ENGINE POWER

Επισκευή μπροστινού συστήματος… Η λύση του κάθε μοτοσικλετιστή

Τρακαρισμένο μπροστινό σύστημα; Ακινησία και καταστροφή του μπροστινού συστήματος; Καθαρισμός και service του μπροστινού συστήματος; Ευθυγράμμιση μπροστινού συστήματος; Επισκευή του μπροστινού συστήματος στο σκούτερ, το παπί ή την μοτοσυκλέτα; Πολλά ερωτήματα σε μια απάντηση...

episkevi-mprostinou-systimatos-motosykletas-piaggio-scooter-papiou-moto-eythigrammisi-mprostino-systima-upside-down-mpratakos-drag-factory
Συνεργείο μοτοσυκλετών Μπρατάκος - Επισκευή μπροστινού συστήματος
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Επισκευή με πιστοποίηση και γραπτή εγγύηση με το σύστημα μέτρησης πλαισίου Spanesi.

Η Επισκευή στο μπροστα σύστημα μοτοσυκλέτας πάντα ήταν ένα βασικό θέμα επίλυσης που προκύπτει σε κάθε φίλο της μοτοσυκλέτας, σε κάθε αναβάτη. Το θέμα είναι πως μπορείς να συντηρήσεις και να επισκευάσεις το μπροστινό σύστημα από το σκούτερ, το παπί ή την μοτοσυκλέτα σου και σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί;

Καθαρισμός καλαμιών – Καθαρισμός μπροστινού συστήματος

Ένα από τα ευαίσθητα σημεία, που επιβαρύνονται περισσότερο σε ένα σκούτερ, παπί ή μοτοσυκλέτα είναι το μπροστινό σύστημα – η μπροστινή ανάρτηση και ό λόγος είναι σίγουρα εμφανής και αφορά τη στεγανοποίηση των καλαμιών λόγω της άμεσης έκθεσης τους σε σκόνη, νερά, λάσπη αλλά και χτυπήματα από λακκούβες, πεζοδρόμια και άλλα τραντάγματα της καθημερινότητας. Άρα η συντήρηση και ο έλεγχος του μπροστινού συστήματος στο σκούτερ, το παπί ή την μοτοσυκλέτα μας πρέπει να γίνεται σε κάθε Service για να αισθανόμαστε ασφαλείς στην καθημερινότητα μας.

Σωστή τοποθέτηση τροχού – Λάθος τοποθέτηση του μπροστινού συστήματος

Ένα συνηθισμένο συχνό πρόβλημα με σοβαρές συνέπειες και καταστροφικά αποτελέσματα είναι η λάθος τοποθέτηση και σύσφιξη του τροχού στο πιρούνι ειδικά στα upside down συστήματα που θα σε οδηγήσει σίγουρα σε μια άμεση επισκευή του μπροστινού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν τρόποι σύσφιξης του άξονα του τροχού για να μην υπάρχει η φθορά και στρεσάρισμα του μπροστινού συστήματος που με μια λάθος διαδικασία συναρμολόγησης επιτρέπουν στα καλάμια να παλινδρομούν σε διαφορετική γωνία με τις μπότες με αποτέλεσμα την φθορά των καλαμιών, των οδηγών και την σφιχτή αίσθηση του πηρουνιού σε μια καθόλου άνετη και σωστή οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, του σκούτερ ή του παπιού μας. Το πιο σωστό θα ήταν ο ιδιοκτήτης κάθε μοτοσυκλέτας να ακολουθεί ακριβώς τις οδηγίες του κατασκευαστή για την διαδικασία σύσφιξης.

 

Τρακαρισμένο  – Ευθυγράμμιση μπροστινού συστήματος

Επειδή το κόστος αντικατάστασης του τρακαρισμένου μπροστινού συστήματος, είναι αρκετά μεγάλο, πολλές φορές γίνεται αναγκαίο  να καταφύγει κάποιος κάτοχος μιας μοτοσυκλέτας  στην λύση της επισκευής και ευθυγράμμισης. Η μηχανουργική υποστήριξη, για την επισκευή του μπροστινού συστήματος και η ευθυγράμμιση μπροστινών συστημάτων upside down είναι μια λύση πολύ δύσκολη αφού ελάχιστοι έχουν την δυνατότητα να παρέχουν μια τέτοια υπηρεσία με αξιοπιστία και εγγύηση  για την τελική ασφάλεια ενός μοτοσικλετιστή. Η επιλογή συνεργείου που θα μπορεί να επισκευάσει, ρυθμίσει το τρακαρισμένο μπροστινό σύστημα χρειάζεται να έχει μεγάλη εμπειρία, τεχνογνωσία, πείρα και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να βελτιώσει, να συντηρήσει και τέλος να το επιδιορθώσει και να φέρει το μπροστινό σύστημα στην εργοστασιακή του κατάσταση όπως όριζε ο κατασκευαστής.

