ENGINE POWER

Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας

Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας: Παρά τη βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η Ανάβαση Ριτσώνας ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις.
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας

Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας:

Παρά τη βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η Ανάβαση Ριτσώνας ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις. Ο πέμπτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας στο πλευρό του τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Χαλκιδέων και τον Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), που στήριξαν για άλλη μια χρονιά έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Το STAR Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε στην Ανάβαση Ριτσώνας, καταγράφοντας τη δράση.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Πιτ Παρθένης ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη Formula Saloon. Ο Πατρινός οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo IX ανέβηκε ταχύτερα τα συνολικά 6200 μέτρα της Ανάβασης και κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή έπειτα και από το δεύτερο σκέλος, πετυχαίνοντας μια δίκαιη νίκη στη Ριτσώνα, τόσο στη Formula Saloon, όσο και στην FSA. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος οδηγώντας ένα Ford Fiesta. Ο πολυπρωταθλητής της κατηγορίας έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο πέρασμα και παρά το γεγονός πως στην επανάληψη πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G CC σε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην καριέρα του, κερδίζοντας την FST2. Στην FST2, δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Περατινός (Volkswagen Golf) και τρίτος ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Skoda Fabia) Στην FSA πρώτευσε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKII, ενώ στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» αυτός που έφυγε νικητής από τη Ριτσώνα με ένα Peugeot 106.

apotelesmata-amnavasi-ritsonas-2023

Αν και ένιωσε «καυτή την ανάσα» των αντιπάλων του στο πρώτο πέρασμα, ο Μιχάλης Ευθυμίου στη συνέχεια ανέβασε ρυθμό και επικράτησε στην Ομάδα Α με Ford Escort. Ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) τερμάτισε δεύτερος στην Α και πρώτος στην Α έως 2 Λίτρα καθώς και στην Α6, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS) στην τρίτη θέση της Ομάδας Α και στη δεύτερη της Α έως 2 Λίτρα και της Α6. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα και της Α6, συμπλήρωσε ο Σταμάτιος Δημητρόπουλος με Citroen Saxo VTS. Στην Α7 κέρδισε ο “Filon” με Citroen C2 S1600, με τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS) να τερματίζει δεύτερος.

Ο Μηνάς Μπενής επέστρεψε στις νίκες στην Ομάδα Ν, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο Χαλκιδαίος οδηγός είχε ωραία μάχη με τον Γιώργο Κεχαγιά με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσε ο 23χρονος Γιώργος Βασιλείου με Mitsubishi Lancer Evo IX, στην πρώτη του συμμετοχή σε ανάβαση. Στη Ν έως 2 Λίτρα, με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος, ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) κατάφερε να προσπεράσει το εμπόδιο του Ιωάννη Χαραλαμπόπουλου με Honda Civic Type R, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη του μισού δευτερολέπτου. Τρίτος στη Ν έως 2 Λίτρα ολοκλήρωσε ο Νικόλαος Συκαράς (Peugeot 106 S16), εμπρός από τους Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) και «Άστριο» (Peugeot 106 S16). Ο Πανάγγελος Ρέκκας επικράτησε επίσης στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Ν2, ακολουθούμενος από του Συκαρά και Θέο, με τον Ιωάννη Χαραλαμπόπουλο να κερδίζει τη Ν3.
Νικητής στην Ομάδα Ε αναδείχθηκε ο Βασίλειος-Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort, που πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στα δύο σκέλη του αγώνα. Ωραία κόντρα είχαμε για την κορυφή της Ε έως 2 Λίτρα, με τον Πατρινό Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B) να αντιστέκεται στην πίεση του Χάρη Μπουραθανασόπουλου (Honda Civic EK4) επικρατώντας στην κατηγορία. Παράλληλα, ο Χατούπης τερμάτισε δεύτερος στην Ομάδα Ε και πρώτος στην Ε10, ενώ τρίτος στην Ε και πρώτος στην Ε11 ολοκλήρωσε την Ανάβαση Ριτσώνας ο Μπουραθανασόπουλος. Το βάθρο της Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο νεαρός Σπύρος Παπαγγελής με Peugeot 306, καταφέρνοντας να τερματίσει στη δεύτερη θέση της Ε11 και να κρατήσει πίσω του τον τρίτο της Ε11, Γιώργο Κουρνιάτη (Ford Escort MK2). Στην Ε10, τον νικητή ακολούθησαν οι Μιχάλης Ζερβάκης (Citroen Saxo) και Ελευθέριος Δημητρακόπουλος (Peugeot 106).
Αμφίρροπη ήταν η μάχη στην κατηγορία των Ιστορικών, με τον Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) να επικρατεί του Παναγιώτη-Ιωάννη Ευθυμίου (BMW M3 E30) με την τελική μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Τρίτος τερμάτισε ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra RS Cosworth). Στην κατηγορία 1+2 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI), στην κατηγορία 3 ο Κάτσικας και στην κατηγορία 4 ο Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου.
Γραφείο Τύπου – Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)

apotelesmata-amnavasi-ritsonas-2023

 

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power