Οι Oμάδες WRC ενοποιούνται για να διατηρήσουν τους κανονισμούς του Rally1
Oμάδες WRC : Η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford αντιδρούν στη FIA - Ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτεραΗ Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford απέστειλαν συλλογικά γραπτά στη FIA ζητώντας να παραμείνουν σε ισχύ οι ισχύοντες κανονισμοί Rally1 μέχρι το τέλος της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2026.
Η Ομάδα Εργασίας WRC της FIA συνέστησε σημαντική αλλαγή κανονισμών για την επόμενη σεζόν, με τα αυτοκίνητα Rally1 να λειτουργούν χωρίς υβριδικά, λιγότερα αεροσκάφη και λιγότερη ισχύ, ενώ τα αυτοκίνητα Rally2 έχουν περισσότερη ισχύ και περισσότερη αεροδυναμική.
Οι ομάδες έχουν ασκήσει πίεση στο διοικητικό όργανο του αθλήματος ανεξάρτητα, αλλά η επιστολή της Πέμπτης είναι μια απόδειξη της ενότητας που αισθάνθηκε στο θέμα των τεχνικών κανονισμών για το υπόλοιπο του τρέχοντος κύκλου έγκρισης. Ο προμηθευτής υβριδικών Compact Dynamics έχει ήδη συνάψει συμφωνία για την προμήθεια των ομάδων WRC μέχρι το τέλος του 2026.
Οι τεχνικοί κανόνες για το 2025 θα συζητηθούν στη συνεδρίαση της Επιτροπής του WRC την Τρίτη, με στόχο να βρεθεί κοινό έδαφος πριν από τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τον Ιούνιο.
Μια πηγή μέσα στο άθλημα είπε στο DirtFish: «Αυτό είναι πρόοδος. Το να έχουν οι κατασκευαστές ενωμένοι και όλοι, κυριολεκτικά, στην ίδια σελίδα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Είναι επίσης μια απόδειξη του βάθους της αίσθησης σε αυτό το θέμα.
- Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος
- Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda
- Το χαμένο σενάριο του Νίκου Φώσκολου Drive to Survive αποκλειστικά στο Netflix με πολύ δράμα και λίγη F1
Oμάδες WRC :«Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουν καλά ότι υπάρχει δουλειά να γίνει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά οι ομάδες είναι ο κοινός παρονομαστής εδώ. Έχουμε τρεις ομάδες και οκτώ μονοθέσια – ίσως μπορούμε να κάνουμε κάποιες αλλαγές στους αθλητικούς κανονισμούς για να φέρουμε περισσότερα αυτοκίνητα το επόμενο έτος, αλλά η σημαντική [τεχνική] κανονιστική αλλαγή είναι κάτι που κάνει πολλούς ανθρώπους πολύ νευρικούς αυτή τη στιγμή.
«Η Ομάδα Εργασίας της FIA έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην επισήμανση ζητημάτων, αλλά ίσως η καλύτερη δουλειά της είναι να φέρει κοντά τις ομάδες».
Οι ομάδες και η FIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν την επιστολή.
Thierry Neuville: «Ακόμα περιθώριο για πρόοδο»
Oμάδες WRC : Ευτυχισμένος που επέκτεινε το προβάδισμά του έναντι του Elfyn Evans στην Κένυα, ο Thierry Neuville αναγνωρίζει ότι η Hyundai μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα.