Motorsport News: Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης, συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν στο πρωτάθλημα του Light Prototype Car Championship δίνοντας συγκλονιστικές μάχες για να κρατήσουν την πρώτη θέση.
Μια πειστική εμφάνιση των δυνατοτήτων της Ελληνικής ομάδας, έκαναν στη πίστα της Jerez στην Ισπανία, ο Τάκης Σολδάτος και ο Παναγιώτης Τανιμανίδης σε μια πολύ τεχνική πίστα που οι ρυθμοί και οι απαιτήσεις της είναι εξαντλητικοί, αφού δεν έχεις χρόνο να ανασάνεις σε καμία περίπτωση. Ξεκινώντας το Σαββατοκύριακο δυστυχώς πάλι με πολλά προβλήματα στο αυτοκίνητο για την ομάδα του Τάκη Σολδάτου και του Παναγιώτη Τανιμανίδη χάθηκε σχεδόν όλος ο χρόνος των δοκιμών. Το Σάββατο έπρεπε να καλύψουν το χαμένο χρόνο οδηγώντας όσο ήταν δυνατό περισσότερο το αυτοκίνητο, παρόλο που ήταν πολύπλοκο στο να γίνει αφού η πίστα στη Jerez ήταν γεμάτη με GT4, GT3 αυτοκίνητα.
Φτάνοντας στα δοκιμαστικά το πρωί της Κυριακής παρόλο τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και την δύστροπη συμπεριφορά του αυτοκίνητου, κατάφεραν να φέρουν χαμηλά 46αρια, ενώ τα 45αρια έμοιαζαν πολύ εφικτά. Το γεγονός αυτό έδωσε μια άνετη pole position με 1,3 δευτερόλεπτα διαφορά στην Ελληνική ομάδα του Τάκη Σολδάτου και του Παναγιώτη Τανιμανίδη. Ο αγώνας όπως όλα έδειχναν από την αρχή για την Ελληνική ομάδα είχε όλους τους οιωνούς με το μέρος της και αυτό έφερε τελικά μια σπουδαία νίκη στο πρωτάθλημα ανεβάζοντας τους στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα.
Οι αγωνίες και οι δυσκολίες της ομάδας στον αγώνα στην JEREZ στην Ισπανία, ως την τελική επικράτηση.
Το γεγονός της άνετης pole position με 1,3 δευτερόλεπτα τελικά δεν μας ευνόησε στο 100% αφού δυστυχώς για εμάς η μεριά εκκίνησης άλλαξε από τους οργανωτές στο αντίθετο από την F1 δίνοντας μας την εξωτερική γραμμή κάνοντας μας εκτεθειμένους στην 1η στροφή. Έτσι και έγινε, δεχτήκαμε πίεση στην 1η στροφή στρίβοντας σχεδόν δίπλα δίπλα. Μείναμε πεισματικά στην εξωτερική με την πολύ κλειστή Κ2 να ακολουθεί. Εκεί μετά από πολύ βαθύ φρενάρισμα, αλλά χωρίς μπλοκάρισμα, που μας έφερε βαθιά πάνω στο εξωτερικό κερμπ καταφέραμε να μπούμε στο σύμπλεγμα των πολύ πατημένων στροφών που ακολουθούν προπορευόμενοι με τον ανταγωνισμό εντελώς κολλημένο πίσω μας.
Πλησιάζοντας στη δύσκολη πολύ γρήγορη δεξιά διάρκειας ξέραμε ότι η επιλογή του setup μας αλλά και το slipstream θα μας άφηνε εκτεθειμένους στα φρένα για τη φουρκέτα στο τέλος της ευθείας. Έτσι με άγνωστη ποσότητα το διαθέσιμο grip, καθώς τα ελαστικά δεν ήταν ακόμα σε θερμοκρασίας λειτουργίας, ένα γενναίο και ριψοκίνδυνο πέρασμα, μας έδωσε το περιθώριο να υπερασπιστούμε στο τέλος της ευθείας και σταθερά να απομακρυνθούμε εκμεταλλευόμενοι τον ταχύτερο ρυθμό μας.
