WRC

Το WRC αποκαλύπτει τις μεγάλες του αλλαγές για το 2025 και το 2026

Αλλαγές WRC: Oι σεζόν 2025 και 2026 υπόσχονται να είναι η αρχή νέων μεγάλων αλλαγών στο WRC, τόσο σε αθλητικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο.
Το WRC αποκαλύπτει τις μεγάλες του αλλαγές για το 2025 και το 2026

Αλλαγές WRC Δύο μήνες μετά την ανακοίνωση της νέας βαθμολογικής κλίμακας για την τρέχουσα σεζόν, το WRC συνεχίζει να εργάζεται σκληρά για να σώσει ένα πρωτάθλημα σε πτώση. Εάν το 2024 δεν υπάρχουν άλλες σημαντικές αλλαγές, οι σεζόν 2025 και 2026 υπόσχονται να είναι η αρχή νέων μεγάλων αλλαγών στο WRC, τόσο σε αθλητικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Δύο χρόνια μετά την εισαγωγή του αμφιλεγόμενου Rally1 σε ένα πρωτάθλημα που έχει σταματήσει, η FIA και ο υποστηρικτής του WRC εργάζονται σκληρά για να επαναφέρουν το πρωτάθλημα σε τροχιά. Μετά την εισαγωγή μιας νέας βαθμολογικής κλίμακας για την ενίσχυση των ράλι, ανακοινώθηκαν επιτέλους οι μεγάλες αλλαγές που θα εφαρμοστούν για το 2025 και το 2026. Αθλητικές και τεχνικές αλλαγές, καλώς ή κακώς.

Αθλητικό σχέδιο: νέες μορφές και περισσότερες ελευθερίες για τους διοργανωτές
Περισσότερες ελευθερίες για τους διοργανωτές ράλι κατά τον καθορισμό της διαδρομής των εκδηλώσεων. Δυνατότητα επιλογής ημέρας έναρξης των ράλι και πιθανές διαφοροποιήσεις στην απόσταση των ετάπ. Υποχρέωση τερματισμού συγκέντρωσης την Κυριακή με Power Stage.

WRC-allages-2025-2026

Αλλαγές WRC:   Δυνατότητα συμπερίληψης μικρότερων ράλι σε “μορφή σπριντ” ή μεγαλύτερης διάρκειας ράλι σε μορφή “αντοχής” στο ημερολόγιο επιπλέον των εκδηλώσεων που υπάρχουν ήδη και χρησιμοποιούν την τρέχουσα μορφή. Η απόσταση των χρονομετρημένων χιλιομέτρων γενικά αμετάβλητη και οι δοκιμές στις τρεις επιφάνειες: άσφαλτος, χώμα και χιόνι.
Περιορισμός του εργατικού δυναμικού σε μια ομάδα που εισάγει τρία αυτοκίνητα προκειμένου να μειωθεί το κόστος.
Οργάνωση πάρκων εξυπηρέτησης αναθεωρημένη με νέο μοντέλο για μείωση κόστους και logistics. Αλλαγές που θα φέρουν επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στις ομάδες καθώς και στους διοργανωτές ράλι.
Μείωση των αποστάσεων σύνδεσης για διευκόλυνση του έργου των διοργανωτών και δυνατότητα για τις ομάδες να οργανώσουν κινητή βοήθεια φέρνοντας έναν ορισμένο αριθμό ανταλλακτικών.

Τεχνικό σχέδιο: μείωση κόστους και εξαφάνιση του υβριδικού
Διατήρηση της κατηγορίας Rally1 ως κύριας κατηγορίας του WRC το 2025 και 2026 αλλά αναθεώρηση της τελευταίας για μείωση του κόστους. Εξαφάνιση της υβριδικής μονάδας για εξοικονόμηση βάρους και μείωση του κόστους των αυτοκινήτων. Η άρση ορισμένων περιορισμών και η μείωση της αεροδυναμικής.
Καμία αλλαγή στην κατηγορία Rally2 σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Οι συμμετέχοντες στο Rally2 στο WRC θα έχουν την ευκαιρία να εγκαταστήσουν ένα “WRC kit” που θα περιλαμβάνει μια φαρδύτερη φλάντζα, μια φαρδύτερη εξάτμιση, ένα προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων με paddle καθώς και ένα ευρύτερο πίσω φτερό, προκειμένου να μειωθεί η διαφορά απόδοσης μεταξύ Rally1 και Rally2.

