ENGINE POWER

Έλενα Παντοπούλου το μεγαλύτερο αλάνι στα Dragster

Έλενα Παντοπούλου το κορίτσι που γεννήθηκε κυριολεκτικά πάνω σε μια σέλα, adrenaline junkie! DRAGSTER,ομάδα, φίλοι, οικογένεια, μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για εκείνη τρόπος ζωής.
Έλενα Παντοπούλου το μεγαλύτερο αλάνι στα Dragster

Έλενα Παντοπούλου ένα κορίτσι που δεν μασάει τα λόγια του δεν κρύβεται πίσω από την ομορφιά την δική της και των λέξεων, μια αθλήτρια και ένας άνθρωπος αληθινός που ξέρει τι θέλει, ξέρει τι ζητά και τι επιδιώκει μέσα από κάθε της κίνηση. Με Μεγάλη χαρά, εντυπωσιασμένοι κυριολεκτικά σας παρουσιάζουμε την Έλενα Παντοπούλου που η κάθε της απάντηση χτυπάει νεύρο…  Αντέχετε;;;

Έλενα Παντοπούλου, τελικά η μηχανή και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι τρόπος ζωής;

Γεννήθηκα σε οικογένεια μηχανόβιων από πολύ μικρή ηλικία όλες μου οι αναμνήσεις περιτριγυρίζονται από μοτοσυκλέτες θυμάμαι να περιμένω πώς και πώς την Κυριακή για την ολοήμερη βόλτα … Στην διπλανή αλάνα δε μπορείς να πας κ μακριά ένα τρίχρονο παιδί με pw50 . Να περιμένω τα καλοκαίρια να φύγουμε στο Λιτόχωρο όπου πίσω από το σπίτι ο θείος μου είχε φτιάξει μία μικρή αυτοσχέδια πίστα Motocross αργότερα περίμενα την Κυριακή για την οικογενειακή βόλτα με τα μηχανάκια , στην αρχή αυτή η βόλτα κυρίως Λόγω ηλικίας περιοριζόταν στους επαρχιακούς δρόμους των τριγύρω χωριών καθώς μεγάλωνα μεγάλωνε και η ακτίνα της και η μοτοσυκλέτα μου.
Μεγάλωσα βλέποντας τους δικούς μου να ετοιμάζονται και να προετοιμάζονται για τα μεγάλα ταξίδια που κάνανε με τις μοτοσικλέτες, σκηνές εξοπλισμό service σε όλα αυτά ήμουνα εκεί παρών και ανυπομονούσα πότε θα έρθει και η σειρά μου να πάω και εγώ μαζί τους δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο μου “μακρινό” ταξίδι στην 22 πανελλήνια συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών το 2003 στο Στόμιο τότε οδηγούσα ένα XT 600 το πρώτο όνειρο πραγματοποιήθηκε ήμουν και εγώ μαζί τους με τη δική μου μηχανή και η  ΠΣΜ είχαν γίνει πλέον θεσμός για εμένα και την οικογένειά. Όταν κάθε παιδική ανάμνηση κ λαχτάρα περιστρέφεται γύρω από μία μοτοσυκλέτα καταλαβαίνεις πως δεν ξέρω άλλο τρόπο ζωής Πέραν της ζωής του μηχανόβιου. Μεγαλώνοντας όλο αυτό φούντωνε ξεκίνησα να πηγαίνω σε αγώνες σαν θεατής λάτρευα την ένταση τι μυρωδιά από τα λάστιχα οτιδήποτε είχε να κάνει με το μηχανοκίνητο το θαύμαζα και με εντυπωσίαζε επόμενο όνειρο να γίνω κομμάτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που αργότερα άρχισε να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου φιλοδοξίες όνειρα παρέες επιτυχίες και αποτυχίες όλα ήταν εκει.