Παρατεταμένη ακινησία του μπροστινού συστήματος

Μία πιθανότητα επίσης καταστροφής της στεγανοποίησης και βέβαιης ζημιάς του μπροστινού συστήματος  είναι η χρήση της μοτοσυκλέτας μετά από μια πολύ ετή ακινησία χωρίς τον καθαρισμό της επιφάνειας των καλαμιών. Αυτό θα συμβεί διότι κατά τη διάρκεια της ακινητοποίησης επικολλώνται διάφορα σωματίδια -σκουριές, σκόνες,  και σταθεροποιούνται με τον χρόνο. Στην πρώτη παλινδρόμηση λοιπόν η τσιμούχα που θα είναι ξεραμένη και θα έχει μειωθεί η ελαστικότητα της, θα έχει ως αποτέλεσμα να συναντήσει την σκληρή, τραχιά επιφάνεια στην επιφάνεια των καλαμιών που το πιο πιθανόν μπορεί να την καταστρέψει άμεσα την τσιμούχα.

Η επισκευή του μπροστινού συστήματος στο σκούτερ, το παπί ή την μοτοσυκλέτα έχει όνομα και μια λύση… Μπρατάκος Drag Factory

Mpratakos Drag Factory μια κάθετη μονάδα εξυπηρέτησης για του φίλους των 2 τροχών και της μοτοσυκλέτας που καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός αναβάτη.

Η εταιρεία Mpratakos Drag Factory – Συνεργείο μοτοσυκλετών Μπρατάκος παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες με μηχανήματα και εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας στην τεχνική, ηλεκτρολογική υποστήριξη αλλά και after sales service.  Συγκεκριμένα προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου,  και την  Εγγυημένη επισκευή oχήματος από ατύχημα με καλίμπρα Μοτοσυκλετών. Ακόμη στην Mpratakos Drag Factory  μπορείτε να καλύψετε απόλυτα το Service και συντήρηση για την μοτοσυκλέτα, σκούτερ ή παπί, τοποθέτηση ελαστικών & ζυγοστάθμιση, καθαρισμό μπεκ injection, βελτιώσεις κινητήρων, επισκευή και διάγνωση βλαβών μέσω διαγνωστικών μηχανημάτων, τοποθετήσεις συναγερμών, αναρτήσεων (upside-down, συμβατικές), προετοιμασία για ΚΤΕΟ και τέλος ως αντιπρόσωπος της CFMOTO να βρείτε και να δείτε όλα τα νέα μοντέλα της αλλά και επιλεγμένα μεταχειρισμένα μηχανάκια.

Η Mpratakos Drag Factory με πάνω από 40 χρόνια εμπειρία και γνήσιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες με σταθερά βήματα συνέπειας, εκσυγχρονισμού και επαγγελματισμού συνεχίζει την ανοδική πορεία ανέλιξης, ισχυροποίησης και ανάπτυξης στον χώρο της συντήρησης, επισκευής βελτίωσης της μοτοσυκλέτας. Το Συνεργείο μοτοσυκλετών Μπρατάκος εδρεύει εδώ και 40 χρόνια στην οδό Θηβών 254 στο Περιστέρι από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, όπου ο Πέτρος Μπρατάκος άνοιξε το πρώτο κατάστημα που δραστηριοποιούνταν στη συντήρηση και επισκευή πλαισίων – καλίμπρας μοτοσυκλέτας. Η αγάπη και το μεράκι του Πέτρου Μπρατάκου τον παρακίνησε να κατασκευάσει ένα εξ ολοκλήρου χειροποίητο πλαίσιο μοτοσυκλέτας με σκοπό την αγωνιστική χρήση των αγώνων DRAGSTER. Μετά τη δημιουργία του πρώτου αυτού χειροποίητου πλαισίου, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ακολούθησε και η πρώτη θέση στους ελληνικούς αγώνες της κατηγορίας. Οι διακρίσεις που κατέκτησαν ο Πέτρος και η ομάδα του στη συνέχεια, τους ώθησαν στην σχεδίαση και κατασκευή νέων πλαισίων αγώνων.

Αναλυτικά στην Mpratakos Drag Factory  μπορείτε να εξασφαλίσετε σημαντικές υπηρεσίες όπως:

Το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου προσφέρει λεπτομερής τεκμηρίωση προ-επισκευής, πιστοποίησης και προδιαγραφές ΟΕΜ σένα πλήρες σύνολο εγγράφων μετά την επισκευή.

Το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου Spanesi έχει τις εξής δυνατότητες:

Εγγυημένη επισκευή oχήματος από ατύχημα με Maidstone Motoliner Ltd και την εμπειρία της Mpratakos Drag Factory  για υψηλής ποιότητας αποκατάσταση της τρακαρισμένης μοτοσυκλέτας

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version