Αλλαγές WRC:   Εισαγωγή νέων κανονισμών Rally1 το 2026, εμπνευσμένοι από τους ισχύοντες κανονισμούς. Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα μπορούν να ανταγωνιστούν μαζί με αυτοκίνητα από τους προηγούμενους κανονισμούς Rally1 κατά τη διάρκεια της σεζόν 2026. Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα χρησιμοποιούν ένα κοινό στοιχείο ασφαλείας για τη μείωση του κόστους και της πολυπλοκότητας, που θα επιτρέψει στους κατασκευαστές και τους δέκτες να αναπτύξουν τη δική τους γάστρα, με βάση την κατηγορία Μοντέλα της σειράς B και C, συμπαγή SUV και πρωτότυπα αυτοκίνητα.
Η ισχύς του κινητήρα στοχεύει στους 330 ίππους με παρακολούθηση απόδοσης κινητήρα για όλες τις ομάδες. Εισήχθη ανώτατο όριο προϋπολογισμού για κινητήρες και κιβώτιο ταχυτήτων και περιορισμός της τεχνολογίας σε αντίστοιχο Rally2. Η αεροδυναμική απόδοση θα περιοριστεί και θα εισαχθεί ένα μέγιστο όριο ταχύτητας για τη μείωση του κόστους ανάπτυξης του αυτοκινήτου.

WRC-allages-2025-2026
Αλλαγές WRC:   Το κόστος κάθε αυτοκινήτου θα περιοριστεί στα 400.000 € και οι ομάδες πρέπει να μπορούν να διαθέσουν τα αυτοκίνητά τους προς πώληση αμέσως μετά το parc ferme κάθε γύρου WRC.
Ίδρυση ηλεκτρικής κατηγορίας με το τμήμα τεχνικής ανάπτυξης της FIA, αποστολή της οποίας θα είναι η θέσπιση βιώσιμων κανονισμών για το μέλλον του WRC και χρησιμοποιήσιμοι από την κατηγορία Rally1.
Πολλές αλλαγές λοιπόν έρχονται για το WRC που ετοιμάζεται να ζήσει μια επανάσταση όπως δεν είχε βιώσει εδώ και πολύ καιρό. Το σύνθημα για τα επόμενα χρόνια είναι λοιπόν η μείωση του κόστους και της πολυπλοκότητας, στα αυτοκίνητα αλλά και στη διοργάνωση εκδηλώσεων. Ο στόχος ? Σηκώστε ξανά το WRC στα πόδια του επιτρέποντας σε όλους να αγωνίζονται ακόμη και χωρίς να έχουν τα μέσα μιας ομάδας όπως η Toyota. Με αυτές τις αλλαγές, το WRC επιδιώκει επίσης να προσελκύσει νέους κατασκευαστές σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο λείπει πολύ ο ανταγωνισμός και η ποικιλομορφία σε αυτά που συμμετέχουν στην κορυφαία κατηγορία.

Εάν ορισμένες αλλαγές, ιδιαίτερα σε αθλητικό επίπεδο, θα διχάσουν ορισμένους, πρέπει να αναγνωριστεί ότι οι ομάδες της FIA και ο υποστηρικτής του WRC εργάζονται σκληρά για να επαναφέρουν το πρωτάθλημα σε τροχιά. Από εδώ και πέρα, μόνο ο χρόνος θα μας δείξει εάν αυτές οι αλλαγές είναι επωφελείς ή αν θα συνεχίσουν να υπονομεύουν το WRC.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Το WRC αποκαλύπτει τις μεγάλες του αλλαγές για το 2025 και το 2026».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power
Engine Power: Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών του WRC 2025 μετά το Ράλι Σουηδίας, τον δεύτερο γύρο της χρονιάς που κέρδισε ο Elfyn Evans.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Η Ford κάνει επίσημη την άφιξη της Hypercar για το 2027

Η Ford κάνει επίσημη την άφιξη της Hypercar για το 2027

Η Ford τερμάτισε το σασπένς επιβεβαιώνοντας την άφιξή της στην κατηγορία Hypercar του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA το 2027.

Engine Power
Engine Power: Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025;

Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025;

Ο Εσθονός οδηγός θα αγωνιστεί σε πλήρες πρόγραμμα WRC2 αυτή τη σεζόν. Για αυτό, θα ενταχθεί στην ομάδα Toksport που έχει χάσει αρκετούς σημαντικούς ανταγωνιστές. Θα φέρει ο παγκόσμιος πρωταθλητής Junior του 2022 τις ελπίδες του Τσέχου κατασκευαστή φέτος;

Engine Power
Engine Power: WRC: Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 Ατυχήματα, Νικητές, Highlights

WRC: Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 Ατυχήματα, Νικητές, Highlights

WRC: Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 επιβεβαίωσε γιατί θεωρείται ένας από τους πιο απαιτητικούς και θεαματικούς αγώνες στο WRC. Όσα πρέπει να ξέρεις...

