είχε έναν V6 410 ίππων, δεν κέρδισε ποτέ σε παγκόσμιο ράλι στο Group B, αλλά ο Craig Breen επέλεξε το MG Metro 6R4 ως το αγαπημένο του αυτοκίνητο. Μια προσκόλληση που χρονολογείται από την πρώιμη παιδική ηλικία, όπως εξήγησε κατά τον πρώτο εγκλεισμό το 2020 στη σελίδα του στο Facebook:
WRC Craig Breen: «Όπως όλοι πιθανότατα γνωρίζετε ότι έχω εμμονή με το MG Metro 6R4, ο θόρυβος, η εμφάνιση, τα πάντα σχετικά με το 6R4 είναι απλά εξωπραγματικά.
Υποθέτω ότι το μόνο μέρος για να ξεκινήσετε είναι στην αρχή, από πού ξεκίνησε αυτή η εμμονή; Πολύ απλά με τον πατέρα μου, που έχει πολλά να ντρέπεται… Το χόμπι του έγινε η καριέρα μου και ήμουν πολύ τυχερός που είχα αυτό το ξεκίνημα. Είχε πολλά αυτοκίνητα ράλι όλα αυτά τα χρόνια, αλλά υπάρχει ένα που ξεχωρίζει πάνω από τα υπόλοιπα. Το πολύχρωμο MG Metro 6R4!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που το αυτοκίνητο μπήκε στην αυλή. Είχε ήδη οδηγηθεί με την πολύχρωμη ζωντάνια του από τον Δανό Morten Anderson στο Rallycross και μετά στο Rally από τον Dick Bailey. Ήταν αυτοκίνητο διεθνούς παραγωγής, 2,5 λίτρων, υψηλής συμπίεσης, με κιβώτιο ταχυτήτων σκύλου. Στην ηλικία των 5, ήταν ένα απόκοσμο μηχάνημα και μετά από μια γρήγορη περιστροφή στο δρόμο, μετά βίας που μπορούσα να δω πάνω από το ταμπλό, κόλλησα εντελώς!
Έφτασε ακριβώς στην ώρα για την τοπική μας εκδήλωση, το Ravens Rock Rally, το 1995. Το κουτί του σκύλου αφαιρέθηκε επειδή ήταν πολύ πολύτιμο και η σκέψη να το σπάσει θα σήμαινε να σταματήσει το ράλι για λίγο. Εγκαταστάθηκε ένα πλαίσιο συγχρονισμού… Διήρκεσε δύο ολόκληρα βήματα πριν φωνάξει για έλεος. Περαιτέρω έξοδοι το 1995 ήταν επιτυχείς και τελείωσε τη χρονιά με μια τρίτη θέση γενικής στο Banna Beach πριν σχεδιάσει μια πλήρη εμφάνιση στο εθνικό πρωτάθλημα το 1996.
Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power – ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ
- Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος
- Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda
- F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη Suzuka
- Ο Hamilton Goat συνομιλά με άλλους θρύλους για την απόσυρση του
WRC Craig Breen: Με πέταξαν σε ένα υπηρεσιακό βαν και με μετέφεραν σε όλη τη χώρα, ενώ ο μπαμπάς πάλευε με αυτό που θα έπρεπε να ήταν ένα μη ανταγωνιστικό αυτοκίνητο ενάντια στις μηχανές της Ομάδας Α, κάτι που δεν τον εμπόδισε να αναστατώσει την ιεραρχία σε πολλές περιπτώσεις. Ένα από τα γεγονότα που έρχεται στο μυαλό περισσότερο είναι το Ράλι Stonethrowers το 1996. Ο μπαμπάς ήταν πραγματικά ενθουσιασμένος και πήρε το προβάδισμα μπροστά από τον δια βίου ήρωά μου, τον Frank Meagher, ο οποίος οδηγούσε ένα Escort Cosworth.
Πολλοί άλλοι σπουδαίοι οδηγοί της εποχής, ο Gabriel Snow, ο Frank O’Mahony και ο Charlie Donnelly ήταν επίσης πίσω εκείνη την ημέρα, αλλά δύο στάδια από τον τερματισμό Ο μπαμπάς έσπασε τον άξονα μετάδοσης κίνησης. Εκείνες ήταν οι μέρες που οι ομάδες αγωνίζονταν ανάμεσα σε στάδια για να βοηθήσουν και η πιο ζωντανή μου ανάμνηση είναι ότι έτρεξα για να τον συνοδεύσω σε ένα τμήμα του δρόμου σε ένα Ford Transit με τον John και την Anne Marie Moynihan, τότε ο John προσπαθούσε να κάνει τα πάντα για να φτιάξει το αυτοκίνητο και να κινηθεί ξανά, αλλά δεν συνέβη.
Στάθηκα εκεί και έκλαιγα, ήμουν τόσο απογοητευμένος για τον μπαμπά. Έχω μεγαλώσει λίγο από τότε, αλλά ακόμα θέλω να κλάψω όταν σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή. Στη συνέχεια, ο μπαμπάς ήταν απίστευτα γρήγορος σε αυτό το αυτοκίνητο, οδηγώντας σε πολλά γεγονότα, αλλά πάντα τον απογοήτευε και μια νίκη σε ένα 6R4 πάντα του διέφευγε.
Αν και υπήρξαν πολλά άλλα καταπληκτικά αυτοκίνητα ράλι όλα αυτά τα χρόνια, το ένα, το μόνο ήταν το 6R4 για μένα. Είχε την τύχη να αγοράσει άλλο ένα το 2018 και τώρα επιστρέφει σε ράλι, το καλύτερο είναι ότι τώρα είμαι αρκετά μεγάλος για να οδηγήσω αυτό. »
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024
Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Ιαπωνίας 2024, τον τελευταίο γύρο της σεζόν του WRC που θα μπορούσε να στέψει τον Thierry Neuville.
Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;
Ο τελευταίος γύρος της χρονιάς θα είναι επίσης καθοριστικός για την απονομή του τίτλου WRC2. Στο τέλος μιας σασπένς σεζόν, μια 2η θέση θα είναι αρκετή για να στεφθεί ο Sami Pajari. Αν αποτύχει, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα πάρει το στέμμα.
Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;
Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.