ΣΠΟΡ

WSBK Toprak Razgatlioglu Assen: Η ακύρωση του αγώνα 1 κάνει τον Toprak “πραγματικά θυμωμένο”

WSBK Toprak Razgatlioglu Assen: Καλή τύχη και κακή τύχη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike η βλάβη του κινητήρα της Yamaha εμπόδισε την πρώτη νίκη του Toprak Razgatlioglu στο Assen
WSBK Toprak Razgatlioglu Assen: Η ακύρωση του αγώνα 1 κάνει τον Toprak “πραγματικά θυμωμένο”

WSBK Toprak Razgatlioglu AssenΟ οδηγός της BMW Works Toprak Razgatlioglu τερμάτισε τον πρώτο αγώνα στη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στο Assen . Μια αποβολή λίγο μετά τα αποφασιστικά δύο τρίτα της απόστασης του αγώνα απέτρεψε μια πιθανή νίκη. Ο Ραζγκατλίογλου ήταν ήδη σε τροχιά για να προλάβει τον αντικαταστάτη του Μπάρνι πιλότο Νίκολας Σπινέλι, ο οποίος χρησιμοποίησε ενδιάμεσους στην αρχή και έτσι είχε ένα σαφές πλεονέκτημα στην αρχή.

«Ήμουν τυχερός και άτυχος ταυτόχρονα», είπε ο Ραζγκατλίογλου μετά τον αγώνα του Σαββάτου. “Χωρίς τον ελιγμό ενάντια στον Alvaro (Bautista) στην τελευταία στροφή, δεν θα είχα τερματίσει δεύτερος. Αλλά από την άλλη, αν η συντριβή είχε έρθει έναν γύρο αργότερα, θα είχα κερδίσει.”

«Ήταν ένας πραγματικά περίεργος αγώνας, αλλά τον απόλαυσα, ειδικά στην αρχή του αγώνα», αναφέρει ο οδηγός του BMW Works, ο οποίος απέφυγε να πάρει περιττούς κινδύνους στα πρώτα στάδια. «Συνειδητώς κρατήθηκα πίσω στην αρχή και κοίταξα πώς τα πήγαν οι άλλοι οδηγοί», σημείωσε ο πρώην πρωταθλητής.

 wsbk-toprak-razgatlioglu-assen-ducati-2024

WSBK Toprak Razgatlioglu AssenΗ διακοπή του αγώνα ανατρέπει το σχέδιο του Τοπράκ Ραζγκατλίογλου

Ο Ραζγκατλίογλου δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει στο Άσεν. Ο Τούρκος είναι ενοχλημένος που η βλάβη του κινητήρα του πρώην συμπαίκτη του στη Yamaha, Andrea Locatelli, οδήγησε στην αποβολή του. “Ήθελα να κερδίσω αυτόν τον αγώνα. Αλλά η κόκκινη σημαία ανέτρεψε το σχέδιό μου. Αύριο έχω άλλες δύο ευκαιρίες”, λέει ο Razgatlioglu, κοιτάζοντας την τελευταία μέρα του Σαββατοκύριακου του Assen.

Ο Razgatlioglu ήταν σχετικά σίγουρος για την επιλογή των ελαστικών του στην εκκίνηση. «Εβρεχε στην αρχή, αλλά είδα τα σύννεφα να προχωρούν», εξηγεί την απόφαση να ξεκινήσει με στεγνά λάστιχα. Μόνο ο Σπινέλι ρίσκαρε τα ενδιάμεσα. “Στην αρχή νόμιζα ότι αυτός (ο Σπινέλι) χρησιμοποιούσε λάστιχο βροχής. Μόλις μετά τον αγώνα είδα ότι οδηγούσε ένα ενδιάμεσο”, παραδέχεται ο Ραζγκατλίογλου.

«Στο τέλος κερδίσαμε πέντε δευτερόλεπτα ανά γύρο», σημειώνει ο Razgatlioglu, ο οποίος στερήθηκε την πρώτη του νίκη στο Assen με την ακύρωση. “Σταράχτηκα γιατί είδα πόσο γρήγορα τον προλάβαμε. Όταν είδα την κόκκινη σημαία στενοχωρήθηκα πραγματικά”, σχολίασε ο Τούρκος.

Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power  ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ

Σύμφωνα με τον Toprak Razgatlioglu, τα στεγνά ελαστικά είναι η σωστή επιλογή

wsbk-toprak-razgatlioglu-assen-ducati-2024

WSBK Toprak Razgatlioglu Assen«Αλλά είμαι χαρούμενος για αυτόν», σημειώνει ο Ραζγκατλίογλου, αναφερόμενος στην εντυπωσιακή νίκη του Σπινέλι ( για την αντίδραση του νικητή ). “Έκανε καλή δουλειά με το ενδιάμεσο. Αλλά ήταν ένα παιχνίδι πόκερ. Το slick ήταν μια καλή επιλογή, νομίζω. Μετά από δέκα γύρους ήταν το καλύτερο ελαστικό. Κανείς δεν περίμενε ότι θα είχαμε τρακάρισμα.”

Την Κυριακή ο Ραζγκατλίογλου θα ήθελε επιτέλους να εξασφαλίσει την πρώτη του νίκη στο Άσεν. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, το κιβώτιο BMW πρέπει ακόμα να δουλέψει στο set-up της M1000RR. Ο Razgatlioglu δεν είναι ακόμη ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα πέδησης του κινητήρα.

“Ένιωσα κάποια προβλήματα με το φρένο του κινητήρα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ελπίζω ότι μπορούμε να το βελτιώσουμε μέχρι αύριο. Μου ήταν δύσκολο να επιβραδύνω σωστά τη μοτοσυκλέτα σε ορισμένες στροφές σήμερα. Το πίσω μέρος πιέζει πάρα πολύ και αυτό δεν είναι καλό για το μπροστινό μέρος λάστιχο», περιγράφει το πρόβλημα.