Engine Power
Engine Power: Μεταγραφές, ημερολόγιο, κανόνες… Τι θα αλλάξει στο WRC 2025

Μεταγραφές, ημερολόγιο, κανόνες… Τι θα αλλάξει στο WRC 2025

Ποιος λέει νέο έτος, λέει νέα σεζόν WRC... αλλά και νέα πρόσωπα και νέοι κανόνες! Μάθετε εδώ για τις κύριες αλλαγές για την εκστρατεία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι 2025.

Engine Power
Engine Power: Πριν από 10 χρόνια: Η πρώτη επιστροφή του Sébastien Loeb στο WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Πριν από 10 χρόνια: Η πρώτη επιστροφή του Sébastien Loeb στο WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Μετά την αποχώρησή του από τον κλάδο το 2013, ο Sébastien Loeb έκανε την πρώτη του θητεία ως πρόσφατα αποσυρθέντος WRC κατά τη διάρκεια του Ράλι Monte-Carlo 2015, με το Citroën DS3. Και ο Αλσατός στη συνέχεια δεν έχασε καμία από τις οδηγικές του ικανότητες, σημειώνοντας πέντε ξεχωριστές νίκες!

Engine Power
Engine Power: Η M-Sport παρουσιάζει τα χρώματά της για το 2025

Η M-Sport παρουσιάζει τα χρώματά της για το 2025

Για 4η συνεχή χρονιά η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον αλλάζει τη διακόσμηση του Rally1 της. Το Puma 2025 των Grégoire Munster και Josh McErlean θα είναι κυρίως μπλε με την πάντα καθησυχαστική παρουσία της Red Bull. Ξεκινώντας από τη Σουηδία, το αυτοκίνητο του Martins Sesks θα πρέπει να είναι διαφορετικό με τους χορηγούς του Λετονού.

Engine Power
Engine Power: Ο Ogier προβλέπει ένα από τα πιο δύσκολα Μόντε Κάρλο του: “Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στην αρχή της σεζόν”

Ο Ogier προβλέπει ένα από τα πιο δύσκολα Μόντε Κάρλο του: “Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στην αρχή της σεζόν”

Με τις πολυάριθμες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς και την άφιξη των ελαστικών Hankook στο WRC, ο Sébastien Ogier μετρά την πρόκληση που θα είναι αυτό το Ράλι Μόντε Κάρλο 2025, αυτός που θα στοχεύει στη δέκατη νίκη σε αλπικό έδαφος.

Engine Power
Engine Power: Ο Juha Kankkunen θα κάνει το ντεμπούτο του στον νέο του ρόλο στο Monte-Carlo

Ο Juha Kankkunen θα κάνει το ντεμπούτο του στον νέο του ρόλο στο Monte-Carlo

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση στο Μόντε Κάρλο, ο Juha Kankkunen ετοιμάζεται να κάνει τη «μεγάλη επιστροφή» του.

Engine Power
Engine Power: Η υπομονή ανταμείφθηκε, μια πρώτη για το Βέλγιο: Ο τίτλος του Neuville σε αριθμούς

Η υπομονή ανταμείφθηκε, μια πρώτη για το Βέλγιο: Ο τίτλος του Neuville σε αριθμούς

Μετά από 15 χρόνια καριέρας στο υψηλότερο επίπεδο, ο Thierry Neuville κέρδισε επιτέλους το Άγιο Δισκοπότηρο στο WRC, αναδεικνύοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι. Ένας ιστορικός πρώτος τίτλος για τον ιθαγενή του Saint-Vith και για το Βέλγιο.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024

Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024

Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Ιαπωνίας 2024, τον τελευταίο γύρο της σεζόν του WRC που θα μπορούσε να στέψει τον Thierry Neuville.

Engine Power
Engine Power: Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Ο τελευταίος γύρος της χρονιάς θα είναι επίσης καθοριστικός για την απονομή του τίτλου WRC2. Στο τέλος μιας σασπένς σεζόν, μια 2η θέση θα είναι αρκετή για να στεφθεί ο Sami Pajari. Αν αποτύχει, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα πάρει το στέμμα.

Engine Power
Engine Power: Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;

Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;

Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.

Engine Power