Από ποια ηλικία θυμάσαι πως οι μηχανές σε κέρδιζαν περισσότερο;

Είχα την τύχη οπως σου είπα να γεννηθώ σε οικογένεια μηχανόβιων. το πρώτο μου μηχανάκι,Yamaha PW50 ήταν δώρο γενεθλίων όταν γινόμουν 3 ετών, καταλαβαίνεις πως δεν ξέρω να ζω χωρίς μηχανή είναι ένα κομμάτι της “φύσης” μου .δεν είχα άλλη επιλογή από το να λατρεύω τις μηχανές από τότε που θυμάμαι τον τον εαυτό μου (ίσως κ λίγο πριν).Δεν υπάρχει περίοδο με περισσότερο η λιγότερο ενθουσιασμό για αυτήν, η ζωή μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την μοτοσικλέτα

Τι είναι αυτό που σου ζωντανεύει το πάθος σου για την μοτοσυκλέτα;

Η μοτοσυκλέτα είναι πάθος από μόνη της! Ένα ανοιξιάτικο απόγευμα. Ένα κυριακάτικο “μαζεμα” τόση άνθρωποι με το ίδιο πάθος την ίδια ανάγκη. Ένα καλοκαιρινό βραδάκι. Η αναμονή για την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου. Η προετοιμασία. Το τριήμερο του αγώνα. Τα πάντα κάνουν την ανάγκη μου και το πάθος μου να ζωντανεύει. Αγαπώ τον τρόπο ζωής των μηχανόβιων, τον τρόπο ζωής μας. Οι μηχανές σου δίνουν ελευθερία, ανεξαρτησία, αυτοπεποίθηση, πίστη στον εαυτό σου. Μια ωραία διαδρομή, παρέα και δύο ρόδες, κάνουν την εβδομάδα που έρχεται πιο εύκολη, γεμίζεις. Έχεις προσέξει πως ανά τον κόσμο οι μηχανόβιοι στο δρόμο χαιρετούν ο ένας τον άλλον και ας μην γνωρίζονται, και ας μην ξανά συναντηθούν, και σε όλο το κόσμο ο χαιρετισμός είναι κοινός, αυτό τα λέει όλα.
Πέραν αυτού έτσι έχω μάθει να εκφράζω και να εκτονώνω κάθε μου συναίσθημα, αν είμαι Χαρούμενη αντανακλαστικα βγάζω μια βόλτα ,μια δοκιμή, τη μοτοσικλέτα, αν είμαι στρεσαρισμένη ,πιεσμένη στεναχωρημένη χωρίς να το σκεφτώ ανεβαίνω στη μηχανή όταν γυρίσω όλα είναι αλλιώς, είναι καλύτερα , είναι σαν ο αέρας που σε χτυπά να καθαρίζει το μυαλό. Οπότε κάθε τι στη ζωή μου είναι μια ευκαιρία για μια ακόμα βόλτα που αλλάζει τα πάντα και φουντώνει την ανάγκη μου να υπάρχει στη ζωή μου η μοτοσυκλέτα.

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres

Έλενα Παντοπούλου γιατί Dragster και όχι κάποιο άλλο άθλημα;

Κυρίως γιατί σε αυτό το άθλημα, στη πραγματικότητα ανταγωνίζεσαι μόνο τον ίδιο σου τον εαυτό ποτέ τίποτα δε σου είναι αρκετό πάντα υπάρχει το λίγο ακόμα. Αυτή η παράνοια της λεπτομέρειας ήταν που με κέρδισε ! Δεν υπάρχουν περιθώρια να διορθώσεις το λάθος στο πέρασμα , περιμένεις το επόμενο. Δεν υπάρχει τέλειο πέρασμα πάντα θα μπορούσες να είχες κάνει κάτι λίγο καλύτερα . Και παλεύεις με το χιλιοστό του δευτερόλεπτου . Αυτό το χιλιοστό που αν κάτι δε πάει καλά θα σε αφήσει άυπνο μέχρι τον επόμενο αγώνα.

Πως προκύπτει η βόρεια Ελλάδα να έχει περισσότερο γυναικείες παρουσίες στα Dragster ;

Πως προκύπτει το Dragster να ξεκίνησε από την Βόρειο Ελλάδα; Πιθανόν για τον ίδιο λόγο που ίσως να μην καταλάβουμε ποτέ.

