WRC

Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1

Oμάδες WRC : Η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford αντιδρούν στη FIA - Ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα
Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1
Oμάδες WRC : ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΤΟΥ WRC ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΡΑΠΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ FIA ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ WRC ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford απέστειλαν συλλογικά γραπτά στη FIA ζητώντας να παραμείνουν σε ισχύ οι ισχύοντες κανονισμοί Rally1 μέχρι το τέλος της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2026.

Η Ομάδα Εργασίας WRC της FIA συνέστησε σημαντική αλλαγή κανονισμών για την επόμενη σεζόν, με τα αυτοκίνητα Rally1 να λειτουργούν χωρίς υβριδικά, λιγότερα αεροσκάφη και λιγότερη ισχύ, ενώ τα αυτοκίνητα Rally2 έχουν περισσότερη ισχύ και περισσότερη αεροδυναμική.

Οι ομάδες έχουν ασκήσει πίεση στο διοικητικό όργανο του αθλήματος ανεξάρτητα, αλλά η επιστολή της Πέμπτης είναι μια απόδειξη της ενότητας που αισθάνθηκε στο θέμα των τεχνικών κανονισμών για το υπόλοιπο του τρέχοντος κύκλου έγκρισης. Ο προμηθευτής υβριδικών Compact Dynamics έχει ήδη συνάψει συμφωνία για την προμήθεια των ομάδων WRC μέχρι το τέλος του 2026.

Οι τεχνικοί κανόνες για το 2025 θα συζητηθούν στη συνεδρίαση της Επιτροπής του WRC την Τρίτη, με στόχο να βρεθεί κοινό έδαφος πριν από τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τον Ιούνιο.
Μια πηγή μέσα στο άθλημα είπε στο DirtFish: «Αυτό είναι πρόοδος. Το να έχουν οι κατασκευαστές ενωμένοι και όλοι, κυριολεκτικά, στην ίδια σελίδα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Είναι επίσης μια απόδειξη του βάθους της αίσθησης σε αυτό το θέμα.

omades-WRC-fia-2024

Oμάδες WRC :«Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουν καλά ότι υπάρχει δουλειά να γίνει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά οι ομάδες είναι ο κοινός παρονομαστής εδώ. Έχουμε τρεις ομάδες και οκτώ μονοθέσια – ίσως μπορούμε να κάνουμε κάποιες αλλαγές στους αθλητικούς κανονισμούς για να φέρουμε περισσότερα αυτοκίνητα το επόμενο έτος, αλλά η σημαντική [τεχνική] κανονιστική αλλαγή είναι κάτι που κάνει πολλούς ανθρώπους πολύ νευρικούς αυτή τη στιγμή.

«Η Ομάδα Εργασίας της FIA έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην επισήμανση ζητημάτων, αλλά ίσως η καλύτερη δουλειά της είναι να φέρει κοντά τις ομάδες».

Οι ομάδες και η FIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν την επιστολή.

Thierry Neuville: «Ακόμα περιθώριο για πρόοδο»

Oμάδες WRC : Ευτυχισμένος που επέκτεινε το προβάδισμά του έναντι του Elfyn Evans στην Κένυα, ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα.

Ο Thierry Neuville δεν θα έχει απαραίτητα καλές αναμνήσεις από το Ράλι Κένυας . Χωρίς να γλιτώσει από τεχνικά προβλήματα, ο Βέλγος βίωσε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, πολύ μακριά από τον νικητή Kalle Rovanperä, που δεν ανησύχησε ποτέ στη σαβάνα της Κένυας.

omades-WRC-fia-2024

Όμως, παρ’ όλες τις αναποδιές που βίωσε, ο οδηγός της Hyundai κατέληξε να κάνει μια εξαιρετική επέμβαση. Αν και τερμάτισε 5ος , περισσότερο από 10 λεπτά πίσω από τον Φινλανδό, ο Thierry Neuville σημείωσε μόνο έναν πόντο λιγότερο από αυτόν (19 έναντι 20). Ακόμα καλύτερα, ο δευτεραθλητής του Έλφιν Έβανς, αν και 4ος στην τελική κατάταξη, σημείωσε τρία λιγότερα από αυτόν. Αυτό του επέτρεψε λοιπόν να αυξήσει το προβάδισμά του στην κορυφή του πρωταθλήματος με πλέον 6 μήκη μπροστά (67 έναντι 61).

« Είναι καλό να παίρνεις περισσότερους βαθμούς », τόνισε . Έχουμε μεγαλύτερο προβάδισμα από όταν φτάσαμε στην Κένυα. Από αυτή την άποψη, είναι καλό, αλλά σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα. Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα, αλλά παρόλα αυτά συνεχίσαμε να παλεύουμε.

Oμάδες WRC : Την Κυριακή είχαμε την ευκαιρία να μαζέψουμε πολλούς βαθμούς και πήραμε έντεκα στους δώδεκα. Ως εκ τούτου, είμαστε ικανοποιημένοι που είμαστε δεύτεροι την ημέρα. Θα θέλαμε να πάρουμε περισσότερα, ειδικά μετά από τρία συνεχόμενα δύσκολα χρόνια στην Κένυα . »

Κτυπημένος ξανά από τα Toyota στην Κένυα, ο Thierry Neuville ήταν διαυγής. Δεν είναι όλα τέλεια στη Hyundai, που για άλλη μια φορά μαστίζεται από ανησυχίες αξιοπιστίας στην Κένυα. « Υπάρχει ακόμη περιθώριο για πρόοδο », συνεχίζει. Ωστόσο, καταφέραμε να αυξήσουμε το προβάδισμά μας στο πρωτάθλημα και να εξασφαλίσουμε μια καλή θέση στο δρόμο προς την Κροατία. Ας προχωρήσουμε γρήγορα! »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power
Engine Power: Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών του WRC 2025 μετά το Ράλι Σουηδίας, τον δεύτερο γύρο της χρονιάς που κέρδισε ο Elfyn Evans.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Η Ford κάνει επίσημη την άφιξη της Hypercar για το 2027

Η Ford κάνει επίσημη την άφιξη της Hypercar για το 2027

Η Ford τερμάτισε το σασπένς επιβεβαιώνοντας την άφιξή της στην κατηγορία Hypercar του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA το 2027.

