ENGINE POWER
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας: Παρά τη βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η Ανάβαση Ριτσώνας ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις.Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας:
Παρά τη βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η Ανάβαση Ριτσώνας ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις. Ο πέμπτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας στο πλευρό του τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Χαλκιδέων και τον Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), που στήριξαν για άλλη μια χρονιά έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Το STAR Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε στην Ανάβαση Ριτσώνας, καταγράφοντας τη δράση.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Πιτ Παρθένης ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη Formula Saloon. Ο Πατρινός οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo IX ανέβηκε ταχύτερα τα συνολικά 6200 μέτρα της Ανάβασης και κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή έπειτα και από το δεύτερο σκέλος, πετυχαίνοντας μια δίκαιη νίκη στη Ριτσώνα, τόσο στη Formula Saloon, όσο και στην FSA. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος οδηγώντας ένα Ford Fiesta. Ο πολυπρωταθλητής της κατηγορίας έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο πέρασμα και παρά το γεγονός πως στην επανάληψη πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G CC σε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην καριέρα του, κερδίζοντας την FST2. Στην FST2, δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Περατινός (Volkswagen Golf) και τρίτος ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Skoda Fabia) Στην FSA πρώτευσε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKII, ενώ στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» αυτός που έφυγε νικητής από τη Ριτσώνα με ένα Peugeot 106.
Αν και ένιωσε «καυτή την ανάσα» των αντιπάλων του στο πρώτο πέρασμα, ο Μιχάλης Ευθυμίου στη συνέχεια ανέβασε ρυθμό και επικράτησε στην Ομάδα Α με Ford Escort. Ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) τερμάτισε δεύτερος στην Α και πρώτος στην Α έως 2 Λίτρα καθώς και στην Α6, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS) στην τρίτη θέση της Ομάδας Α και στη δεύτερη της Α έως 2 Λίτρα και της Α6. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα και της Α6, συμπλήρωσε ο Σταμάτιος Δημητρόπουλος με Citroen Saxo VTS. Στην Α7 κέρδισε ο “Filon” με Citroen C2 S1600, με τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS) να τερματίζει δεύτερος.
Ο Μηνάς Μπενής επέστρεψε στις νίκες στην Ομάδα Ν, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο Χαλκιδαίος οδηγός είχε ωραία μάχη με τον Γιώργο Κεχαγιά με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσε ο 23χρονος Γιώργος Βασιλείου με Mitsubishi Lancer Evo IX, στην πρώτη του συμμετοχή σε ανάβαση. Στη Ν έως 2 Λίτρα, με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος, ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) κατάφερε να προσπεράσει το εμπόδιο του Ιωάννη Χαραλαμπόπουλου με Honda Civic Type R, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη του μισού δευτερολέπτου. Τρίτος στη Ν έως 2 Λίτρα ολοκλήρωσε ο Νικόλαος Συκαράς (Peugeot 106 S16), εμπρός από τους Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) και «Άστριο» (Peugeot 106 S16). Ο Πανάγγελος Ρέκκας επικράτησε επίσης στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Ν2, ακολουθούμενος από του Συκαρά και Θέο, με τον Ιωάννη Χαραλαμπόπουλο να κερδίζει τη Ν3.
Νικητής στην Ομάδα Ε αναδείχθηκε ο Βασίλειος-Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort, που πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στα δύο σκέλη του αγώνα. Ωραία κόντρα είχαμε για την κορυφή της Ε έως 2 Λίτρα, με τον Πατρινό Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B) να αντιστέκεται στην πίεση του Χάρη Μπουραθανασόπουλου (Honda Civic EK4) επικρατώντας στην κατηγορία. Παράλληλα, ο Χατούπης τερμάτισε δεύτερος στην Ομάδα Ε και πρώτος στην Ε10, ενώ τρίτος στην Ε και πρώτος στην Ε11 ολοκλήρωσε την Ανάβαση Ριτσώνας ο Μπουραθανασόπουλος. Το βάθρο της Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο νεαρός Σπύρος Παπαγγελής με Peugeot 306, καταφέρνοντας να τερματίσει στη δεύτερη θέση της Ε11 και να κρατήσει πίσω του τον τρίτο της Ε11, Γιώργο Κουρνιάτη (Ford Escort MK2). Στην Ε10, τον νικητή ακολούθησαν οι Μιχάλης Ζερβάκης (Citroen Saxo) και Ελευθέριος Δημητρακόπουλος (Peugeot 106).
Αμφίρροπη ήταν η μάχη στην κατηγορία των Ιστορικών, με τον Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) να επικρατεί του Παναγιώτη-Ιωάννη Ευθυμίου (BMW M3 E30) με την τελική μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Τρίτος τερμάτισε ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra RS Cosworth). Στην κατηγορία 1+2 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI), στην κατηγορία 3 ο Κάτσικας και στην κατηγορία 4 ο Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου.
Γραφείο Τύπου – Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Formula 1: Στον «αέρα» το Grand Prix του Καναδά λόγω των δασικών πυρκαγιών στο Κεμπέκ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)
Οι συμμετοχές του FIM WSX World Supercross Championship
Formula 1: Στον «αέρα» το Grand Prix του Καναδά λόγω των δασικών πυρκαγιών στο Κεμπέκ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)
Οι συμμετοχές του FIM WSX World Supercross Championship