Έλενα Παντοπούλου Ride Me Up πες μου για αυτή την μεγάλη παρέα γυναικών, την ιδέα δημιουργίας και τις δράσεις σας;

Ride me Up ξεκίνησε και αυτό από τη Βόρειο Ελλάδα από την Χριστίνα και την Ευαγγελία και μεγάλωσε .Σκοπός να βρεθούν να γνωριστούν και να συνταξιδεψουν γυναίκες με κοινή αγάπη την μοτοσικλέτα. Ταξίδια λίγο πιο οργανωμένα που στόχο έχουν πέραν της διασκέδασης το δέσιμο και την εκπαίδευση της ομάδας . Ταξίδια με συνοδεία , event και σεμινάρια πάω στη μοτοσυκλέτα και την ασφαλή οδήγηση.elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-Ride-Me-Up

Πως είναι οι ισορροπίες μεταξύ αντρών και γυναικών στα Dragster; Στραβώνανε κάποιοι αν τους νίκαγες στην κόντρα;

Λόγω του τρόπου ζωής μου και της δουλειάς μου στο φορτηγό συναναστρεφόμουν κυρίως με το αντρικό φύλλο στα λημέρια του .Οι φίλοι μου κ οι παρέες μου είναι κυρίως άντρες λόγο κοινών ενδιαφερόντων. Μου ήταν κάτι πολύ οικείο, δεν αντιλήφθηκα ούτε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ή δυσκολία. Με αποκορύφωμα έναν αγώνα στη Ουγγαρία που είχα την 3 θέση ο συναθλητής μου με ανέβασε μαζί του στο πρώτο σκαλί του βάθρου δείχνοντας μου αποδοχή και σεβασμό. Όταν βλέπεις κάτι σοβαρά σε βλέπουν και οι άλλοι σοβαρά.

Έλενα Παντοπούλου τι είναι για σένα το Dragster;

Dragster σε μια φράση είναι: ομάδα, οικογένεια με έναν διαφορετικό τρόπο ζωής. Dragster είναι άγχος, πίεση, αποτυχία που σε πεισμώνει να φέρεις επιτυχία, είναι αδρεναλίνη. Συγκέντρωση. Είναι η ένταση στα pits γιατί ο πραγματικός αγώνας γίνεται εκεί και στη ταχύτητα με την οποία διορθώνονται όλα τα προβλήματα που μπορεί να τύχουν και γίνονται οι όποιες αλλαγές. Είναι τα βράδια που ξενυχτάς “φτιάχνοντας” το μηχανάκι, τα σχέδια της νέας αγωνιστικής περιόδου ,είναι η προετοιμασία , η διαδρομή για τον αγώνα, η ταλαιπωρία που έχει και αυτή την γλύκα της .Είναι οι ανεκτίμητες ώρες μετά τον αγώνα Dragster είναι Μια αγέλη με πάθος, που γίνεται τρόπος ζωής και πολύ εθιστικός.

Εκτός από οδηγός σε έχουμε δει να πιάνεις και το κατσαβίδι και το κλειδί, άρα είσαι και μηχανικός παράλληλα για τις ανάγκες του αγώνα. Πες μας λίγο τελικά τι αλλά χαρίσματα χρειάζεται ένας οδηγός αλλά πιο πολύ τι αλλά χαρίσματα κρύβει η πολυμήχανη Ελένη Παντοπούλου;