Η ακύρωση του WSBK δεν βοηθάει τον Bautista, τον ηγέτη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Bulega εκτός του top 10

WSBK Toprak Razgatlioglu AssenΜόνο ένας βαθμός χωρίζει τα δύο εργοστασιακά Ducatis: Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στο Assen, ο Bautista, σε αντίθεση με τον Bulega, έχει έναν σταθερό αγώνα του Σαββάτου

Η Ducati πανηγύρισε τη νίκη στον αγώνα του Σαββάτου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Αλλά κανένας από τους εργοστασιακούς οδηγούς ή τον οδηγό του GoEleven, Andrea Iannone, δεν εξασφάλισε τη νίκη για τον κατασκευαστή από το Borgo Panigale. Ο αντικαταστάτης του Barni οδηγός Nicholas Spinelli θριάμβευσε στον πρώτο αγώνα αφού επέλεξε το ενδιάμεσο ελαστικό στην εκκίνηση, το οποίο είχε σαφή πλεονεκτήματα στην αρχή του αγώνα

Ο Alvaro Bautista μονομάχησε με τον οδηγό της BMW, Toprak Razgatlioglu, πριν διακοπεί ο αγώνας. Χωρίς τη συντριβή, ο Bautista θα είχε λόγο για τη νίκη, καθώς ο Spinelli έχανε όλο και περισσότερο από το προβάδισμα του γύρου με τον γύρο.

Ο Razgatlioglu βρισκόταν στο P2 όταν συνέβη το δυστύχημα επειδή είχε περάσει τον Bautista στο σικέιν λίγο πριν. «Ο ρυθμός του αγώνα μας ήταν πολύ παρόμοιος», αναγνωρίζει ο Bautista. «Σίγουρα θα ήταν δυνατό να παλέψουμε για τη νίκη μαζί του».

«Νιώθω ότι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα», εξηγεί ο Bautista, ο οποίος έπρεπε να ξεκινήσει από την τρίτη σειρά μετά από μια δύσκολη προκριματική περίοδο. “Στο βρεγμένο Superpole η αίσθηση μου έγινε καλύτερα, αλλά δεν ήταν αρκετό για να πάρω μια καλή θέση εκκίνησης. Αλλά στη Βαρκελώνη και στο Phillip Island ήταν ακόμα χειρότερα. Άρα ήταν το καλύτερο μου Superpole της τρέχουσας σεζόν (γέλια, σημ. d Red.)» αστειεύεται ο υπερασπιστής του πρωταθλητή.

wsbk-toprak-razgatlioglu-assen-ducati-2024

Γλιστράει στο βρεγμένο: Ο Αλβάρο Μπαουτίστα δεν κάνει λάθη

WSBK Toprak Razgatlioglu AssenΣτην αρχή, ο Bautista επέλεξε slicks, παρόλο που η πορεία ήταν βρεγμένη κατά τόπους. “Οι συνθήκες ήταν πραγματικά δύσκολες. Στην αρχή ήταν ένας τρελός αγώνας. Έπρεπε να είσαι πολύ προσεκτικός, αλλά από την άλλη έπρεπε επίσης να υπερασπιστείς τη θέση σου”, αναφέρει ο Bautista.

“Ήταν βρεγμένο στον πρώτο τομέα και εντελώς στεγνό στους δύο τελευταίους τομείς. Έπρεπε να προσαρμόσουμε κάθε γύρο. Χρειάζεσαι και λίγη τύχη σε αυτές τις συνθήκες. Και ο Νικόλας ήταν τυχερός σήμερα. Είναι σημαντικό να είσαι τυχερός όταν θέλεις νίκη», λέει ο Bautista.

Καθώς ο αγώνας προχωρούσε, ο Bautista ένιωσε ότι υπήρχε πρόβλημα με την Ducati. «Η μοτοσικλέτα μου μετέδιδε έντονη θερμότητα επειδή είχε καταστραφεί ένα προστατευτικό θερμότητας στο κάθισμα», λέει ο Ισπανός, προσθέτοντας: «Με άγγιξαν αρκετοί αναβάτες».

wsbk-toprak-razgatlioglu-assen-ducati-2024

WSBK Toprak Razgatlioglu AssenΓιατί ο Nicolo Bulega δεν είχε καμία ευκαιρία στον αγώνα του Σαββάτου

Χάρη στους 16 πόντους για το P3, ο Bautista έφτασε πιο κοντά στον ηγέτη του πρωταθλήματος και συμπαίκτη Nicolo Bulega, ο οποίος δεν είχε καλή πρώτη πορεία. Ο Μπουλέγκα κατετάγη ενδέκατος. Λόγω των μεταβλητών συνθηκών, το πλήρωμα στο πλέγμα εκκίνησης δεν μπορούσε να αντιδράσει αρκετά γρήγορα.

“Αποφασίσαμε να κάνουμε κηλίδες πολύ αργά. Γι’ αυτό χρησιμοποίησα το στήσιμο της βροχής. Αυτό το έκανε δύσκολο”, λέει ο Bulega. “Ανησυχούσα λίγο στους πρώτους γύρους γιατί ήταν η πρώτη μου φορά που οδηγούσα αυτή τη μοτοσυκλέτα σε τέτοιες συνθήκες. Δεν ήταν εύκολο. Πρέπει να αφήσουμε πίσω μας τον σημερινό αγώνα και να προσπαθήσουμε ξανά την Κυριακή.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WSBK Toprak Razgatlioglu Assen: Η ακύρωση του αγώνα 1 κάνει τον Toprak “πραγματικά θυμωμένο”», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!