Η επιλογή της στρατηγικής μας και ο διαθέσιμος χρόνος στο pitstop μας ανάγκασε να κάνουμε το 1ο μισό του αγώνα σε ρυθμό qualifying όπου κάθε γύρος ήταν μια μάχη να αυξήσουμε το δυνατότερο τη διαφορά ώστε να έχουμε περιθώριο στο 2ο μισό για να διατηρήσουμε την 1η θέση. Δυστυχώς μπαίνοντας στα πιτς με περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα διαφορά χτύπησε ξανά μια ηλεκτρική βλάβη το αυτοκίνητο ακινητοποιώντας το τερματίζοντας την προσπάθεια μας εκεί και γεμίζοντας μας απογοήτευση.
Η ηλεκτρική βλάβη που έγινε αιτία να κινδυνεύσουν να χάσουν την πρώτη θέση ο Τάκης Σολδάτος και ο Παναγιώτης Τανιμανίδης
Στο 2ο αγώνα τώρα η εκκίνηση μας (rolling) ήταν ελαφρά χειρότερη μια και από κακή στιγμή την ώρα αλλαγής σχέσης άναψε το πράσινο κάνοντας μας να χάσουμε 2 3 πολύτιμα μέτρα. Έτσι στρίψαμε πάλι από την εξωτερική αλλά πλέον με τον αντίπαλο σε καλύτερη θέση για την K2 ο οποίος από την εμπειρία του 1ου αγώνα φρέναρε κι αυτός πολύ αργά στρίβοντας 1ος πλέον. Έτσι ξεκίνησε ένα κυνήγι με το αυτοκίνητο μας κολλημένο πίσω καθώς ήταν για εμάς απαραίτητο να περάσουμε το συντομότερο για να πάρουμε διαφορά, ειδάλλως ο αγώνας μας στο 2ο μισό θα ήταν δύσκολος.
Προσπαθώντας να πάρουμε λίγο καλύτερη έξοδο στην ευθεία η λιγότερη φτερούγα του αντιπάλου του επέτρεψε να διατηρήσει λίγα μέτρα προβάδισμα κάνοντας τη ζωή μας δύσκολη στο φρενάρισμα. Ωστόσο καταφέραμε να στριψουμε πρώτοι μόνο για να ανταλλάξουμε τη θέση στην έξοδο καθώς ήταν αδύνατο να έχουμε καλή ταχύτητα εξόδου. Κολλημένοι κυριολεκτικά διαρκώς και στα φρένα της γρήγορης αριστερής καταλαβαίνουμε ότι η σύντομη ευκαιρία μας είναι στα φρένα της σικειν έτσι επιλέγουμε να έχουμε λίγο καλύτερη έξοδο για να επιτεθούμε.
Ο αντίπαλος δε μας χάρισε σπιθαμή κι έτσι είχαμε μια μικρή επαφή στην είσοδο. Όμορφη μάχη σώμα με σώμα και η τελευταία ευκαιρία του γύρου έρχεται στην τελευταία στροφή που έχει χώρο για πειραματισμό σε διάφορες γραμμές. Έτσι η επίθεση στα φρένα έγινε πιο μεθοδικά ανακόπτοντας την έξοδο του αντιπάλου και παίρνοντας την πρώτη θέση. Από εκεί και μετά από μερικούς γρήγορους γύρους όπου χτίσαμε μια διαφορά ασφαλείας περι των 30 δευτερολέπτων και μετά από ένα pitstop ακριβείας ελέγξαμε τη διαφορά μέχρι το podium.
Το πρωτάθλημα του Light Prototype Car μετά τις μάχες σε Portimao, Estoril και Jerez συνεχίζεται αυτή την εβδομάδα στην Valencia, και μετά στην Navarra και Barcelona. Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στην προσπάθεια της Ελλήνικής ομάδας του Τάκη Σολδάτου και του Παναγιώτη Τανιμανίδη.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή
Συνέντευξη Paolo Diana: Ο Ιταλός ήρωας των αγώνων Ράλλυ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ο Γιάννης Περιστεράς γράφτηκε στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού
Δημήτρης Δημητρίου η αποθέωση του Drift στις αναβάσεις
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!