Αγαπώ το μηχανοκίνητο σε όλο του το φάσμα ένα κομμάτι του είναι και αυτό. Από μικρή με θυμάμαι να ψάχνω να ρωτάω να κοιτάω μου αρέσει να ασχολούμαι θέλω να μαθαίνω και νιώθω πιο σίγουρη όταν μπορώ να προετοιμάσω η να αλλάξω κάποια πράγματα μόνη μου στη μοτοσυκλέτα μου τόσο στον αγώνα όσο και στον δρόμο νιώθω πιο σίγουρη σε ένα ταξίδι να μπορώ να διορθώσω τυχόν απρόοπτα. Αλλά και στη καθημερινότητα μου στη δουλειά μου θέλω να μαθαίνω και μπορώ να φτιάξω πέντε πράγματα στο φορτηγό μου ,μου δίνει άλλη ασφάλεια . Πιάνουν τα χέρια μου και μαθαίνω γρήγορα ,ότι αγαπάς το μαθαίνεις . Ένας οδηγός Dragster πιστεύω χρειάζεται επιμονή, προπόνηση άγνοια κίνδυνου χρήματα και σωστούς ανθρώπους γύρω του γιατί χωρίς αυτούς δε γίνεται.

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres-girl

Έλενα Παντοπούλου πως βλέπεις τον χώρο του dragster σήμερα στην Ελλάδα;

Παρόλη την οικονομική κρίση , αν και το dragster όπως όλο το μηχανοκίνητο είναι ακριβό άθλημα ,το Dragster βρίσκεται σε ανοδική πορεία όσον αφορά τους αθλητές και τα οχήματα τους κάτι άκρως αντίθετο με την κατάσταση των υποδομών που είναι σχεδόν ανύπαρκτες δανεικοί χώροι με πασαλείμματα και πολύ ακριβό παράβολο συμμετοχής .όταν δεν υπάρχει μόνιμη εγκατάσταση καταλαβαίνεις πως δε γίνεται να χτιστεί και να υπάρξει κάτι σωστό. Οι δυνατές ομάδες αναγκάζονται να βγουν σε αγώνες εξωτερικού για να δουν αποτελέσματα. Είναι κ ένας λόγος που το Dragster δεν μπορεί να μαζέψει τον κόσμο από τους δρόμους αντίθετα και οι ίδιοι οι αθλητές αναγκαζόμαστε να βγούμε στο δρόμο για μια προπόνηση/δοκιμή πριν τον αγώνα γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Έλενα Παντοπούλου ποιος είναι αυτός (αθλητής, προπονητής, προσωπικότητα) που σε έχει επηρεάσει περισσότερο;

Όλοι μέσα σε αυτό το χώρο έχουν κάτι να σου δώσουν, κυρίως οι αθλητές. Όλοι κάτι θυσιάζουμε!  Όλοι κάτι ρισκάρουμε και παλεύουμε ο καθένας με τον τρόπο του και τον χαρακτήρα του .κάθε αθλητής μπορεί να γίνει το κίνητρο μου παντού γύρω μου υπάρχει ένας λόγος να συνεχίσω…

Τι βάζεις παραπάνω από το άθλημα σου και την μοτοσυκλέτα;

Εμένα! Τη ζωή μου ,τους ανθρώπους μου, την ηρεμία μου ,τις καθημερινές απολαύσεις την ψυχική μου υγεία απλά τυχαίνει όλα αυτά να βρίσκονται και να με οδηγούν ακόμα πιο βαθιά στη μοτοσυκλέτα και στο dragster.

Έλενα Παντοπούλου ποια είναι τα δυνατά σημεία και οι αδυναμίες της;

Καταρχάς είμαι adrenaline junkie οτιδήποτε ακραίο κ επικίνδυνο με έλκει σα μαγνήτης. Είμαι άνθρωπος της λεπτομέρειας τελειομανής ψυχαναγκαστική και τα βάζω πολύ συχνά με τον εαυτό μου πότε δεν είμαι ευχαριστημένη. Αυτά τα ελαττώματα στο Dragster γίνονται προτερήματα ,γιαυτο το λατρεύω! Έχω πολύ υπομονή και πείσμα όταν μου λες δεν γίνεται πρέπει να βρω τρόπο να σου δείξω, πως γίνεται !
Όταν κάτι το αγαπώ θα βρω τρόπο και το dragster το αγαπώ, δεν τα παρατάω εύκολα.elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres-girl-truckdriver

Τα highlisghts ως σήμερα τις διακρίσεις σου και με τι μηχανή στα χέρια;