Engine Power
Engine Power: Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025;

Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025;

Ο Εσθονός οδηγός θα αγωνιστεί σε πλήρες πρόγραμμα WRC2 αυτή τη σεζόν. Για αυτό, θα ενταχθεί στην ομάδα Toksport που έχει χάσει αρκετούς σημαντικούς ανταγωνιστές. Θα φέρει ο παγκόσμιος πρωταθλητής Junior του 2022 τις ελπίδες του Τσέχου κατασκευαστή φέτος;

Engine Power
Engine Power: WRC: Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 Ατυχήματα, Νικητές, Highlights

WRC: Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 Ατυχήματα, Νικητές, Highlights

WRC: Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 επιβεβαίωσε γιατί θεωρείται ένας από τους πιο απαιτητικούς και θεαματικούς αγώνες στο WRC. Όσα πρέπει να ξέρεις...

Engine Power
Engine Power: Μεταγραφές, ημερολόγιο, κανόνες… Τι θα αλλάξει στο WRC 2025

Μεταγραφές, ημερολόγιο, κανόνες… Τι θα αλλάξει στο WRC 2025

Ποιος λέει νέο έτος, λέει νέα σεζόν WRC... αλλά και νέα πρόσωπα και νέοι κανόνες! Μάθετε εδώ για τις κύριες αλλαγές για την εκστρατεία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι 2025.

Engine Power
Engine Power: Πριν από 10 χρόνια: Η πρώτη επιστροφή του Sébastien Loeb στο WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Πριν από 10 χρόνια: Η πρώτη επιστροφή του Sébastien Loeb στο WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Μετά την αποχώρησή του από τον κλάδο το 2013, ο Sébastien Loeb έκανε την πρώτη του θητεία ως πρόσφατα αποσυρθέντος WRC κατά τη διάρκεια του Ράλι Monte-Carlo 2015, με το Citroën DS3. Και ο Αλσατός στη συνέχεια δεν έχασε καμία από τις οδηγικές του ικανότητες, σημειώνοντας πέντε ξεχωριστές νίκες!

Engine Power
Engine Power: Η M-Sport παρουσιάζει τα χρώματά της για το 2025

Η M-Sport παρουσιάζει τα χρώματά της για το 2025

Για 4η συνεχή χρονιά η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον αλλάζει τη διακόσμηση του Rally1 της. Το Puma 2025 των Grégoire Munster και Josh McErlean θα είναι κυρίως μπλε με την πάντα καθησυχαστική παρουσία της Red Bull. Ξεκινώντας από τη Σουηδία, το αυτοκίνητο του Martins Sesks θα πρέπει να είναι διαφορετικό με τους χορηγούς του Λετονού.

Engine Power
Engine Power: Ο Ogier προβλέπει ένα από τα πιο δύσκολα Μόντε Κάρλο του: “Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στην αρχή της σεζόν”

Ο Ogier προβλέπει ένα από τα πιο δύσκολα Μόντε Κάρλο του: “Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στην αρχή της σεζόν”

Με τις πολυάριθμες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς και την άφιξη των ελαστικών Hankook στο WRC, ο Sébastien Ogier μετρά την πρόκληση που θα είναι αυτό το Ράλι Μόντε Κάρλο 2025, αυτός που θα στοχεύει στη δέκατη νίκη σε αλπικό έδαφος.

Engine Power
Engine Power: Ο Juha Kankkunen θα κάνει το ντεμπούτο του στον νέο του ρόλο στο Monte-Carlo

Ο Juha Kankkunen θα κάνει το ντεμπούτο του στον νέο του ρόλο στο Monte-Carlo

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση στο Μόντε Κάρλο, ο Juha Kankkunen ετοιμάζεται να κάνει τη «μεγάλη επιστροφή» του.

Engine Power
Engine Power: Η υπομονή ανταμείφθηκε, μια πρώτη για το Βέλγιο: Ο τίτλος του Neuville σε αριθμούς

Η υπομονή ανταμείφθηκε, μια πρώτη για το Βέλγιο: Ο τίτλος του Neuville σε αριθμούς

Μετά από 15 χρόνια καριέρας στο υψηλότερο επίπεδο, ο Thierry Neuville κέρδισε επιτέλους το Άγιο Δισκοπότηρο στο WRC, αναδεικνύοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι. Ένας ιστορικός πρώτος τίτλος για τον ιθαγενή του Saint-Vith και για το Βέλγιο.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024

Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024

Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Ιαπωνίας 2024, τον τελευταίο γύρο της σεζόν του WRC που θα μπορούσε να στέψει τον Thierry Neuville.

Engine Power
Engine Power: Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Ο τελευταίος γύρος της χρονιάς θα είναι επίσης καθοριστικός για την απονομή του τίτλου WRC2. Στο τέλος μιας σασπένς σεζόν, μια 2η θέση θα είναι αρκετή για να στεφθεί ο Sami Pajari. Αν αποτύχει, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα πάρει το στέμμα.

Engine Power
Engine Power: Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;

Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;

Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.

Engine Power