Νικητές του 24 Hours of Le Mans οι οδηγοί της Ferrari

Νικητές του 24 Hours of Le Mans, οι οδηγοί της Ferrari ήταν «λίγο φοβισμένοι» λόγω της πόρτας τους

nikites-tou-24-hours-of-le-mans-i-odigi-tis-ferrari
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Νικητές στις 24 Hours of Le Mans οι οδηγοί της Ferrari μετά από ένα αναποφάσιστο φινάλε μέχρι τον τελευταίο γύρο, ο Αντόνιο Φουόκο, ο Νίκλας Νίλσεν και ο Μιγκέλ Μολίνα εμπιστεύτηκαν τη χαρά τους, αλλά κυρίως την ανακούφισή τους στον τερματισμό, στενοχωρημένοι από την αποτυχία μιας απείθαρχης πόρτας.

Θυμηθείτε, το 2023: Η Ferrari πήγαινε αθόρυβα προς την πρώτη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans με το 499P, οδηγώντας τον αγώνα την τελευταία ώρα. Αλλά κατά τη διάρκεια του τελευταίου pit stop, η Ferrari #51 παρέμεινε κολλημένη στα pits, ανίκανη να επανεκκινήσει για πολλά δευτερόλεπτα, πριν τελικά απογειωθεί και κερδίσει τη διοργάνωση του Le Mans.

Αυτή η περίοδος άγχους, ο Ιταλός κατασκευαστής γνώρισε ένα νέο αυτό το Σαββατοκύριακο. Ενώ οδηγούσε τον αγώνα δύο ώρες από τον τερματισμό, η Ferrari #50 αντιμετώπισε ένα περίεργο πρόβλημα: η πόρτα της 499P αρνιόταν να μείνει κλειστή και άνοιγε ξανά κάθε φορά που περνούσε σε δονητή. Μια αποτυχία που ανάγκασε τους Reds να κάνουν μια απρογραμμάτιστη στάση, μετά από πολλά λεπτά αγώνα μεταξύ του Nicklas Nielsen και της δεξιάς του πόρτας, μετά από αίτημα των αγωνοδίκων (έξι γύροι μετά την έναρξη του προβλήματος, το ίδιο…). Μια στάση που άφησε το Νο. 7 Toyota να πρωτοστατήσει…

Ο Nielsen πίστευε ότι ” όλα χάθηκαν” για τη Ferrari

Ένα πρόβλημα που επιλύθηκε επειγόντως στα pits και το οποίο δεν ξαναεμφανίστηκε μέχρι τον τερματισμό του 24 Hours of Le Mans, τελικά κέρδισε το Νο. 50 της τριάδας Antonio Fuoco – Nicklas Nielsen – Miguel Molina. Μετά τους πανηγυρισμούς του βάθρου, το νικηφόρο πλήρωμα δεν έκρυψε την ευτυχία του, αλλά εξέφρασε και την ανακούφισή του που τελείωσε τον αγώνα χωρίς να έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στην πόρτα στα τελευταία λεπτά.

«Νομίζω ότι ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας. Είχαμε λίγο φόβο στο τέλος με την πύλη, αλλά νομίζω ότι κάναμε εξαιρετική δουλειά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα , είπε ο Antonio Fuoco. Είμαι περήφανος που είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Πέρυσι ήρθαμε πολύ κοντά και το αδελφό αυτοκίνητο κέρδισε τον αγώνα, οπότε νομίζω ότι είναι καλό να είμαστε πίσω εδώ και με τα δύο αυτοκίνητα στο βάθρο. Νομίζω ότι σήμερα ο Nicklas, στο τέλος, έκανε απίστευτη δουλειά στα ελαστικά για βρεγμένο. Ήταν πολύ καλό, και τώρα ήρθε η ώρα να το απολαύσετε. »

«Για να είμαι ειλικρινής, ήταν ένας πολύ μακρύς αγώνας, ειδικά μετά το πρόβλημα που είχαμε με την πόρτα », πρόσθεσε ο Nicklas Nielsen, ο οποίος είχε την τιμή (και το άγχος) να τερματίσει τον αγώνα με τη Ferrari n °51.  Νόμιζα ότι όλα είχαν χαθεί, αλλά ήξερα ότι ο ρυθμός ήταν καλός στο βρεγμένο στο τέλος. Το τελευταίο διάστημα ήταν μακρύ, πολύ μεγάλο, όπως και ο τελευταίος γύρος. Δεν ξέρω καν τι να πω. Είναι απλά καταπληκτικό να βρίσκομαι εδώ και να κερδίζω επιτέλους έναν αγώνα που πάντα ήθελα να κερδίσω. Βλέποντας το αδελφό αυτοκίνητο να κερδίζει πέρυσι ήταν μια περήφανη στιγμή για όλους τους εμπλεκόμενους. Οπότε πιστεύω ότι για εμάς η νίκη φέτος είναι ακόμα πιο σημαντική γιατί το κάνουμε δύο φορές στη σειρά. »

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version