Ένα από τα πιο σημαντικά είναι για μένα ο πρώτος μου αγώνας το μπήκα για πλάκα στην τότε t.s 9.6 και έπιασα το χρόνο κατηγορίας 9.6 . Ήταν η αρχή του εθισμού. Στον τελευταίο αγώνα της χρόνια ’22 και πρώτο αγώνα για εμένα στην prostreet2 κατάφερα την 3η θέση στο βάθρο ανάμεσα σε θηρία με ένα hayabusa1340, stock συμπλέκτη κ 8.6 καθαρό outsider και όμως..! ένας αγώνας που θα μου μείνει αξέχαστος. Η κατηγορία μου είναι η true street μια κατηγορία με της περισσότερες συμμετοχές (γύρω στις 25) και αρκετά δύσκολη με όριο ελάχιστου χρόνου σήμερα το 9.0 αγωνίζομαι με Gsxr1000 και είναι 1000cc ! Με προσωπικό χρόνο το πολυπόθητο 9.1. Βρίσκομαι πάντα στη πεντάδα του πρωταθλήματος ,με το πρωτάθλημα το ’21 να είμαι πρώτη στη κατάταξη χάνοντας όμως για επαγγελματικούς λόγους των τελευταίο αγώνα έχασα κ το πρωτάθλημα 3η θέση 2017 Ουγγαρία, 1η θέση 2018 Ουγγαρία, 2η θέση 2019 Ουγγαρία. Αξέχαστος κ ένας αγώνας Σερρών όλα δείχνανε πως ήταν δικός μου έχασα το βάθρο γιατί έκανα χαμηλότερο χρόνο κατηγορίας 9.286 στην ts 9.3. Αυτό πόνεσε πολύ !

Έλενα Παντοπούλου τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί ένας καλός αθλητής στον χώρο του Dragster;

Πάθος και αγάπη για το Dragster πείσμα υπομονή και δυνατό στομάχι η επιτυχία και η αποτυχία μπορεί να βρίσκονται μέσα στον ίδιο αγώνα. Άγνοια κινδύνου και Σωστούς ανθρώπους δίπλα ( μηχανικό , ομάδα) που είναι καταπληκτικός παράγοντας χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δε γίνε να τα καταφέρεις η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Το ταλέντο είναι κάτι που θα σε γλυτώσει χρόνο χρήμα και κόπο.

Ποιοι ή τι είναι αυτό που σε απογοητεύει συνήθως ως σήμερα στους αγώνες;

Οι άνθρωποι που στερούνται γνώσης και αγάπης για το Dragster και το βλέπουν μόνο σαν προσοδοφόρα επιχείρηση στις πλάτες των αθλητών. Εμείς οι αθλητές με την έλλειψη συνοχής και συσπείρωσης που ανεχόμαστε τα πάντα για την κ@υλα μας. Εμείς ήμαστε το Dragster και έχουμε δύναμη να αλλάξουμε το χώρο. Αυτά συνεπάγονται στη παντελή έλλειψη υποδομών τόσο αγωνιστικών όσο και προπονητικών, γιατί οι εγκαταστάσεις είναι αυτές που θα μάζευαν και τον κόσμο από τον δρόμο και τις κόντρες. Θα μπορούσαν να γίνονται περισσότερα event ,dragday, να διαφημιστεί το άθλημα και να ανέβει στη θέση που του αρμόζει γιατί ο κόπος το χρήμα και θέαμα που προσφέρει το αξίζουν. Αλλά τι να περιμένεις μόνο από μια πολιτεία που καταρρέει.

Έλενα Παντοπούλου που θα σε δούμε τη νέα χρονιά; Ποιοι είναι οι στόχοι σου;

Θα συνεχίσω σίγουρα το πρωτάθλημα στην t.s9 με το Gsxr1000 είναι μια κατηγορία που με πεισμώνει και με τρελαίνει. και φέτος θα συμμετέχω και στην prostreet2 με hayabusa1340 let’s see. Στόχος είναι να μπορέσω να ακολουθήσω όσο περισσότερους αγώνες και στις δύο κατηγορίες στο ελληνικό πρωτάθλημα. Και έναν αγώνα prostreet2 στην Ουγγαρία εκεί οι αγώνες είναι σαν γιορτή του μηχανοκίνητου με πολλά παράλληλα event. Στην ΔΕΘ και άλλες έκθεσης με την Lukoil το μεγαλύτερο από τους χορηγούς μου και σίγουρα να μπορέσω να παρευρεθώ στο Motor Festival!!!elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-kontizas-michalis

Με την ευκαιρία θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ για το βήμα που μου δίνεις σε εμένα αλλά και σε όλους μας να προβάλλουμε την προσπάθεια και το άθλημα μας και για όσα κάνεις ώστε να προβληθεί και να διαφημιστεί επιτέλους το ελληνικό motorsport.

Τι συνιστά ένας “τέλειος αγώνας” για σένα;

Τέλειος αγώνας στο dragster δεν υπάρχει, αυτή είναι η φύση του πάντα “χωράει λίγο ακομα”(γέλιο) Το πιο σημαντικό είναι να πάμε και να γυρίσουμε όλοι ασφαλείς! Να μην υπάρχουν σπασίματα και ζημιές. Να μην μας τα χαλάσει ο καιρός και να έρθει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Είτε να σπάσει το ατομικό μου ρεκόρ είτε βάθρο ! Το καλύτερο θα ήταν κ τα δύο! Σίγουρα ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες είναι ο περσινός στη Prostreet2 αναπάντεχος έντονος και επιτυχημένος.

Έλενα Παντοπούλου τι έχεις να πεις για το αυξανόμενο φαινόμενο με τις κόντρες στους δρόμους και το μήνυμα σου για τα τροχαία ατυχήματα;

Είναι κάτι που συνδέεται με όσα προανέφερα. Ο Δρόμος και η Κόλλα είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα! Η κόντρα στο δρόμο με το Dragster όσο όμοια και να μοιάζουν έχουν πολλές διαφορές τόσο στη φιλοσοφία όσο και στο τρόπο Οδήγησης. Οι κοντρακιδες δεν πάνε για να σκοτώσουν ούτε να σκοτωθούν. Αυτά γίνονται σε άδειους δρόμους τις πιο περίεργες ώρες που η κίνηση είναι αν όχι ανύπαρκτη σίγουρα μηδαμινή. Είναι ένα χόμπι που η έλλειψη υποδομών το καθιστά εν μέρει επικίνδυνο, κάθε χόμπι έχει το γήπεδο του τον χώρο του. Εμείς γιατί να μην έχουμε ένα χώρο και πρέπει να “δανειζόμαστε ” τους άδειους δρόμους; Όχι μόνο για κόντρα αλλά και για μια προπόνηση ενός αθλητή .οι αθλητές μόνο τον δρόμο έχουμε για να κάνουμε προπόνηση πριν τον αγώνα μας . Πιστέψτε με αν όλοι εμείς, αθλητές και κοντράκιδες είχαμε ένα χώρο προστατευόμενο με κάποιο ελάχιστο ποσό χρέωσης δε θα βγαίναμε ποτέ ξανά σε κανένα δρόμο.

Όσον αφορά τα ατυχήματα, ΝΤΥΘΕΙΤΕ !!! δεν είναι μόνο το κράνος, είσαι εκτεθειμένος από παντού και στα πάντα! το δέρμα σου στα 90χλμ στην άσφαλτο με ένα μακό;; Θα φτάσει το πλανιάρισμα μέχρι το κόκαλο σου αν είσαι τυχερός. Στα 150; χωρίς στολή; χωρίς προστατευτικά ; Dressed for the slide not for the ride στερούμαστε οδηγικής παιδείας και ευγένειας, κάτι που θα έπρεπε να χτίζεται στη σχολική μας ηλικία. Οι μοτοσικλέτες δεν υπάρχουν για τα υπόλοιπα οχήματα ΔΕΝ μας βλέπουν γιατί κανένας ποτέ δεν τους έμαθε να μας βλέπουν. Το ίδιο αντιμετωπίζω και στο φορτηγό, δεν ξέρουν πως να αντιδράσουν δεν έμαθαν.  Το γκάζι είναι γλυκό και όλοι θα το ανοίξουμε καλώς ή κακώς αυτή είναι η αγάπη μας αλλά εκεί που μας παίρνει και δεν μας παίρνει παντού.

Σε ευχαριστώ πολύ Μιχάλη Κοντιζά για την ευκαιρία να προβάλλω αυτό που αγαπώ!!!

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-kontizas-michalis-gixxer

Φυσικά εμείς δίνουμε ξανά ραντεβού με την Έλενα στο 21th Motor Festival… Εσύ θα λείπεις;

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Σταματημένος στα km 42 του σημερινού σταδίου, ο Sébastien Loeb περιμένει τη βοήθειά του και δεν θα πάει άλλο σήμερα, επομένως ο Γάλλος δεν θα κερδίσει το Abu Dhabi Desert Challenge.

Engine Power
Engine Power: 1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

Η Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε Free Practice 1 από τα 1.812 km στο Κατάρ μέσω του James Calado. Η Aston Martin Valkyrie #009 αντιμετώπισε πρόβλημα.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Εν όψει των 1812 χιλιομέτρων του Κατάρ, την έναρξη της σεζόν του 2025 WEC, ο Nicolas Lapierre μιλά για το νέο του ρόλο ως αθλητικός διευθυντής στην Ομάδα Αντοχής των Άλπεων.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power
Engine Power: Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Σε ηλικία μόλις 18 ετών, ο Andrea Kimi Antonelli θα έχει το δύσκολο έργο να αναλάβει τον Lewis Hamilton στη Mercedes. Ωστόσο, ο Ιταλός θέλει να απελευθερωθεί από αυτό το καθεστώς «αντικαταστάτη» και να κάνει τη θέση του στη Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πλέον το 2025 περνά σε επόμενο στάδιο, με διήμερες εκδηλώσεις και ακόμα περισσότερη όρεξη για επιπλέον συγκινήσεις. Έτσι ξεκινάμε με το διήμερο Πελοποννησιακό Classic Rally 2025: 8 και 9 Μαρτίου με διαδρομή αντάξια του ονόματος του αγώνα. Σάββατο: Κόρινθος, Αγ. Ιωάννης, Νεμέα, Στυμφαλία, Κανδήλα, Αρτεμίσιο, Αεροδρόμιο Τρίπολης (Circuit), διανυκτέρευση Βυτίνα. Κυριακή: Βυτίνα, Λίμνες, Φενεός, Καρυά, Τρίκαλα, Κιάτο.

Engine Power
Engine Power: Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Για τον Flavio Briatore, τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, η Γαλλία πρέπει να ανακτήσει τη θέση της στο ημερολόγιο της Formula 1, ωστόσο, ο Ιταλός πιστεύει ότι ούτε το Magny-Cours ούτε το Le Castellet είναι κατάλληλα.

Engine Power
Engine Power: Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Καθώς μπαίνει στην πέμπτη σεζόν του με την ομάδα της Faenza, ο Yuki Tsunoda λέει ότι δεν απογοητεύτηκε από την προώθηση του Liam Lawson στη Red Bull για το 2025.

Engine Power
Engine Power: 7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

Η Λέσχη 4x4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4x4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 28, το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025.

Engine Power
Engine Power: Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Με μία μεγαλοπρεπής εκδήλωση στην O2 Arena στο Λονδίνο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια όλων των ομάδων της F1.

Engine Power
Engine Power: Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο τέσσερις φορές νικητής του Ντακάρ δημοσίευσε ένα βίντεο στα κοινωνικά του δίκτυα, δύο εβδομάδες αφότου έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αν και έχει ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι, σκέφτεται ήδη να επιστρέψει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό.

Engine Power
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power
Engine Power: Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών του WRC 2025 μετά το Ράλι Σουηδίας, τον δεύτερο γύρο της χρονιάς που κέρδισε ο Elfyn Evans.

Engine Power
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power